روش‌های موثر SEO تکنیکال یا طراحی سایت

اگر طبق گفته بیل گیتس محتوا پادشاه باشد، پس طراحی سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو ملکه خواهد بود. طبق ضرب المثل‌های قدیمی پشت هر مرد موفقی یک زن قدرتمند قرار گرفته است.

 

هر چه که تا به حال در مورد سئو گفته شده است، بهتر است به زباله دان تاریخ بپیوندد. موتورهای جستجو مثل قبل عمل نمی‌کنند و مفهوم SEO دچار تغییری اساسی شده است. دیگر در سئو خبری از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیست. آنچه امروز مهم است SEO به مفهوم بهینه سازی تجربه جستجو برای کاربر یا Search Experience Optimization است. تنها چیزی که از سئو قدیمی باقی مانده، طراحی سایت برای خوانایی بیشتر و بهتر در موتورهای جستجو است. هر چند این مقوله نیز به نوبه خود قدم‌هایی موثر رو به جلو برداشته است.

SEO چیست و سئو چه بود؟

سئو بهینه سازی طراحی سایت برای موتورهای جستجو بود و تنها با هدف فریب موتور جستجو برای بهبود رنکینگ سایت و دیده شدن بیشتر در نتایج جستجو انجام می‌شد. اما SEO به زبان ساده، بهینه سازی سایت به سه صورت Technical، ON Page و OFF Page است که با هدف بهبود تجربه کاربر از جستجو انجام می‌شود.

آنچه از SEO موثر انتظار می‌رود افزایش قابلیت دیده شدن برند در سرچ‌های طبیعی و بالا رفتن رنکینگ بیزینس مورد نظر در نتیجه صفحه‌های شناسایی شده توسط موتور جستجو است. این اصل برای سایتی مثل دیجی کالا باعث تبدیل شدن به یک برند شده است.

این اهداف در نهایت باید منجر به ارتباط و تعامل افراد با برند شده و آن‌ها را با استفاده از دانش، آموزش، فروش کالا یا خدمات، خدمات پس از فروش و ارتباط موثر، و در نهایت ارائه دانش و آموزش، جدید تبدیل به مشتری وفادار کند. در نهایت اتفاقی که در سفر کاربر خواهد افتاد، در تصویر زیر خلاصه شده است:

تحقیقات نشان می‌دهد، که بیش از 61 درصد کاربرانی که خرید خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند از طریق موتورهای جستجو به سایت‌ها هدایت شده و درصد بسیار کمتری به طور مستقیم اسم برند را به طور مستقیم برای وارد شدن به سایت می‌کنند.

یکی از مهمترین موتورهای جستجو در تمام دنیا گوگل است. بدون شک اگر شما نیز بتوانید اسم سایت خود را مانند آپارات از طریق گوگل به گوش همه برسانید به موفقیت رسیده اید. تقریبا تمام موتورهای جستجوی دیگر نیز فرآیندی مشابه با فرآیند گوگل یعنی بهبود تجربه کاربر در جستجو را دنبال می‌کنند، پس برای ارائه این راهنمای جادویی، شناخت نحوه شناسایی سایت توسط گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

گوگل چگونه رتبه یک صفحه را تعیین خواهد کرد؟

الگوریتم گوگل از اواخر سال 2015 تغییر کرده و بر پایه رفتار کاربران در مواجه با صفحات جستجو شده، طراحی شده است. این الگوریتم Rank Brain نام دارد. هدف این الگوریتم فراهم کردن بهترین و مرتبط‌ترین پاسخ برای جستجوی کاربر است و برای رسیدن به این هدف، به نحو زیر عمل می‌کند:

قدم اول: موتور جستجو بر اساس میزان بهینه بودن طراحی سایت، سایت را شناسایی و محتوای آن را خواهد خواند در سایت ساز خبری و یا هر گونه سایت دیگر باید دقت کرد که اگر سایت به خوبی طراحی نشود و بهینه نباشد هیج وقت به صدر جدول نخاهید رسید و در لیست خود جهت جستجو قرار خواهد داد.

قدم دوم: میلیون‌ها کاربر جستجوی خود را انجام داده و انتخاب خود را بر اساس نیاز خود به مطلب ارائه شده انجام ‌می‌دهند.

قدم سوم: Rank Brain بر اساس:

1-میزان انتخاب یک لینک توسط کابران واقعی ( موتور جستجو قابلیت تشخیص ربات از کاربر واقعی را دارد.)

2- زمان ماندگاری طبیعی کاربر با توجه به محتوای صفحه (مقاله طولانی یا محتوایی که در چند دقیقه خوانده خواهد شد.)

3-میزان کلیک انجام شده در صفحه برای باز کردن لینک‌های داخلی و یا خارجی

4-بررسی بسیاری از عوامل دیگر که به عنوان الگوریتم موتور جستجو مثل یک راز حفظ می‌شود

میزان Authority یا اقتدار یک سایت در جستجویی با کلمات یا عبارات کلیدی مشابه را مشخص می‌کند و رنک بالاتری را به آن صفحه اختصاص خواهد داد.

طبق این الگوریتم ابتدا بهتر است، طراحی سایت به گونه‌ای انجام شود، که موتور جستجو قادر به تشخیص سایت و محتوای آن باشد.

روش‌های موثرSEOتکنیکال یا طراحی سایت

اگر طبق گفته بیل گیتس محتوا پادشاه باشد، پس طراحی سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو ملکه خواهد بود. طبق ضرب المثل‌های قدیمی پشت هر مرد موفقی یک زن قدرتمند قرار گرفته است. موتور جستجو برای اختصاص رنکینگ به هر سایتی، ابتدا نیاز به یافتن آن، شناخت و خواندن آن به طور دقیق دارد. در سئو سایت خود نهایت دقت را به خرج دهید تا شما هم به موفقیت های سایت هایی مثل ایسنا دست یابید و این را هم به خاطر داشته باشید که هیچ چیز دور از دسترس نیست.

اینکه سایتی قابلیت خوانده شدن توسط کاربر در اینترنت را دارد، ملاک سئو بودن سایت نیست، زیرا خوانده شدن و درک سایت از دیدگاه کاربر، با دیدگاه موتور جستجو که فقط سایت را به صورت کد و متنی نوشتاری می‌بیند، بسیار متفاوت است. پس به نکات زیر برای طراحی سایت به منظور یوزر فرندلی بودن و داشتن خوانایی بالا توسط موتور جستجو باید توجه شود:

1-با استفاده از نرم افزارهای کرالینگ سایت چک شود.

2-ساختار سایت باید تاحد امکان ساده و اصطلاحا تمیز باشد.

3-سایت باید XML بهینه شده‌ای برای نقشه خود داشته باشد.

4-Robot.text سایت نیز توسط متخصصین باید بهینه شود.

5-از CDN برای دامنه و از DNS هر جایی که ممکن بود برای سریعتر کردن نمایش محتوا استفاده شده باشد.

6-سایت باید ریسپانسیو باشد.

7-بک لینک‌های مناسب در عکس‌ها و متن ایجاد شود و نام عکس نیز درست تعیین شود.

پس از طراحی سایت به بهترین نحو برای سئو، موتور جستجو آماده عرضه پادشاه اینترنت(یعنی محتوا) به کاربران خواهد بود.

روش‌های موثرSEOمحتوا یا ON Page

هر چند فرآیند خوب طراحی سایت، آن را برای عرضه به موتور جستجو به بهترین نحو ارائه می‌کند، باید محتوا به جای موتور جستجو برای استفاده توسط کاربر، طراحی شود. کاربر کلمات و یا عبارات کلیدی را نخواهد خواند و متن مناسب را با توجه به نیاز خود شناسایی خواهد کرد. اگر به دنبال اول شدن در لیست سرچ ها هستید و اطلاعات کافی در این باره ندارید حتما هزینه انجام سئو را مطالعه کنید و مناسب با هدف خود یکی از آنها را انتخاب کنید. پس برای SEO موثر محتوا باید نکات زیر رعایت گردد:

1-محتوا باید اصالت داشته باشد.(کپی نباشد.)

2-محتوا باید در برگیرنده اطلاعات و آموزش‌هایی صحیح و قابل اعتماد باشد.

3-محتوا بهتر است قابلیت برقراری ارتباط با کاربر را داشته باشد.( کاربر در صورت لزوم آن را لایک کرده، به آن با پاسخ یا ثبت ایمیل و غیره واکنش نشان دهد، در صورت لزوم آن را به اشتراک گذاشته و روی لینک‌های موجود در آن برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر کلیک کند.)

4-محتوا باید دارای Call To Action باشد.

5-کلمات و عبارات کلیدی در محتوا باید به اندازه استفاده شود.

6-محتوای خوب شامل لینک‌های داخلی و خارجی است.

7-محتوا انواع مختلفی دارد و بهتر است در صورت امکان به صورت متن، تصویر، صدا و فیلم در وبسایت قرار گیرد.

8-کیفیت لینک‌ها نیز مهم است و باید به متن شما مربوط باشند.

9-هر نوع محتوایی که انتخاب شود، بهتر است توسط متخصصین آن تنظیم و تهیه گردد، تا نکات SEO در آن به خوبی رعایت شود.(به طور مثال محتوای متنی بهتر است توسط متخصصین کپی رایتینگ یا تولید کننده محتوا نوشته شود.)

روش‌های موثرSEOشبکه‌های اجتماعی یا OFF Page

این قسمت از SEO مربوط به سئو خارج از طراحی سایت است. در این نوع از بهینه سازی، قسمت تکنیکی کار در دست برند قرار نداشته و تنها استفاده صحیح برند از شبکه‌های اجتماعی و علاقمندی کاربران با توجه به تلاش برند و موفقیت آن در جلب کافی توجه کاربران برای صحبت از آن در شبکه‌هایی مثل اینستاگرام، تلگرام، لینکداین و غیره باعث افزایش آن خواهد شد. اغلب سایت های معتبر داخلی مثل طرفداری با داشتن شبکه های اجتماعی قدرتمند این امر را به خوبی انجام داده اند .پس بهتر است به نکات زیر برای افزایش موثر این SEO توجه شود:

1-برند نباید اجازه دهد که دیگران برایش داستان بسازند و باید داستان خود را در شبکه‌های اجتماعی رایج به اشتراک گذاشته و کاربران را به ارتباط با آن ترغیب کند.

2-برند باید در تمامی شبکه‌های اجتماعی حاضر شده و هشتگ‌هایی متناسب با کسب و کار خود را ایجاد نماید.

3-برند باید در طراحی صفحه خود حتما لینک شبکه‌های اجتماعیش را قرار داده و کاربران را با فراخوانی موثر به ارتباط با آن ترغیب نماید.(کاری که در ایران با جایزه انجام شده و در خارج از ایران با درخواست ثبت ایمیل یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی، به ازای دریافت ای بوک یا خبرنامه‌ای مفید انجام می‌شود.)

4-برند باید واحد خدمات پس از فروش خود را تقویت کرده و با مشتریان خود ارتباطی موثر و قوی برقرار نماید.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

پروژه گیمینگ مشترک سونی و مایکروسافت به پیشنهاد سونی آغاز شده است

طبق اعلام مدیرعامل مایکروسافت، همکاری این شرکت با رقیب دیرینه‌ی خود در زمینه‌ی خدمات ابری و هوش مصنوعی به‌نوعی به پیشنهاد سونی آغاز شده و هدایت می‌شود.

اوایل امسال بود که اعلام خبر همکاری سونی و مایکروسافت باعث ایجاد شوک عظیمی در صنعت بازی‌های ویدیویی شد و این اتفاق و پیامدهای ممکن آن تا مدتی نُقل محافل گیمینگ در سراسر جهان بودند. قرار شد این دو رقیب دیرینه در زمینه‌ی توسعه‌ی زیرساخت‌های خدمات ابری (Cloud) و هوش مصنوعی (AI) با یکدیگر همکاری کنند.

حالا ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، طی مصاحبه‌ای با سایت Fortune اعلام کرده که سونی پیشنهاد آغاز این همکاری را داده است. وی در بخشی از سخنان خود گفته:‌ «این شروعی تازه برای ما است.» این دو شرکت با توجه‌ به زمینه‌های فعالیت مایکروسافت تصمیم گرفتند رقابت را کنار بگذارند و برای بهبود آثار خود تلاش کنند. در حقیقت می‌توان گفت توسعه‌ی فناوری‌های جدید ارزش آن را داشته که این دو شرکت رقابت میان خود را برای رشد و توسعه‌ی بیشتر کنار بگذارند. ساتیا نادلا همچنین اعلام کرده:

 

تمامی این [پروژه] توسط سونی پیشنهاد شد و هدایت می‌شود. آن‌ها دیده‌اند که در میان شرکای خود می‌توانند به چه کسی اعتماد کنند. در حقیقت [این همکاری] به نتیجه‌ی خوبی منجر خواهد شد؛ [چرا که] ما در عین رقابت، شرکای خوبی نیز هستیم. بنابراین ما بهترین کار خود را برای آن‌ها انجام خواهیم داد؛ تفاوتی ندارد این کار در زمینه‌ی سرویس‌های ابری باشد یا در زمینه‌ی هوش مصنوعی یا حتی هر کار دیگری که ما باید انجام دهیم تا مطمئن شویم سونی می‌تواند در ساخت IP خود موفق شود.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که طبق اطلاعات منتشر شده تا به امروز، همکاری سونی و مایکروسافت یک رابطه‌ی رسمی نبوده و فقط در قالب امضای تفاهم‌نامه‌ای میان دو شرکت به آن پرداخته شده است؛ هرچند چنین موضوعی خیلی نگران کننده‌ به نظر نمی‌رسد و دلیلی برای بر هم خوردن این همکاری وجود ندارد. البته مشخص نیست که ما چه موقعی خواهیم توانست تاثیرات این پروژه با مدیریت سونی را در زندگی روزمره‌ی گیمری خود احساس کنیم اما هرچه که هست چنین همکاری‌هایی درنهایت به نفع همه خواهد بود.

به نظر شما آیا دو هیولای حوزه‌ی ویدیوگیم با این همکاری موفق می‌شوند این صنعت بزرگ را چند قدم رو به جلو حرکت دهند؟

منبع : gamingbolt


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 فاش شد

دیگر به نوعی عادت کرده‌ایم که در سکوت شرکت سونی و استودیو ناتی‌داگ، هر چند وقت یک بار شایعه‌ای جدید پیرامون تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 منتشر شود. شایعه جدید بیان می‌دارد این اثر مورد انتظار در تاریخ 22 می 2020 برابر با 2 خرداد 99 برای کنسول PlayStation 4 عرضه می‌شود که در واقع کمی دیرتر و دورتر از شایعات و گزارشات قبلی است.

باید توجه داشت 22 می برابر با روز جمعه بوده که در کنار سه‌شنبه، مرسوم‌ترین روز برای عرضه بازی ‌های بزرگ به شمار می‌رود. هم‌جنین روزی‌ست که سونی علاقه زیادی دارد تا عناوین انحصاری خود را در آن منتشر کند. اما اکنون نوبت آن رسیده که بدانیم منبع این شایعه جدید فروم 4Chan است. همان‌طور که می‌دانید 4chan در طول سالیان اخیر اخبار و اطلاعات موثقی را به اشتراک گذاشته. در عین حال به همان اندازه گزارش‌ها و شایعاتی را نیز پخش کرده که در نهایت غلط از آب در آمدند و در واقع اطلاعات منتشر شده نادرست آن بیشتر از موارد صحیح هستند. هم‌چنین منبع ناشناسی نیز این خبر را منتشر کرده که شهرت خاصی ندارد. این کاربرها در حالت کلی یا با چنین اخباری به دنبال جلب توجه هستند یا این که اطلاعات آن‌ها به سادگی صحیح نیست.

 

با تمامی این توضیحات باید اشاره کنیم که به گفته این کاربر، منبع وی شخصی در استودیو ناتی‌داگ بوده که روی بازی در حال کار است. هم‌چنین مدعی شده که تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 قرار است در پاییز به صورت رسمی اعلام شود. این کاربر ادامه داد در حالی که ابتدا قرار بود تا بازی در فصل تعطیلات انتهای سال انتشار یابد اما استودیو ناتی‌داگ وقت بیشتری نیاز داشت تا محصول خود را پولیش و عاری از هر گونه مشکل نماید.

باری دیگر تاکید می‌کنیم که این خبر تنها به عنوان یک شایعه باید در نظر گرفته شود که احتمال نادرست بودن آن نیز بسیار زیاد است. بازی The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 در حال توسعه بوده و از زمان نمایش اولین گیم‌پلی آن در نمایشگاه E3 2018 دیگر شاهد نمایش جدید و یا انتشار اطلاعات خاصی پیرامون آن نبودیم.

منبع : thelastofus


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

امنیت وب سایت چیست؟

امنیت وب سایت چیست؟

هنگامی که شما سایت خود را راه اندازی می کنید ، هر کاری می توانید انجام دهید تا موفقیت آن را تضمین کنید اما شما ممکن است یک جز حیاتی را نادیده بگیرید: امنیت وب سایت.حملات سایبری باعث پاک شدن پر هزینه ، آسیب رساندن به شهرت شما و دلسرد کردن بازدید کنندگان برای بازگشت مجدد به سایت می شود.خوشبختانه شما می توانید با امنیت مناسب سایت از همه این اتفاقات جلوگیری کنید.

امنیت وب سایت هرگونه اقدام یا درخواست است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات وب سایت در معرض مجرمان سایبری قرار نگرفته است و یا برای جلوگیری از هک شدن سایت در هر حالتی.

امنیت وب سایت از سایت شما در برابر موارد زیر محافظت می کند:
· حملات DDoS :این حملات می توانند به صورت آهسته یا ناگهانی باعث آسیب به سایت شما شوند و آن را برای بازدید کنندگان غیر قابل دسترس کنند.

 

· بد افزار ( Malware ) : بد افزار  کوتاه شده کلمه ” Malicious Software ” می باشد. بد افزار یک تهدید رایج است که برای سرقت اطلاعات مشتریان نفوذ پذیر ، توزیع هرز نامه ( Spam ) ، اجازه به مجرمان سایبری برای دسترسی به سایت شما و … استفاده می شود.

· لیست سیاه ( Blacklisting ) :اگر موتورهای جستجو بد افزار را پیدا کنند ، ممکن است سایت شما از نتایج جستجو حذف شود و به بازدید کنندگان هشدار داده شود که از ورود به سایت پرهیز کنند.

· استفاده از آسیب پذیری
مجرمان سایبری می توانند با استفاده از نقاط ضعف یک سایت مانند یک افزونه قدیمی ، به اطلاعات ذخیره شده روی آن دسترسی پیدا کنند.

· از بین بردن
این حمله محتوای وب سایت شما را با محتوای مخرب سایبری جایگزین می کند.

امنیت وب سایت همچنین بازدید کنندگان شما را در برابر موارد زیر محافظت می کند:....

برای مطالعه کامل این مطلب مهم حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

امنیت وب سایت چیست؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

تصویر روی جلد فیفا 20 رونمایی شد

الکترونیک آرتز از تصویر روی جلد دو نسخه فیفا 20 رونمایی کرد که از تصویر ادن هازارد و ویرجیل فن دایک برای آن‌ها استفاده شده است.

در حالی که کم کم به انتشار فیفا 20 نزدیک می‌شویم، الکترونیک آرتز هم به مرور اطلاعات بیش‌تری از این بازی به‌اشتراک می‌گذارد. روز گذشته این شرکت از تغییرات بخش پرو کلاب در نسخه جدید فیفا رونمایی کرد و امروز هم نوبت به رونمایی از تصویر روی جلد این بازی رسیده است. در هفت نسخه اخیر این مجموعه، فقط در فیفا 17 شاهد استفاده از تصویر کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی در کاور فیفا نبودیم و در این نسخه از تصویر مارکو رویس استفاده شده بود. اما EA امسال هم سنت‌شکنی کرده و دیگر خبری از ستاره پرتغالی یوونتوس (که به دلیل نبود یوونتوس در بازی اتفاقی عادی است) یا لیونل مسی روی کاور بازی نیست و به‌جای آن، از ادن هازارد و ویرجیل فن دایک استفاده شده است.

 

بر این اساس قرار است روی جلد نسخه معمولی بازی، شاهد تصویر ادن هازارد باشیم و در طرف دیگر در نسخه Champions بازی هم از تصویر ویرجیل فن دایک استفاده شده است که دلیل این کار، قهرمانی این بازیکن با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپای سال گذشته بوده است. ادن هازارد پس از رونمایی EA از کاور بازی FIFA 20، با انتشار متنی اعلام کرد:

سری فیفا بدون شک بزرگ‌ترین بازی فوتبال در دنیا است و من همیشه در سال‌های گذشته آن را همراه با برادرم تجربه کرده‌ام. قبلا هم از تصویر من روی جلد برخی نسخه‌های بازی استفاده شده بود اما اینکه امسال قرار است تصویرم روی نسخه جهانی بازی قرار بگیرد، افتخار بزرگی است.

همچنین ویرجیل فن دایک هم پس از انتخاب تصویرش برای نسخه چمپیونز بازی، گفت:

قرار گرفتن تصویرم روی جلد فیفا ۲۰ افتخار بزرگی است. من همیشه طرفدار این مجموعه بوده‌ام و خوشحالم که می‌توانم به نمایندگی از بازیکنان لیورپول، تصویر روی جلد این بازی باشم.

منبع : espn


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

ساخت بازی Control به اتمام رسید

بازی Control، تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو Remedy، حدودا یک ماه پیش از تاریخ عرضه‌ی رسمی‌ آن آماده شده است. روند توسعه‌ی این بازی بالاخره پس از سه سال تلاش سخت به‌پایان رسیده است.

حدودا یک ماه پیش از عرضه‌ی رسمی، استودیو رمدی (Remedy) از «گلد شدن» یا به اتمام رسیدن روند ساخت اثر جدید خود یعنی بازی کنترل (Control) خبر داده است. اخبار به پایان رسیدن روند ساخت بازی Control توسط یکی از اعضای استودیوی رمدی یعنی میکائیل کاسورینن در اینترنت پخش شد. او که یکی از کارگردان‌های بازی به شمار می‌رود، خبر اتمام ساخت بازی را در توییتر منتشر کرد. به‌گفته‌ی او چنین پروژه‌ای سختی‌ها و چالش‌های خاص خودش را داشت اما آن‌ها که در نظر او بهترین تیم بازی‌ساز جهان هستند توانسته‌اند به‌خوبی این سختی‌ها را پشت‌سر بگذارند.

همه‌ی چیزهایی که او در توییت خود مطرح کرده، موارد بسیار بزرگی هستند و برای استودیو رمدی تجربه‌های تازه‌ای محسوب می‌شوند. خصوصا این مسئله که این بازی قرار است هم‌زمان روی سه پلتفرم منتشر شود و این از چالش‌های جدید آن‌ها برای به‌اتمام رساندن بازی بود. بازی Control نخستین اثری است که رمدی پس از به‌پایان رسیدن همکاری‌اش با مایکروسافت آن را توسعه داد. آن‌ها در سال ۲۰۱۶ و پس از عرضه‌ی بازی Quantum Break این همکاری را به اتمام رساندند.

 

مدیر ارتباطات استودیو رمدی یعنی توماس پوها هم در توییتر درباره‌ی تمام شدن روند ساخت بازی کنترل صحبت کرد. او عقیده دارد این بازی دستاورد بسیار بزرگی است؛ برای تیمی که کمتر از صد نفر عضو آن هستند و در سه سال بازی‌ای با این سطح و اندازه را کامل کرده‌اند. سه سالی که گذشت، مطمئنا برای آن‌ها سال‌هایی به یادماندنی خواهد بود.

در این سه سال؛ با چیزهای تازه‌ی زیادی رو‌به‌رو شدیم. بسیار شگفت‌انگیز است که توانستیم با حفظ کیفیت همه‌ی این چالش‌ها را پشت سر بگذاریم. این بازی همچنین پروژه‌ای بسیار بزرگ است و کاملا [با همه‌ی دیگر ساخته‌های ما] فرق می‌کند و به‌طور میانگین با کمتر از صدنفر در داخل استودیو تولید شده است. از همه‌ی توسعه‌دهندگان خارجی‌ای که در این پروژه به ما کمک کردند و همچنین از 505Games تشکر می‌کنم.

طبق نمایش‌ها بازی Control توانسته نظر طرفداران بازی‌های استودیو رمدی را به خودش جلب کند. نمایش‌های بازی نه‌تنها از لحاظ بصری توانسته‌اند طرفداران را راضی کنند، بلکه از نظر خلاقیت‌های موجود در گیم‌پلی و پیچش‌های موجود در روایت نیز ویژگی‌های رضایت‌بخشی را به طرفداران وعده داده‌ است. اگر طرفدار بازی‌های قبلی استودیو هستید، احتمالا با بازی کردن Control نیز راضی خواهید شد. این استودیو ساخت بازی‌هایی نظیر مکس پین، بازی ترسناک Alan Wake و بازی Quantum Break را که با همکاری مایکروسافت تهیه شد، در کارنامه خود دارد. اگرچه حالا Control قرار نیست از لحاظ داستانی با هیچ‌یک از این بازی‌ها ارتباط خاصی داشته باشد اما همچنان می‌توان ریشه و ساختار آن‌ها را در تازه‌ترین ساخته‌ی رمدی دید.

حالا باید منتظر انتشار بازی در ماه آینده بمانیم و ببینیم سازندگان Control می‌توانند خاطرات خوب گذشته را برای طرفداران احیا کنند یا خیر. این بازی قرار است در تاریخ ۲۷ آگوست سال جاری (۵ شهریور ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 راهی بازارهای جهانی شود.

منبع : controlgame


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

چگونه میانگین زمان کاربران را در سایت افزایش دهیم؟

چرا نیاز دارید کاربران بیشتر در سایت شما بمانند؟

زمانی که کاربران در سایت شما صرف می کنند یک نشانه واضح است که چگونه در مورد آن فکر می کنند.اگر کاربران بدون اینکه زمان کافی در سایت شما مانده باشند ، سایت شما را ترک کنند نشان دهنده این است که یک قسمت از استراتژی شما مشکل دارد و باید درست شود.ترک زود هنگام کاربران از سایت موجب افزایش نرخ بانس ریت شما می شود و در نتیجه نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد و سود شما کاهش می یابد.

شما می توانید با استفاده از ابزار گوگل آنالایتیک به راحتی میانگین زمان کاربران در سایت خود را مشاهده کنید.

برای این کار می توانید به قسمت Audience و سپس Overview مراجعه کنید.مقدار میانگین زمانی کاربران در سایت شما بستگی به نوع و کیفیت محتوای شما دارد.اگر شما یک مقاله طولانی داشته باشید و میانگین زمانی کاربران در آن صفحه کمتر از چند ثانیه باشد ، پس این مقاله نیاز به بهبود دارد.هدف شما به عنوان یک وب مستر باید این باشد که کاربران زمان بیشتری را برای مطالب ارائه شده شما صرف کنند.

در ادامه به روش هایی اشاره می کنیم که موجب افزایش میانگین زمان کاربران در سایت می شود.

 

1. طراحی خود را مرتب کنید

کاربران به طور متوسط چند ثانیه در سایت می مانند و سپس تصمیم می گیرند بمانند یا سایت را ترک کنند.این چند ثانیه یک پنجره زمانی کوتاه است که شما باید کاربران را متقاعد به ماندن کنید.بهترین روش برای این کار مرتب کردن طراحی سایت شماست.برای این کار قسمت بالای وب سایت خود را در تلفن همراه و دسکتاپ نگاه کنید ، مهم ترین محتواهای شما باید آن بالا قرار داشته باشد.

با این کار کاربران شما بلافاصله پس از ورود بخش مفیدی از سایت شما را مشاهده خواهند کرد.

طراحی سایت خود را ساده نگه دارید تا کاربران به راحتی با آن کار کنند ، اگر چیزهای کمتری برای نگاه کردن وجود داشته باشد احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران تمرکز کنند و در سایت بمانند.

 

2. خوانایی صفحات خود را بهبود دهید.....

برای مطالعه کامل این مطلب و مقاله مفید حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

چگونه میانگین زمان کاربران را در سایت افزایش دهیم؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

مایکروسافت سخت‌افزار Project xCloud را به نمایش گذاشت

فیل اسپنسر و Kareem Choudhry در جریان یک مصاحبه با مجله Fortune اطلاعات بیشتری از سخت‌افزار Project xCloud و مدل جدید بیزینس آن منتشر کردند.

در این ویدیو Choudhry آخرین مدل‌های سخت‌افزر xCloud را نشان می‌دهد که هم‌اکنون در ۱۳ منطقه در سراسر دنیا مستقر شده است.

در ادامه اسپنسر توضیح می‌دهد:

 

استریم چیزی نیست که فردا همه سراغ آن بروند، بلکه ما آن را برای یک دهه بعد برنامه‌ریزی کرده ایم.

همچنین اسپنسر تاکید می‌کند که استریم به هیچ عنوان جایگزینی برای کنسول‌ها نخواهد بود، بلکه مکمل آن محسوب می‌شود.

سرویس Project xCloud قرار است از ماه اکتبر با حداقل ۲۰۰۰ بازی در دسترس قرار بگیرد.

منبع : mspoweruser


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

تاریخ انتشار بازی Rainbow Six Quarantine مشخص شد

طی بررسی عملکرد یوبیسافت طی سه‌ماهه‌ی نخست سال مالی این کمپانی، مشخص شد که بازی Rainbow Six Quarantine در تاریخی نامشخص از سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی جاری منتشر خواهد شد.

در جریان E3 امسال بود که یوبیسافت از یک بازی جدید از مجموعه‌ی Rainbow SIx با نام Rainbow Six Quarantine رونمایی کرد. اثری که مکانیک‌ها و اتفاقاتش بر مبنای ماد OutBreak بازی Rainbow Six Siege طراحی شده است و تجربه‌ای PvE (بازیکن دربرابر هوش‌ مصنوعی) را تقدیم بازیکنانش خواهد کرد. درحالی که تا امروز تاریخ انتشار دقیق این بازی مشخص نبود، ایوس گیلموت در جریان بررسی عملکرد یوبیسافت طی سه‌ماهه‌‌ی نخست سال مالی این کمپانی و صدالبته در جریان آخرین اخبار بازی، مشخص کرد که بازی Rainbow Six Quarantine در تاریخی نامشخص از سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی این کمپانی فرانسوی منتشر خواهد شد.

 

طبق صحبت‌های گیلموت می‌توان گفت که اثر مذکور در تاریخی نامشخص از ژانویه (دی - بهمن) تا پایان مارس (اسفند ۹۸ - فروردین ۹۹) در دسترس قرار خواهد گرفت که با توجه به اعلامیه‌ی رسمی یوبیسافت بر مبنای انتشار سه بازی AAA تا پایان سال مالی جاری، بیشتر از قبل می‌توانیم از صحت این خبر اطمینان حاصل کنیم چرا که دو بازی Gods and Monsters و Watch Dogs Legion نیز در این بازه‌ی زمانی منتشر خواهند شد.

تا زمان عرضه‌ی این بازی می‌توانید بازی Rainbow Six Siege را روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.

منبع : dualshockers


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

سئو و 4 روش برای بهتر نتیجه گرفتن در موتورهای جستجوگر

این روزها کلمه سئو و قرار گرفتن در رده های بالای نتایج جستجو از همیشه مهم تر شده است. اما چگونه می توانید رتبه ی خوبی در صفحه اول نتایج جستجو بدست بیاورید؟

آن هم زمانی که در یک میدان پر از متن های مختلف قرار گرفته اید که به یکدیگر شبیه هستند؟ چگونه در این شرایط می توانید به مشتریان خود بگویید که از دیگران برتر هستید؟ چه چیز باعث می شود تا شما قابل مشاهده باشید و کلیک های ارزشمند را دریافت کنید؟ نگران نباشید، با اعمال تغییرات خاص شما نیز می توانید در صفحات اول نتایج جستجو ظاهر شوید. در ادامه روش هایی را برای رسیدن به این مقصود به شما ارائه می دهیم.

حضور خود را به موتورهای جستجو نشان دهید.

همه ی ما با سایت های عالی و بهینه سازی شده و آماده به راه-اندازی مواجه بوده ایم. این سایت را در دنیای ترسناک و بزرگ اینترنت قرار می دهیم و هیچ. نه کلیک، نه جذب ترافیک و فقط یک خط صاف نا امید کننده در آمار بدست می آید. نا امید نباشید تمام سایت های بزرگ مثل نمناک از همین جا شروع کردند. نگران نباشید، هنوز امیدی هست. مطمئن شوید سئو سایت به درستی انجام شده است و Google Analytics و Webmaster Tools را راه اندازی کنید، یک نقشه سایت مناسب ایجاد کنید، مطالب تکراری را پیدا کنید، URLهای مناسب برای کاربران و موتورهای جستجو تولید کنید و مطمئن شوید که تمامی شبکه های اجتماعی به درستی به سایت شما لینک داده اند. سپس دوباره فایل robots.txt را بررسی کنید. بدون اجرا کردن یک چک لیست مناسب شانس سایت شما بسیار پایین خواهد بود.

از سامانه ی رتبه بندی فروشندگان گوگل (Google’s seller rating) استفاده کنید
این روزها ستاره ها بهترین دوست تجارت هستند؛ هرچه ستاره بیشتر، بهتر. از آنجایی که مشتریان به تعداد ستاره های سایت بسیار اهمیت می دهند، پس بهتر است رتبه ای که کاربران به سایت شما می دهند را از طریق سامانه ی رتبه بندی فروشندگان گوگل در کنار لینک سایت به نمایش در آورید. این ویژگی، رتبه ای را که کاربران به شما می دهند را گزارش کرده و به جستجو کنندگان نشان می دهد که سایت شما تا چه اندازه باکیفیت است. این موضوع در طراحی سایت تهران بسیار اهمیت دارد چرا که در این شهر اغلب سایت ها به امر فروش مشغول هستند و شما با قرار دادن این ویژگی می توانید به فروش بیشتری دست یابید. برای بدست آوردن این ویژگی گوگل، شما به 150 نظر در 12 ماه نیاز خواهید داشت. بر اساس آمارهای گوگل، نرخ کلیک برای تبلیغاتی که از رتبه بندی فروشندگان استفاده می کنند 17% بالاتر از تبلیغاتی است که از این ویژگی بی بهره اند. این افزایش نرخ کلیک باعث کاهش هزینه ها و افزایش درآمد شما خواهد شد.

این ستاره ها فقط برای تبلیغات مورد استفاده قرار نمی گیرند. شما می توانید این ویژگی را برای نتایج طبیعی سایت خود نیز به نمایش درآورید. یکی از بارز ترین مثال در این باره سایت دیجی کالا است که هر کاربر می تواند به محصولات خریداری کرده امتیاز دهد. Yotpo یک ابزار عالی برای جمع آوری نظرات کاربران و ارائه آن در صفحه نتایج موتورهای جستجو به شمار می آید. این ابزار به شما کمک می کند تا بوسیله ی برقراری ارتباط با مشتریان، نظرات آنها را جمع آوری کنید.

دقیقا چیزی که مشتریان به دنبال آن هستند را در توضیحات متا به آنها ارائه دهید

رمزآلود بودن سایت اصلا ویژگی خوبی نیست، بخصوص اکنون که هر کلیک برای شما بسیار ارزشمند است. هیچ کس از سایت هایی که کاربران را بوسیله طعمه هایی دست می اندازند خوشش نمی آید و مطمئنا شما نمی خواهید نرخ دفع کاربر سایت خود (bounce rate) را افزایش دهید. اجازه دهید تا کاربران دقیقا آنچه که در سایت به آنها ارائه می دهید را بدانند. این کار کلید بدست آوردن کلیک های ارزشمندی است که به دنبال آن هستید. رعایت تمامی این اصول نقش مهمی در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو دارد تا شما را به موفقیت برساند. اگر چه توضیحات متا به عنوان فاکتور رتبه بندی شناخته نمی شود اما این به این معنی نیست که این توضیحات بی اهمیت باشند. یک توضیح گیرا در این قسمت می-تواند توجه دیگران را جلب کند، بخصوص اگر رقبای شما از این فرصت استفاده نکرده باشند.

یک توضیح متای خوب می تواند برای سئو سایت عاملی باشد تا مشتری بجای کلیک بر روی لینک رقبای شما، لینک شما را کلیک کند و اگر ستاره های رنگی که پیرامون آن صحبت شد را به سایتتان اضافه کرده باشید، آن زمان در نتایج جستجو سایت شما خودنمایی خواهد کرد. دقت در نوشتن متا تگ را می توانید از مدیران سایت طرفداری آموزش بگیرید که با نهایت ظرافت و دقت این اصل را رعایت می کنند. به نظر نمی آید که دیگر نیاز باشد تا در مورد اهمیت نرخ کلیک به عنوان یک فاکتور تاثیر گذار در رتبه بندی صحبت کنیم. اگر به مشتریان بالقوه خود یک نگاه اجمالی از سایتتان هدیه بدهید، به آنها کمک کرده اید تا بیشتر به سایت شما مراجعه کرده و راحت تر مطالب آن را بررسی کنند.

محلی فکر کنید
اگر شما یک فروشگاه فیزیکی (غیر آنلاین) هستید، نیازی نیست تا در نتایج کلی به بهترین رتبه دست پیدا کنید. توجه داشته باشید سایت هایی مثل نماشا می توانند به شما در سئو محلی کمک کنند و شما می توانید با تولید فیلم های جذاب به فروش خود دست یابید. بهتر است بجای این کار روی سئو محلی تمرکز کرده و همچنین سعی کنید از نقطه نظرات مشتریان بیشتر بهره بگیرید.

نتیجه
مطمئنا قرارگیری در رتبه های بالای نتایج جستجو هر روز سخت تر می شود اما اجازه ندهید این موضوع شما را دلسرد کند. اجازه دهید این موضوع شما را به چالش بکشد. با بازگشت به عقب و تمرکز روی نکات ریز اولیه طراحی سایت (طراحی وب سایت) و سئو، شانس خود را برای رسیدن به اهداف خود بالا برده و گستره ی دسترسی به سایت خود را افزایش دهید.
بهینه سازی سایت، دسترسی به مشتریان و به حد عالی رساندن زبان سایت، به شما کمک نمی کند که در صفحه ی نتایج موتورهای جستجو بالاتر قرار بگیرید. این کارها به شما کمک می کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و مادام العمر این ارتباط را حفظ کنید.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]