آپدیت Operation: Ember Rise بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

Operation: Ember Rise نام آپدیت جدید Rainbow Six Siege است که در جریان آن دو اپراتور جدید، نقشه بازطراحی شده و موارد دیگری به بازی اضافه می‌شوند.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Rainbow Six Siege، در جریان رویدادها و مسابقات مختلف، سعی می‌کند محتویات جدید رینبو سیکس سیج را معرفی کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، این شرکت فرانسوی در جریان مسابقات Six Major Raleigh 2019، آپدیت جدید Rainbow Six Siege را معرفی کرده است.

کاربران رینبو سیکس سیج ازطریق آپدیت Operation: Ember Rise می‌توانند به دو اپراتور جدید دسترسی داشته باشند. همچنین یک نقشه بازطراحی شده به‌همراه تغییراتی روی سیستم رَنکد بازی هم جزو سایر مواردی هستند که در Operation: Ember Rise قرار داده شده‌‌اند. اپراتور امارو را می‌توان به‌واسطه مهارت Garra Hook، کاراکتری دانست که تحرک بسیار بالایی دارد. ازاین‌رو وی سریع‌تر از سایر شخصیت‌ها می‌تواند از دریچه‌ها و پنجره‌ها داخل شود و گزینه‌ی خوبی برای تیمی است که در نقش Attacker قرار دارد؛ زیرا می‌تواند به‌راحتی برای اعضای تیم دفاع کننده، کمین کند.

البته این اپراتور نقاط ضعف خود را هم دارد؛ برای مثال در حین استفاده از Garra Hook نمی‌توانید هیچ سلاح دیگری را به‌دست بگیرید و پس از آن کمی طول می‌کشد تا امارو سلاح خود را آماده کند. گویو، نام اپراتور دومی است که ازطریق آپدیت Operation: Ember Rise در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. وی یک اپراتور تدافعی است که دارای Volcan Shield است. بازیکنان درطول بازی می‌توانند از Volcan Shield برای غافل‌گیر کردن اعضای تیم مقابل استفاده کنند؛ زیرا یک بمب به پشت این شیلد متصل شده است که می‌تواند توسط شما یا سایر اعضای تیم فعال شود. البته اشاره کنم که اگر تیم مقابل به گویو و مهارت‌های او آشنایی داشته باشد، می‌تواند از این بمب علیه شما استفاده کند؛ زیرا بازیکن‌های تیم حریف هم می‌توانند این بمب را فعال کند.

 

نقشه Kanal را می‌توان یکی از نقشه‌های محبوب Rainbow Six Siege دانست که رقابت در آن بسیار هیجان‌انگیز بود. یوبیسافت در جریان به‌روزرسانی Operation: Ember Rise، نسخه بازطراحی شده این نقشه را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. همچنین بهبودهای صورت گرفته در این نقشه باعث ایجاد رقابتی هیجان‌انگیزتر نسبت‌به گذشته می‌شود. در ادامه مشخص شده است که یک رنک جدید به‌نام چمپیونز به بازی اضافه شده است. بازیکنان برای رسیدن به این رنک باید MMR خود را به بالای ۵۰۰۰ برسانند. همچنین یک پلی‌لیست غیر رنکد هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که در آن به‌تجربه‌ی بازی بپردازند؛ بدون اینکه روی رتبه اصلی آن‌ها تاثیر گذار باشد.

در ادامه می‌توانید نقشه‌هایی را که برای پلی‌لیست رنکد این فصل درنظر گرفته شده است، مشاهده کنید:

Kanal
Oregon
Clubhouse
Consulate
Bank
Chalet
Kafe Dostoyevsky
Border
Skyscraper
Coastline
Villa
Outback
یوبیسافت در جریان معرفی خود به تغییراتی روی رابط کاربری و ساختار گیم‌پلی اشاره کرد که تجربه‌ی بازیکنان را روان‌تر از قبل می‌کند. برای مثال منوی اپراتورها دستخوش تغییرات شده است. در انتها مشخص شده است که رینبو سیکس سیج دارای بتل پس خواهد بود. این بتل پس با هدف اهدای جوایز بیشتر و انجام فعالیت‌های مختلف برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. اولین فاز ارائه بتل پس بازی، با نام Call Me Harry و به‌همراه عرضه Operation: Ember Rise در دسترس قرار می‌گیرد. Call Me Harry یک بتل‌پس هفت روزه است که رایگان خواهد بود و برای آزمایش کردن این سیستم درنظر گرفته شده است. بازیکنان با انجام تمامی چالش‌ها و ارتقای Tier خود، می‌توانند آیتم Harry Chibi Charm را دریافت کنند.

منبع : dualshockers


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

تگ یا برچسب چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از عوامل موثر در سئو سایت برچسب است ، در این مقاله قصد داریم نحوه برچسب گذاری در سایت را با هم بررسی کنیم و همچنین با مفهوم تگ یا برچسب آشنا شویم.


تگ برچسب چیست

وقتی کاربران به سایت شما مراجعه می کنند ، می توانند از طریق دسته بندی که شما برای موضوعات سایت خود مشخص کرده اید به مطالب شما دسترسی پیدا کنند ، دسته بندی موضوعی زیاد موجب سردرگمی کاربران هنگام مراجعه سایت شما می شود ، هرچه دسته بندی سایت شما کمتر باشد ( توصیه ما به شما ایجاد نهایت چهار یا پنج صفحه است ) ، کاربر راحت تر موضوع مورد نظر خود را پیدا می کند و همچنین شخصی که تولید محتوا می کند هم به راحتی مطلب خود را در دسته بندی سایت قرار می دهد ، در نتیجه هرچه دسته بندی سایت شما محدود تر باشد ، کاربران می توانند راحت تر به مطالب سایت شما دسترسی داشته باشند ، برچسب هم مشابه همین موضوع است و ترکیب و استفاده مناسب از هر دو آن ها می تواند راهنمایی مناسب برای کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند باشد.

 
در اصل دسته بندی سایت در رابطه با موضوع مطالب مشخص می شود ولی برچسب گذاری در رابطه با محتوای مطالب انجام می شود و شما برای ارتباط مطالب در دسته بندی های مختلف ، باید از برچسب استفاده کنید ؛ شما می توانید کلمات مهم محتوای خود را برچسب گذاری کنید ، منظور از کلمات مهم کلماتی هستند که مثلا در دسته های دیگر سایت شما درباره آن مطلب نوشته شده است و از طریق برچسب می توانید بین آن ها ارتباط ایجاد کنید در حالی که در یک دسته نیستند ، لازم به ذکر است باید توجه داشته باشید که کلمات مهم که اشاره کردیم با کلمات کلیدی فرق دارند.

 
حالا می خواهیم این مطلب را در قالب یک مثال برای شما توضیح دهیم : فرض کنید که شما یک سایت در زمینه بررسی کالای دیجیتال دارید ، و در دسته موضوعی گوشی موبایل ، شما یک محتوا در زمینه بررسی iphone x نوشته اید ، از طرفی در دسته موضوعی ساعت های هوشمند هم یک مقاله در زمینه بررسی iphone watch دارید که در هر دو این صفحه ها از برچسب “محصولات اپل” استفاده کرده اید ؛ ممکن است کاربری که مقاله شما را مطالعه می کند ، علاقه به آشنایی با دیگر محصولات اپل را داشته باشد ، در این صورت با کلیک بر روی برچسب “محصولات اپل” می تواند تمامی صفحه هایی را که به بررسی محصولات اپل پرداخته اند و در آن از این برچسب استفاده کردند را مشاهده کند و دیگر نیاز نیست برای مشاهده این مطالب ، در دسته بندی سایت به جستجو بپردازد ، این روش می تواند علاوه بر تسریع دسترسی کاربران به اطلاعات سایت ، موجب رضایت کاربران هم بشود که نتیجه آن تاثیر مثبت روی سئو سایت شما است ؛ شما می توانید مشابه این مدل برچسب گذاری را در هر زمینه محتوایی دیگر ، در سایت خود به کار ببرید.

 

بعد از اینکه با مفهوم برچسب آشنا شدید به سراغ نکاتی در رابطه با برچسب گذاری می رویم که با رعایت آن ها می توانید حداکثر امتیاز استفاده از برچسب را برای سایت خود کسب کنید.

نکاتی که باید در هنگام برچسب گذاری رعایت کنید
-سعی کنید برچسب ها را در رابطه با علاقه کاربران ایجاد کنید.

-از نوشتن عبارات طولانی هنگام ایجاد برچسب خودداری کنید.

-سعی کنید در برچسب های فارسی نهایت از سه کلمه استفاده کنید.

-برچسب ها را مانند عناوین دسته بندی سایت ایجاد نکنید ، زیرا عناوین خودشان اطلاعات مربوط به آن دسته را به کاربران ارائه می دهند و این کار جز تاثیر منفی روی سئو سایت شما ، نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت.

-از ایجاد برچسب های زیاد خودداری کنید ، شاید به این مورد برخورده باشید که در هنگام مطالعه یک صفحه ، نویسنده در پایین صفحه از تعداد زیادی برچسب استفاده کرده باشد ، این کار نه تنها باعث تاثیر مثبت روی سئو سایت نمی شود ، بلکه باعث سردرگمی کاربران سایت هم می شود ، همچنین از آن جا که گوگل زمان مشخصی را برای بررسی و ایندکس مطالب شما در نظر می گیرد ، ایجاد برچسب های زیاد و غیر مرتبط ، می تواند باعث گمراهی موتورهای جستجو موقع بررسی سایت شما شود.

برچسب های نا مناسب....

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

https://webdaran.com/whats-tag/
 


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

اینستاگرام ویژگی های جدیدی را به بومرنگ و استوری اضافه می کند

به استناد یکی از محققان شبکه های اجتماعی، اینستاگرام احتمالا قصد دارد ویژگی های تازه ای به بومرنگ و استوری ها اضافه کند. در ادامه همراه ما باشید.

اگر استفاده شما از اینستاگرام زیاد باشد، ممکن است برایتان جالب باشد بدانید که این شبکه اجتماعی مشغول آزمایش کردن ویژگی های جدیدی برای بومرنگ و استوری ها است. این خبر به استناد یکی از محققان شبکه های اجتماعی به نام Jane Manchun Wong منتشر شده است.

به استناد Wong، تغییرات ایجاد شده در بومرنگ شامل ویژگی Hold که در آن ویدیو در انتهای هر چرخه از ویدیو متوقف می شود، ویژگی Dynamic که در انتهای هر چرخه تکان می خورد، Slowmo که نسخه آهسته تری از بومرنگ معمولی است و Duo و Duo 2 که هر یک از آن ها ویدیوهای گرفته شده با بومرنگ را آهسته تر و سریع تر از حالت عادی می کنند.

 

Wong علاوه بر این ها اضافه کرد که اینستاگرام در حال ایجاد تغییراتی در برنامه Layout نیز هست که با قسمت استوری این شبکه اجتماعی ارتباط دارد. Layout برنامه ای مجزا بوده که توسط اینستاگرام منتشر شده و به کاربران اجازه می دهد عکس های خود را در کنار یکدیگر قرار دهند. به استناد Wong، اینستاگرام مشغول آزمایش کردن این نکته است که آیا این برنامه با استوری ها نیز سازگار است یا خیر.

هنوز مشخص نیست که این تغییرات چه زمانی به صورت رسمی رونمایی خواهند شد، بنابراین اگر طرفدار این شبکه اجتماعی هستید، بهتر است برای منتشر شدن اخبار تکمیلی فعلا منتظر بمانید.

منبع : ubergizmo


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

قابلیت های جدید توییتر

فعالیت‌های جدید توییتر نشان می‌دهد که این شرکت مصمم است که تا به برترین شبکه اجتماعی- خبری تبدیل شود.

این شرکت، امروز اعلام کرد که قابلیت جدیدی در دست طراحی دارد که با کمک آن، کاربران قادر خواهند بود توییت‌های مربوط به موضوعات مورد علاقه خود(مثلا ورزش، هنرمندان، سینما و غیره) را دنبال کنند، موضوعاتی که از داخل تایملاین خود، آنها را انتخاب می‌کنند.

بعد از اینکه کاربر، دسته مورد علاقه خود را انتخاب می‌کند، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی طراحی شده برای این سیستم، توییت‌های مرتبط با موضوع مدنظر را جدا کرده و در صفحه تایملاین کاربر نمایش خواهند داد. در حال حاضر این قابلیت به صورت آزمایشی برای دستگاه ‌های اندرویدی عرضه شده و تنها تعدادی از کاربران، صرفا به توییت‌های مرتبط با موضوع «ورزش» دسترسی دارند.

معرفی این قابلیت جدید نشان می‌دهد که شرکت تلاش دارد تا دنبال کردن مباحث مورد علاقه و دریافت به روزرسانی‌ها درباره موضوع مدنظر، در شبکه توییتر راحت‌تر شود.

 

سیستم توییتر برای تازه واردین همیشه نسبتا پیچیده بوده و این شرکت اخیرا در رابطه با صمیمی سازی و آسان سازی فضای این شبکه، تلاش‌های زیادی انجام داده است. مثلا چندی پیش، Twitter Moments معرفی شد که به کاربران امکان دنبال کردن مراسم‌های شناخته شده‌ای همچون اسکار یا بازی‌های ورزشی را می‌داد.

این شرکت همچنین قابلیت « subscribe to a conversation » ( اشتراک یک مکالمه) را معرفی کرده، قابلیتی که کاربر می‌تواند بر اساس آن، هنگام دریافت پاسخ‌ برای توییت مورد علاقه خود، هشدار یا نوتیفیکیشن دریافت کند.

در ماه ژوئن نیز قابلیت دیگری معرفی شد که با کمک آن، کاربر می‌تواند به راحتی از داخل هوم اسکرین، به لیست اصلی خود دسترسی داشته باشد. با این قابلیت، کاربر می‌تواند نیوز فیدهای مختلف ایجاد کرده و موضوعات مختلف مورد علاقه خود را راحت‌تر از قبل دنبال کند.

قابلیت دیگری که توییتر تایید کرده، پشتیبانی از Live Photos است. ایده این قابلیت اولین بار در ماه مارس معرفی شد و شرکت، امروز اعلام کرد که مشغول آزمایش آن است. هنوز مشخص نیست که آیا پشتیبانی از Live Photos قرار است از طریق برنامه اصلی توییتر ارائه شود یا خیر.

توییتر همچنین اعلام کرده که قابلیت «قطع موقت صدای نوتیفیکیشن» یا snooze notifications نیز، در حال آزمایش است و به زودی عرضه می‌شود.

منبع : thenextweb


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

ویژگی های یک سایت کاربر پسند

طراحی وب ، برای رسیدن به یک سایت کاربر پسند نه تنها به معنای پایان کار !!!بلکه تنها اولین پله برای شروع فعالیت جهت رسیدن به این هدف مهم می باشد.تمامی وب مستران آرزوی حضور کاربران زیاد در سایت خود را دارند ، اما چرا ؟زیرا که موتور های جستجوگر متوجه این مهم می شوند و در رتبه بندی شما این نتایج را در نظر می گیرند.

اگر به سایت های موفق در این زمینه توجه داشته باشیم به طور مشهودی می توان یافت :که وب سایت هایی در این زمینه به موفقیت می رسند که اصول ، پارامتر ها و مراتب مختلفی که در زمینه بهینه سازی سایت مهم می باشد را رعایت می کنند.

پارامترهای لازم برای سایت کاربر پسند :

موتور های جستجوگر دارای پارامتر هایی برای شناسایی یک سایت کاربر پسند هستند.اگر شما بتوانید حداکثر این قوانین را اجرا کنید بدون شک به لیست بالای موتور های جستجوگر خواهید رسید.در نتیجه میزان ورودی کاربران به سایت شما بیشتر شده و شما در رسیدن به هدفتان نزدیک تر شده اید.
تولید علم و محتوا برای رسیدن به سایت کاربر پسند :
اغلب کاربران متدها و الگوریتم های موتور های جستجوگر را نمی شناسند که این امری بدیهی است.و فقط به دنبال پیدا کردن پاسخی برای سوال های خود هستند و اکثر آنها از مباحث سئو بی خبر می باشند.طراحی سایت زمانی با موفقیت پیش خواهد رفت که مطالب شما با سوالات ذهنی کاربرانتان در نزدیک ترین حالت باشد.
آن وقت است که کاربران شما به نتایج دلخواه خود می رسند. و به یک سایت کاربر پسند نزدیک می شوید.بنابراین اختلاف بین موتور های جستجوگر و کاربران را می توان در معیار های انتخابی خود مشاهده کنید.اگر معیار و هدف شما کمک به کاربران ، پاسخ به سوالات آنها و افزایش دانش آنها باشد.
پس …
بدون شک به لینک های اول موتور های جستجوگر خواهید رسید. و این امر با :تولید علم ، محتوا های یونیک ، تصاویر مهیج و … که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

 

مراحل دستیابی به یک سایت کاربر پسند :

موتور های جستجوگر گوگل بسیار هوشمند هستند.به گونه ای که آنها دارای 10 الگوریتم پویا که توسط ربات تمام سایت هایی که خود را به گوگل معرفی می کنند واکاوی کرده و براساس نتایج این مشاهدات رتبه بندی ها را انجام می دهند.اما کاربران خیلی با این ربات ها متفاوت هستند !!!

به گونه ای که اکثر آنها توضیحاتی در مورد سئو ، بک لینک ، کلمات کلیدی و … نمی دانند.به همین دلیل است که شما باید ارتباط بین کلمات را برای آن ها در صفحات خود بوجود آورید.حال بپردازیم به ویژگی هایی که طراحان سایت و وب مستران باید آنها را بدانند و عمل کنند تا راه موفقیت را پیش ببرند.
حال به 6 مورد مهم برای رسیدن به یک سایت کاربر پسند می پردازیم :
موضوع سایت

اگر قصد طراحی یک وب سایت را دارید توجه داشته باشید که مهم ترین نکته در داشتن یک وب سایت موفق موضوع سایت می باشد.که اگر بتوانید به موضوعات جذاب بپردازید بی شک به جذب کاربران خواهید رسید.
حتی اگر فروشی در سایت خود نداشته باشید از طریق تبلیغات مناسب می توانید به سوددهی برسید.اگر طراحی سایت به درستی انجام شود کاربر می تواند مدت زیادی را با نهایت رضایت در سایت شما بگذراند.

و این امر نتیجه ای جز افزایش رنک شما نخواهد داشت.
با افزایش رنک سایت خود می تواند سانت به سانت صفحات خود را با بالا ترین قیمت بفروشید و به تبلیغات مناسب بپردازید.

طراحی حرفه ای سایت...

برای مطالعه ادامه این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

ویژگی های یک سایت کاربر پسند


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

ورود به بعضی سرویس‌های گوگل از طریق اثر انگشت ممکن می‌شود

در راستای رها شدن از فرآیند ملال‌‌آور وارد کردن رمزهای عبور، گوگل اخیرا قابلیت جدیدی معرفی کرده تا کاربران اندروید بتوانند برای ورود به سرویس‌های مختلف در عوض تایپ پسورد از حسگر اثر انگشت یا پین کد استفاده نمایند.

این ویژگی که فعلا به طور آزمایشی راه‌اندازی شده اجازه می‌دهد که از طریق مشخصات بیومتریک (در حال حاضر اثر انگشت) هویت خود را در مرورگر کروم برای ورود به حساب گوگل احراز نمایید. در حال حاضر گوگل کروم برای اندروید از این قابلیت برخوردار شده و می‌توانید همین حالا آن را امتحان نمایید.

برای این کار کافیست وارد سایت passwords.google.com شوید. سپس گوگل به شما اجازه می‌دهد که از طریق اثر انگشت وارد حساب کاربری‌تان شوید. البته روش‌های دیگر همچون وارد کردن پین کد، پترن یا رمز عبور نیز برای احراز هویت همچنان در اختیارتان قرار دارد.

 

به گفته گوگل از آنجا که این ویژگی در مرحله آزمایشی به سر می‌برد، فعلا تعداد محدودی از دیوایس‌های اندرویدی به آن دسترسی دارند. نکته بعد این که در روش مذکور نمی‌توان از یک گوشی برای ورود به نسخه دسکتاپ گوگل کروم استفاده کرد که البته شاید در آینده شاهد فراهم شدن چنین امکانی باشیم.

گوگل در گفتگو با وبسایت ورج اعلام کرده که می‌خواهد احراز هویت با شاخص‌های بیومتریک را طی «چند روز آینده» برای کلیه دیوایس‌های مبتنی بر اندروید 7.0 و نسخه‌های جدیدتر گسترش بدهد. کلیه دیوایس‌های مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا و بالاتر از استاندارد FIDO2 پشتیبانی به عمل می‌آورند که لازمه احراز هویت با شاخص‌های بیومتریک به حساب می‌آید.

شایان ذکر است که استفاده از روش فوق، بسیار امن‌تر از آن است که از رمزهای عبور استفاده کنید چرا که اطلاعات شما صرفا در دیوایس‌ خودتان ذخیره می‌شود، ضمن اینکه خطر استفاده هکرها از پسورد شما در سرویس‌های مختلف تحت وب تقریبا وجود نخواهد داشت.

با تمام این اوصاف، باید منتظر بمانیم و ببینیم که اوضاع در ادامه چگونه پیش می‌رود و آیا می‌توانیم منتظر روزی باشیم که پسوردهای تایپی به طور کلی از صحنه اینترنت حذف شوند؟

منبع : engadget


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

سامسونگ از سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود رونمایی کرد

پس از انتشار اخبار جسته و گریخته ساعاتی قبل سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX خود برای تلفن های همراه رونمایی کرد. این محصول نخستین حسگر موبایلی است که بالغ بر ۱۰۰ میلیون پیکسل دارد و غول تکنولوژی کره ای آن را طی همکاری اش با شیائومی طراحی کرده است.

سامسونگ اعلام کرده که سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن قادر است حتی در نور شدید هم عکس هایی بی نظیر بگیرد و آن را نخستین سنسور با ابعاد پیکسلی 1/1.33 خوانده که میتواند در شرایط کم نور بالاترین میزان نور را ثبت کند.

البته این دومین همکاری سامسونگ و شیائومی در زمینه ساخت سنسور دوربین است و پیشتر شیائومی از عرضه قریب الوقوع نخستین موبایل دنیا با سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خبر داد که سنسور دوربین ۰.۸ میکرومتری آن را سامسونگ ساخته است.

 

تکنولوژی موسوم به اسمارت ایزو این سنسور در محیط های روشن به صورت هوشمند حساسیت خود به نور را تغییر می دهد و سیگنال های نوری را به بهترین شکل ممکن به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند و با بهبود تراکم پیکسلی تصاویر تصاویری زنده را ایجاد می نماید.

این مکانیزم در محیط های تاریک تر از ایزو بالا استفاده می کند تا نویز را کاهش دهد و در نتیجه تصاویر شفاف تری را ایجاد کند. HMX از قابلیت ضبط فیلم با رزلوشن حداکثر 6K (برابر با ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پیکسل) و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. سامسونگ اعلام کرده که حسگر ISOCELL Bright HMX اواخر همین ماه وارد فاز تولید انبوه می شود و نخستین موبایل شیائومی که احتمالا به آن مجهز می شود نیز می میکس ۴ خواهد بود.

لین بین هم-بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شیائومی در همین رابطه گفت:

شیائومی و سامسونگ برای ساخت این حسگر همکاری نزدیکی با یکدیگر داشتند که از ارائه طرح مفهومی گرفته تا تولید نهایی را شامل می شد و در نهایت به ساخت سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی منجر گردید. ما بسیار خرسندیم اعلام کنیم رزلوشن تصویری که پیشتر فقط در تعدادی از دوربین های پیشرفته DSLR وجود داشت حالا به اسمارت فون ها راه پیدا کرده است. ما ضمن ادامه همکاری مان پیش بینی می کنیم که نتنها تجربیات موبایلی تازه بلکه پلتفرمی را ارائه نماییم که امکان ایجاد محتوای بی نظیری را در اختیار کاربران قرار دهد.

یانگین پارک نایب رئیس هیئت مدیره بخش سنسور سامسونگ الکترونیکس هم در این باره گفت:

سامسونگ به تلاش های خود برای نوآوری در عرصه تکنولوژی های پیکسل و بوردهای منطقی ادامه می دهد تا امکانی را برای سنسورهای ISOCELL فراهم کند که جهان را مانند چشم های انسان ببینند. ما طی همکاری نزدیک مان با شیائومی ISOCELL Bright HMX را توسعه دادیم که نخستین حسگر موبایل با بیش از صد میلیون پیکسل است و به لطف تکنولوژی Tetracell و ایزوسل پلاس خود جزئیات و رنگ های بی نظیری را ایجاد می کند.

منبع : gizmochina


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

بازاریابی محتوا و ارتباط آن با سئو

بازاریابی محتوا چیست؟ بازاریابی محتوا را می توان یکی از تکنیک های مدرن بازاریابی در سطح اینترنت به حساب آورد.

عمر این نوع بازاریابی بسیار بیشتر از عمر اینترنت می باشد و از زمان انسان های غار نشین آغاز شده است و با پیشرفت انسان به رشد و تکامل رسیده است.
بازاریابی محتوا با توجه به فضایی که در آن منتشر می شود متفاوت است اما همه تکنیک های بازاریابی محتوا یک نقطه مشترک دارند که کیفیت محتوا می باشد.
بازاریابی محتوایی یک استراتژیک برای بازاریابی محسوب می شود که روی تولید و توزیع محتوا تمرکز دارد که می تواند یک مخاطب را هذف قرار داده و جذب خود کند . در مرحله بعد فرایندی نیاز است که فرد جذب و حفظ شده را با بکار گیری راهکاری های به یک مشتری تبدیل کنیم.

بازاریابی محتوا
به زبان ساده می توانیم بازاریابی محتوایی را همان هنر ارتباط با مشتری بلقوه محسوب کنیم. شما به واسطه این روش مشتریان خود را آموزش می دهید و در این میان محصولات و خدمات خود را به آن ها معرفی میکنید و در نهایت آن ها را به یک مشتری دائمی برای محصولات خود تبدیل میکنید.
شما با اشتراک گذاری مطالب مهم و کاربری که مرتبط با نیاز کاربران تان است سرعت تبدیل شدن یک کاربر به یک مشتری وفادار را افزایش می دهید . سایتی همچون مدیسه با استفاده از کانتنت مارکتینگ توانست به موفقیت برسد.
بازاریابی محتوا پیش تر از این توسط بزرگ ترین کمپانی ها در سطح جهان انجام شده و نیز در حال انجام می باشد که این خود نیز نشانگر اهمیت بالای بازاریابی محتوایی است .

بازاریابی محتوا بدون محتوای با کیفیت امکان پذیر نمی باشد.

مهم نیست که از چه طریقی اقدام به بازاریابی می کنید اما در هر صورت تولید محتوا بازاریابی درونی کسب و کار و سازمان شمارا تشکیل می دهد. همواره باید برروی کیفیت محتوای تولیدی خود توجه ویژه ای داشته باشید تا از این طریق بتوانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید . تا زمانی که محتوای شما کیفیت مناسب را نداشته باشند کاربران از مطالعه محتوای تولیدی شما ناراضی خواهند بود.

اهداف بازاریابی محتوایی

افزایش آگاهی در مورد محصولات: علاوه بر تمرکز برروی برند سازی و افزایش شهرت تجاری خود نیاز است که همواره محصولات خود را برای عموم معرفی کنید . این هدف در طراحی فروشگاه اختصاصی شدیدا باید مورد توجه قرار بگیرد تا شما بتوانید به فروش بالایی برسید. در هنگام معرفی محصولات خود نیاز است در مورد آنها توضیح هات تکمیلی به همراه ویژگی های محصول را بیان کنید تا بتوانید از این طریق مشتری را جذب محصول خود کنید.

افزایش آگاهی نسبت به برند شما: هر کسب و کاری که آغاز به کار می کند از همان ابتدای آغاز به کار باید به فکر معرفی خود به دیگران باشد. نام برند خود را همواره باید به گوش مخاطبان خود برساند که برندینگ نامیده می شود .

ایجاد وفاداری: کیفیت محتوای تولیدی شما هرچقدر بالا باشد و برای مخاطب مفید واقع گردد وفاداری او نسب به شما بیشتر خواهد بود. همواره باید توجه خاصی به این موضوع داشته باشید تا بتوانید روابط موثر و قوی با مخاطبان خود داشته باشید. آنالیز محتوا به شما کمک خواهد کرد تا کیفیت محتوای خود را مورد سنجش قرار دهید تا از این طریق بر روی کیفیت محتوای خود تسط کافی داشته باشید.

افزایش فروش: قطعا باید بازاریابی محتوایی یک ثمره ای داشته باشد . تمامی کسب و کار ها در دنیا تمرکز خود را برروی فروش محصولاتشان قرار داده اند. از این رو به سراغ تولید محتوا می روند تا از این طریق مخاطبان خود را هدف قرار داده و آنها را به یک مشتری برای خود تبدیل کنند. دیوار و یا شیپور را میتوان موفق ترین سایت های داخلی برای رغایت این مسئله دانست. بازاریابی محتوایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی فروش شما تاثیرخواهد داشت پس توجه کافی نسبت به کیفیت محتوای تولیدی خود داشته باشید.

ارتباط سئو و بازاریابی محتوا

برخی از متخصصین بر این باور هستند که سئو و بازاریابی محتوا دو امر مجزا از یک دیگر هستند . اما هر دو این ها دو زوج مناسب و ایده آل برای موفقیت هر کسب و کاری در اینترنت محسوب می شوند . در حقیقت سئو بدون محتوای با کیفیت و محتوای با کیفیت بدون سئو هیچ گونه معنا و مفهومی ندارند . تولید محتوا یک نقش قابل توجه در موفقیت شما در سئو خواهد داشت . بازاریابی محتوایی نیز می تواند علاوه بر جذب مخاطب و بازدیدکننده برای سایت شما ، تاثیر مثبتی نیز در فروش شما داشته باشد .

سئو و بازاریابی محتوا
تصور کنید یک محتوای با کیفیت و اختصاصی تولید کرده اید ، اما هیچ کدام یک از فاکتورهای سئو و بهینه سازی را در این مقاله رعایت نکرده اید . یا تصور کنید یک وب سایت با جایگاه های بسیار مناسب در نتایج گوگل دارید و سئو و بهینه سازی سایت برروی آن پیاده شد است ولی هیچ گونه تولید محتوایی ندارد . آیا ممکن است ؟

تکنیک های بازاریابی محتوا
خیلی از افراد سوال دارند که چگونه بازاریابی محتوا کنیم ؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است . با تولید و انتشار محتوای با کیفیت ، اختصاصی و غنی که نیاز های یک کاربر را برطرف ساخته به طور کلی اگر برای کاربر خود فعالیت کنید رتبه های بالا نیز در پی آن به شما می رسد این اصل را می توان در سنجش به خوبی مشاهده نمود و به تمامی سوالاتی که در ذهن کاربر می باشد پاسخ دهد.

۱- بازاریابی محتوا با استفاده از وبلاگ نویسی
یکی از محبوب ترین شیوه های بازاریابی محتوا را می توان وبلاگ نویسی بیان کرد. در چند سال گذشته تمامی فروشگاه های اینترنتی ، شرکت های صنعتی، شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست، شرکت های طراحی سایت و ….. از این شیوه به خوبی استفاده کرده اند . وبلاگ ایرانی طرح نیز نمونه ای قدرتمند و حرفه ای از وبلاگ ها می باشد که از تکنیک بازاریابی محتوایی برای جذب مخاطب و افزایش فروش خود بهرمند می باشد .

۲- معرفی تخصصی محصولات و خدمات
به صورت معمول صفحات ارائه محصولات به عنوان صفحات لندیگ در تبلیغات به کار برده می شوند . از این رو شما می توانید با تولید محتوای با کیفیت در این صفحات و معرفی بهتر مزایا و معایب این محصول به کاربر شانس خود را برای جذب مشتری و افزایش اعتماد مشتری نسبت به محصول افزایش دهید .
در یک فروشگاه اینترنتی همچون دیدستان جلب اعتماد مشتری به معنای افزایش فروش است و تولید محتوا یکی از ارزان ترین و راحت ترین راه ها برای جلب اعتماد مشتریان می باشد.

۳-بازاریابی محتوایی با استفاده از تکنیک | چطور | و |چگونه |
چطور و چگونه دو کلمه ای هستند که به صورت دائمی در ذهن هر شخص قرار دارد و همیشه در ابتدای هر سوال اشخاص قرار دارد . این دو کلمه به صورت دائمی می توانند بعد از خود کلمات دیگری را داشته باشند که در نهایت به یک سوال در ذهن افرار نقش یابد.
تکنیک پاسخ به سولات یکی از تکنیک های قدیمی برای جذب افراد می باشد. شما هر چقدر به سوالات بیشتری پاسخ دهید مخاطبان بیشتری را جذب خود خواهید کرد.

نکاتی در تولید محتوای مناسب
انتخاب کلمه کلیدی مناسب در تولید محتوا
انتخاب کلمه کلیدی مناسب در هنگام تولید محتوا همواره یکی از دغدغه های اصلی نویسندگان مطالب می باشد . همچنین انتخاب کلمه کلیدی یکی از اصلی ترین و مهم ترین موارد می باشد که باید در هنگام تولید محتوا به آن توجه داشته باشیم . انتخاب کلمه کلیدی مناسب می تواند راه موفقیت را کوتاه تر کند سایت ایسنا مهم ترین اصل موفقیت خود را انتخاب کلمه کلیدی مناسب می داند .همواره لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را تهیه کنید و ازآن ها در تیتر اصلی و در تیتر های داخلی استفاده کنید.

تولید محتوای دارای مخاطب زیاد
همیشه سعی داشته باشید موضوعاتی را انتخاب کنید که دارای جذابیت برای مخاطبین باشند و در نهایت محتوای خود را برای آن موضوع تولید کنید. محتوای جذاب دارای مخاطبین زیادی خواهند بود و از این طریق می توانید اقدام به جذب ترافیک برای وب سایت خود کنید.

طول محتوای تولید شده
یکی از فاکتورهای سئو طول محتوا می باشد . طول محتوای با کیفیت همواره باید بیش از ۳۰۰ کلمه باشد . صفحات اینترنتی که دارای محتوایی کمتر از این مقدار می باشند ارزش و اعتباری برای موتور جستجوی گوگل نخواهند داشت . در طراحی سایت برای اخبار رعایت این اصل بسیار مهم است چون بعضی اوقات متن خبر ها کوتاه است و شما باید آن را به حداقل تعداد کلمات مجاز برسانید چرا که این صفحات اطلاعات کمی را به مخاطبین منتقل می کنند و گوگل همیشه سعی بر این دارد که مخاطبین به اطلاعات مفید و تکمیلی دسترسی داشته باشند.

کیفیت محتوای تولیدی
عدم استفاده از مطالب کپی یکی از اصلی ترین موارد برای جلب نظر مخاطبان می باشد و همچنین در سئو سایت تاثیر مثبتی دارد . همواره در تلاش باشید تا ایده های جدید و جذاب برای تولید محتوا داشته باشید . پیشنهاد ما استفاده از موضوعات و مواردی می باشد که در کسب و کار شما و در هنگام ارتباط با مشتریانتان تجربه می کنید استفاده کنید.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

همراه اول به‌مناسبت تولد ۲۵ سالگی به مشترکانش هدیه می‌دهد

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به‌مناسبت فرارسیدن ۲۵ سالگی این شرکت، بسته‌ی ویژه اینترنت به مشترکان ارائه می‌دهد.

با فرارسیدن سال‌روز عرضه‌ی نخستین سیم‌کارت در کشور و کسب ربع قرن تجربه‌ی اپراتوری تلفن‌‌همراه، همراه اول بسته‌ی اینترنت با قیمت ویژه به مشترکانش ارائه می‌کند. شرکت ارتباطات سیار ایران به‌مناسبت ۲۵ سالگی خود، بسته‌ی اینترنت با ویژگی‌های جذاب ارائه کرده که تمامی مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند از نخستین دقایق روز شنبه ۱۹ مرداد تا ساعت ۲۳:۵۹ همان روز، بسته‌ی ویژه مذکور را با تخفیف استثنایی بخرند و فعال کنند.

این بسته‌ی هفت‌روزه که ۲۵ گیگابایت حجم دارد، با قیمت ۲۵ هزار تومان و ازطریق کد دستوری #۶۷۱*۱۰۰* قابل‌خرید است. بسته‌ی اینترنت ۲۵ سالگی همراه اول قابلیت فعال‌سازی هم‌زمان با تمامی بسته‌های اینترنت فعال را دارد‌؛ اما رزرو این بسته امکان‌پذیر نیست و فاقد تمدید خودکار زمانی و حجمی است.

 

گفتنی است بهره‌برداری از اولین مرحله‌ی شبکه‌ی تلفن‌همراه کشور، مرداد ۱۳۷۳ در شهر تهران با ۲۴ سایت BTS و با ظرفیت ۹,۲۰۰ شماره آغاز شد. اپراتور اول در ۶ سال گذشته در ارزیابی های رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) همواره عنوان برترین جایگاه اپراتورهای تلفن‌همراه کشور را برای خود حفظ کرده است.

نظر شما درباره این اپراتور چیست ؟ ایرانسل بهتر است یا همراه اول؟؟

منبع :mci


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare سال آینده منتشر خواهد شد | اوایل سال ۲۰۲۰

بر اساس گزارشی جدید، بازی Call of Duty: Modern Warfare در کنار بخش داستانی و چندنفره، حالت بتل رویال نیز خواهد داشت ولی در زمان انتشار این عنوان در دسترس قرار نخواهد گرفت.

حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare، احتمالا اوایل سال آینده منتشر خواهد شد و کاملا رایگان خواهد بود که به همین دلیل، طرفداران آن را سوای از بازی اصلی تهیه خواهند نمود؛ به بیانی دقیق‌تر، طرفداران نیازی ندارند که برای دریافت حالت بتل رویال، بازی اصلی را تهیه نمایند. با این تفاسیر، حالت بتل رویال بسته‌ای مجزا خواهد بود ولی به نظر می‌رسد، این حالت به شدت با هسته‌ی اصلی بازی Call of Duty: Modern Warfare در ارتباط است.

 

این گزارش توسط لانگ‌سنسیشن (LongSensation) ارائه شده است که در گذشته اطلاعات موثقی را از مجموعه‌ی Call of Duty: Modern Warfare لو داده بود. لانگ در این خصوص اظهار داشت:

به نظر می‌رسد حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare، کاملا رایگان خواهد بود و اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد. این حالت بسته‌ای مجزا محسوب می‌شود ولی با بازی اصلی در ارتباط خواهد بود که اقدامی شگفت‌انگیز از سوی شرکت اکتیویژن (Activision) محسوب می‌شود. بخش مقدماتی حالت بتل رویال، علائم استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و شرکت‌های ریون سافتور (Raven Software) و اکتیویژن را نشان خواهد داد و سپس توسط صفحه‌ی بارگذاری، شما را به منوی اصلی آن منتقل خواهد کرد.

لازم به ذکر است که لانگ به تازگی نیز اعلام نمود که نسخه‌ی آینده‌ی سری Call of Duty، ریبوتی از مجموعه‌ی Call of Duty: Black Ops خواهد بود و قرار است بسیار بلندپروازانه‌تر از بازی Call of Duty: Modern Warfare باشد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

منبع : callofduty


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]