سامسونگ از سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود رونمایی کرد

پس از انتشار اخبار جسته و گریخته ساعاتی قبل سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX خود برای تلفن های همراه رونمایی کرد. این محصول نخستین حسگر موبایلی است که بالغ بر ۱۰۰ میلیون پیکسل دارد و غول تکنولوژی کره ای آن را طی همکاری اش با شیائومی طراحی کرده است.

سامسونگ اعلام کرده که سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن قادر است حتی در نور شدید هم عکس هایی بی نظیر بگیرد و آن را نخستین سنسور با ابعاد پیکسلی 1/1.33 خوانده که میتواند در شرایط کم نور بالاترین میزان نور را ثبت کند.

البته این دومین همکاری سامسونگ و شیائومی در زمینه ساخت سنسور دوربین است و پیشتر شیائومی از عرضه قریب الوقوع نخستین موبایل دنیا با سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خبر داد که سنسور دوربین ۰.۸ میکرومتری آن را سامسونگ ساخته است.

 

تکنولوژی موسوم به اسمارت ایزو این سنسور در محیط های روشن به صورت هوشمند حساسیت خود به نور را تغییر می دهد و سیگنال های نوری را به بهترین شکل ممکن به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند و با بهبود تراکم پیکسلی تصاویر تصاویری زنده را ایجاد می نماید.

این مکانیزم در محیط های تاریک تر از ایزو بالا استفاده می کند تا نویز را کاهش دهد و در نتیجه تصاویر شفاف تری را ایجاد کند. HMX از قابلیت ضبط فیلم با رزلوشن حداکثر 6K (برابر با ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پیکسل) و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. سامسونگ اعلام کرده که حسگر ISOCELL Bright HMX اواخر همین ماه وارد فاز تولید انبوه می شود و نخستین موبایل شیائومی که احتمالا به آن مجهز می شود نیز می میکس ۴ خواهد بود.

لین بین هم-بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شیائومی در همین رابطه گفت:

شیائومی و سامسونگ برای ساخت این حسگر همکاری نزدیکی با یکدیگر داشتند که از ارائه طرح مفهومی گرفته تا تولید نهایی را شامل می شد و در نهایت به ساخت سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی منجر گردید. ما بسیار خرسندیم اعلام کنیم رزلوشن تصویری که پیشتر فقط در تعدادی از دوربین های پیشرفته DSLR وجود داشت حالا به اسمارت فون ها راه پیدا کرده است. ما ضمن ادامه همکاری مان پیش بینی می کنیم که نتنها تجربیات موبایلی تازه بلکه پلتفرمی را ارائه نماییم که امکان ایجاد محتوای بی نظیری را در اختیار کاربران قرار دهد.

یانگین پارک نایب رئیس هیئت مدیره بخش سنسور سامسونگ الکترونیکس هم در این باره گفت:

سامسونگ به تلاش های خود برای نوآوری در عرصه تکنولوژی های پیکسل و بوردهای منطقی ادامه می دهد تا امکانی را برای سنسورهای ISOCELL فراهم کند که جهان را مانند چشم های انسان ببینند. ما طی همکاری نزدیک مان با شیائومی ISOCELL Bright HMX را توسعه دادیم که نخستین حسگر موبایل با بیش از صد میلیون پیکسل است و به لطف تکنولوژی Tetracell و ایزوسل پلاس خود جزئیات و رنگ های بی نظیری را ایجاد می کند.

منبع : gizmochina


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

بازاریابی محتوا و ارتباط آن با سئو

بازاریابی محتوا چیست؟ بازاریابی محتوا را می توان یکی از تکنیک های مدرن بازاریابی در سطح اینترنت به حساب آورد.

عمر این نوع بازاریابی بسیار بیشتر از عمر اینترنت می باشد و از زمان انسان های غار نشین آغاز شده است و با پیشرفت انسان به رشد و تکامل رسیده است.
بازاریابی محتوا با توجه به فضایی که در آن منتشر می شود متفاوت است اما همه تکنیک های بازاریابی محتوا یک نقطه مشترک دارند که کیفیت محتوا می باشد.
بازاریابی محتوایی یک استراتژیک برای بازاریابی محسوب می شود که روی تولید و توزیع محتوا تمرکز دارد که می تواند یک مخاطب را هذف قرار داده و جذب خود کند . در مرحله بعد فرایندی نیاز است که فرد جذب و حفظ شده را با بکار گیری راهکاری های به یک مشتری تبدیل کنیم.

بازاریابی محتوا
به زبان ساده می توانیم بازاریابی محتوایی را همان هنر ارتباط با مشتری بلقوه محسوب کنیم. شما به واسطه این روش مشتریان خود را آموزش می دهید و در این میان محصولات و خدمات خود را به آن ها معرفی میکنید و در نهایت آن ها را به یک مشتری دائمی برای محصولات خود تبدیل میکنید.
شما با اشتراک گذاری مطالب مهم و کاربری که مرتبط با نیاز کاربران تان است سرعت تبدیل شدن یک کاربر به یک مشتری وفادار را افزایش می دهید . سایتی همچون مدیسه با استفاده از کانتنت مارکتینگ توانست به موفقیت برسد.
بازاریابی محتوا پیش تر از این توسط بزرگ ترین کمپانی ها در سطح جهان انجام شده و نیز در حال انجام می باشد که این خود نیز نشانگر اهمیت بالای بازاریابی محتوایی است .

بازاریابی محتوا بدون محتوای با کیفیت امکان پذیر نمی باشد.

مهم نیست که از چه طریقی اقدام به بازاریابی می کنید اما در هر صورت تولید محتوا بازاریابی درونی کسب و کار و سازمان شمارا تشکیل می دهد. همواره باید برروی کیفیت محتوای تولیدی خود توجه ویژه ای داشته باشید تا از این طریق بتوانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید . تا زمانی که محتوای شما کیفیت مناسب را نداشته باشند کاربران از مطالعه محتوای تولیدی شما ناراضی خواهند بود.

اهداف بازاریابی محتوایی

افزایش آگاهی در مورد محصولات: علاوه بر تمرکز برروی برند سازی و افزایش شهرت تجاری خود نیاز است که همواره محصولات خود را برای عموم معرفی کنید . این هدف در طراحی فروشگاه اختصاصی شدیدا باید مورد توجه قرار بگیرد تا شما بتوانید به فروش بالایی برسید. در هنگام معرفی محصولات خود نیاز است در مورد آنها توضیح هات تکمیلی به همراه ویژگی های محصول را بیان کنید تا بتوانید از این طریق مشتری را جذب محصول خود کنید.

افزایش آگاهی نسبت به برند شما: هر کسب و کاری که آغاز به کار می کند از همان ابتدای آغاز به کار باید به فکر معرفی خود به دیگران باشد. نام برند خود را همواره باید به گوش مخاطبان خود برساند که برندینگ نامیده می شود .

ایجاد وفاداری: کیفیت محتوای تولیدی شما هرچقدر بالا باشد و برای مخاطب مفید واقع گردد وفاداری او نسب به شما بیشتر خواهد بود. همواره باید توجه خاصی به این موضوع داشته باشید تا بتوانید روابط موثر و قوی با مخاطبان خود داشته باشید. آنالیز محتوا به شما کمک خواهد کرد تا کیفیت محتوای خود را مورد سنجش قرار دهید تا از این طریق بر روی کیفیت محتوای خود تسط کافی داشته باشید.

افزایش فروش: قطعا باید بازاریابی محتوایی یک ثمره ای داشته باشد . تمامی کسب و کار ها در دنیا تمرکز خود را برروی فروش محصولاتشان قرار داده اند. از این رو به سراغ تولید محتوا می روند تا از این طریق مخاطبان خود را هدف قرار داده و آنها را به یک مشتری برای خود تبدیل کنند. دیوار و یا شیپور را میتوان موفق ترین سایت های داخلی برای رغایت این مسئله دانست. بازاریابی محتوایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی فروش شما تاثیرخواهد داشت پس توجه کافی نسبت به کیفیت محتوای تولیدی خود داشته باشید.

ارتباط سئو و بازاریابی محتوا

برخی از متخصصین بر این باور هستند که سئو و بازاریابی محتوا دو امر مجزا از یک دیگر هستند . اما هر دو این ها دو زوج مناسب و ایده آل برای موفقیت هر کسب و کاری در اینترنت محسوب می شوند . در حقیقت سئو بدون محتوای با کیفیت و محتوای با کیفیت بدون سئو هیچ گونه معنا و مفهومی ندارند . تولید محتوا یک نقش قابل توجه در موفقیت شما در سئو خواهد داشت . بازاریابی محتوایی نیز می تواند علاوه بر جذب مخاطب و بازدیدکننده برای سایت شما ، تاثیر مثبتی نیز در فروش شما داشته باشد .

سئو و بازاریابی محتوا
تصور کنید یک محتوای با کیفیت و اختصاصی تولید کرده اید ، اما هیچ کدام یک از فاکتورهای سئو و بهینه سازی را در این مقاله رعایت نکرده اید . یا تصور کنید یک وب سایت با جایگاه های بسیار مناسب در نتایج گوگل دارید و سئو و بهینه سازی سایت برروی آن پیاده شد است ولی هیچ گونه تولید محتوایی ندارد . آیا ممکن است ؟

تکنیک های بازاریابی محتوا
خیلی از افراد سوال دارند که چگونه بازاریابی محتوا کنیم ؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است . با تولید و انتشار محتوای با کیفیت ، اختصاصی و غنی که نیاز های یک کاربر را برطرف ساخته به طور کلی اگر برای کاربر خود فعالیت کنید رتبه های بالا نیز در پی آن به شما می رسد این اصل را می توان در سنجش به خوبی مشاهده نمود و به تمامی سوالاتی که در ذهن کاربر می باشد پاسخ دهد.

۱- بازاریابی محتوا با استفاده از وبلاگ نویسی
یکی از محبوب ترین شیوه های بازاریابی محتوا را می توان وبلاگ نویسی بیان کرد. در چند سال گذشته تمامی فروشگاه های اینترنتی ، شرکت های صنعتی، شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست، شرکت های طراحی سایت و ….. از این شیوه به خوبی استفاده کرده اند . وبلاگ ایرانی طرح نیز نمونه ای قدرتمند و حرفه ای از وبلاگ ها می باشد که از تکنیک بازاریابی محتوایی برای جذب مخاطب و افزایش فروش خود بهرمند می باشد .

۲- معرفی تخصصی محصولات و خدمات
به صورت معمول صفحات ارائه محصولات به عنوان صفحات لندیگ در تبلیغات به کار برده می شوند . از این رو شما می توانید با تولید محتوای با کیفیت در این صفحات و معرفی بهتر مزایا و معایب این محصول به کاربر شانس خود را برای جذب مشتری و افزایش اعتماد مشتری نسبت به محصول افزایش دهید .
در یک فروشگاه اینترنتی همچون دیدستان جلب اعتماد مشتری به معنای افزایش فروش است و تولید محتوا یکی از ارزان ترین و راحت ترین راه ها برای جلب اعتماد مشتریان می باشد.

۳-بازاریابی محتوایی با استفاده از تکنیک | چطور | و |چگونه |
چطور و چگونه دو کلمه ای هستند که به صورت دائمی در ذهن هر شخص قرار دارد و همیشه در ابتدای هر سوال اشخاص قرار دارد . این دو کلمه به صورت دائمی می توانند بعد از خود کلمات دیگری را داشته باشند که در نهایت به یک سوال در ذهن افرار نقش یابد.
تکنیک پاسخ به سولات یکی از تکنیک های قدیمی برای جذب افراد می باشد. شما هر چقدر به سوالات بیشتری پاسخ دهید مخاطبان بیشتری را جذب خود خواهید کرد.

نکاتی در تولید محتوای مناسب
انتخاب کلمه کلیدی مناسب در تولید محتوا
انتخاب کلمه کلیدی مناسب در هنگام تولید محتوا همواره یکی از دغدغه های اصلی نویسندگان مطالب می باشد . همچنین انتخاب کلمه کلیدی یکی از اصلی ترین و مهم ترین موارد می باشد که باید در هنگام تولید محتوا به آن توجه داشته باشیم . انتخاب کلمه کلیدی مناسب می تواند راه موفقیت را کوتاه تر کند سایت ایسنا مهم ترین اصل موفقیت خود را انتخاب کلمه کلیدی مناسب می داند .همواره لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را تهیه کنید و ازآن ها در تیتر اصلی و در تیتر های داخلی استفاده کنید.

تولید محتوای دارای مخاطب زیاد
همیشه سعی داشته باشید موضوعاتی را انتخاب کنید که دارای جذابیت برای مخاطبین باشند و در نهایت محتوای خود را برای آن موضوع تولید کنید. محتوای جذاب دارای مخاطبین زیادی خواهند بود و از این طریق می توانید اقدام به جذب ترافیک برای وب سایت خود کنید.

طول محتوای تولید شده
یکی از فاکتورهای سئو طول محتوا می باشد . طول محتوای با کیفیت همواره باید بیش از ۳۰۰ کلمه باشد . صفحات اینترنتی که دارای محتوایی کمتر از این مقدار می باشند ارزش و اعتباری برای موتور جستجوی گوگل نخواهند داشت . در طراحی سایت برای اخبار رعایت این اصل بسیار مهم است چون بعضی اوقات متن خبر ها کوتاه است و شما باید آن را به حداقل تعداد کلمات مجاز برسانید چرا که این صفحات اطلاعات کمی را به مخاطبین منتقل می کنند و گوگل همیشه سعی بر این دارد که مخاطبین به اطلاعات مفید و تکمیلی دسترسی داشته باشند.

کیفیت محتوای تولیدی
عدم استفاده از مطالب کپی یکی از اصلی ترین موارد برای جلب نظر مخاطبان می باشد و همچنین در سئو سایت تاثیر مثبتی دارد . همواره در تلاش باشید تا ایده های جدید و جذاب برای تولید محتوا داشته باشید . پیشنهاد ما استفاده از موضوعات و مواردی می باشد که در کسب و کار شما و در هنگام ارتباط با مشتریانتان تجربه می کنید استفاده کنید.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

همراه اول به‌مناسبت تولد ۲۵ سالگی به مشترکانش هدیه می‌دهد

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به‌مناسبت فرارسیدن ۲۵ سالگی این شرکت، بسته‌ی ویژه اینترنت به مشترکان ارائه می‌دهد.

با فرارسیدن سال‌روز عرضه‌ی نخستین سیم‌کارت در کشور و کسب ربع قرن تجربه‌ی اپراتوری تلفن‌‌همراه، همراه اول بسته‌ی اینترنت با قیمت ویژه به مشترکانش ارائه می‌کند. شرکت ارتباطات سیار ایران به‌مناسبت ۲۵ سالگی خود، بسته‌ی اینترنت با ویژگی‌های جذاب ارائه کرده که تمامی مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند از نخستین دقایق روز شنبه ۱۹ مرداد تا ساعت ۲۳:۵۹ همان روز، بسته‌ی ویژه مذکور را با تخفیف استثنایی بخرند و فعال کنند.

این بسته‌ی هفت‌روزه که ۲۵ گیگابایت حجم دارد، با قیمت ۲۵ هزار تومان و ازطریق کد دستوری #۶۷۱*۱۰۰* قابل‌خرید است. بسته‌ی اینترنت ۲۵ سالگی همراه اول قابلیت فعال‌سازی هم‌زمان با تمامی بسته‌های اینترنت فعال را دارد‌؛ اما رزرو این بسته امکان‌پذیر نیست و فاقد تمدید خودکار زمانی و حجمی است.

 

گفتنی است بهره‌برداری از اولین مرحله‌ی شبکه‌ی تلفن‌همراه کشور، مرداد ۱۳۷۳ در شهر تهران با ۲۴ سایت BTS و با ظرفیت ۹,۲۰۰ شماره آغاز شد. اپراتور اول در ۶ سال گذشته در ارزیابی های رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) همواره عنوان برترین جایگاه اپراتورهای تلفن‌همراه کشور را برای خود حفظ کرده است.

نظر شما درباره این اپراتور چیست ؟ ایرانسل بهتر است یا همراه اول؟؟

منبع :mci


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare سال آینده منتشر خواهد شد | اوایل سال ۲۰۲۰

بر اساس گزارشی جدید، بازی Call of Duty: Modern Warfare در کنار بخش داستانی و چندنفره، حالت بتل رویال نیز خواهد داشت ولی در زمان انتشار این عنوان در دسترس قرار نخواهد گرفت.

حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare، احتمالا اوایل سال آینده منتشر خواهد شد و کاملا رایگان خواهد بود که به همین دلیل، طرفداران آن را سوای از بازی اصلی تهیه خواهند نمود؛ به بیانی دقیق‌تر، طرفداران نیازی ندارند که برای دریافت حالت بتل رویال، بازی اصلی را تهیه نمایند. با این تفاسیر، حالت بتل رویال بسته‌ای مجزا خواهد بود ولی به نظر می‌رسد، این حالت به شدت با هسته‌ی اصلی بازی Call of Duty: Modern Warfare در ارتباط است.

 

این گزارش توسط لانگ‌سنسیشن (LongSensation) ارائه شده است که در گذشته اطلاعات موثقی را از مجموعه‌ی Call of Duty: Modern Warfare لو داده بود. لانگ در این خصوص اظهار داشت:

به نظر می‌رسد حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare، کاملا رایگان خواهد بود و اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد. این حالت بسته‌ای مجزا محسوب می‌شود ولی با بازی اصلی در ارتباط خواهد بود که اقدامی شگفت‌انگیز از سوی شرکت اکتیویژن (Activision) محسوب می‌شود. بخش مقدماتی حالت بتل رویال، علائم استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و شرکت‌های ریون سافتور (Raven Software) و اکتیویژن را نشان خواهد داد و سپس توسط صفحه‌ی بارگذاری، شما را به منوی اصلی آن منتقل خواهد کرد.

لازم به ذکر است که لانگ به تازگی نیز اعلام نمود که نسخه‌ی آینده‌ی سری Call of Duty، ریبوتی از مجموعه‌ی Call of Duty: Black Ops خواهد بود و قرار است بسیار بلندپروازانه‌تر از بازی Call of Duty: Modern Warfare باشد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

منبع : callofduty


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

بدافزار چیست؟ (قسمت دوم)

همانطور که مشاهده کردید در قسمت اول مقاله به چهار نوع بدافزار رایج اشاره کردیم و در این مقاله قصد داریم به پنج مورد دیگر هم اشاره کنیم.تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

5- ابزارهای تبلیغاتی

بسیاری از تغییرات بدافزاری که ما در مورد آن بحث کردیم هدفمند طراحی شده اند تا پنهان باقی بمانند با این حال برخی مخالف این روش عمل می کنند.از این موارد می توان به ابزارهای تبلیغاتی اشاره کرد که کاربر را مجبور به ارتباط با تبلیغات می کند.البته در بیشتر مواقع این نوع از نرم افزارهای مخرب بی ضرر تر از آن هستند که عمدا تحریک کنند.
هدف اصلی این است که با کلیک کردن بر روی آگهی ها و پیوندها ، درآمد کسب کنید.ابزارهای تبلیغاتی می توانند به صورت پاپ آپ ظاهر شوند که شما نمی توانید آن را ببندید و یا به طور نامحدود باز می شوند تا زمانی که شما روی آن ها کلیک کنید.یک بار دیگر آسیب پذیری اصلی برای کاربران سایت های وردپرسی مربوط به افزونه ها است.

در سال 2016 مشخص شد که افزونه Simple Share Buttons هزاران نفر از کاربران را به ابزارهای تبلیغاتی کشانده است.
پس از به روز رسانی ، افزونه یک پیام در داشبورد قرار می داد که شما بدون کلیک کردن بر روی آن نمی توانستید آن را حذف کنید به همین دلیل مهم است که به طور مداوم فایل های خود را اسکن کنید به خصوص مواقعی که افزونه ای را اضافه یا به روز رسانی می کنید.شما همچنین می توانید از ابزاری مانند افزونه Security Scanner استفاده کنید که تم ها و افزونه های شما را به صورت روزانه بررسی می کند.

 

6- Ransomware

اگر ابزارهای تبلیغاتی ، سارق دنیای بدافزار است ، Ransomware قاتل آن است!این نوع دیگری از نرم افزارهای مخرب است که در سایه ها پنهان نمی شود.Ransomware با برخی از اقدامات شما را تهدید می کند و یا سیستم شما را مختل می کند مگر اینکه هزینه پرداخت کنید تا آن را حذف کنید.
یک روش معمول اخاذی توسط این بدافزار این است که فایل های شما را رمز گذاری کرده و آن را غیر قابل دسترس می کند و پس از آن مهاجمان از شما درخواست پول می کنند تا فایل ها را رمزگشایی کنند.با این حال Ransomware همچنین می تواند در جهت معکوس استفاده شود! برای متوقف کردن مهاجمان از نفوذ به اطلاعات و یا آسیب رساندن به سیستم شما.
Ransomware اغلب از طریق ایمیل گسترش می یابد و به عنوان ضمیمه هایی که یک بار شبکه را باز می کند ، مسدود می شود.این بدافزار همچنین می تواند برای هدف قرار دادن سایت های وردپرس مورد استفاده قرار گیرد به این صورت که فایل های هر سایت را رمز گذاری می کند و سپس تلاش می کند تا از مالک سایت هزینه دریافت کند تا مجددا آن ها را باز گرداند.
بهترین راه برای از بین بردن این حملات ، گرفتن بک آپ منظم از سایت است همچنین مهم است که هر جنبه ای از سایت خود را ایمن نگه دارید زیرا ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد که مهاجمان بتوانند از آن استفاده کنند.

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و مقابله با بد افزار ها حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

بدافزار چیست؟ (قسمت دوم)


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 با قیمت 295 دلار معرفی شد

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 از راه رسید. این محصول به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و قیمتی برابر با 295 دلار دارد.

برند آمریکایی فسیل بدون تردید یکی از ارزشمندترین شرکای گوگل که دارای سیستم عامل اندروید پوشیدنی است، محسوب می شود. این برند نه تنها ساعت های هوشمند را تحت برند اصلی خود به فروش می رساند، بلکه همکاری هایی نیز با برندهای مایکل کورس، امپریو آرمانی، کیت اسپید و دیزل دارد.

این برند اخیرا از ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی کرده که قرار است در دو مدل زنانه و مردانه به فروش برسد. هر دو مدل این ساعت با قیمت 295 دلار به فروش می رسند که نسبت به ساعت هایی که با سیستم عامل watchOS کار می کنند، کمی ارزان تر هستند. نکته جالب آن است که هر دو مدل زنانه و مردانه این ساعت اندازه یکسانی دارند.

هر دو مدل اصلی ساعت هوشمند فسیل Gen 5 در سه نسخه فرعی عرضه می شوند. مدل مردانه دارای طرح های استیل، بند چرم قهوه ای تیره و بند سیلیکونی مشکی بوده و مدل زنانه دارای طرح های استیل مشکی، چرم صورتی و استیل رزگلد است.

 

در مقایسه با مدل قدیمی تر Gen 4، در مدل جدید Gen 5 چیپست اسنپدراگون 3100 با رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی ادغام شده است، در حالی که مدل Gen 4 دارای چیپست اسنپدراگون 2100، رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی بود. به نظر می رسد مدل Gen 5 سریع تر و از لحاظ مصرف انرژی نیز کارآمدتر از مدل Gen 4 باشد. کسانی که این ساعت جدید را خریداری می کنند، می توانند با یک بار شارژ کردن آن، یک هفته از آن در مود ساعت آن استفاده کنند.

بدون تردید کاربری تنها برای چک کردن ساعت، 295 دلار هزینه پرداخت نمی کند. این ساعت جدید که کاملا قابلیت رقابت با ساعت های هوشمند دیگر را دارد، دارای قابلیت چک کردن ضربان قلب، محاسبه مسافت دویده شده، انجام پرداخت ها، دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی و دریافت دستورات صوتی از طریق دستیار گوگل است.

منبع : phonearena


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

شیائومی قابلیت اخطار وقوع زلزله را به گوشی‌های خود اضافه می‌کند

ظاهرا شرکت شیائومی در حال توسعه‌ی قابلیت اخطار وقوع زلزله در رابط کاربری MIUI است. پس گوشی‌های شیائومی در‌آینده می‌توانند زلزله را تشخیص دهند!

نسخه‌ی جدید رابط کاربری MIUI شیائومی در دست توسعه است. به نقل از گزارش‌های منتشر شده از سوی چین، آخرین نسخه‌ی رابط کاربری موبایلی شیائومی قابلیت اخطار وقوع زلزله را در بر می‌گیرد. این ویژگی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و احتمالا هنوز به طور کامل توسعه پیدا نکرده است. این هشدار از طریق یک جعبه‌ی پاپ آپ که روی صفحه‌ی گوشی ظاهر می‌شود به کاربر منتقل می‌شود.

زمانی که شبکه یک زمین لرزه‌ی قریب‌الوقوع را تشخیص می‌دهد که می‌تواند باعث یک زلزله‌ی مخرب شود، این هشدار برای کاربر نمایان می‌شود. همچنین آن موقعیت لرزش، رومرکز زمین لرزه و بزرگی آن را شناسایی خواهد کرد. پس از آنکه شمارش معکوس نمایان شده روی صفحه پایان یافت و شما آن را بی‌پاسخ گذاشتید، فورا به سرویس‌های کمک‌رسانی اضطراری اطلاع رسانی خواهد شد.

موج‌های لرزه‌ای زلزله‌ها در قالب سه حالت امواج طولانی، امواج عرضی و امواج سطحی رخ می‌دهند. سرعت انتشار امواج طول در حدود 5.5 کیلومتر تا 7 کیلومتر در ثانیه است، اما قدرت ویرانی آن کم است. قدرت ویرانگری امواج عرضی بیشتر است، زیرا باعث می‌شود زمین قبل و بعد از موج با نوسان همراه باشد. با این حال سرعت انتشار آن کندتر (4 کیلومتر در ثانیه) است. این امواج سطحی هستند که بیشترین آسیب را به سطح زمین وارد می‌کنند.

اخطار وقوع زلزله شیائومی چگونه کار می‌کند؟

 

قاعده کلی سیستم هشدار اولیه زلزله، استفاده از تفاوت زمانی امواج منتشر شده‌ی اولیه برای پیش‌بینی است. از آنجایی که این امواج از اعماق زیر سطح زمین ساطع می‌شوند و بسیار سریع حرکت می‌کنند، دوره‌ی هشدار معمولا تنها چند ثانیه خواهد بود. موج طولی سریع‌تر و موج عرضی آهسته‌تر با یکدیگر در ارتباط هستند.

از آنجایی که امواج طولی نسبتا بی‌خطر هستند، می‌توان از طریق آن‌ها امواج مخرب را پیش بینی کرد. البته اختلاف زمانی رسیدن امواج طولی به امواج خطرناک بسیار اندک است، با این حال مطالعات نظری نشان داده است که اگر زمان اخطار 3 ثانیه باشد، می‌تواند تلفات را تا 14 درصد کاهش دهد. این میزان اگر 10 ثانیه باشد 39 درصد و اگر 20 ثانیه باشد نیز 63 درصد تلفات زلزله کمتر خواهد شد.

پیش‌بینی زلزله بسیار پیچیده‌تر از آنچیزی که به نظر می‌رسد است. اگر شیائومی واقعا در حال توسعه‌ی چنین ویژگی باشد، تایید صحت آن در آزمایشگاه‌های مخصوص باید صورت گیرد. شاید هم در ابتدا زمان این اخطار نزدیک به وقوع زلزله‌ی مخرب باشد و به مرور زمان این قابلیت ارتقاء پیدا کند. در هر صورت این ویژگی بلندپروازانه به نظر می‌رسد و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای مناطق زلزله خیز در سراسر کره زمین باشد.

منبع : gizchina


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

تگ (آلت) Alt چیست ؟

متن جایگزین یا Alternative Text که به عناوین “Alt attribute”، “Alt text” و یا “تگ (آلت) Alt” نیز معروف می باشد ، بیانگر توضیح کوتاهی از عنوان یک تصویر در یک صفحه وب می باشد.
یکی از نکات در بهینه سازی تصاویر سایتتان ، استفاده از ویژگی (آلت) Alt است.
تگ (آلت) Alt و تگ عنوان در تقویت جایگاه مطالب در نتایج موتورهای جستجو و بهبود دسترسی کاربران اینترنتی بر روی وب‌ سایت شما تاثیر گذار هستند.
در تصاویر به کار رفته در وب‌ سایت شما ، تگ (آلت) Alt بیانگر موضوعی است که از تصویر استنباط می‌ شود.
این تگ می‌ تواند به عنوان متنی جایگزین برای تصاویر به هنگام خطا در بارگذاری نیز مورد استفاده قرار گیرد تا کاربران در صورت عدم نمایش تصویر، از مفهوم و عملکرد آن باخبر شوند.
شایان ذکر است ، مرورگرها قابلیتی دارند که افراد نابینا یا دارای اختلال بینایی برای شنیدن مطالب آنلاین از آن استفاده می‌ کنند.
خواندن این تگ ‌ها توسط مرورگر ، انتقال مفهوم و محتوای تصاویر را برای این عزیزان امکان ‌پذیر می‌کند.
رابطه تگ (آلت) Alt و سئو سایت :

 

گوگل برای تگ ‌های (آلت)  Alt تصاویر ، ارزش بالایی در نظر گرفته است.
این ارزش ‌گذاری بر اساس دلیل فهم آسان ‌تر تصاویر و تعیین موضوع محتوای پیرامون آن ها انجام شده.
این امر به قدری جدی است که گوگل سرویس Google Image را به آن اختصاص داده است.
همچنین ، افزونه Yoast SEO محتوای وب‌ سایت را پیش از بارگذاری بررسی می کند و معمولاً توصیه می‌ کند که حداقل یک تصویر به همراه تگ (آلت) Alt (متشکل از کلمه کلیدی) باید در محتوا وجود داشته باشد ، بنابراین ، در صورت نبود تصویر در محتوا یا استفاده نکردن از تگ (آلت) Alt ، به شما هشدار داده می شود.
با این حال ، افزونه Yoast تنها یک ماشین پردازش است و از مفهوم محتوای شما آگاهی ندارد.
با وجود اینکه وجود کلمه کلیدی در تگ‌ های (آلت) Alt الزامی است ، اما به معنای استفاده بیش از اندازه آن ‌ها در تمام تگ ‌ها نیست.
شما به عکس ‌هایی مناسب ، باکیفیت و مرتبط با محتوای خود نیازمندید که در تگ‌ های توصیفی‌ خود به نوعی از کلمات کلیدی استفاده کنید.
با این حال ، گاه محتوای تصویر به قدری به جزئیات می‌ پردازد که اجازه استفاده از کلمات کلیدی کوتاه و کلی را به شما نمی‌ دهد.
با این وجود استفاده از تگ ‌های (آلت) Alt طولانی و توصیفی هم شانس استفاده بهتر از کلمه کلیدی را افزایش می‌ دهد و هم در فهم تصویر و محتوا برای موتورهای جستجوگر موثر است.
متن جایگزین ( Alt ) چیست ؟ عنوان تصویر ( Title ) چیست ؟

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و بهبود دانش سئو خود حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

تگ (آلت) Alt چیست ؟

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

نینجا سرویس توییچ را ترک کرد

نینجا به‌تازگی اعلام کرده است که دیگر در سرویس توییچ استریم نخواهد کرد و به‌‌صورت انحصاری در سرویس میکسر به کار خود ادامه خواهد داد.

تایلر بلوینز ملقب به نینجا، یکی از معروف‌ترین استریمرهای بازی‌های ویدیویی است که مخاطبان او را به‌واسطه بازی Fortnite و عملکرد بسیار خوب آن در این بازی، می‌شناسند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دیروز نینجا خبری را منتشر کرد که باعث شگفتی همه هواداران نینجا شد.

وی اعلام کرد که به استریم روی سرویس توییچ خاتمه داده است و از این پس، به‌صورت انحصاری تمامی محتویات خود را روی سرویس میکسر استریم خواهد کرد. سرویس میکسر چند سال پیش توسط مایکروسافت راه‌اندازی شد و زیر سایه توییچ قرار داشت. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای را برای میکسر درنظر گرفته است تا کاربران بیشتری به‌سراغ این سرویس استریم بروند.

 

نینجا در جریان ویدیو اعلام این خبر گفته است که نقل مکان او باعث می‌شود تا بتواند به ریشه‌ها و اصول اولیه خود برگردد و به یاد بیاورد که چرا علاقه‌مند به استریم کردن است. البته نباید منکر این شد که بخشی از این قضیه هم به پول و حمایت مالی مایکروسافت بر می‌گردد. بااین‌حال میکسر دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری نسبت به توییچ است. همچنین احتمال دارد بیننده‌های نینجا کمتر از گذشته شود یا اینکه شاهد بیننده‌ها و ورود کاربران بیشتری به سرویس میکسر باشیم.

در انتها مشخص شده است که کاربران میکسر به مدت یک ماه می‌توانند به‌صورت رایگان عضو کانال نینجا باشند.

منبع : dualshockers


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

رونمایی شیائومی از ساعت اسپرت C+86 با صفحه کرنوگراف چند منظوره

شیائومی ساعت اسپرت C+86 را در قالب پلتفرم کراودفاندینگ خود معرفی کرد؛ یک ساعت مچی با ظاهری سنتی و امکاناتی مدرن که طراحی زیبا و مستحکمی دارد.
ساعت اسپرت C+86 شیائومی دارای عقربه‌های توخالی و صفحه کرنوگراف (زمان سنج) چند منظوره است. با وجود ظاهر سنتی این ساعت مچی، کاربران می‌توانند از یک کرنومتر دستی برای سنجش فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنند.

بدنه خارجی C+86 که جنسی از فولاد ضد زنگ 316L دارد، با چند فرایند مختلف صیقل داده شده تا کاملا برق بیفتد. شیشه ساعت هم از نوع معدنی با درجه سختی بالاست که می‌تواند به طور موثری از خراش افتادن سطح آن جلوگیری کند.

 

صفحه اعداد ساعت اسپرت C+86 مزین به الگوهای خورشیدی است و درون فضای گرادیانی آن را، خطوط کوچک مشکی رنگ و خطوط بزرگ نقره‌ای رنگ احاطه کرده‌اند. همچنین وجود یک پوشش شب‌نما، مشاهده‌ی زمان در محیط‌های تاریک را برای کاربران تسهیل می‌کند.

اما به کرنوگراف‌‌های سی پلاس 86 بپردازیم. این سه صفحه کوچک در عملکرد کرنومتر نقش دارند و یکی از آن‌ها تایمر ثانیه، یکی تایمر دقیقه و دیگری تایمر ساعت است. در کنار بدنه، دکمه‌های کنترل را می‌توان دید. مطابق معمول، کنترل اصلی ساعت در وسط قرار دارد و دو دکمه دیگر نیز آن را همراهی می‌کنند؛ یکی دکمه شروع و توقف، و دیگری برای تنظیم مجدد تایمر است.

ناگفته نماند که این ساعت اسپرت شیائومی از تکنولوژی کوارتز (quartz movement) شرکت SEIKO بهره می‌برد. برخورداری از بندهای سیلیکونی اختصاصی و ضد آب بودن تا عمق 30 متری، از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. کمپانی چینی هنوز قیمت و تاریخی را برای عرضه‌ی این محصول اعلام نکرده است.

منبع : gizmochina


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]