بدافزار چیست؟ (قسمت دوم)

همانطور که مشاهده کردید در قسمت اول مقاله به چهار نوع بدافزار رایج اشاره کردیم و در این مقاله قصد داریم به پنج مورد دیگر هم اشاره کنیم.تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

5- ابزارهای تبلیغاتی

بسیاری از تغییرات بدافزاری که ما در مورد آن بحث کردیم هدفمند طراحی شده اند تا پنهان باقی بمانند با این حال برخی مخالف این روش عمل می کنند.از این موارد می توان به ابزارهای تبلیغاتی اشاره کرد که کاربر را مجبور به ارتباط با تبلیغات می کند.البته در بیشتر مواقع این نوع از نرم افزارهای مخرب بی ضرر تر از آن هستند که عمدا تحریک کنند.
هدف اصلی این است که با کلیک کردن بر روی آگهی ها و پیوندها ، درآمد کسب کنید.ابزارهای تبلیغاتی می توانند به صورت پاپ آپ ظاهر شوند که شما نمی توانید آن را ببندید و یا به طور نامحدود باز می شوند تا زمانی که شما روی آن ها کلیک کنید.یک بار دیگر آسیب پذیری اصلی برای کاربران سایت های وردپرسی مربوط به افزونه ها است.

در سال 2016 مشخص شد که افزونه Simple Share Buttons هزاران نفر از کاربران را به ابزارهای تبلیغاتی کشانده است.
پس از به روز رسانی ، افزونه یک پیام در داشبورد قرار می داد که شما بدون کلیک کردن بر روی آن نمی توانستید آن را حذف کنید به همین دلیل مهم است که به طور مداوم فایل های خود را اسکن کنید به خصوص مواقعی که افزونه ای را اضافه یا به روز رسانی می کنید.شما همچنین می توانید از ابزاری مانند افزونه Security Scanner استفاده کنید که تم ها و افزونه های شما را به صورت روزانه بررسی می کند.

 

6- Ransomware

اگر ابزارهای تبلیغاتی ، سارق دنیای بدافزار است ، Ransomware قاتل آن است!این نوع دیگری از نرم افزارهای مخرب است که در سایه ها پنهان نمی شود.Ransomware با برخی از اقدامات شما را تهدید می کند و یا سیستم شما را مختل می کند مگر اینکه هزینه پرداخت کنید تا آن را حذف کنید.
یک روش معمول اخاذی توسط این بدافزار این است که فایل های شما را رمز گذاری کرده و آن را غیر قابل دسترس می کند و پس از آن مهاجمان از شما درخواست پول می کنند تا فایل ها را رمزگشایی کنند.با این حال Ransomware همچنین می تواند در جهت معکوس استفاده شود! برای متوقف کردن مهاجمان از نفوذ به اطلاعات و یا آسیب رساندن به سیستم شما.
Ransomware اغلب از طریق ایمیل گسترش می یابد و به عنوان ضمیمه هایی که یک بار شبکه را باز می کند ، مسدود می شود.این بدافزار همچنین می تواند برای هدف قرار دادن سایت های وردپرس مورد استفاده قرار گیرد به این صورت که فایل های هر سایت را رمز گذاری می کند و سپس تلاش می کند تا از مالک سایت هزینه دریافت کند تا مجددا آن ها را باز گرداند.
بهترین راه برای از بین بردن این حملات ، گرفتن بک آپ منظم از سایت است همچنین مهم است که هر جنبه ای از سایت خود را ایمن نگه دارید زیرا ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد که مهاجمان بتوانند از آن استفاده کنند.

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و مقابله با بد افزار ها حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

بدافزار چیست؟ (قسمت دوم)


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 با قیمت 295 دلار معرفی شد

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 از راه رسید. این محصول به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و قیمتی برابر با 295 دلار دارد.

برند آمریکایی فسیل بدون تردید یکی از ارزشمندترین شرکای گوگل که دارای سیستم عامل اندروید پوشیدنی است، محسوب می شود. این برند نه تنها ساعت های هوشمند را تحت برند اصلی خود به فروش می رساند، بلکه همکاری هایی نیز با برندهای مایکل کورس، امپریو آرمانی، کیت اسپید و دیزل دارد.

این برند اخیرا از ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی کرده که قرار است در دو مدل زنانه و مردانه به فروش برسد. هر دو مدل این ساعت با قیمت 295 دلار به فروش می رسند که نسبت به ساعت هایی که با سیستم عامل watchOS کار می کنند، کمی ارزان تر هستند. نکته جالب آن است که هر دو مدل زنانه و مردانه این ساعت اندازه یکسانی دارند.

هر دو مدل اصلی ساعت هوشمند فسیل Gen 5 در سه نسخه فرعی عرضه می شوند. مدل مردانه دارای طرح های استیل، بند چرم قهوه ای تیره و بند سیلیکونی مشکی بوده و مدل زنانه دارای طرح های استیل مشکی، چرم صورتی و استیل رزگلد است.

 

در مقایسه با مدل قدیمی تر Gen 4، در مدل جدید Gen 5 چیپست اسنپدراگون 3100 با رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی ادغام شده است، در حالی که مدل Gen 4 دارای چیپست اسنپدراگون 2100، رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی بود. به نظر می رسد مدل Gen 5 سریع تر و از لحاظ مصرف انرژی نیز کارآمدتر از مدل Gen 4 باشد. کسانی که این ساعت جدید را خریداری می کنند، می توانند با یک بار شارژ کردن آن، یک هفته از آن در مود ساعت آن استفاده کنند.

بدون تردید کاربری تنها برای چک کردن ساعت، 295 دلار هزینه پرداخت نمی کند. این ساعت جدید که کاملا قابلیت رقابت با ساعت های هوشمند دیگر را دارد، دارای قابلیت چک کردن ضربان قلب، محاسبه مسافت دویده شده، انجام پرداخت ها، دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی و دریافت دستورات صوتی از طریق دستیار گوگل است.

منبع : phonearena


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

شیائومی قابلیت اخطار وقوع زلزله را به گوشی‌های خود اضافه می‌کند

ظاهرا شرکت شیائومی در حال توسعه‌ی قابلیت اخطار وقوع زلزله در رابط کاربری MIUI است. پس گوشی‌های شیائومی در‌آینده می‌توانند زلزله را تشخیص دهند!

نسخه‌ی جدید رابط کاربری MIUI شیائومی در دست توسعه است. به نقل از گزارش‌های منتشر شده از سوی چین، آخرین نسخه‌ی رابط کاربری موبایلی شیائومی قابلیت اخطار وقوع زلزله را در بر می‌گیرد. این ویژگی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و احتمالا هنوز به طور کامل توسعه پیدا نکرده است. این هشدار از طریق یک جعبه‌ی پاپ آپ که روی صفحه‌ی گوشی ظاهر می‌شود به کاربر منتقل می‌شود.

زمانی که شبکه یک زمین لرزه‌ی قریب‌الوقوع را تشخیص می‌دهد که می‌تواند باعث یک زلزله‌ی مخرب شود، این هشدار برای کاربر نمایان می‌شود. همچنین آن موقعیت لرزش، رومرکز زمین لرزه و بزرگی آن را شناسایی خواهد کرد. پس از آنکه شمارش معکوس نمایان شده روی صفحه پایان یافت و شما آن را بی‌پاسخ گذاشتید، فورا به سرویس‌های کمک‌رسانی اضطراری اطلاع رسانی خواهد شد.

موج‌های لرزه‌ای زلزله‌ها در قالب سه حالت امواج طولانی، امواج عرضی و امواج سطحی رخ می‌دهند. سرعت انتشار امواج طول در حدود 5.5 کیلومتر تا 7 کیلومتر در ثانیه است، اما قدرت ویرانی آن کم است. قدرت ویرانگری امواج عرضی بیشتر است، زیرا باعث می‌شود زمین قبل و بعد از موج با نوسان همراه باشد. با این حال سرعت انتشار آن کندتر (4 کیلومتر در ثانیه) است. این امواج سطحی هستند که بیشترین آسیب را به سطح زمین وارد می‌کنند.

اخطار وقوع زلزله شیائومی چگونه کار می‌کند؟

 

قاعده کلی سیستم هشدار اولیه زلزله، استفاده از تفاوت زمانی امواج منتشر شده‌ی اولیه برای پیش‌بینی است. از آنجایی که این امواج از اعماق زیر سطح زمین ساطع می‌شوند و بسیار سریع حرکت می‌کنند، دوره‌ی هشدار معمولا تنها چند ثانیه خواهد بود. موج طولی سریع‌تر و موج عرضی آهسته‌تر با یکدیگر در ارتباط هستند.

از آنجایی که امواج طولی نسبتا بی‌خطر هستند، می‌توان از طریق آن‌ها امواج مخرب را پیش بینی کرد. البته اختلاف زمانی رسیدن امواج طولی به امواج خطرناک بسیار اندک است، با این حال مطالعات نظری نشان داده است که اگر زمان اخطار 3 ثانیه باشد، می‌تواند تلفات را تا 14 درصد کاهش دهد. این میزان اگر 10 ثانیه باشد 39 درصد و اگر 20 ثانیه باشد نیز 63 درصد تلفات زلزله کمتر خواهد شد.

پیش‌بینی زلزله بسیار پیچیده‌تر از آنچیزی که به نظر می‌رسد است. اگر شیائومی واقعا در حال توسعه‌ی چنین ویژگی باشد، تایید صحت آن در آزمایشگاه‌های مخصوص باید صورت گیرد. شاید هم در ابتدا زمان این اخطار نزدیک به وقوع زلزله‌ی مخرب باشد و به مرور زمان این قابلیت ارتقاء پیدا کند. در هر صورت این ویژگی بلندپروازانه به نظر می‌رسد و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای مناطق زلزله خیز در سراسر کره زمین باشد.

منبع : gizchina


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

تگ (آلت) Alt چیست ؟

متن جایگزین یا Alternative Text که به عناوین “Alt attribute”، “Alt text” و یا “تگ (آلت) Alt” نیز معروف می باشد ، بیانگر توضیح کوتاهی از عنوان یک تصویر در یک صفحه وب می باشد.
یکی از نکات در بهینه سازی تصاویر سایتتان ، استفاده از ویژگی (آلت) Alt است.
تگ (آلت) Alt و تگ عنوان در تقویت جایگاه مطالب در نتایج موتورهای جستجو و بهبود دسترسی کاربران اینترنتی بر روی وب‌ سایت شما تاثیر گذار هستند.
در تصاویر به کار رفته در وب‌ سایت شما ، تگ (آلت) Alt بیانگر موضوعی است که از تصویر استنباط می‌ شود.
این تگ می‌ تواند به عنوان متنی جایگزین برای تصاویر به هنگام خطا در بارگذاری نیز مورد استفاده قرار گیرد تا کاربران در صورت عدم نمایش تصویر، از مفهوم و عملکرد آن باخبر شوند.
شایان ذکر است ، مرورگرها قابلیتی دارند که افراد نابینا یا دارای اختلال بینایی برای شنیدن مطالب آنلاین از آن استفاده می‌ کنند.
خواندن این تگ ‌ها توسط مرورگر ، انتقال مفهوم و محتوای تصاویر را برای این عزیزان امکان ‌پذیر می‌کند.
رابطه تگ (آلت) Alt و سئو سایت :

 

گوگل برای تگ ‌های (آلت)  Alt تصاویر ، ارزش بالایی در نظر گرفته است.
این ارزش ‌گذاری بر اساس دلیل فهم آسان ‌تر تصاویر و تعیین موضوع محتوای پیرامون آن ها انجام شده.
این امر به قدری جدی است که گوگل سرویس Google Image را به آن اختصاص داده است.
همچنین ، افزونه Yoast SEO محتوای وب‌ سایت را پیش از بارگذاری بررسی می کند و معمولاً توصیه می‌ کند که حداقل یک تصویر به همراه تگ (آلت) Alt (متشکل از کلمه کلیدی) باید در محتوا وجود داشته باشد ، بنابراین ، در صورت نبود تصویر در محتوا یا استفاده نکردن از تگ (آلت) Alt ، به شما هشدار داده می شود.
با این حال ، افزونه Yoast تنها یک ماشین پردازش است و از مفهوم محتوای شما آگاهی ندارد.
با وجود اینکه وجود کلمه کلیدی در تگ‌ های (آلت) Alt الزامی است ، اما به معنای استفاده بیش از اندازه آن ‌ها در تمام تگ ‌ها نیست.
شما به عکس ‌هایی مناسب ، باکیفیت و مرتبط با محتوای خود نیازمندید که در تگ‌ های توصیفی‌ خود به نوعی از کلمات کلیدی استفاده کنید.
با این حال ، گاه محتوای تصویر به قدری به جزئیات می‌ پردازد که اجازه استفاده از کلمات کلیدی کوتاه و کلی را به شما نمی‌ دهد.
با این وجود استفاده از تگ ‌های (آلت) Alt طولانی و توصیفی هم شانس استفاده بهتر از کلمه کلیدی را افزایش می‌ دهد و هم در فهم تصویر و محتوا برای موتورهای جستجوگر موثر است.
متن جایگزین ( Alt ) چیست ؟ عنوان تصویر ( Title ) چیست ؟

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و بهبود دانش سئو خود حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

تگ (آلت) Alt چیست ؟

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

نینجا سرویس توییچ را ترک کرد

نینجا به‌تازگی اعلام کرده است که دیگر در سرویس توییچ استریم نخواهد کرد و به‌‌صورت انحصاری در سرویس میکسر به کار خود ادامه خواهد داد.

تایلر بلوینز ملقب به نینجا، یکی از معروف‌ترین استریمرهای بازی‌های ویدیویی است که مخاطبان او را به‌واسطه بازی Fortnite و عملکرد بسیار خوب آن در این بازی، می‌شناسند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دیروز نینجا خبری را منتشر کرد که باعث شگفتی همه هواداران نینجا شد.

وی اعلام کرد که به استریم روی سرویس توییچ خاتمه داده است و از این پس، به‌صورت انحصاری تمامی محتویات خود را روی سرویس میکسر استریم خواهد کرد. سرویس میکسر چند سال پیش توسط مایکروسافت راه‌اندازی شد و زیر سایه توییچ قرار داشت. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای را برای میکسر درنظر گرفته است تا کاربران بیشتری به‌سراغ این سرویس استریم بروند.

 

نینجا در جریان ویدیو اعلام این خبر گفته است که نقل مکان او باعث می‌شود تا بتواند به ریشه‌ها و اصول اولیه خود برگردد و به یاد بیاورد که چرا علاقه‌مند به استریم کردن است. البته نباید منکر این شد که بخشی از این قضیه هم به پول و حمایت مالی مایکروسافت بر می‌گردد. بااین‌حال میکسر دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری نسبت به توییچ است. همچنین احتمال دارد بیننده‌های نینجا کمتر از گذشته شود یا اینکه شاهد بیننده‌ها و ورود کاربران بیشتری به سرویس میکسر باشیم.

در انتها مشخص شده است که کاربران میکسر به مدت یک ماه می‌توانند به‌صورت رایگان عضو کانال نینجا باشند.

منبع : dualshockers


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

رونمایی شیائومی از ساعت اسپرت C+86 با صفحه کرنوگراف چند منظوره

شیائومی ساعت اسپرت C+86 را در قالب پلتفرم کراودفاندینگ خود معرفی کرد؛ یک ساعت مچی با ظاهری سنتی و امکاناتی مدرن که طراحی زیبا و مستحکمی دارد.
ساعت اسپرت C+86 شیائومی دارای عقربه‌های توخالی و صفحه کرنوگراف (زمان سنج) چند منظوره است. با وجود ظاهر سنتی این ساعت مچی، کاربران می‌توانند از یک کرنومتر دستی برای سنجش فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنند.

بدنه خارجی C+86 که جنسی از فولاد ضد زنگ 316L دارد، با چند فرایند مختلف صیقل داده شده تا کاملا برق بیفتد. شیشه ساعت هم از نوع معدنی با درجه سختی بالاست که می‌تواند به طور موثری از خراش افتادن سطح آن جلوگیری کند.

 

صفحه اعداد ساعت اسپرت C+86 مزین به الگوهای خورشیدی است و درون فضای گرادیانی آن را، خطوط کوچک مشکی رنگ و خطوط بزرگ نقره‌ای رنگ احاطه کرده‌اند. همچنین وجود یک پوشش شب‌نما، مشاهده‌ی زمان در محیط‌های تاریک را برای کاربران تسهیل می‌کند.

اما به کرنوگراف‌‌های سی پلاس 86 بپردازیم. این سه صفحه کوچک در عملکرد کرنومتر نقش دارند و یکی از آن‌ها تایمر ثانیه، یکی تایمر دقیقه و دیگری تایمر ساعت است. در کنار بدنه، دکمه‌های کنترل را می‌توان دید. مطابق معمول، کنترل اصلی ساعت در وسط قرار دارد و دو دکمه دیگر نیز آن را همراهی می‌کنند؛ یکی دکمه شروع و توقف، و دیگری برای تنظیم مجدد تایمر است.

ناگفته نماند که این ساعت اسپرت شیائومی از تکنولوژی کوارتز (quartz movement) شرکت SEIKO بهره می‌برد. برخورداری از بندهای سیلیکونی اختصاصی و ضد آب بودن تا عمق 30 متری، از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. کمپانی چینی هنوز قیمت و تاریخی را برای عرضه‌ی این محصول اعلام نکرده است.

منبع : gizmochina


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

روش‌های موثر SEO تکنیکال یا طراحی سایت

اگر طبق گفته بیل گیتس محتوا پادشاه باشد، پس طراحی سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو ملکه خواهد بود. طبق ضرب المثل‌های قدیمی پشت هر مرد موفقی یک زن قدرتمند قرار گرفته است.

 

هر چه که تا به حال در مورد سئو گفته شده است، بهتر است به زباله دان تاریخ بپیوندد. موتورهای جستجو مثل قبل عمل نمی‌کنند و مفهوم SEO دچار تغییری اساسی شده است. دیگر در سئو خبری از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیست. آنچه امروز مهم است SEO به مفهوم بهینه سازی تجربه جستجو برای کاربر یا Search Experience Optimization است. تنها چیزی که از سئو قدیمی باقی مانده، طراحی سایت برای خوانایی بیشتر و بهتر در موتورهای جستجو است. هر چند این مقوله نیز به نوبه خود قدم‌هایی موثر رو به جلو برداشته است.

SEO چیست و سئو چه بود؟

سئو بهینه سازی طراحی سایت برای موتورهای جستجو بود و تنها با هدف فریب موتور جستجو برای بهبود رنکینگ سایت و دیده شدن بیشتر در نتایج جستجو انجام می‌شد. اما SEO به زبان ساده، بهینه سازی سایت به سه صورت Technical، ON Page و OFF Page است که با هدف بهبود تجربه کاربر از جستجو انجام می‌شود.

آنچه از SEO موثر انتظار می‌رود افزایش قابلیت دیده شدن برند در سرچ‌های طبیعی و بالا رفتن رنکینگ بیزینس مورد نظر در نتیجه صفحه‌های شناسایی شده توسط موتور جستجو است. این اصل برای سایتی مثل دیجی کالا باعث تبدیل شدن به یک برند شده است.

این اهداف در نهایت باید منجر به ارتباط و تعامل افراد با برند شده و آن‌ها را با استفاده از دانش، آموزش، فروش کالا یا خدمات، خدمات پس از فروش و ارتباط موثر، و در نهایت ارائه دانش و آموزش، جدید تبدیل به مشتری وفادار کند. در نهایت اتفاقی که در سفر کاربر خواهد افتاد، در تصویر زیر خلاصه شده است:

تحقیقات نشان می‌دهد، که بیش از 61 درصد کاربرانی که خرید خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند از طریق موتورهای جستجو به سایت‌ها هدایت شده و درصد بسیار کمتری به طور مستقیم اسم برند را به طور مستقیم برای وارد شدن به سایت می‌کنند.

یکی از مهمترین موتورهای جستجو در تمام دنیا گوگل است. بدون شک اگر شما نیز بتوانید اسم سایت خود را مانند آپارات از طریق گوگل به گوش همه برسانید به موفقیت رسیده اید. تقریبا تمام موتورهای جستجوی دیگر نیز فرآیندی مشابه با فرآیند گوگل یعنی بهبود تجربه کاربر در جستجو را دنبال می‌کنند، پس برای ارائه این راهنمای جادویی، شناخت نحوه شناسایی سایت توسط گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

گوگل چگونه رتبه یک صفحه را تعیین خواهد کرد؟

الگوریتم گوگل از اواخر سال 2015 تغییر کرده و بر پایه رفتار کاربران در مواجه با صفحات جستجو شده، طراحی شده است. این الگوریتم Rank Brain نام دارد. هدف این الگوریتم فراهم کردن بهترین و مرتبط‌ترین پاسخ برای جستجوی کاربر است و برای رسیدن به این هدف، به نحو زیر عمل می‌کند:

قدم اول: موتور جستجو بر اساس میزان بهینه بودن طراحی سایت، سایت را شناسایی و محتوای آن را خواهد خواند در سایت ساز خبری و یا هر گونه سایت دیگر باید دقت کرد که اگر سایت به خوبی طراحی نشود و بهینه نباشد هیج وقت به صدر جدول نخاهید رسید و در لیست خود جهت جستجو قرار خواهد داد.

قدم دوم: میلیون‌ها کاربر جستجوی خود را انجام داده و انتخاب خود را بر اساس نیاز خود به مطلب ارائه شده انجام ‌می‌دهند.

قدم سوم: Rank Brain بر اساس:

1-میزان انتخاب یک لینک توسط کابران واقعی ( موتور جستجو قابلیت تشخیص ربات از کاربر واقعی را دارد.)

2- زمان ماندگاری طبیعی کاربر با توجه به محتوای صفحه (مقاله طولانی یا محتوایی که در چند دقیقه خوانده خواهد شد.)

3-میزان کلیک انجام شده در صفحه برای باز کردن لینک‌های داخلی و یا خارجی

4-بررسی بسیاری از عوامل دیگر که به عنوان الگوریتم موتور جستجو مثل یک راز حفظ می‌شود

میزان Authority یا اقتدار یک سایت در جستجویی با کلمات یا عبارات کلیدی مشابه را مشخص می‌کند و رنک بالاتری را به آن صفحه اختصاص خواهد داد.

طبق این الگوریتم ابتدا بهتر است، طراحی سایت به گونه‌ای انجام شود، که موتور جستجو قادر به تشخیص سایت و محتوای آن باشد.

روش‌های موثرSEOتکنیکال یا طراحی سایت

اگر طبق گفته بیل گیتس محتوا پادشاه باشد، پس طراحی سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو ملکه خواهد بود. طبق ضرب المثل‌های قدیمی پشت هر مرد موفقی یک زن قدرتمند قرار گرفته است. موتور جستجو برای اختصاص رنکینگ به هر سایتی، ابتدا نیاز به یافتن آن، شناخت و خواندن آن به طور دقیق دارد. در سئو سایت خود نهایت دقت را به خرج دهید تا شما هم به موفقیت های سایت هایی مثل ایسنا دست یابید و این را هم به خاطر داشته باشید که هیچ چیز دور از دسترس نیست.

اینکه سایتی قابلیت خوانده شدن توسط کاربر در اینترنت را دارد، ملاک سئو بودن سایت نیست، زیرا خوانده شدن و درک سایت از دیدگاه کاربر، با دیدگاه موتور جستجو که فقط سایت را به صورت کد و متنی نوشتاری می‌بیند، بسیار متفاوت است. پس به نکات زیر برای طراحی سایت به منظور یوزر فرندلی بودن و داشتن خوانایی بالا توسط موتور جستجو باید توجه شود:

1-با استفاده از نرم افزارهای کرالینگ سایت چک شود.

2-ساختار سایت باید تاحد امکان ساده و اصطلاحا تمیز باشد.

3-سایت باید XML بهینه شده‌ای برای نقشه خود داشته باشد.

4-Robot.text سایت نیز توسط متخصصین باید بهینه شود.

5-از CDN برای دامنه و از DNS هر جایی که ممکن بود برای سریعتر کردن نمایش محتوا استفاده شده باشد.

6-سایت باید ریسپانسیو باشد.

7-بک لینک‌های مناسب در عکس‌ها و متن ایجاد شود و نام عکس نیز درست تعیین شود.

پس از طراحی سایت به بهترین نحو برای سئو، موتور جستجو آماده عرضه پادشاه اینترنت(یعنی محتوا) به کاربران خواهد بود.

روش‌های موثرSEOمحتوا یا ON Page

هر چند فرآیند خوب طراحی سایت، آن را برای عرضه به موتور جستجو به بهترین نحو ارائه می‌کند، باید محتوا به جای موتور جستجو برای استفاده توسط کاربر، طراحی شود. کاربر کلمات و یا عبارات کلیدی را نخواهد خواند و متن مناسب را با توجه به نیاز خود شناسایی خواهد کرد. اگر به دنبال اول شدن در لیست سرچ ها هستید و اطلاعات کافی در این باره ندارید حتما هزینه انجام سئو را مطالعه کنید و مناسب با هدف خود یکی از آنها را انتخاب کنید. پس برای SEO موثر محتوا باید نکات زیر رعایت گردد:

1-محتوا باید اصالت داشته باشد.(کپی نباشد.)

2-محتوا باید در برگیرنده اطلاعات و آموزش‌هایی صحیح و قابل اعتماد باشد.

3-محتوا بهتر است قابلیت برقراری ارتباط با کاربر را داشته باشد.( کاربر در صورت لزوم آن را لایک کرده، به آن با پاسخ یا ثبت ایمیل و غیره واکنش نشان دهد، در صورت لزوم آن را به اشتراک گذاشته و روی لینک‌های موجود در آن برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر کلیک کند.)

4-محتوا باید دارای Call To Action باشد.

5-کلمات و عبارات کلیدی در محتوا باید به اندازه استفاده شود.

6-محتوای خوب شامل لینک‌های داخلی و خارجی است.

7-محتوا انواع مختلفی دارد و بهتر است در صورت امکان به صورت متن، تصویر، صدا و فیلم در وبسایت قرار گیرد.

8-کیفیت لینک‌ها نیز مهم است و باید به متن شما مربوط باشند.

9-هر نوع محتوایی که انتخاب شود، بهتر است توسط متخصصین آن تنظیم و تهیه گردد، تا نکات SEO در آن به خوبی رعایت شود.(به طور مثال محتوای متنی بهتر است توسط متخصصین کپی رایتینگ یا تولید کننده محتوا نوشته شود.)

روش‌های موثرSEOشبکه‌های اجتماعی یا OFF Page

این قسمت از SEO مربوط به سئو خارج از طراحی سایت است. در این نوع از بهینه سازی، قسمت تکنیکی کار در دست برند قرار نداشته و تنها استفاده صحیح برند از شبکه‌های اجتماعی و علاقمندی کاربران با توجه به تلاش برند و موفقیت آن در جلب کافی توجه کاربران برای صحبت از آن در شبکه‌هایی مثل اینستاگرام، تلگرام، لینکداین و غیره باعث افزایش آن خواهد شد. اغلب سایت های معتبر داخلی مثل طرفداری با داشتن شبکه های اجتماعی قدرتمند این امر را به خوبی انجام داده اند .پس بهتر است به نکات زیر برای افزایش موثر این SEO توجه شود:

1-برند نباید اجازه دهد که دیگران برایش داستان بسازند و باید داستان خود را در شبکه‌های اجتماعی رایج به اشتراک گذاشته و کاربران را به ارتباط با آن ترغیب کند.

2-برند باید در تمامی شبکه‌های اجتماعی حاضر شده و هشتگ‌هایی متناسب با کسب و کار خود را ایجاد نماید.

3-برند باید در طراحی صفحه خود حتما لینک شبکه‌های اجتماعیش را قرار داده و کاربران را با فراخوانی موثر به ارتباط با آن ترغیب نماید.(کاری که در ایران با جایزه انجام شده و در خارج از ایران با درخواست ثبت ایمیل یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی، به ازای دریافت ای بوک یا خبرنامه‌ای مفید انجام می‌شود.)

4-برند باید واحد خدمات پس از فروش خود را تقویت کرده و با مشتریان خود ارتباطی موثر و قوی برقرار نماید.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

پروژه گیمینگ مشترک سونی و مایکروسافت به پیشنهاد سونی آغاز شده است

طبق اعلام مدیرعامل مایکروسافت، همکاری این شرکت با رقیب دیرینه‌ی خود در زمینه‌ی خدمات ابری و هوش مصنوعی به‌نوعی به پیشنهاد سونی آغاز شده و هدایت می‌شود.

اوایل امسال بود که اعلام خبر همکاری سونی و مایکروسافت باعث ایجاد شوک عظیمی در صنعت بازی‌های ویدیویی شد و این اتفاق و پیامدهای ممکن آن تا مدتی نُقل محافل گیمینگ در سراسر جهان بودند. قرار شد این دو رقیب دیرینه در زمینه‌ی توسعه‌ی زیرساخت‌های خدمات ابری (Cloud) و هوش مصنوعی (AI) با یکدیگر همکاری کنند.

حالا ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، طی مصاحبه‌ای با سایت Fortune اعلام کرده که سونی پیشنهاد آغاز این همکاری را داده است. وی در بخشی از سخنان خود گفته:‌ «این شروعی تازه برای ما است.» این دو شرکت با توجه‌ به زمینه‌های فعالیت مایکروسافت تصمیم گرفتند رقابت را کنار بگذارند و برای بهبود آثار خود تلاش کنند. در حقیقت می‌توان گفت توسعه‌ی فناوری‌های جدید ارزش آن را داشته که این دو شرکت رقابت میان خود را برای رشد و توسعه‌ی بیشتر کنار بگذارند. ساتیا نادلا همچنین اعلام کرده:

 

تمامی این [پروژه] توسط سونی پیشنهاد شد و هدایت می‌شود. آن‌ها دیده‌اند که در میان شرکای خود می‌توانند به چه کسی اعتماد کنند. در حقیقت [این همکاری] به نتیجه‌ی خوبی منجر خواهد شد؛ [چرا که] ما در عین رقابت، شرکای خوبی نیز هستیم. بنابراین ما بهترین کار خود را برای آن‌ها انجام خواهیم داد؛ تفاوتی ندارد این کار در زمینه‌ی سرویس‌های ابری باشد یا در زمینه‌ی هوش مصنوعی یا حتی هر کار دیگری که ما باید انجام دهیم تا مطمئن شویم سونی می‌تواند در ساخت IP خود موفق شود.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که طبق اطلاعات منتشر شده تا به امروز، همکاری سونی و مایکروسافت یک رابطه‌ی رسمی نبوده و فقط در قالب امضای تفاهم‌نامه‌ای میان دو شرکت به آن پرداخته شده است؛ هرچند چنین موضوعی خیلی نگران کننده‌ به نظر نمی‌رسد و دلیلی برای بر هم خوردن این همکاری وجود ندارد. البته مشخص نیست که ما چه موقعی خواهیم توانست تاثیرات این پروژه با مدیریت سونی را در زندگی روزمره‌ی گیمری خود احساس کنیم اما هرچه که هست چنین همکاری‌هایی درنهایت به نفع همه خواهد بود.

به نظر شما آیا دو هیولای حوزه‌ی ویدیوگیم با این همکاری موفق می‌شوند این صنعت بزرگ را چند قدم رو به جلو حرکت دهند؟

منبع : gamingbolt


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 فاش شد

دیگر به نوعی عادت کرده‌ایم که در سکوت شرکت سونی و استودیو ناتی‌داگ، هر چند وقت یک بار شایعه‌ای جدید پیرامون تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 منتشر شود. شایعه جدید بیان می‌دارد این اثر مورد انتظار در تاریخ 22 می 2020 برابر با 2 خرداد 99 برای کنسول PlayStation 4 عرضه می‌شود که در واقع کمی دیرتر و دورتر از شایعات و گزارشات قبلی است.

باید توجه داشت 22 می برابر با روز جمعه بوده که در کنار سه‌شنبه، مرسوم‌ترین روز برای عرضه بازی ‌های بزرگ به شمار می‌رود. هم‌جنین روزی‌ست که سونی علاقه زیادی دارد تا عناوین انحصاری خود را در آن منتشر کند. اما اکنون نوبت آن رسیده که بدانیم منبع این شایعه جدید فروم 4Chan است. همان‌طور که می‌دانید 4chan در طول سالیان اخیر اخبار و اطلاعات موثقی را به اشتراک گذاشته. در عین حال به همان اندازه گزارش‌ها و شایعاتی را نیز پخش کرده که در نهایت غلط از آب در آمدند و در واقع اطلاعات منتشر شده نادرست آن بیشتر از موارد صحیح هستند. هم‌چنین منبع ناشناسی نیز این خبر را منتشر کرده که شهرت خاصی ندارد. این کاربرها در حالت کلی یا با چنین اخباری به دنبال جلب توجه هستند یا این که اطلاعات آن‌ها به سادگی صحیح نیست.

 

با تمامی این توضیحات باید اشاره کنیم که به گفته این کاربر، منبع وی شخصی در استودیو ناتی‌داگ بوده که روی بازی در حال کار است. هم‌چنین مدعی شده که تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 قرار است در پاییز به صورت رسمی اعلام شود. این کاربر ادامه داد در حالی که ابتدا قرار بود تا بازی در فصل تعطیلات انتهای سال انتشار یابد اما استودیو ناتی‌داگ وقت بیشتری نیاز داشت تا محصول خود را پولیش و عاری از هر گونه مشکل نماید.

باری دیگر تاکید می‌کنیم که این خبر تنها به عنوان یک شایعه باید در نظر گرفته شود که احتمال نادرست بودن آن نیز بسیار زیاد است. بازی The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 در حال توسعه بوده و از زمان نمایش اولین گیم‌پلی آن در نمایشگاه E3 2018 دیگر شاهد نمایش جدید و یا انتشار اطلاعات خاصی پیرامون آن نبودیم.

منبع : thelastofus


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

امنیت وب سایت چیست؟

امنیت وب سایت چیست؟

هنگامی که شما سایت خود را راه اندازی می کنید ، هر کاری می توانید انجام دهید تا موفقیت آن را تضمین کنید اما شما ممکن است یک جز حیاتی را نادیده بگیرید: امنیت وب سایت.حملات سایبری باعث پاک شدن پر هزینه ، آسیب رساندن به شهرت شما و دلسرد کردن بازدید کنندگان برای بازگشت مجدد به سایت می شود.خوشبختانه شما می توانید با امنیت مناسب سایت از همه این اتفاقات جلوگیری کنید.

امنیت وب سایت هرگونه اقدام یا درخواست است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات وب سایت در معرض مجرمان سایبری قرار نگرفته است و یا برای جلوگیری از هک شدن سایت در هر حالتی.

امنیت وب سایت از سایت شما در برابر موارد زیر محافظت می کند:
· حملات DDoS :این حملات می توانند به صورت آهسته یا ناگهانی باعث آسیب به سایت شما شوند و آن را برای بازدید کنندگان غیر قابل دسترس کنند.

 

· بد افزار ( Malware ) : بد افزار  کوتاه شده کلمه ” Malicious Software ” می باشد. بد افزار یک تهدید رایج است که برای سرقت اطلاعات مشتریان نفوذ پذیر ، توزیع هرز نامه ( Spam ) ، اجازه به مجرمان سایبری برای دسترسی به سایت شما و … استفاده می شود.

· لیست سیاه ( Blacklisting ) :اگر موتورهای جستجو بد افزار را پیدا کنند ، ممکن است سایت شما از نتایج جستجو حذف شود و به بازدید کنندگان هشدار داده شود که از ورود به سایت پرهیز کنند.

· استفاده از آسیب پذیری
مجرمان سایبری می توانند با استفاده از نقاط ضعف یک سایت مانند یک افزونه قدیمی ، به اطلاعات ذخیره شده روی آن دسترسی پیدا کنند.

· از بین بردن
این حمله محتوای وب سایت شما را با محتوای مخرب سایبری جایگزین می کند.

امنیت وب سایت همچنین بازدید کنندگان شما را در برابر موارد زیر محافظت می کند:....

برای مطالعه کامل این مطلب مهم حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

امنیت وب سایت چیست؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]