استودیو ریسپاون تقلب کنندگان Apex Legends را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد

استودیو ریسپاون راه‌های متفاوتی را برای مقابله با متقلبان بازی Apex Legends درنظر گرفته است که یکی از آن‌ها استفاده از یک سیستم Matchmaking برای رویارویی این افراد با یکدیگر است.

استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، در حال انجام کارهای مختلف برای مقابله با متقلبان است تا بتواند یک فضای سالم را بری کاربران ایپکس لجندز به‌وجود بیاورد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون در حال طراحی یک سیستم بن خودکار است تا بتواند با تقلب کنندگان مقابله کنند.

درواقع استودیو ریسپاون منابع و سرمایه‌گذاری‌های خود را افزایش داده است تا بتواند با کدهای تقلب به‌روز و جدید هم مقابله کند. ازاین‌رو آن‌ها در حال طراحی سیستم Matchmaking ویژه‌ای هستند که متقلبان و اسپمرهای شناسایی شده را درکنار یکدیگر قرار می‌دهد. مورد بعد که تیم سازنده سعی دارد آن را انجام بدهد، این است که کاربران متلقب نتوانند حساب کاربری متعددی بسازند تا از بن شدن جلوگیری کنند.

 

ازاین‌رو ریسپاون از سیستم تایید حساب کاربری دو مرحله‌ای استفاده خواهد کرد. همچنین آن‌ها سسیستم‌های شناسایی خود را بهبود خواهند داد تا حساب کاربری‌های اسپم شده قبل از استفاده شناسایی و مسدود شوند. در ادامه مشخص شده است که ریسپاون اینترتینمنت برنامه ویژه‌ای هم برای کاربرانی درنظر گرفته است که عمدا با متقلبان هم‌گروه می‌شوند، زیرا تیم سازنده ایپکس لجندز معتقد است که این افراد هم متقلب به‌حساب می‌آیند و نباید با افراد معمولی هم‌گروه شوند.

بعضی از کاربران ردیت هم به تیم سازنده پیشنهاد داده‌اند که سیستمی را راه‌اندازی کنند تا بیننده‌ها (Spectator) بتوانند دوربین خود را روی سایر گروه‌های داخل بازی هم قرار بدهند و بهتر تقلب کنندگان را شناسایی کنند. ریسپاون در جواب به این درخواست، اعلام کرده است که ویژگی ذکر شده در حال توسعه است. همچنین بازیکنان ازاین‌پس می‌توانند هم‌تیمی‌های متقلب خود را هم گزارش کنند.

استودی ریسپاون دراین‌باره می‌گوید:

همانطور که قبلا هم اعلام کرده‌ایم، مبارزه علیه تقلب کنندگان ادامه داشته و انجام این کار برای ما اهمیت بالایی دارد. ما از تمامی کاربرانی که طی هفته گذشته با گزارش‌های خود به ما کمک کردند تا تقلب کنندگان را شناسایی کنیم، تشکر می‌کنیم.

منبع : eurogamer


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare دارای حزب‌های مختلف خواهد بود

بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای حزب و زیر مجموعه‌هایی است که هرکدام از آن‌ها نقش‌های متفاوتی در بازی دارند.

درکنار بخش داستانی، یکی از مواردی که کاربران منتظر آن هستند، منتشر شدن اطلاعات از بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare است که در تاریخ ۱۰ مرداد ماه (یک آگوست) شاهد این اتفاق خواهیم بود. این در حالی است که به‌تازگی جوئل امسلی، کارگردان هنری بازی Call of Duty: Modern Warfare، در ردیت اطلاعات جدیدی را از بخش چندنفره‌ی بازی منتشر کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کالاف دیوتی: مدرن وارفر دارای دو حزب اصلی است که بازیکنان آن‌ها را با نام سوپر فکشن‌ها مشاهده می‌کنند. همچنین زیرمجموعه‌هایی هم برای این دو گروه درنظر گرفته شده است که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص‌به خودشان را دارند. جوئل امسلی دراین‌باره می‌گوید:

 

آن‌ها سوپر فکشن‌ها هستند که از شرق و غرب جهان انتخاب شده‌اند. به دو نیروی مختلف نیاز داشتیم تا بتوانیم ساختار بازی را به‌وجود بیاوریم. همچنین هر گروه اصلی دارای زیر گروه‌های مختلفی است. این زیر گروه‌ها می‌توانند همان گروه‌های (سکواد) قدیمی و سنتی بازی‌های ویدیویی یا نیروهای مخصوصی از نقاط مختلف جهان باشند. برای مثال در واقعیت گروه Seal می‌تواند یک عضو PJ را به‌عنوان مدیک یا یک عضو نیروی هوایی را برای استفاده از Air Strikeها و موارد مشابه استفاده کند. من فکر می‌کنم که شما می‌توانید تصور کنید که ساختار استفاده شده، تا چه اندازه آزادی عمل‌هایی را در دسترس ما قرار می‌دهد و می‌تواند یک تجربه‌ی واقع‌گرایانه را به ارمغان بیاورد. درآینده اطلاعات بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر ۱۰ مرداد ماه ماند و ببینیم ساختار گروه‌ها و زیر گروه‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare به چه شکل خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر در تاریخ ۳ آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیش 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

منبع : gamingbolt


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟

اما چرا سرعت وب سایت شما مهم است؟

بالا بردن سرعت سایت نکته قابل توجهی است زیرا در طی تحقیقات انجام شده ۴۰ درصد از مردم اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد وب سایت شما را ترک خواهند کرد.افزایش زمان بارگذاری یک وب سایت بین ۲ تا ۱۰ ثانیه ، رها کردن وب سایت توسط کاربران را ۳۸% افزایش می دهد.طی دوره های اوج ترافیک بیش از ۷۵% کاربران ، وب سایتی که با تاخیر بارگذاری می شود را رها کرده و به وب سایت رقیب خواهند رفت.

تحقیقات زیادی در مورد تاثیر سرعت بارگذاری وب سایت منتشر شده است.

تحقیق انجام شده توسط گروه تحقیقاتی Aberdeen به این نتیجه رسید که ۱ ثانیه تأخیر در بارگذاری وب سایت نتیجه ای برابر با ۷% کاهش در گفت و گوها ، ۱۱% کاهش در نمایش دادن صفحه وب سایت و ۱۶% کاهش در رضایت مشتری به همراه خواهد داشت.همچنین مهم است که مدنظر داشته باشیم که امروزه سرعت وب سایت یکی از فاکتور های اصلی در رتبه دهی گوگل است.

 

روش های افزایش سرعت سایت

اطمینان از هاست
این موضوع تاثیر زیادی بر روی وب سایت شما می گذارد.به تحقیق صورت گرفته زیر دقت کنید.

در مقاله ای برای مجله Smashing توضیح داده می شود که یک هاست خوب چه تأثیر زیادی بر سرعت وب سایت می گذارد.طی این تحقیق دو سرویس گیرنده با وب سایت های یکسان اما یکی هاست معتبر و دیگری هاستی ارزان و نامعتبر، اختلاف زیادی درسرعت وب سایت خود مشاهده می کردند.اختلاف بارگذاری در یکی از آنها ۷ میلی ثانیه و در دیگری ۲۵۰ میلی ثانیه حساب شد!

در کش مرورگر ذخیره سازی کنید
«مرورگر شما برای اینکه متوجه شود که آیا باید برای لود منبعی ، درخواست دوباره بدهد و یا به کش خود مراجعه کند ، از Expires header ‌ها کمک می‌گیرد.وقتی شما برای منبعی مثل تصاویر ،Expires header در نظر می‌گیرید ، مرورگر شما این منابع را در کش خود ذخیره خواهد ساخت.کاربران در مراجعه دوباره به سایت ، با سرعت بیشتری مواجه خواهند شد ، زیرا مرورگر تمامی تصاویر را از قبل در حافظه خود داشته است.»

Keep-Alive را فعال کنید......

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید..
چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

Call of Duty، سلطان فروش برروی کنسول‌ها‌ی ۲۰ سال اخیر در آمریکا است

امروز گزارشی منتشر شده است که طبق آن، پرفروش‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن، اکس‌باکس و نینتندو مشخص شده‌اند. طبق انتظاراتمان، قابل تصور است که رتبه‌ی اول مربوط به بازی GTA V باشد و البته سری Call of Duty نیز رکوردی به‌یادماندنی در این میان بدست آورده است.

اگر بخواهیم صادق باشیم، بازی‌هایی نظیر GTA و Call of Duty، در دو دهه‌ی اخیر بازار را به خود اختصاص داده‌اند و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده‌اند. اما به هیچ‌ وجه نمی‌توانید تصور کنید که سری عناوین Call of Duty تا چه حد فروشی عالی را تجربه کرده‌اند؛ در حقیقت اگر بازی GTA V نبود، بازی Call of Duty بدون شک پادشاه بی چون و چرای پرفروش‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی می‌شد.

 

امروز، گروه NPD گزارشی را منتشر کرده است که لیست ۱۰ بازی پرفروش آمریکا در ۲۰ سال گذشته برروی تمامی نسل‌های کنسول‌های نینتندو، پلی‌استیشن و اکس‌باکس را نشان می‌دهد. همان‌طور که انتظار دارید، بازی GTA V در رتبه‌ی اول قرار دارد. از هر چه که بگذریم، این بازی دومین رتبه در پرفروش‌ترین بازی‌های تمام دوران را دارد؛ یک پله عقب‌تر از بازی Minecraft. بیایید قدرت‌نمایی سری Call of Duty را با این جمله به تصویر بکشیم: در میان ۱۰ رتبه‌ی ابتدایی، تنها ۳ بازی به غیر از سری Call of Duty موجود است: GTA V و دو بازی از Rock Band. در حقیقت، ۷ نسخه از سری Call of Duty در میان ۱۰ بازی پرفروش ۲۰ سال گذشته در آمریکا محسوب می‌شوند.

قابل ذکر است که فروش دیجیتالی بازی‌ها از سال ۲۰۱۲ در این گزارش درج شده‌اند. از حضور نداشتن بازی Minecraft نیز می‌توان سخن به میان آورد و دلیل آن را فروش خیره‌کننده‌ی این بازی برروی رایانه‌های شخصی دانست. از طرفی دیگر باید بیان کرد که بازی GTA V پرفروش‌ترین بازی کل دوران برروی کنسول‌ها شده است. قدرت‌نمایی Call of Duty و GTA V در این لیست به وضوح قابل مشاهده است. در قسمت زیر می‌توانید این لیست را مشاهده کنید. در انتها باید اشاره کرد که بازی‌های فرست‌پارتی در این گزارش شرکت داده نشده‌اند.

منبع : callofduty


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

ماه گرفتگی 26 تیر 98 ؛ جزئیات کامل آخرین خسوف سال 2019

آخرین ماه گرفتگی سال،‌ در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیر ۹۸ در ایران قابل مشاهده است. ماه گرفتگی 26 تیر 98 در آسمان مناطقی از آسیا، اروپا، استرالیا، آمریکای جنوبی و آفریقا نیز به خوبی قابل رصد خواهد بود.

ساکنان بخش‌هایی از اروپا، استرالیا، آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا از جمله ایران می‌توانند آخرین ماه گرفتگی سال 2019 را در روزهای 16 و 17 ژوئیه 2019 ( 25 و 26 تیر 98) رصد کنند. گفتنی است ساکنان کشورهای شیلی و آرژانتین در روز 2 ژوئیه برابر با 11 تیر 98 شاهد پدیده خورشید گرفتگی بودند که البته این پدیده در ایران قابل رصد نبود،‌ اما خسوف 26 تیر در سراسر ایران به صورت کامل قابل مشاهده است. این پدیده هنگامی اتفاق می‌افتد که سیاره زمین میان ماه و خورشید قرار گیرد.

 

مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران عنوان کرد دوشنبه 16 مرداد 1396 شاهد آخرین ماه‌گرفتگی جزئی قابل رصد در کشور بودیم که گرفت جزئی بعدی نیز شنبه 6 آبان 1402 شمسی رخ خواهد داد. البته در هر دو گرفت مورد اشاره مقدار کمی از ماه درون سایه زمین قرار گرفته و می‌گیرد، اما گرفت شبانگاه 25 تیر به مراتب بیشتر است و تا 67 درصد سطح ماه درون سایه زمین قرار خواهد گرفت. وی افزود خسوف جزئی 26 تیر به ساروس 139 تعلق دارد و بیست و یکمین گرفت از 79 گرفت این ساروس محسوب می‌شود. در ساروس 139، سی و هفت گرفت نیم‌سایه (غیر قابل مشاهده با چشم)، 15 گرفت جزئی و 17 گرفت کلی اتفاق می‌افتد.

منبع: yjc


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

اهمیت وبلاگ در طراحی سایت

قبل از پرداختن به مبحث اهمیت وبلاگ در طراحی سایت ، باید با مفهوم وبلاگ آشنا شویم.

به یک یا چند صفحه اینترنتی که در آن شخص یا گروه به گذاشتن مطلب به صورت روزانه یا چند روز یک بار می پردازند ، وبلاگ می گویند.موضوعات وبلاگ می تواند در هر زمینه ای باشد و هر شخصی در حوزه کاری خود می تواند وبلاگ نویسی کند.جالب است بدانید بیش از صدها میلیون نفر در سراسر دنیا به وبلاگ نویسی مشغولند.در ایران هم وبلاگ از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز افرادی که در ایران وبلاگ نویسی می کنند ، از مرز میلیون گذشته است.

 

تفاوت وبلاگ و وب سایت

وبلاگ و وب سایت هر دو فضایی در اینترنت هستند که می توان در آن مطلب قرار داد.اما شاید تا به حال این سوال به ذهن شما خطور کرده باشد که تفاوت وبلاگ و وب سایت چیست؟وبلاگ را می توان نمونه کوچک تر وب سایت معرفی کرد.در حقیقت همه ویژگی هایی که یک وبلاگ دارد به صورت پیشرفته تر در وب سایت وجود دارد ، ولی کار با وبلاگ راحت تر از کار با وب سایت است.همچنین وبلاگ می تواند به صورت شخصی باشد و شخص می تواند در هر زمینه ای که دوست دارد به وبلاگ نویسی مشغول شود.

تاثیر مثبت وبلاگ نویسی در سایت

وبلاگ نویسی بخش مهمی از فعالیت سایت شما محسوب می شود.در ادامه به تاثیرات مثبت وبلاگ نویسی و اهمیت وبلاگ در طراحی سایت خواهیم پرداخت.

 

افزایش ترافیک سایت

استفاده از کلمات کلیدی در مطالب

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

اهمیت وبلاگ در طراحی سایت


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

با بازی PES 2020 آشنا شوید – همه‌ی چیزهایی که باید درباره فوتبال کونامی بدانید

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نامیده می‌شود همیشه در تعقیب فرنچایز فیفا بوده است و در سال گذشته فیفا 19 با گرفتن جواز لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا از کونامی ضربه بزرگی به این بازی وارد کرد. بازی PES 2020 اما شروعی تازه به نظر می‌رسد با تقلای EA Sports در سال جاری با بازی فیفا 19 و مشکلاتش، این فرصتی مناسب است تا PES کمی کفه‌ی ترازو به سمت خودش سنگین کند.

این بزرگترین انتشار برای فرنچایز برای PES در یک دهه اخیر است و ناشران و سازندگان بازی مشخص نیست که چه برنامه‌ای در سر دارند و می‌خواهند که غیرقابل پیش‌بینی باشد.

گیم‌پلی
اضافه شدن هافبک با تجربه‌ای مثل آندرس اینیستا بخش جدیدی را در بازی شکل داده که تمرکز بر تخصص او در پیدا کردن و درک فضاها در زمین فوتبال دارد تا بازیکن بتواند قفل خط دفاعی را با دریبل حرکتی جدیدی باز کند که Finesse dribble نام دارد.

سبک خاص رونالدینیو که در جهان زبان زد است نیز به بازی اضافه شده است که شامل انیمیشن‌های دقیقی می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد دقیقا همانند او حرکت کنند و از تکنیک‌های مهار نشدنی او بهره ببرند تا مدافعان را پشت سر بگذارند.

از قابلیت‌های که افزوده شده می‌توان به تکنیک First touch، فیزیک جدید توپ، افزایش دقت شوت‌ها و قابلیت‌ها و مهارت‌های جدید اشاره کرد. همچنین روش‌های جدیدی برای دفاع کردن اضافه شده از جمله خطای از عمد و سیستم بازسازی شخصیت که هر خصوصیات هر بازیکن در زمین فوتبال بازسازی می‌کند.

 

مستر لیگ
تغییرات گسترده‌ای در بخش مستر‌ لیگ انجام شده و سیستم دیالوگ محور آن به بازیکن اجازه می‌دهد تا روند پیشرفت داستان را دست بگیرد و انتخاب‌ها بر اساس شخصیت آن‌ها شکل بگیرد و به طور خلاصه مستر لیگ خود را شخصی سازی کنند.

همچنین سیستم نقل انتقالات بازی حالا دارای یک الگوریتم جدید است تا قیمت‌ها و هزینه‌های انتقالات و دیگر المان‌ها به واقعیت نزدیک باشند.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به:

ساخت و شخصی سازی لوگوی اسپانسر که در کنفرانس‌های خبری و همچنین منوی بازی قابل مشاهده است.
شخصی سازی مدل سرمربی که به خاطر استفاده از تکنولوژی اسکن سه بعدی آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.
بازی کردن با سرمربی‌های پیشکسوت و معروف مثل زیکو، یوهان کرایوف و دیگو مارادونا

تاریخ انتشار
بازی PES 2020 برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و سرویس استیم در تاریخ 10 سپتامبر در آمریکا و اروپا و 12 سپتامبر در آسیا منتشر خواهد شد. لیونل مسی ستاره جلد نسخه استاندارد آن با قیمت 60 یورو خواهد بود و بازیکنان همچنین می‌توانند به نسخه ویژه این بازی که در آن رونالدینیو حضور دارد با قیمت 80 یورو دسترسی داشته باشند.

از دیگر مزایای نسخه ویژه می‌توان به اسکن سه بعدی انحصاری مسی و رونالدینیو در سال 2019 و حضورشان در ده بازی بخش myClub اشاره کرد. تمام کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند آندرس اینیستا و 1000 سکه در بخش myClub دریافت خواهند کرد.

دموی این بازی نیز از تاریخ 30 جولای برای کاربران در درسترس خواهد بود.

منبع : realsport101


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

اطلاعات جدیدی از فیلم Uncharted منتشر شد

تا به امروز فیلم‌های زیادی از روی بازی‌های مختلف ساخته شده‌ است اما بیشتر آن‌ها ناموفق بوده است. شرکت سونی نیز مدتی به دنبال ساخت فیلمی از روی سری Uncharted بود که در نهایت نیز موفق شد تا تیم سازنده‌ی این فیلم را تشکیل دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، کارگردانی این فیلم بر عهده‌ «دن ترچتنبرگ» است که در گذشته کارگردانی Ten Cloverfield Lane را بر عهده داشته و همچنین نقش نیتن دریک نیز به «تام هالند» بازیگر نقش Spider-Man سپرده شده است. در شایعات منتشر شده نیز آمده است که گویا «برایان کرانستون» برای ایفای نقش سالی، مشاور و همراه نیتن، در نظر گرفته شده است. به تازگی «دن ترچتنبرگ» اطلاعات جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است.

 

«ترچتنبرگ» در صحبت‌های خود گفت: «من فکر نمی‌کنم که کسی خواستار کپی کردن روایت و داستان بازی در فیلم باشد. همچنین به نظر من یک فیلم نباید کاملا از بازی اقتباس شود. اگر ما فیلم را به مانند بازی‌ها بسازیم، دیگر جذابیتی برای مخاطبانمان ندارد و از همین رو نیز دنبال ساخت یک فیلم با داستانی متفاوت از بازی‌ هستیم.»

به نظر می‌رسد که داستان فیلم و بازی‌ها کاملا متفاوت هستند و قرار است شاهد یک داستان جدید در مجموعه‌ی Uncharted باشیم. حال باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت سونی می‌تواند فیلم خوبی را از این سری تولید کند یا خیر. فیلم Uncharted در تاریخ 18 ماه دسامبر سال آینده میلادی اکران خواهد شد.

منبع : unchartedthegame


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

6 دلیل برای طراحی وب‌سایت‌های بدون صفحه

این روزها طراحی وب‎سایت‎ها دستخوش تغییرات زیادی شده است. هدف عمده این تغییرات کشش و جذب بیشتر مخاطب است. طراحان و توسعه دهندگان وب در تلاش هستند تا با بهره‌گیری از فناوری‎های جدید معرفی شده که سرورها، سیستم عامل‎ها و زبان‎های برنامه نویسی را در بر می‎گیرد، تعامل بین وب‎سایت و بازدیدکننده را راحت‎تر و خوشایندتر کنند.

موضوع جدیدی که اخیرا در صنعت طراحی و توسعه وب بسیار از آن صحبت می‎شود، طراحی بدون صفحه (Pageless Design) یا تنها با یک صفحه است که به‌وسیله آن تمام اطلاعات مطرح شده یک وب‎سایت در یک صفحه واحد نمایش داده می‎شود و بازدیدکننده می‎تواند با حرکت دادن آن به بالا و پایین به این محتوا دسترسی داشته باشد. در این روش، دیگر برای دانلود، دسترسی به اطلاعات و تصاویر موجود در یک وب‎سایت نیازی به کلیک کردن برای رسیدن به چندین صفحه مختلف نیست، زیرا تمام آنها در یک‌جا گردآوری شده‎اند. این نوع از طراحی وب‎سایت به دلیل توانایی فراهم کردن تجربه‎ای بهتر در وبگردی برای کاربران، افزایش امکان تبدیل شدن به پلتفرم‎های مختلف و کاهش هزینه‎های توسعه در حال رواج است. اما چرا آینده وب را طراحی بدون صفحه شکل می‎دهد؟

  1. بیان موضوع به‌شکل داستان در این نوع از طراحی بازدیدکننده را مشتاق و به عکس‎‌العمل وادار می‎کند.
    هدف ما از راه‎اندازی یک وب‎سایت چیست؟ مسلما برای این که بتوانیم با مخاطبین حال و آینده خود در ارتباط باشیم. این مخاطبین را بازدیدکنندگان گذری، مشتریان، طرفداران و همکاران ما تشکیل می‎دهند. مخاطبین ما هر کدام از این گروه‎ها که باشند هدف اصلی به‌انجام رساندن یک عمل خاص است، چیزی که تقریبا همیشه به انجام یک عکس‌العمل خاص از طرف بازدیدکننده نیاز دارد. چگونه این هدف محقق می‎شود؟ با بیان یک موضوع مشخص و هدف‎مند، چیزی شبیه به داستان.   داستان‎ها به سادگی یک نیروی محرکه برای رساندن پیام را فراهم می‎کنند که نه‌تنها شنیده و درک می‎شوند، بلکه الهام بخش بوده و باعث ایجاد انگیزه و عکس‌العمل می‎شوند.  سایت های زیادی در ایران مانند شیپور می توانند این نوع از طراحی را پیاده سازی کنند.علاوه بر این، ما در وب (برای اولین بار) می‎توانیم خودمان را از محدودیت‎های عمومی‎ رسانه‎های سنتی رها کرده و از مزایای هنر داستان‌پردازی بهرمند شویم. ما می‎توانیم با خلق تجارب حسی خلاقانه، همه‌جانبه و تعاملی که به‌ نسبت رسانه‎های سنتی یا حتی طراحی وب سنتی انگیزه بیشتری برای تعامل با مخاطب را فراهم می‎کند، بازدیدکنندگان را به فعالیت بیشتر تشویق کنیم.
  2. این نوع از طراحی به‌شکل یک‎پارچه، بصری و قابل هضم است
    این روزها وقتی شما به بازدید از وب‎سایت‎ها می‎پردازید، بیش از نیمی‎ از آن‌ها با یک روال معمول همیشگی از شما استقبال می‎کنند. یک اسلایدر بزرگ تصویر، یک منوی دسترسی به بخش‎های مختلف در بالا یا گوشه صفحه، یک بخش اصلی متشکل از متن، عکس، آیکون‎ها و نوارهای کناری شامل لینک‎های مختلف و تصاویر گوناگون بخش‎هایی هستند که اغلب در طراحی تکرار می‎شوند. در خیلی از سایت‎ها در بدو ورود، حتی قبل از این که شما فرصت این را داشته باشید تا در مورد مالکین سایت اطلاعاتی کسب کنید، از شما خواسته می‎شود نام و آدرس ای‎میل خود را وارد کنید. انجام چنین کارهایی باعث دلزدگی و از دست دادن مخاطب می‎شود.
    اما وقتی شما به یک سایت بدون صفحه سر می‎زنید، بلافاصله در یک محیط یک‎دست که یک هدف واضح و مشخص را دنبال می‎کند قرار خواهید گرفت. این طراحی فوق‎العاده ساده روش تعامل با مخاطب را هم ساده می‎کند و موضوع اصلی را که شما قصد بیان آن را دارید در تمام لحظات بازدید در مرکز توجه قرار خواهد داشت. معمولا از این نوع طراحی برای طراحی وب سایت شرکتی استفاده می شود و بیشترین بازحورد را دارد. تمام کاری که در آغاز انجام می‎شود عبارت است از بیان یک موضوع هدفمند که به‌خوبی گردآوری شده و تنها کاری که بازدیدکننده در روند بازدید خود باید انجام دهد همان شیوه معمول و همیشگی تعامل، یعنی اسکرول کردن است.

3. این نوع از طراحی از لحاظ حسی مخاطب را بیشتر راضی نگه می‎دارد
به‌لطف امکانات پیشرفته به‌دست آمده از HTML5، CSS3 و JavaScript ما قادر هستیم با ساخت اجزای تعاملی هم راستا با خط سیر موضوع هدفمند خود، بازدیدکنندگان وب‎سایت خود را به حضور بیشتر و لذت بردن از آن تشویق کنیم. منوها و کادرهایی که با یک اشاره باز و بسته می‎شوند، دکمه‎های رنگی و چشم نوازی که هدف خود را بیان می‎کنند و انیمیشن‎های خلاقانه‎ای که به درک جذاب‎تر موضوع کمک می‎کنند از جمله شیوه‎های تعاملی هستند که در گذشته هرگز قادر به انجام آن نبودیم.سایت هایی مثل دیجی کالا با این روش می توانند محصولات خود را به درستی نمایش دهند.

وقتی در یک طراحی علاوه بر ظاهر زیبا حس خوبی را نیز به بازدیدکننده القا کنید، باعث می‎شود تا مخاطبین برای سرگرمی‎ هم که شده بیشتر به وب‎سایت شما سر بزنند و بیشتر از عناصر مفرح و جذاب به کار رفته در ساختار سایت لذت ببرند. وقتی یک کاربر حس خوبی از حضور در وب‎سایت شما داشته باشد ناخودآگاه به استفاده از محصول یا خدمات شما نیز ترغیب می‎شود.

4. این نوع طراحی میزان بازده سایت را افزایش می‎دهد
هیچ کدام از مزایای اشاره شده در بالا در صورتی که نتوانند به افزایش میزان بازدهی سایت کمک کنند ارزشمند و توجیه‌پذیر نخواهند بود. مطمئناً زیبایی، طراحی هوشمندانه و بیان درست موضوع در یک وب‎سایت همگی در جایگاه خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اما هدف کلی از راه اندازی یک وب‎سایت رسیدن به سطح مطلوبی از تعامل با مخاطب و افزایش میزان بازدهی است. هر وب‎سایتی که ما می‎سازیم باید یک هدف اصلی را دنبال کند. دستیابی به چشم اندازهای تازه، رشد ارتباطات آن‎لاین، معرفی یک شخص یا محصول، جذب مخاطب برای دانلود و دریافت محتوا و یا فروش بیشتر محصولات و خدمات همگی اهداف مشخصی هستند که تمرکز اصلی ما باید رسیدن به آن باشد. تمامی این اصول در سئو وب سایت شما بسیار تاثیر گذار است.

چیزهایی وجود دارد که یک وب‎سایت یک صفحه‎ای بهتر از عهده انجام آن برمی‎آید. طراحی ساده و سرراست با ترکیب یک موضوع مشخص و تعامل شایسته با بازدیدکنندگان، ما را در راه رسیدن به هدف نهایی کمک خواهد کرد. آمارها نشان می‎دهد که با افزایش تعداد وب‎سایت‎های بدون صفحه بازدهی آنها نیز افزایش قابل ملاحظه‎ای پیدا می‎کند.

5. در این نوع از طراحی به‎روزرسانی و کپی برداری ساده‎تر، سریع‎تر و موثرتر انجام می‎شود.
در حالت کلی نه‌تنها بهتر می‎توان طراحی بدون صفحه را به فرمت‎های دیگر تبدیل کرد، بلکه اعمال تغییرات بر اساس تحلیل‎ها و واکنش بازدیدکنندگان نیز راحت‎تر، سریع‎تر و موثرتر قابل انجام است. این تغییرات به این دلیل راحت‎تر و سریع‎تر انجام می‎شوند زیرا شما تنها با یک صفحه برای انجام کارهای خود سر و کار دارید. سایتی مانند خبرنگاران جوان به خوبی می تواند مثال این بخش باشد. به‌جای این که طراح سایت مجبور باشد برای حفظ ساختار و ظاهر سایت برای بازدیدکنندگان چندین صفحه را مورد بررسی قرار دهد، از قبل تمام تنظیمات و صفحه‌بندی در یک صفحه کامل انجام گرفته است.

حالا تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که جزئیات مورد نظر خود و شیوه‎های تعامل با مخاطب را که قبلا ایجاد کرده بودید تغییر دهید تا بتوانید بهتر از گذشته و بر اساس خواسته مخاطبین با آنها ارتباط برقرار کنید.

6. این نوع طراحی میزان محتوای بی‌کاربرد را به حداقل رسانده و تمایل دیگران برای به اشتراک‌گذاری را افزایش می‎دهد.
به‌لطف تمام مزیت‎هایی که در بالا به آن اشاره شد، در سایت‎هایی که تنها از یک صفحه مرجع استفاده می‎کنند میزان محتوای زائد و بی‌کاربرد به حداقل خواهد رسید. این به دلیل آن است که عوامل بسیار کمتری برای حواس پرتی و استفاده از المان‎های تکراری و غیر ضروری وجود دارد. در این نوع از طراحی شما با مخاطب، یک موضوع هدفمند و یکسری از اجزای اصلی که مخصوص این وب‎سایت طراحی شده‎اند را به اشتراک می‌گذارید.  اشتراک گذاشتن برای سایت هایی مثل ایسنا بسیار مهم است چرا که به مخاطبتن انها افزوده می شود.اگر موضوع سایت و روند ارائه آن به اندازه کافی تاثیر‌گذار باشد، وجود مقدار اندکی از محتوای اضافی نیز نمی‎تواند بر جذب مخاطب تاثیر منفی بگذارد.

علاوه بر این، به اشتراک‌گذاری کل محتوای یک وب‎سایت استاندارد با دیگران کار سختی است. حجم زیاد محتوا در چندین صفحه بازدیدکنندگان را مجبور می‎کند تا تنها بخش کوچکی از محتوای مورد نظر خود را انتخاب و به‌شکل نامناسب و غیر‌استاندارد با افراد دیگری به اشتراک بگذارند. در صفحات فرود (landing pages) اوضاع از این هم بدتر است. به اشتراک‌گذاری صفحات فرود به این دلیل که مشخص می‎شود شما تنها به دنبال پول یا اطلاعات آنها هستید چندان خوشایند و مورد استقبال بازدیدکنندگان نیست. اما به اشتراک‌گذاری یک موضوع مشخص، ساختار یافته و خوشایند کاری است که ما هر روز انجام می‎دهیم و این مطالب هم برای ما و هم افرادی که قصد اشتراک گذاری با آنها را داریم نیز مورد قبول خواهد بود.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

جایزه سه میلیون تومانی برای تاثیرگذارترین استریمر مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فهرست استریمرهای همکار «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی» را اعلام کرد.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ماه گذشته در همکاری با مجموعه آپارات گیم طرحی را تدوین کرد تا براساس آن به جلب مشارکت استریمرها در «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» بپردازد.

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود طبق این طرح استریمرها می‌توانند نسبت به میزان مشارکت هواداران‌شان در مبلغ فروش بلیت‌های مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» سهیم شوند.

این فراخوان که از ۲۲ تا ۲۸ خردادماه در جریان بود با استقبال استریمرها رو‌به‌رو شد؛ به شکلی که بیش از ۷۵ استریمر برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کردند.

 

با بررسی‌های انجام‌شده جهت تایید نهایی استریمرهای واجد شرایط شرکت در طرح درنهایت ۱۷ استریمر که مشخصات‌شان در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام شده برای حضور در طرح مشارکت انتخاب شدند. در جدول مربوطه اطلاعات مربوط‌به هر استریمر و همچنین کد تخفیف متعلق به آن‌ها ذکر شده است.

مخاطبان خرید بلیت «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» می‌توانند با استفاده از هر یک از این کدها، پنج درصد تخفیف در خرید بلیت مسابقات دریافت کنند و با این کار از استریمر محبوب خود حمایت کنند.

درنهایت استریمری که بتواند ازطریق کد تخفیف خود بیشترین مشارکت را نسبت به سایر استریمرها جذب کند، به‌عنوان تاثیرگذارترین استریمر این طرح انتخاب می‌شود و در فینال مسابقات جایزه سه میلیون تومانی را تصاحب خواهد کرد.

منبع : ircg


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]