جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Astral Chain در هفته اول انتشار

در هفته‌ای که چهار رتبه اول جدول فروش هفتگی انگلستان در اختیار بازی‌های جدید است، Astral Chain رتبه نخست را تصاحب کرده است.

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که براساس آن، بازی Astral Chain، جدید‌ترین بازی انحصاری نینتندو سوییچ و ساخته استودیو پلاتینیوم گیمز، در رتبه نخست جدول قرار گرفته است. نکته جالب جدول فروش این هفته قرار گرفتن چهار بازی در رتبه‌های نخست آن است؛ به طوری‌که پس از استرال چین، Wreckfest که نسخه کنسولی آن اخیرا منتشر شده در رتبه دوم، The Dark Pictures: Man of Medan در رتبه سوم و Control، جدید‌ترین ساخته استودیو رمدی هم در رتبه چهارم قرار گرفته است.

انتشار این چهار بازی جدید و قرار گرفتن آن‌ها در رتبه‌های بالای جدول، باعث شده تا Mario Kart 8 Deluxe، صدرنشین هفته گذشته جدول، این هفته در رتبه پنجم قرار بگیرد. در رتبه ششُم جدول این هفته شاهد بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled هستیم که سه پله سقوط را تجربه کرده است و در رتبه هفتم هم بازی Super Mario Maker 2 با پنج پله سقوط قرار گرفته است. اما جدول این هفته یک اتفاق جالب دیگر هم دارد و آن، قرار گرفتن بازی Spider-Man در رتبه هشتم آن است؛ این مورد از این حیث اتفاق جالبی است که اسپایدرمن برای رسیدن به این جایگاه صعود جالب ۲۶ پله‌ای را تجربه کرده است.

 

رتبه نهم جدول این هفته در اختیار بازی GTA V قرار دارد و در نهایت در رتبه دهم شاهد بازی The Division 2 هستیم. انتشار بازی‌های جدید و کلا تغییرات نسبتا زیادی که جدول این هفته داشته، باعث شده تا تعدادی از بازی‌هایی که هفته پیش در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته بودند این هفته جایی در این بین نداشته باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به Red Dead Redemption 2، Mortal Kombat 11، Minecraft، Super Mario Odyssey و Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۹ شهریور را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱       - Astral Chain هفته اول انتشار
۲       - Wreckfest هفته اول انتشار
۳       - The Dark Pictures: Man of Medan هفته اول انتشار
۴       - Control هفته اول انتشار
۵      ۱↓ Mario Kart 8 Deluxe از دست دادن صدر
۶      ۳↓ Crash Team Racing Nitro-Fueled -
۷      ۲↓ Super Mario Maker 2 از دست دادن صدر پس از دو هفته صدرنشینی متوالی
۸   ۳۴↑ Spider-Man بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۲۶ پله صعود
۹      ۷↓ GTA V -
۱۰   ۹↓ The Division 2 -

منبع : ukie.org


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

اپل صفحه‌نمایش ترک‌خورده ساعت‌های هوشمند خود را رایگان تعویض می‌کند

اپل در صفحه پشتیبانی محصولات خود طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده که صفحه‌نمایش اپل‌واچ‌های سری ۲ و ۳ که واجد شرایط هستند را بدون هیچ هزینه‌ای تعویض می‌کند.

اپل می‌گوید مشکلی را شناسایی کرده که تحت شرایط خاص می‌تواند منجر به ترک‌خوردن صفحه‌نمایش اپل واچ آلومینیومی سری ۲ و سری ۳ شود. اگر جزو آن دسته از کاربران هستید که چنین مشکلی دارند، اپل به‌طور رایگان صفحه‌نمایش اپل واچ شما را تعویض می‌کند.

صفحه‌ی پشتیبانی اپل اعلام کرده است، ارائه‌دهنده‌ی خدمات مجاز اپل، صفحات نمایش‌‌ آسیب‌دیده و واجد شرایط را بدون هیچ هزینه‌ای تعویض خواهد کرد. علت ترک‌خوردگی مذکور هنوز مشخص نیست، اما ممکن است نقص هنگام ساخت باعث به‌وجودآمدن چنین مشکلی شده باشد. چنین اتفاقی در شرایطی بسیار خاص و نادر اتفاق می‌افتد.

 

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ترک موردبحث از لبه‌ها شروع می‌شود و سپس به اطراف گسترش پیدا می‌کند.

اگر متوجه شدید صفحه‌نمایش اپل واچ شما چنین مشکلی دارد، به وب‌سایت اپل مراجعه کنید و دستگاه خود را با فهرست موجود به‌لحاظ رنگ، اندازه و تاریخ فروش مطابقت دهید. سپس می‌توانید به فروشگاه اپل یا تعمیرگاه‌های مجاز این شرکت مراجعه کنید تا صفحه‌نمایش دستگاه را به‌صورت رایگان تعویض کنند. به‌گفته‌ی اپل، این کار تقریبا ۵ روز به طول می‌انجامد.

دستگاه‌های مذکور شامل اپل واچ سری ۲، نایکی پلاس سری ۲، سری ۳ (GPS)، سری ۳ (GPS+سلولار) و نایکی پلاس سری ۳ (GPS) هستند که بین سپتامبر سال ۲۰۱۶ تا سپتامبر سال ۲۰۱۹ فروخته شده‌اند. این برنامه در سرتاسر جهان انجام می‌شود و اپل اعلام کرده، این اصلاحات هیچ‌گونه تغییری در ضمانت استاندارد اپل‌واچ مذکور به همراه نخواهد داشت.

منبع : techradar


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

کامنت مارکتینگ با هدف بهبود سئو سایت

کامنت مارکتینگ یا Comment Marketing با معنای افزایش بازدید وب سایت، افزایش میزان فروش و محبوبیت وب سایت از طریق ارسال نظرات کاربران می باشد.

هم اکنون ۹۹٫۹ درصد وب سایت ها دارای یک بخش بانام نظرات می باشند که جهت درج دیدگاه توسط کاربران کاربرد دارد.

کامنت مارکتینگ چیست؟ به صورت معمول از کامنت مارکتینگ می توان برای سه هدف استفاده کرد .

کسب بک لینک از طریق کامنت گذاری

بسیاری از افرادی که در زمینه سئو فعال هستند کامنت مارکتینگ را یکی از راه های دریافت بک لینک رایگان می دانند . هر چند گوگل در سال های اخیر این روش را نامناسب دانسته و ارزش و اعتبار این بک لینک ها را کاهش داده است اما به معنای فراموش شدن این روش نمی باشد . همواره باید در تلاش باشیم تا راهی بهتر از این نوع کسب بک لینک را پیدا کنیم.

بهبود سئو سایت با پاسخ به نظرات

علاوه بر کسب بک لینک رایگان از طریق نظرات می توان جهت بهبود سئو نیز از این طریق استفاده کرد. گوگل اهمیت زیادی به فعالیت کاربران در سایت می دهد. سایت هایی که توانستند از نظرات کاربران استفاده کنند به رتبه های بالا دست یابند سایت نمناک یک نمونه مناسب در این زمینه است. زمانی که کاربران در سایت نظرات خود را درج می کنند گوگل متوجه محبوبیت سایت شما و اهمیت مطالب سایت برای کاربران را متوجه خواهد شد. هم چنین باتوجه به اینکه نظرات ارسال شده توسط کاربران در رابطه با موضوع مطلب می باشد در نتیجه موجب افزایش اصطلاحات در این رابطه خواهد شد و شانس کسب رتبه در عبارات طولانی افزایش خواهد یافت.

افزایش فروش با هدف گذاری در نظرات

یکی از بهترین راه های جهت افزایش اعتماد در میان کاربران پاسخ دهی به نظرات و مشارکت کاربران در بخش نظرات می باشد. زمانی که یک کاربر به صفحه محصول شما وارد می شود با مطالعه بخش های مختلف و بخصوص نظرات کاربران و خریداران قبلی اعتماد بیشتری نسبت به شما و کسب و کار شما کسب خواهد کرد که در این صورت به صورت قابل توجهی میزان فروش شما افزایش خواهد یافت.

استفاده از کامنت مارکتینگ برای بهبود سئو سایت
همان گونه که گفته شد کامنت مارکتینگ با هدف افزایش فروش ، محبوبیت وب سایت و بهبود جایگاه سایت در نتایج گوگل است هر سئو سایت نیازمند نوع فعالیت مختلف است برای داشتن قیمت های سئو می توانید قیمت سئو سایت را مطالعه بفرمایید. در این مقاله سعی داریم تا استراتژی هایی ازکامنت مارکتینگ و تاثیر آن بر سئو سایت را معرفی کنیم.

مهم ترین استراتژی هایی که می توانند در اثر بخش کردن کامنت مارکتیک موثر باشند:
- پاسخ سریع به نظرات کاربران . در غیر این صورت کاربر به سراغ دیگر سایت ها خواهد رفت
- پاسخی دقیق و بدون ارجاء کاربر به دیگر صفحات و بخش های سایت
- اطلاع رسانی به کاربر از طریق ایمیل یا پیامک پس از پاسخ به دیدگاه

علت تاثیر کامنت مارکتینگ در سئو داخلی چیست؟
۱- افزایش میزان رضایت کاربران از محتوای صفحه
یکی از فاکتور های سئو و بهینه سازی سایت رضایت کاربران می باشد .سایت دیجی کالا با داشتن چنین قابلیتی علاوه بر تاثیر گذاری بر سئو برای کاربران نیز جذاب است. گوگل روش های زیادی برای بررسی و سنجش میزان رضایت کاربران از وب سایت ها دارد که همگی توسط الگوریتم رنک برین آنالیز می شوند.
صفحاتی از وب سایت ها که دارای بخش نظرات می باشند و هم چنین محتوایی ویژه و سوال برانگیز ارائه می دهند دارای زمان حضور یا همان Dwell Time بیشتری خواهند بود.
۲- افزایش کلمات موجود در صفحه و تقویت کلمه کلیدی

هر کاربر دارای ادبیاتی خاص می باشد و زمانی که در سایت شما اقدام به نظر دهی می کند با همان ادبیات خاص خود و کلمات مدنظر خود کامنت خود را ثبت می کند . همین گستردگی دایره ادبیاتی در سایت موجب افزایش میزان کلمات موجود در سایت و همچنین افزایش میزان عبارت مرتبط با کلمه کلیدی اصلی صفحه می شود. در طراحی خبرگذاری آنلاین رعایت این اصل بسیار اهمیت دارد چرا که خبر شما باید در صفحات اول قابل دیدار است.
این احتمال بسیار وجود دارد که سوالات کاربران در بخش نظرات درج شده اند بعد ها توسط دیگر کاربران جستجو شود که موجب افزایش اعتبار شما و ارزشمند بودن صفحه شما در نزد گوگل خواهد شد.

۳- بروز رسانی مستمر صفحه
توجه گوگل به محتوای ماندگار و ارزشمند بسیار زیاد است . ارسال نظر توسط کاربران در سایت نشان دهنده ماندگاری و ارزشمندی محتوای شما می باشد. همچنین زمانی که یک نظر توسط کاربر در سایت شما درج می شود موجب بروزرسانی محتوای سایت و اضافه شدن بخشی به محتوای صفحه می شود .بروزرسانی مداوم سایت برای کاربران جذاب است و اکثر سایت هایی که به موفقیت رسیدند مثل سنجش این اصل را به خوبی می دانند. هردو عامل موجب افزایش مجبوبیت نزد گوگل و همچنین موجب بهبود جایگان در نتایج گوگل خواهد شد.

تکنیک هایی برای کامنت مارکتینگ در سایت
با استراتژی هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد شما خواهید توانست که به صورت چشم گیری میزان کامنت مارکتینگ را در سایت خود بهبود ببخشید و در نتیجه به هدف هایی که پیشتر از این آن ها را معرفی کردیم برسید.

۱- تشویق کاربران به ارسال دیدگاه
به صورت کلی مشارکت کاربران وب سایت هایی با موضوعات تخصصی در سایت کم می باشد. آن ها کمتر ترجیح می دهند که نظرات خود را در سایت به اشتراک بگذارند. شما باید به آن ها اعلام کنید که ارسال نظر توسط آن ها برای شما بسیار ارزشمند می باشد.
بهترین راه استفاده از جملاتی برای تشویق کاربران برای ارسال نظر می باشد . شما بهتر است که در بالای بخش نظرات جمله ای جهت تشویق آن ها برای درج نظر قرار دهید.
تشویق آن ها به درج کامنت می تواند میزان مشارکت را تا ۳۰ درصد افزایش دهد.
۲- پاسخ دهی کامل با هدف سئو
همه ما دیگر این را می دانیم که محتوا پادشاه هست . همواره تمامی افرادی که اقدام به تولید محتوا میکنند دغدغه ای در جهت کمبود محتوا دارند . نظرات کاربران به شما کمک خواهد کرد تا دید بهتری را نسبت به موضوع مطلب پیدا کنید و بتوانید به صورت مداوم مقاله خود را بروز کنید. به سایت ایسنا توجه کنید اگر که نظرات کاربران مورد تایید باشد به راحتی مطلب سایت را تغییر می دهد.
هم چنین یک دیدگاه در سایت همانند یک پاراگراف از مقاله شما می باشد و به همان میزان دارای ارزش می باشد . هرگاه نظری را در سایت خود دریافت کردید ، سعی کنید پاسخی کامل و با هدف سئو و برپایه کلمات کلیدی خود ارائه کنید. با این روش شما حجم محتوای صفحه خود را خواهید توانست که افزایش دهید . هم چنین میزان نرخ استفاده از کلمات کلیدی به شکل چشم گیری افزایش خواهد یافت.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

تعداد بازیکنان Forza Horizon 4 از ۱۲ میلیون نفر فراتر رفت

بازی Forza Horizon 4 در تعداد کل بازیکنان با رسیدن به بیش از ۱۲ میلیون نفر رکورد تازه‌ای در این زمینه برای خود ثبت کرد.

با توجه به‌این‌که هنوز یک سال هم از تاریخ انتشار بازی Forza Horizon 4 نگذشته است، اما این بازی مسابقه ای موفق شده که جای خود را در دل هواداران باز کند و به تعداد بازیکنان زیادی دست پیدا کند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، Forza Horizon 4 به‌تازگی موفق شده با رسیدن به عدد ۱۲ میلیون در تعداد کل بازیکنان در سراسر دنیا، به رکورد تازه‌ای در این زمینه دست پیدا کند.

 

این عدد تمامی بازیکنان بازی روی هر دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان را شامل می‌شود و همچنین ادعا شده است که Forza Horizon 4 هر ماه نزدیک‌به چهار میلیون نفر بازیکن جدید را به خود جذب می‌کند. این آمار برای یک بازی انحصاری که هنوز یک سال کامل هم از زمان انتشار آن نگذشته، بسیار قابل‌توجه و قابل‌تحسین است. بازی Forza Horizon 4 از طریق سرویس گیم پس در دسترس قرار دارد و همین مساله باعث شده است که تعداد زیادی از علاقه‌مندان به بازی‌های اتومبیل رانی به سمت آن جذب شوند که البته درصد زیادی از آنان بازی را تنها برای مدت کوتاهی تجربه می‌کنند و نمی‌توان آن‌ها را جزو بازیکنان بلند‌مدت آن دانست.

بازی Forza Horizon 4 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان در دسترس است. اگرچه در سال جاری میلادی شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی از سری فورزا نخواهیم بود، اما جدیدترین بسته الحاقی آن با محوریت برنامه Top Gear به‌تازگی در دسترس قرار گرفته است.

منبع : dualshockers


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

اولین اطلاعات از دوچرخه برقی هارلی دیویدسون؛ انقلاب سبز در قلب سرزمین یانکی ها

هارلی دیویدسون با رونمایی از اولین موتورسیکلت برقی خود یعنی LiveWire توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است. اما این تنها شروع کار است و این شرکت که نام آن با ظاهر خاص و قوای محرکه عجین شده قرار است وارد دنیای ساخت دوچرخه برقی نیز شود.

هارلی دیویدسون عکس های جدیدی از این دوچرخه برقی منتشر کرده است که ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن را به ما نشان می دهد.

این کمپانی برنامه دارد تا 2 دو چرخه برقی با فریم سبک و شهری و 1 دوچرخه با فریم حرفه ای تر تولید کند. زاویه Rack (فرمان) این دوچرخه ها چندان تهاجمی به نظر نمی رسد در نتیجه برای مصارف شهری مناسب خواهند بود.

طبق اعلام هارلی دیویدسون دوچرخه های این شرکت مجهز به پدال کمکی خواهند بود و استفاده از آن ها برای همه افراد راحت و سریع خواهد بود. این کمپانی به دنبال ایجاد نسل جدیدی از دوچرخه سواران در سرتاسر جهان است.

در حال حاضر در بازار دوچرخه های برقی از زیر 500 دلار تا بالای 1000 دلار قیمت خورده است و مشخص نیست هارلی دیویدسون قرار است در کدام بازه قیمتی فعالیت کند.

 

در بخش پدال این دوچرخه برقی شاهد کار شدن یک موتور برقی هستیم و به نظر می رسد که باتری آن نیز در همین بخش قرار گرفته است.

با توجه به ابعاد کوچک باتری در تصاویر منتشر شده به نظر می رسد پدال ها در نقش کمکی ظاهر خواهند شد و به جای زنجیر چرخ از تسمه پلاستیکی استفاده خواهد شد. همچنین توپی چرخ عقب می تواند در نقش یک موتور الکتریکی داخل چرخ (هاب موتور) ظاهر شود و یا مربوط به تنظیم دنده دوچرخه باشد.

اما نکته جالب تر استفاده از یک اهرم ترمز بر روی دسته فرمان است که به نظر می رسد از دنیای موتورسیکلت به دوچرخه ها سرایت کرده است.

با توجه تصاویر جدید منتشر شده از این دوچرخه برقی این احتمال وجود دارد که هارلی دیویدسون از ترمز پایی استفاده کرده باشد که با معکوس پا زدن ترمز عقب نیز فعال می شود. دور از انتظار نیست که هارلی از ترمزهای دیسکی هیدرولیکی استفاده کند که بدین ترتیب ترمز جلو و عقب به یکدیگر متصل می شوند.

پیش از این هارلی طرح های مختلفی برای تولید دوچرخه و موتورسیکلت برقی به نمایش گذاشته بود و به نظر می رسد آینده این شرکت با دوچرخه و موتورسیکلت برقی عجین شده است.

منبع : electrek


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

CTR چیست و چه تاثیری بر سئو دارد

یکی از مواردی که در سال 2019 در الگوریتم امتیاز دهی گوگل برای سئو سایت تاثیر به سزایی دارد ، نرخ کلیک یا CTR است ، در این مقاله قصد داریم بفهمیم CTR چیست و همچنین راه های افزایش نرخ کلیک سایت را با هم بررسی کنیم.

مقدمه ای بر اینکه CTR چیست ؟

CTR چیست؟ CTR مخفف کلمه click through rate و به معنی نرخ کلیک می باشد ، و به نسبت میزان مشاهده در نتایج جستجوی گوگل (impression) به تعداد کلیک روی سایت شما CTR می گویند.Impression چیست؟ Impression سایت ، تعداد دفعات دیده شدن سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است ، بیشترین میزان Impression مربوط به سایت هایی است که در نتایج جستجو در صفحه اول قرار دارند و فرقی هم ندارد که در لینک اول باشند یا لینک آخر ، وقتی یک کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند ، Impression برای تمامی سایت هایی که در صفحه هستند ثبت می شود ، حالا اگر کاربر به صفحه دوم نتایج جستجو برود باز هم Impression برای تمامی سایت های صفحه دوم ثبت می شود ، حتی اگر یک سایت در قسمت نمایش تصاویر هم باشد ، باز هم Impression برای آن سایت ثبت می شود.

نرخ کلیک سایت برای هر کلمه یا هر صفحه متفاوت است ، برای مثال ممکن است نرخ کلیک دو کلمه که به یک صفحه اشاره می کنند ، با هم متفاوت باشد ، متوسط میزان CTR کلماتی که به یک صفحه از سایت اشاره می کنند ، CTR آن صفحه را نشان می دهد.

اهمیت CTR

 

بیشترین میزان CTR مربوط به لینک اول نتایج جستجو است ، طبق آخرین و جدیدترین آمار جهانی ، لینک یک نتایج جستجو به طور متوسط نزدیک به 32 درصد CTR را کسب می کند ، البته این این میزان نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است و دلیل آن هم می تواند اضافه شدن برخی از قابلیت ها مثل rich snippet ، نمایش اخبار ، نقشه راه گوگل و … باشد ، البته به همه این ها باید تبلیغات گوگل را هم اضافه کرد که خود تاثیر زیادی روی CTR لینک اول دارد ، لازم به ذکر است با توجه به همه این موارد ، هنوز هم CTR لینک اول به اندازه CTR رتبه های 2 تا 5 نتایج جستجو است و این اهمیت قرار داشتن در رتبه یک نتایج جستجو را نشان می دهد.

البته 32 درصد که به آن اشاره کردیم مربوط به CTR کسب شده از طریق جستجو با دسکتاپ است و این میزان CTR برای موبایل ، نزدیک به 24 درصد است ، همچنین این آمار متوسط نرخ CTR است و در بعضی موارد ممکن است CTR رتبه یک گوگل بیشتر از 80 درصد باشد و همچنین در بعضی موارد ممکن است کمتر از 20 درصد باشد.

چگونه CTR سایت خود را افزایش دهیم؟....

برای مطالعه ادامه این مطلب و اجرای آن در سایت خود حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

CTR چیست و چه تاثیری بر سئو دارد

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

قهرمان جدید بازی Dota 2 با نام Void Spirit رونمایی شد

کمپانی ولو در فاصله‌ی یک روز مانده تا پایان مرحله اصلی مسابقات The International 9 از قهرمان تازه دیگری برای بازی Dota 2 رونمایی کرد که Void Spirit نام دارد.

کمپانی ولو روز گذشته با پخش یک تریلر زیبا از قهرمان تازه‌ای با نام اسنپ‌ فایر برای بازی Dota 2 رونمایی کرد که در پاییز سال جاری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. طرفداران از مدت‌ها پیش به اینکه «آیا در آینده نزدیک شاهد راه‌یابی قهرمان Spirit دیگری به بازی خواهند بود» فکر می‌کردند و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Valve به این سوال در طول برگزاری دیدارهای روز پنجم مرحله اصلی مسابقات The International 9 پاسخ داده و با انتشار یک تریلر کوتاه قهرمان دیگری را با نام Void Spirit معرفی کرده است. درحال‌حاضر سه هیروی اسپیرت با نام‌های Ember Spirit ،Storm Spirit و Earth Spirit در بازی وجود دارد که با در دسترس قرار گرفتن Void Spirit، تعداد آن‌ها بیش از پیش افزایش می‌یابد.

 

در ویدیو معرفی Void Spirit که اطلاعات زیادی را در اختیارمان قرار نداد، شاهد ایجاد یک دروازه توسط این قهرمان و سفر او به سالن مرسدس بنز آرنا بودیم. با اینکه کمپانی ولو ویدیو گیم پلی Void Spirit را در معرض نمایش قرار نداده است، اما به نظر می‌رسد که این هیرو یک سلاح برای مبارزات نزدیک و جادوهای قدرتمندی برای از بین بردن دشمنان در اختیار دارد. این قهرمان در آینده از طریق به‌روزرسانی The Outlanders (بیگانگان) به بازی اضافه خواهد شد.

مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ از بیست‌ونهم مرداد آغاز شد و پس از شش روز رقابت مهیج و نفس‌گیر تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی نهایتا در تاریخ سوم شهریور به پایان می‌رسد. پس از پایان روز پنجم مرحله اصلی مسابقات، تعداد تیم‌ها به سه تیم تقلیل یافت و در آخرین روز مسابقات شاهد دیدار فینال براکت پایینی و دیدار فینال بزرگ خواهیم بود. اولین دیدار روز ششم و پایانی مرحله اصلی مسابقات راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه فردا برگزار می‌شود و برنده این دیدار در فینال به مصاف تیم OG خواهد رفت.

منبع : joindota


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

بنیانگذار هوآمی خبر از توسعه شیائومی می بند 5 داد

مدیرعامل هوآمی، از شرکت‌های زیر مجموعه شیائومی اعلام کرد که شیائومی می بند ۵ در حال توسعه است و سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

خردادماه امسال، شیائومی می بند ۴ با نمایشگر رنگی، دستیار صوتی و توان بیشتر معرفی شد. براساس اعلام وانگ هوانگ، بنیانگذار، رئیس هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی شرکت هوآمی(Huami) از زیرمجموعه‌های شیائومی، می بند ۵ در مرحله‌ی توسعه قرار دارد.

وانگ هوانگ در تماس تلفنی با Wareable اعلام کرد: «در حال توسعه‌ی شیائومی می بند ۵ هستیم.» وی در ادامه‌ی صحبت خود افزود:

زمان دقیق معرفی و عرضه‌ی شیائومی می بند ۵ هنوز مشخص نشده است. اما توسعه‌ی می بند ۵ را با همکاری شیائومی آغاز کرده‌ایم. درنتیجه طولی نخواهد کشید که شاهد معرفی می بند جدید به بازار خواهیم بود. با وجودی که شیائومی می بند ۴ به‌تازگی معرفی شده است، اما قصد داریم احتمالا برای سال بعد شیائومی می بند ۵ را معرفی کنیم.

 

باتوجه به گفته‌های وانگ هوانگ، زمان دقیق معرفی و عرضه‌ی می بند ۵ هنوز به‌صورت قطعی مشخص نشده ولی به‌نظر می‌رسد باید اوایل سال ۲۰۲۰ منتظر رونمایی آن باشیم. حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم چینی‌ها می بند جدید را درحدود ماه ژوئیه (خردادماه) و تقریبا یک سال پس از معرفی می بند ۴ به بازار معرفی کنند.

اطلاعات خاصی در مورد مشخصات می بند ۵ منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری در مورد آن به‌اشتراک گذاشته شود. می بند ۴ فاقد GPS است؛ بنابراین اگر مدل بعدی بتواند با بهره‌مندی از GPS‌ و البته قیمت پایین به بازار عرضه شود، شیائومی به فروش خوبی دست خواهد یافت.

منبع : techradar


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

مهم ترین قواعد طراحی وب سایت را بدانید

مهم ترین قواعد طراحی وب سایت را بدانید در طراحی وب سایت که اکنون یکی از شغل های محبوب و پرطرفدار نیز شده است،باید همیشه قواعد اصولی آن را رعایت نمود. طراحی وب سایت بر اصول خاصی استوار است. اصولی که بر اثر سال ها طراحی سایت و با بررسی عوامل مختلف موثر بر دید مخاطبین استوار شده است. این اصول به عنوان یک راهنمای جامع و کامل به طراحان وب کمک می کند تا بتوانند تاثیرات روان شناختی را تا آن جا که ممکن است بر روی مخاطبین کنترل نمایند.

برای دست ‌یابی به چنین هدفی، طراح باید عناصر طراحی وب و چگونگی استفاده از آن ‌ها را برای تأثیر بر حال و هوای کاربر بداند. با استفاده از چنین دانشی، طراح قادر است تجربه ‌ی بازدید کننده در حال گشت‌ وگذار از وب ‌سایت را درک نماید.در این مطلب قصد داریم به ۴ اصل مهم در طراحی سایت بپردازیم تا به شما کمک نماید سایتی جذاب و پر مخاطب طراحی نمایید.

محتوا

یکی از مهمترین مواردی که در طراحی وب سایت باید به آن توجه داشت، محتوا و نحوه نمایش آن است. در گذشته و روزهای آغازین وب، سایت های اینترنتی شامل صفحه ای بودند که شاید تا ۱۰ هزار کلمه را در خود جای می دادند. این کار باعث می شد مخاطب احساس خوبی نداشته باشد و نتواند به سادگی مطالب مورد نیاز خود را در صفحه مورد نظر بیابد.

اصول طراحی وب سایت امروزه به ما می گوید که باید محتوا را به گونه ای خلاصه، مفید و جذاب ارائه نماییم تا مخاطب علاوه بر دستیابی ساده تر به مطالب خود، احساس خوبی به سایت پیدا کرده و جذب آن شود.رعایت این اصل در سایت های خبری مانند جام نیوز باید به درستی رعایت شود. مخفی کردن محتوا یا ارائه‌ ی بیش‌ازحد، باعث می ‌شود وب ‌سایت ازنظر مخاطب آزار دهنده تلقی شود و حتی پتانسیل کسب درآمد را از بین ببرد.

علاوه بر این توجه به تعیین لحن و نوع بیان مطالب می تواند باعث ایجاد چهره تجاری شما شود. ارائه مطالب در مکان های درست و منطقی می تواند باعث جلب اعتماد کاربر و ایجاد احساس خوشایند در او شود. بنابراین مطالبتان را مرتب، خلاصه و مفید ارائه نمایید و در صورت نیاز از حرفه ای های تولید محتوا به منظور استفاده صحیح از اصول روانشناسی طراحی وب استفاده نمایید.

فضا

چیدمان یک صفحه وب تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب دارد. می تواند نظر و احساس کاربر را تا حد زیادی دست خوش تغییر نماید. از این رو چینش اصولی، صحیح و مناسب محتوا بایستی در اولویت شما قرار گیرد، اما این جایگذاری محتوا باید با توجه به این نکته باشد که قرار است چه درصدی از صفحه‌ی وب را اشغال کند.

در طراحی وب اصطلاحی تحت عنوان «فضای سفید» (White Space) وجود دارد. این اصطلاح به معنی فضاهای موجود در سایت است که هیچ محتوا و یا عنصر بصری خاصی در آن گنجانده نشده است. باید توجه داشته باشید که بخش ها در طراحی سایت تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند زیرا مهم ترین عامل برای ایجاد آرامش و استراحت برای کاربر محصوب می شوند. این فضاهای استراحت معمولاً در حواشی یا فضای خالی اطراف محتوا قرار می گیرند.

مفهوم «مینیمالیسم» با «کمینه ‌گرایی» در بحث طراحی وب که به معنای کاهش استفاده از منابع دیداری است محبوبیت بسیاری در میان طراحان وب داشته است.شما به عنوان یک طراح سایت باید از این موضوع آگاه باشید که وجود مطالب و محتوا در حجم بسیار زیاد و بدون وجود هیچ استراحتگاهی برای چشم و فضای خالی می تواند سبب آشفتگی مخاطب شود.

در مقابل وقتی شما از این تکنیک در نمایش اطلاعات خود استفاده می کنید، کاربر حس می کند که شما می دانید او دقیقا به دنبال چه چیزی است و قصد ندارید وقت و انرژی او را با گزافه گویی و ارائه مطالب بی اهمیت به هدر بدهید.

رنگ

به طور کلی رنگ ها نقش مهمی در طراحی یک سایت ایفا می کنند. رنگ های اصلی و مهم سایت همواره از سوی سازمان و یا شخص سفارش دهنده و با توجه به رنگ های اصلی سازمان تعیین می گردد.

در اغلب طراحی های امروزی رنگ های غالب استفاده شده در وب سایت، رنگ های خنثی هستند(مانند سایه ‌ها و طیف سفید، خاکستری و مشکی) از جمله انتخاب رنگ مناسب در طراحی می توان به پارس فوتبال اشاره کرد. این رنگ ها اغلب در کناره های اصلی مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به فضایی که اشغال می نمایند یک تسلط کلی بر رو صفحه دارا هستند.

به ‌طور مثال اگر رنگ ‌های اصلی شرکتی آبی و زرد باشد، با استفاده از رنگ‌ های خنثی یعنی سفید و سیاه، به ‌جای استفاده از پس ‌زمینه‌ ای آبی یا زرد، احتمالاً رنگ سفید را انتخاب خواهند کرد. این رنگ‌ های خنثی کم‌ وبیش کارکردی همچون فضای سفید دارند، فرصتی را برای استراحت فراهم می‌ کنند. با استفاده از مثال بالا، اگر مخاطب سایتی را با رنگ ‌های آبی و زرد ببیند، بدون شک تمرکز برایش بسیار مشکل خواهد بود (تصور کنید متن زرد بر پس ‌زمینه ‌ای آبی).

علاوه بر این ها باید بدانید که استفاده از رنگ های متفاوت می تواند در روانشناختی شما تاثیر چشم گیری داشته بشد. به عنوان مثال انتخاب رنگ های سرد مانند آبی، سبز و صورتی می توانند احساس دعوت کننده ای را به مخاطب القا نمایند. که حاوی یک حس حرفه ای و آرامش بخش می باشد. رنگ زرد یک حس سردی

و غیردوستانه را به کاربر منتقل می نماید. رنگ های گرم شامل زرد، نارنجی و قرمز می توانند احساس آرامش، گرما و حس خلاقیت را انتقال دهند. اگر قصد دارید تا مانند سنجش به موفقیت برسید باید به انتخاب رنگ های آنها نیز توجه کنید. البته انتقال حس هایی چون خشم و استرس نیز با این رنگ ها ممکن است. به ‌علاوه‌ی این نکات، رنگ‌ های خنثی مانند سفید، باوجود این ‌که حس آزادی و رهایی را انتقال می ‌دهند

اما می ‌توانند حس خسته‌ کننده بودن را نشان دهند. خاکستری معمولا به‌ عنوان رنگی مدرن در نظر گرفته می ‌شود اما می ‌تواند خیلی سرد و غیردوستانه باشد. سیاه از طرف دیگر احساس حرفه ‌ای بودن را القا می ‌کنند اما به دلیل ماهیت این رنگ می ‌تواند بیش‌از حد بر طراحی تسلط پیدا کند.

حال که چیزهایی را دربراه روانشناسی رنگ ها آموختید بایستی با استفاده صحیح از آن ها احساس مورد نظر خود را به کاربر انتقال دهید. به عنوان مثال اگر قصد دارید احساس مثبت مخاطبان را بدست آورید استفاده ترکیبی از رنگ های آبی و سبز و در صورت تمایل به کسب حس خلاقیت و دوستی ترکیبی از رنگ های آبی و سبز به همراه زرد و نارنجی که در یک زمینه سفید یا خاکستری روشن به طور صحیح چیده شده اند می تواند تاثیرات چشمگیری را دارا باشد.

تایپوگرافی

تایپوگرافی یکی دیگر از عناصری است که می تواند در طراحی یک وب سایت موثر و کارآمد باشد. در گذشته تنها ۱۵ فونت برای طراحی سایت در دسترس طراحان وب قرار داشت، اما با پیشرفت تکنولوژی وب و ظهور CSS3 طراحان وب به دنیایی از فونت ها و استایل های مختلف برای طراحی یک سایت منحصر به فرد دسترسی یافته اند.

خانواده‌ ی فونت‌ ها برای استفاده در موقعیت ‌ها و مصارف خاصی طراحی‌ شده‌ اند. باید توجه داشت که این فونت ها در اصول سئو سایت تاثیر مستقیم دارد و به شما پیشنهاد می کنیم اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید لیست  قیمت انجام امور سئو را مشاهده کنید . به‌طور مثال فونت‌ های «سریف» (Serif) که تمام حروف، پایه‌ ای کوچک دارند در مجموع با مطالب جدی، پژوهشی و حرفه ‌ای همگام است. در حالی ‌که گروه فونت ‌های «سنز-سریف» (sans-serif) بیشتر حس مدرن و غیررسمی را القا می‌ کنند.

نحوه ‌ی ارائه ‌ی فونت بر صفحه‌ ی وب اهمیت بسیار بالایی دارد. فاصله خطوط و فاصله ‌ی حروف حتما باید در نظر گرفته شود. فاصله‌ ی زیاد بین خطوط باعث می ‌شود که متن راحت ‌تر خوانده شود، اما فاصله‌ ی کم چشم ‌ها را خسته کرده و خواندن بیشتر از یک پاراگراف به کار سختی تبدیل خواهد شد. فاصله ‌ی میان پاراگراف ‌ها،میزان حاشی ه‌ی بین متن ‌ها و دیگر عناصر و اندازه فونت، دیگر عواملی هستند که در هنگام طراحی باید مورد توجه قرار بگیرند.

به عنوان مثال اغلب سایت های خبری مشهور چون نیویورک تایمز از فونا های خانواده سریف بهره می برند تا احساس جدی و با اهمیت بودن مطالب را به کاربران خود انتقال دهند. در مقابل فونت ‌های سنز-سریف یک نوع حس مدرن بودن را به کاربر انتقال می دهد از این رو این دسته از فونت ها مورد توجه سایت های تکنولوژی است زیرا قصد دارند حس بروز و مدرن بودن را به کاربران خود انتقال دهند.

سخن آخر

یک طراح وب موظف است با شناخت درست و اصولی روانشناسی وب، سایتی طراحی کند، که از همه نظر بتواند احساس مثبت را به کاربران خود القا نماید. در این مطلب تلاش نمودیم مهم ترین و کاربردی ترین نکات پیرامون روانشناسی وب را به شما بیاموزیم اما باید بدانید که اینها همه ماجرا نیستند و زمینه های زیادی دیگری هم بر عملکرد موفق یک وب سایت تاثیر گذار هستند.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

جام ملت‌های اروپا 2020 با یک بسته الحاقی به بازی PES 2020 اضافه خواهد شد

شرکت کونامی از راه‌یابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ ازطریق یک بسته الحاقی به بازی eFootball PES 2020 خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کونامی از راه‌یابی رسمی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ (Euro 2020) در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی ازطریق یک بسته الحاقی به بازی PES 2020 که درحال‌حاضر با نام eFootball PES 2020 شناخته می‌شود، خبر داده است. شرکت Konami همچنین اظهار داشت که بازی PES 2020 بازی ویدیویی رسمی تورنمنت‌های آتی خواهد بود. در زمان عرضه این بسته الحاقی، بیش از ۵۰ تیم ملی از جمله قهرمان فعلی جام ملت‌های اروپا یعنی پرتغال به همراه کیت‌ها، لوگوها و بازیکنان رسمی آن‌ها به بازی اضافه می‌شود.

 

این اطلاعیه با فاصله کوتاهی از انتشار خبر لایسنس بودن لیگ حرفه‌ای فوتبال ایتالیا در بازی eFootball PES 2020 مخابره شد که به واسطه این قرارداد شاهد تمام لوگوها، جام‌ها و نشان‌های رسمی لیگ سری آ (Serie A) در بازی خواهیم بود. این بازی درحال‌حاضر لایسنس باشگاه منچستر یونایتد، باشگاه آ.ث.میلان، باشگاه اینتر میلان و از همه مهم‌تر لایسنس انحصاری باشگاه یوونتوس را در اختیار دارد که بدان معنا است که بازی FIFA 20 به ناچار باید نام باشگاه یووه را به Piemonte Calcio تغییر دهد.

بازی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

منبع : eurogamer


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]