رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید!

این روزها واژه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در دارندگان سایت بسیار رایج شده است. بسیاری از مدیران سایت این مبحث را بسیار پیچیده می‌دانند و فکر می‌کنند برای بهبود رتبه سایت در گوگل مجبوریم چند میلیون تومان هزینه کنیم تا کارهای عجیب و غریبی انجام شود و سایت ما در اولین نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود.

ولی موضوع آنقدرها هم پیچیده نیست. هرکسی که درس‌های دبیرستان را با موفقیت گذرانده است می‌تواند بهینه‌سازی سایت را فرا بگیرد و رتبه سایتش را بهبود بخشد. البته این‌کار فرایندی مستمر است و کاری نیست که یکبار انجام شود و سپس به فراموشی سپرده شود و مناسب‌ترین فرد برای انجام این‌کار مدیر همان سایت است.

SEO چیست؟

سئو مخفف واژه‌های Search Engine Optimization است که معنی آن «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» است. بهینه‌سازی سایت برای کلیدواژه‌ای خاص انجام می‌شود. کلیدواژه عبارتی است که در گوگل جستجو می‌شود که می‌تواند شامل یک یا چند کلمه باشد. وقتی صفحه ای از سایتمان را برای کلیدواژه‌ای بهینه کنیم، وقتی فردی آن کلیدواژه را در گوگل جستجو کرد سایت ما در اولین نتایج جستجو ظاهر می‌شود و در نتیجه ترافیک سایت افزایش می‌یابد. سایت دیجی کالا با قرار گرفتن در اولین نتایج جستجو به ورودی زیادی دست یافتند. نکته مهم آن است که سئو بر هر صفحه سایت اعمال می‌شود و هر صفحه سایتمان می‌تواند رتبه‌ای متفاوت از دیدگوگل داشته باشد. وقتی از صفحه خاصی از سایت صحبت نمی‌شود و به  بهینه‌سازی اشاره می‌شود معمولا منظور، بهینه‌سازی صفحه اصلی سایت است.

چرا سایت را برای گوگل بهینه کنیم؟

هر سایتی برای موفقیت به بازدیدکننده نیاز دارد و یکی از بهترین روش‌های جذب بازدیدکنندگان باکیفیت، هدایت افرادی است که خودشان به‌دنبال مطالب سایتمان هستند و در گوگل به جستجو می‌پردازند. حال چرا در مباحث بهینه‌سازی سایت بیشتر درباره گوگل صحبت می‌شود؟ در طراحی وب سایت باید بهینه سازی به درستی رعایت شود. زیرا تعداد جستجوهایی که در گوگل انجام می‌شود بیشتر از ۶ برابر مجموع تمامی جستجوهایی است که در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و … انجام می‌شود. نکته دیگر آن است که اصول بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو تقریبا مشابه هستند، بنابرین اگر سایت را برای گوگل بهینه کنید، معمولا در موتورهای جستجوی دیگر نیز رتبه خوبی خواهید داشت.

نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی گوگل

همانطور که می‌دانید برای دیده‌ شدن در اولین نتایج جستجوی گوگل دو راه وجود دارد. یک راه پرداخت مبلغی به گوگل برای نمایش تبلیغ شما در ستون سمت راست نتایج جستجو است. گوگل سیستم تبلیغاتی پیشرفته‌ای دارد که Adwords نام دارد و درآمد اصلی گوگل از این راه است. شما می‌توانید متن تبلیغاتی کوتاهی تعریف کنید و هرگاه کسی واژه موردنظر شما را جستجو کرد، تبلیغ شما را ببیند. سایت هایی مثل فیلیمو در ابتدا با گرفتن ادورز به نتایج رسیدند سپس در آن منطقه ثابت شدند.

راه دیگر قرار گرفتن در اولین نتایج طبیعی گوگل است. برای این کار لازم نیست پولی بپردازید و باید بر بهینه‌سازی سایت کار کنید. نتایج طبیعی همان نتایج جستجو هستند که در ستوان سمت چپ گوگل نمایش داده می‌شوند و هر روز با آنها سروکار داریم. ولی موضوع مهم آن است که اهمیت این دو مکان یعنی نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی یکسان نیست.


 طبق بررسی‌هایی که در سال ۲۰۱۰ توسط یک شرکت معروف آمریکایی انجام شده، کمتر از ۵ درصد جستجوگران بر نتایج تبلیغاتی کلیک می‌کنند، ولی حدود ۴۵ درصد آنها بر اولین نتیجه جستجوی طبیعی گوگل کلیک می‌کنند. پس اگر در کلیدواژه موردنظر اولین نتیجه جستجوی گوگل باشیم از هر ۱۰۰ جستجوگر ۴۵ نفر وارد سایت ما خواهند شد، درحالی که حداکثر ۵ نفر از طریق لینک‌های تبلیغاتی وارد سایت می‌شوند. این موضوع برای سایت های خبری مثل نمناک بسیار مهم است تا تزافیک بیشتری دریافت کنند. ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی، ۹ برابر ترافیک حاصل از تبلیغ در گوگل است و همین موضوع اهمیت و ارزش بهینه‌سازی سایت را نشان می‌دهد. یکبار دیگر تکرار می‌کنیم ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی رایگان است!

بهینه‌سازی سایت شامل چه کارهایی است؟

بهینه‌سازی سایت به دو بخش عمده تقسیم می‌شود.

۱. تغییرات داخل سایت یا بهینه‌سازی صفحات سایت

۲. بهینه‌سازی در خارج از سایت

بهینه‌سازی صفحات سایت همان ایجاد تغییرات در محتویات و کد صفحات و کلا تمام تغییراتی است که در سایتمان انجام می‌دهیم. بهینه‌سازی خارج از سایت با ایجاد لینک‌های باارزش از سایت‌های دیگر به سایت ما و چند کار دیگر انجام می‌شود که خود مبحث بسیار گسترده‌ای است. حال شاید این سوال پیش بیاید که کدام مهم‌تر است؟ اگر در مورد ایران صحبت کنیم، بسیاری از وب‌سایت‌ها به‌طور حرفه‌ای بر بهینه‌سازی سایتشان کار نمی‌کنند و در بسیاری از کلیدواژه‌ها رقابت خیلی تنگاتگ نیست. اولین گام بهینه‌سازی، کار بر صفحات سایت است.  اگر در زمینه سئو سایت اطلاعات و تجربه کافی ندارید هیچ وقت در این زمینه فعالیت نکنید چرا که اولین قدم اشتباه آخرین قدم  است به شما پیشنهاد می کنیم لیست تعرفه سئو را مطالعه کنید تا از هزینه های سئو آگاه شوید .وقتی صفحات سایت را به‌اندازه کافی بهبود ببخشیم معمولا تغییر قابل‌توجهی در رتبه سایت ما ایجاد می‌شود و حتی شاید در اولین نتایج گوگل قرار بگیریم. سپس می‌توانیم به بهینه‌سازی در خارج از سایت یا همان لینک‌سازی بپردازیم. البته در بهینه‌سازی حرفه‌ای حتما باید بر دو مورد نیز کار کنیم.

انتخاب کلیدواژه مناسب

اولین و مهم‌ترین قدم در بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو انتخاب کلیدواژه‌های مناسب است. البته شاید بهتر باشد برای شروع بر یک کلیدواژه تمرکز کنیم و سپس تعداد کلیدواژه‌ها را افزایش دهیم. بدترین اتفاق ممکن در بهینه‌سازی سایت آن است که سایتتان برای یک کلیدواژه نامناسب بهینه شده باشد. مدیران سایت ورزش 3 انتخاب کلمه کلیدی را مهم ترین قدم اولیه می دانند. فرض کنید رستوران جدیدی راه‌اندازی کرده‌اید که نامش «رستوران آناناس» است. اگر سایت خود را برای کلیدواژه «رستوران آناناس» بهینه کنید این کار احتمالا هیچ تاثیری در افزایش ترافیک سایت نخواهد داشت، زیرا در ماه شاید یک نفر هم این کلیدواژه را جستجو نکند. البته اگر بعدها که رستوران خیلی معروف شد شاید این کلیدواژه مناسب باشد.

 


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

اولین ریتینگ بازیکنان فیفا ۲۰ اعلام شد – ۱۰ بازیکن برتر

اولین ریتینگ بازیکنان فیفا 20 توسط الکترونیک آرتز اسپورت از طریق شبکه‌های مجازی و صفحه اصلی این بازی اعلام شد. آن‌ها اساس ریتینگ بازیکنان را عملکرد آنان در سال گذشته می‌دانند و به همین طریق در بخش‌های مختلفی مثل سرعت و یا دریبل به آن‌ها امتیاز می‌دهند.

 

در فیفا 20 امسال ده بازیکن برتر به ترتیب لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، نیمار، ادن هازارد، کوین دی بروینه، جان اوبلاک، ویرجیل فن دایک، محمد صلاح، لوکا مودریچ و مارک آندره ترشتگن هستند. به این ترتیب رئال مادرید و لیورپول هرکدام با داشتن دو بازیکن در این لیست بیشترین تعداد بازیکن را دارند. برای مشاهده تمام صد بازیکن برتر می‌توانید از لینک استفاده کنید.

منبع : ea


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

اپل سه برنامه مطالعاتی جدید در حوزه سلامت معرفی کرد

اپل سه برنامه‌ی جدید مطالعاتی در زمینه‌ی پایش سلامت قلب، برنامه‌ی سلامت بانوان و برنامه‌ی سلامت شنوایی کاربران را معرفی کرد.

اپل امشب در رویداد معرفی آیفون ۱۱، هم‌زمان با معرفی اپل واچ سری ۵، سه برنامه‌ی مطالعاتی جدید در حوزه‌ی سلامت شامل برنامه‌ی سلامت شنوایی، برنامه‌ی مطالعاتی در حوزه‌ی سلامت بانوان و برنامه‌ی مطالعاتی در زمینه‌ی سلامت قلب را معرفی کرد.

کوپرتینونشین‌ها برنامه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی خود را با همکاری مؤسسه‌های پیشرو در حوزه‌ی پزشکی پیش می‌برند. اپلیکیشن جدید Research، مرتبط با برنامه‌های تحقیقاتی و مطالعاتی اپل بیش‌ازپیش سلامت کاربران را مورد توجه قرار می‌دهد. همان‌طور که گفته شد سازمان‌های معتبری در حوزه‌ی مراقبت‌های بهداشتی و مؤسسه‌های معتبر پزشکی و دانشگاهی در برنامه‌های مطالعاتی جدید، اپل را یاری می‌‌کنند. کاربران به‌زودی می‌توانند اپلیکیشن Research را به‌صورت رایگان از اپل استور دانلود کنند و به تمایل خود در این برنامه‌ها مشارکت کنند.

جف ویلیامز، یکی از مدیران اپل در مورد برنامه‌های جدید اعلام کرد:

برنامه‌ی مطالعاتی اپل در زمینه‌ی سلامت قلب به نام Apple Heart Study، تأثیر مثبتی بر تحقیقات پزشکی در حوزه‌ی سلامت قلب خواهد داشت. آیندگان می‌توانند از نتایج چنین تحقیقاتی سود ببرند. اپل، در سطح گسترده‌تری تحقیقات حوزه‌ی سلامت را دنبال می‌کند و بیش‌ازپیش خود را نسبت به سلامت کاربران متعهد می‌داند.

 

دربرنامه‌ی تحقیقاتی و مطالعاتی Apple Heart and Movement، وضعیت قلب کاربر در حالت‌های مختلف از جمله حین پیاده‌روی یا در حالت‌های بدون تحرک پایش می‌‌شود.

یکی دیگر از برنامه‌های مطالعاتی اپل، به سلامت بانوان مربوط می‌شود. برنامه‌ی مطالعاتی Women’s Health با همکاری دانشکده‌ی چان هاروارد و مؤسسه ملی علوم بهداشت محیط زیست ایالات متحده آمریکا (NIEHS) راهبرد خواهد شد. ظاهرا، این نخستین برنامه‌ی طولانی‌مدت اپل برای بررسی سلامت بانوان است که موضوعاتی ازجمله زایمان، ناباروری، پوکی استخوان، یائسگی، دوره‌های قادگی و در کل سلامت بانوان را مورد توجه قرار می‌دهد.

یکی دیگر از برنامه‌های مطالعاتی اپل به حوزه‌ی سلامت شنوایی کاربران توجه نشان می‌‌دهد. برنامه‌ی مطالعاتی ‌Hearing Health، برای نخستین بار توسط کوپرتینونشین‌ها اجرایی می‌شود. داده‌‌های مربوط به عادت‌های شنیداری کاربران جمع آوری شده و در نهایت داده‌‌های مطالعاتی دراختیار سازمان بهداشت جهانی نیز قرار داده خواهد شد. یکی از اهداف اپل در دنبال کردن چنین تحقیقی، توجه به سلامت حوزه‌ی شنوایی کاربران است.

اپل قصد دارد با پایش عادت‌‌های شنیداری کاربران و جمع آوری داده‌های مربوط به این حوزه، بروز مشکلاتی همچون ناشنوایی کامل یا مشکلات شنیداری در اثر استفاده‌ی نادرست از دستگاه‌های مختلف را به‌ حداقل برساند. میلیون‌ها کاربر جوان دراثر استفاده‌ی نادرشت از محصولات صوتی، دچار مشکلات شنوایی می‌شوند. برخی از آن‌ها حتی دچار ناشنوایی دائمی می‌شوند.

اپل قصد دارد در کنار سازمان بهداشت جهانی، استانداردهای جدیدی در حوزه‌ی شنیداری تبیین کند تا بروز چنین مسایلی به حداقل برسد.

منبع : 9to5mac


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

CRM چیست؟

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری چند سالی است که وارد حوزه بازاریابی و مدیریت شده است.منظور از CRM که مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می باشد این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم ، که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.
باید این را در نظر گرفت که CRM (سی آر ام) تنها یک نرم افزار نیست.
امروزه برخی اوقات منظور از سی آر ام یک برنامه تحت وب یا نرم افزار است که به سازمان ها اجازه می دهد که بیشتر بر روی فعالیت ها و روابط مرتبط با مشتریان ، خریداران ، تامین کنندگان و همکاران خود تمرکز کنند در صورتی که CRM از لایه استراتژی آغاز شده و در نهایت نرم افزارهای CRM ابزاری هستند برای تسهیل در اجرای استراتژی های سازمان.

در واقع CRM مجموعه ای است از: فرایندهای سازمانی، افراد و تکنولوژی

تعریف CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه فرانسیس باتل چیست ؟
از دیدگاه فرانسیس باتل CRM تعریف مشخصی ندارد؛ هر کسی آن را به شکلی تعریف کرده است.
حتی بر سر اینکه CRM مخفف چیست هم قطعیت کامل وجود ندارد و بعضی ها آن را مخفف Customer Relationship Marketing می دانند.

 


اما چیزی که مهم تر است این است که مدیریت ارتباط با مشتری به چهار شکل کاملا متفاوت مورد توجه قرار گرفته است:

استراتژیک
عملیاتی
تحلیلی
تعاملی

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری استراتژیک چیست؟
در نگاه استراتژیک به مدیریت ارتباط با مشتری ، CRM یک استراتژی محوری و کلیدی در کسب و کار است و قرار است مشتریان سود ده را جذب کسب و کار کرده و آن ها را برای ما حفظ کند.

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی چیست؟
هر فرایندی که به نوعی با مشتری مرتبط است ، با استفاده از سیستم های نرم افزاری ، به ابزارهای اتوماتیک تجهیز می شود. مانند بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان.

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی چیست؟
مدیریت ارتباط با مشتری ، CRM ابزاری برای تحلیل هوشمندانه داده ها و اطلاعات مربوط به مشتری با هدف های استراتژیک و یا عملیاتی است.

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی چیست؟
مدیریت ارتباط با مشتری ، CRM از تکنولوژی برای مدیریت مرزهای سازمان ، چه در رابطه با مشتری وچه شرکای تجاری استفاده می شود و هر نوع داده و اطلاعاتی که از مرزهای سازمان عبور می کند توسط این سیستم مدیریت می شود.

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما بر روی لینک زیر کلیک کنید..

CRM چیست؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Astral Chain در هفته اول انتشار

در هفته‌ای که چهار رتبه اول جدول فروش هفتگی انگلستان در اختیار بازی‌های جدید است، Astral Chain رتبه نخست را تصاحب کرده است.

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که براساس آن، بازی Astral Chain، جدید‌ترین بازی انحصاری نینتندو سوییچ و ساخته استودیو پلاتینیوم گیمز، در رتبه نخست جدول قرار گرفته است. نکته جالب جدول فروش این هفته قرار گرفتن چهار بازی در رتبه‌های نخست آن است؛ به طوری‌که پس از استرال چین، Wreckfest که نسخه کنسولی آن اخیرا منتشر شده در رتبه دوم، The Dark Pictures: Man of Medan در رتبه سوم و Control، جدید‌ترین ساخته استودیو رمدی هم در رتبه چهارم قرار گرفته است.

انتشار این چهار بازی جدید و قرار گرفتن آن‌ها در رتبه‌های بالای جدول، باعث شده تا Mario Kart 8 Deluxe، صدرنشین هفته گذشته جدول، این هفته در رتبه پنجم قرار بگیرد. در رتبه ششُم جدول این هفته شاهد بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled هستیم که سه پله سقوط را تجربه کرده است و در رتبه هفتم هم بازی Super Mario Maker 2 با پنج پله سقوط قرار گرفته است. اما جدول این هفته یک اتفاق جالب دیگر هم دارد و آن، قرار گرفتن بازی Spider-Man در رتبه هشتم آن است؛ این مورد از این حیث اتفاق جالبی است که اسپایدرمن برای رسیدن به این جایگاه صعود جالب ۲۶ پله‌ای را تجربه کرده است.

 

رتبه نهم جدول این هفته در اختیار بازی GTA V قرار دارد و در نهایت در رتبه دهم شاهد بازی The Division 2 هستیم. انتشار بازی‌های جدید و کلا تغییرات نسبتا زیادی که جدول این هفته داشته، باعث شده تا تعدادی از بازی‌هایی که هفته پیش در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته بودند این هفته جایی در این بین نداشته باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به Red Dead Redemption 2، Mortal Kombat 11، Minecraft، Super Mario Odyssey و Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۹ شهریور را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱       - Astral Chain هفته اول انتشار
۲       - Wreckfest هفته اول انتشار
۳       - The Dark Pictures: Man of Medan هفته اول انتشار
۴       - Control هفته اول انتشار
۵      ۱↓ Mario Kart 8 Deluxe از دست دادن صدر
۶      ۳↓ Crash Team Racing Nitro-Fueled -
۷      ۲↓ Super Mario Maker 2 از دست دادن صدر پس از دو هفته صدرنشینی متوالی
۸   ۳۴↑ Spider-Man بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۲۶ پله صعود
۹      ۷↓ GTA V -
۱۰   ۹↓ The Division 2 -

منبع : ukie.org


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

اپل صفحه‌نمایش ترک‌خورده ساعت‌های هوشمند خود را رایگان تعویض می‌کند

اپل در صفحه پشتیبانی محصولات خود طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده که صفحه‌نمایش اپل‌واچ‌های سری ۲ و ۳ که واجد شرایط هستند را بدون هیچ هزینه‌ای تعویض می‌کند.

اپل می‌گوید مشکلی را شناسایی کرده که تحت شرایط خاص می‌تواند منجر به ترک‌خوردن صفحه‌نمایش اپل واچ آلومینیومی سری ۲ و سری ۳ شود. اگر جزو آن دسته از کاربران هستید که چنین مشکلی دارند، اپل به‌طور رایگان صفحه‌نمایش اپل واچ شما را تعویض می‌کند.

صفحه‌ی پشتیبانی اپل اعلام کرده است، ارائه‌دهنده‌ی خدمات مجاز اپل، صفحات نمایش‌‌ آسیب‌دیده و واجد شرایط را بدون هیچ هزینه‌ای تعویض خواهد کرد. علت ترک‌خوردگی مذکور هنوز مشخص نیست، اما ممکن است نقص هنگام ساخت باعث به‌وجودآمدن چنین مشکلی شده باشد. چنین اتفاقی در شرایطی بسیار خاص و نادر اتفاق می‌افتد.

 

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ترک موردبحث از لبه‌ها شروع می‌شود و سپس به اطراف گسترش پیدا می‌کند.

اگر متوجه شدید صفحه‌نمایش اپل واچ شما چنین مشکلی دارد، به وب‌سایت اپل مراجعه کنید و دستگاه خود را با فهرست موجود به‌لحاظ رنگ، اندازه و تاریخ فروش مطابقت دهید. سپس می‌توانید به فروشگاه اپل یا تعمیرگاه‌های مجاز این شرکت مراجعه کنید تا صفحه‌نمایش دستگاه را به‌صورت رایگان تعویض کنند. به‌گفته‌ی اپل، این کار تقریبا ۵ روز به طول می‌انجامد.

دستگاه‌های مذکور شامل اپل واچ سری ۲، نایکی پلاس سری ۲، سری ۳ (GPS)، سری ۳ (GPS+سلولار) و نایکی پلاس سری ۳ (GPS) هستند که بین سپتامبر سال ۲۰۱۶ تا سپتامبر سال ۲۰۱۹ فروخته شده‌اند. این برنامه در سرتاسر جهان انجام می‌شود و اپل اعلام کرده، این اصلاحات هیچ‌گونه تغییری در ضمانت استاندارد اپل‌واچ مذکور به همراه نخواهد داشت.

منبع : techradar


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

کامنت مارکتینگ با هدف بهبود سئو سایت

کامنت مارکتینگ یا Comment Marketing با معنای افزایش بازدید وب سایت، افزایش میزان فروش و محبوبیت وب سایت از طریق ارسال نظرات کاربران می باشد.

هم اکنون ۹۹٫۹ درصد وب سایت ها دارای یک بخش بانام نظرات می باشند که جهت درج دیدگاه توسط کاربران کاربرد دارد.

کامنت مارکتینگ چیست؟ به صورت معمول از کامنت مارکتینگ می توان برای سه هدف استفاده کرد .

کسب بک لینک از طریق کامنت گذاری

بسیاری از افرادی که در زمینه سئو فعال هستند کامنت مارکتینگ را یکی از راه های دریافت بک لینک رایگان می دانند . هر چند گوگل در سال های اخیر این روش را نامناسب دانسته و ارزش و اعتبار این بک لینک ها را کاهش داده است اما به معنای فراموش شدن این روش نمی باشد . همواره باید در تلاش باشیم تا راهی بهتر از این نوع کسب بک لینک را پیدا کنیم.

بهبود سئو سایت با پاسخ به نظرات

علاوه بر کسب بک لینک رایگان از طریق نظرات می توان جهت بهبود سئو نیز از این طریق استفاده کرد. گوگل اهمیت زیادی به فعالیت کاربران در سایت می دهد. سایت هایی که توانستند از نظرات کاربران استفاده کنند به رتبه های بالا دست یابند سایت نمناک یک نمونه مناسب در این زمینه است. زمانی که کاربران در سایت نظرات خود را درج می کنند گوگل متوجه محبوبیت سایت شما و اهمیت مطالب سایت برای کاربران را متوجه خواهد شد. هم چنین باتوجه به اینکه نظرات ارسال شده توسط کاربران در رابطه با موضوع مطلب می باشد در نتیجه موجب افزایش اصطلاحات در این رابطه خواهد شد و شانس کسب رتبه در عبارات طولانی افزایش خواهد یافت.

افزایش فروش با هدف گذاری در نظرات

یکی از بهترین راه های جهت افزایش اعتماد در میان کاربران پاسخ دهی به نظرات و مشارکت کاربران در بخش نظرات می باشد. زمانی که یک کاربر به صفحه محصول شما وارد می شود با مطالعه بخش های مختلف و بخصوص نظرات کاربران و خریداران قبلی اعتماد بیشتری نسبت به شما و کسب و کار شما کسب خواهد کرد که در این صورت به صورت قابل توجهی میزان فروش شما افزایش خواهد یافت.

استفاده از کامنت مارکتینگ برای بهبود سئو سایت
همان گونه که گفته شد کامنت مارکتینگ با هدف افزایش فروش ، محبوبیت وب سایت و بهبود جایگاه سایت در نتایج گوگل است هر سئو سایت نیازمند نوع فعالیت مختلف است برای داشتن قیمت های سئو می توانید قیمت سئو سایت را مطالعه بفرمایید. در این مقاله سعی داریم تا استراتژی هایی ازکامنت مارکتینگ و تاثیر آن بر سئو سایت را معرفی کنیم.

مهم ترین استراتژی هایی که می توانند در اثر بخش کردن کامنت مارکتیک موثر باشند:
- پاسخ سریع به نظرات کاربران . در غیر این صورت کاربر به سراغ دیگر سایت ها خواهد رفت
- پاسخی دقیق و بدون ارجاء کاربر به دیگر صفحات و بخش های سایت
- اطلاع رسانی به کاربر از طریق ایمیل یا پیامک پس از پاسخ به دیدگاه

علت تاثیر کامنت مارکتینگ در سئو داخلی چیست؟
۱- افزایش میزان رضایت کاربران از محتوای صفحه
یکی از فاکتور های سئو و بهینه سازی سایت رضایت کاربران می باشد .سایت دیجی کالا با داشتن چنین قابلیتی علاوه بر تاثیر گذاری بر سئو برای کاربران نیز جذاب است. گوگل روش های زیادی برای بررسی و سنجش میزان رضایت کاربران از وب سایت ها دارد که همگی توسط الگوریتم رنک برین آنالیز می شوند.
صفحاتی از وب سایت ها که دارای بخش نظرات می باشند و هم چنین محتوایی ویژه و سوال برانگیز ارائه می دهند دارای زمان حضور یا همان Dwell Time بیشتری خواهند بود.
۲- افزایش کلمات موجود در صفحه و تقویت کلمه کلیدی

هر کاربر دارای ادبیاتی خاص می باشد و زمانی که در سایت شما اقدام به نظر دهی می کند با همان ادبیات خاص خود و کلمات مدنظر خود کامنت خود را ثبت می کند . همین گستردگی دایره ادبیاتی در سایت موجب افزایش میزان کلمات موجود در سایت و همچنین افزایش میزان عبارت مرتبط با کلمه کلیدی اصلی صفحه می شود. در طراحی خبرگذاری آنلاین رعایت این اصل بسیار اهمیت دارد چرا که خبر شما باید در صفحات اول قابل دیدار است.
این احتمال بسیار وجود دارد که سوالات کاربران در بخش نظرات درج شده اند بعد ها توسط دیگر کاربران جستجو شود که موجب افزایش اعتبار شما و ارزشمند بودن صفحه شما در نزد گوگل خواهد شد.

۳- بروز رسانی مستمر صفحه
توجه گوگل به محتوای ماندگار و ارزشمند بسیار زیاد است . ارسال نظر توسط کاربران در سایت نشان دهنده ماندگاری و ارزشمندی محتوای شما می باشد. همچنین زمانی که یک نظر توسط کاربر در سایت شما درج می شود موجب بروزرسانی محتوای سایت و اضافه شدن بخشی به محتوای صفحه می شود .بروزرسانی مداوم سایت برای کاربران جذاب است و اکثر سایت هایی که به موفقیت رسیدند مثل سنجش این اصل را به خوبی می دانند. هردو عامل موجب افزایش مجبوبیت نزد گوگل و همچنین موجب بهبود جایگان در نتایج گوگل خواهد شد.

تکنیک هایی برای کامنت مارکتینگ در سایت
با استراتژی هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد شما خواهید توانست که به صورت چشم گیری میزان کامنت مارکتینگ را در سایت خود بهبود ببخشید و در نتیجه به هدف هایی که پیشتر از این آن ها را معرفی کردیم برسید.

۱- تشویق کاربران به ارسال دیدگاه
به صورت کلی مشارکت کاربران وب سایت هایی با موضوعات تخصصی در سایت کم می باشد. آن ها کمتر ترجیح می دهند که نظرات خود را در سایت به اشتراک بگذارند. شما باید به آن ها اعلام کنید که ارسال نظر توسط آن ها برای شما بسیار ارزشمند می باشد.
بهترین راه استفاده از جملاتی برای تشویق کاربران برای ارسال نظر می باشد . شما بهتر است که در بالای بخش نظرات جمله ای جهت تشویق آن ها برای درج نظر قرار دهید.
تشویق آن ها به درج کامنت می تواند میزان مشارکت را تا ۳۰ درصد افزایش دهد.
۲- پاسخ دهی کامل با هدف سئو
همه ما دیگر این را می دانیم که محتوا پادشاه هست . همواره تمامی افرادی که اقدام به تولید محتوا میکنند دغدغه ای در جهت کمبود محتوا دارند . نظرات کاربران به شما کمک خواهد کرد تا دید بهتری را نسبت به موضوع مطلب پیدا کنید و بتوانید به صورت مداوم مقاله خود را بروز کنید. به سایت ایسنا توجه کنید اگر که نظرات کاربران مورد تایید باشد به راحتی مطلب سایت را تغییر می دهد.
هم چنین یک دیدگاه در سایت همانند یک پاراگراف از مقاله شما می باشد و به همان میزان دارای ارزش می باشد . هرگاه نظری را در سایت خود دریافت کردید ، سعی کنید پاسخی کامل و با هدف سئو و برپایه کلمات کلیدی خود ارائه کنید. با این روش شما حجم محتوای صفحه خود را خواهید توانست که افزایش دهید . هم چنین میزان نرخ استفاده از کلمات کلیدی به شکل چشم گیری افزایش خواهد یافت.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

تعداد بازیکنان Forza Horizon 4 از ۱۲ میلیون نفر فراتر رفت

بازی Forza Horizon 4 در تعداد کل بازیکنان با رسیدن به بیش از ۱۲ میلیون نفر رکورد تازه‌ای در این زمینه برای خود ثبت کرد.

با توجه به‌این‌که هنوز یک سال هم از تاریخ انتشار بازی Forza Horizon 4 نگذشته است، اما این بازی مسابقه ای موفق شده که جای خود را در دل هواداران باز کند و به تعداد بازیکنان زیادی دست پیدا کند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، Forza Horizon 4 به‌تازگی موفق شده با رسیدن به عدد ۱۲ میلیون در تعداد کل بازیکنان در سراسر دنیا، به رکورد تازه‌ای در این زمینه دست پیدا کند.

 

این عدد تمامی بازیکنان بازی روی هر دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان را شامل می‌شود و همچنین ادعا شده است که Forza Horizon 4 هر ماه نزدیک‌به چهار میلیون نفر بازیکن جدید را به خود جذب می‌کند. این آمار برای یک بازی انحصاری که هنوز یک سال کامل هم از زمان انتشار آن نگذشته، بسیار قابل‌توجه و قابل‌تحسین است. بازی Forza Horizon 4 از طریق سرویس گیم پس در دسترس قرار دارد و همین مساله باعث شده است که تعداد زیادی از علاقه‌مندان به بازی‌های اتومبیل رانی به سمت آن جذب شوند که البته درصد زیادی از آنان بازی را تنها برای مدت کوتاهی تجربه می‌کنند و نمی‌توان آن‌ها را جزو بازیکنان بلند‌مدت آن دانست.

بازی Forza Horizon 4 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان در دسترس است. اگرچه در سال جاری میلادی شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی از سری فورزا نخواهیم بود، اما جدیدترین بسته الحاقی آن با محوریت برنامه Top Gear به‌تازگی در دسترس قرار گرفته است.

منبع : dualshockers


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

اولین اطلاعات از دوچرخه برقی هارلی دیویدسون؛ انقلاب سبز در قلب سرزمین یانکی ها

هارلی دیویدسون با رونمایی از اولین موتورسیکلت برقی خود یعنی LiveWire توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است. اما این تنها شروع کار است و این شرکت که نام آن با ظاهر خاص و قوای محرکه عجین شده قرار است وارد دنیای ساخت دوچرخه برقی نیز شود.

هارلی دیویدسون عکس های جدیدی از این دوچرخه برقی منتشر کرده است که ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن را به ما نشان می دهد.

این کمپانی برنامه دارد تا 2 دو چرخه برقی با فریم سبک و شهری و 1 دوچرخه با فریم حرفه ای تر تولید کند. زاویه Rack (فرمان) این دوچرخه ها چندان تهاجمی به نظر نمی رسد در نتیجه برای مصارف شهری مناسب خواهند بود.

طبق اعلام هارلی دیویدسون دوچرخه های این شرکت مجهز به پدال کمکی خواهند بود و استفاده از آن ها برای همه افراد راحت و سریع خواهد بود. این کمپانی به دنبال ایجاد نسل جدیدی از دوچرخه سواران در سرتاسر جهان است.

در حال حاضر در بازار دوچرخه های برقی از زیر 500 دلار تا بالای 1000 دلار قیمت خورده است و مشخص نیست هارلی دیویدسون قرار است در کدام بازه قیمتی فعالیت کند.

 

در بخش پدال این دوچرخه برقی شاهد کار شدن یک موتور برقی هستیم و به نظر می رسد که باتری آن نیز در همین بخش قرار گرفته است.

با توجه به ابعاد کوچک باتری در تصاویر منتشر شده به نظر می رسد پدال ها در نقش کمکی ظاهر خواهند شد و به جای زنجیر چرخ از تسمه پلاستیکی استفاده خواهد شد. همچنین توپی چرخ عقب می تواند در نقش یک موتور الکتریکی داخل چرخ (هاب موتور) ظاهر شود و یا مربوط به تنظیم دنده دوچرخه باشد.

اما نکته جالب تر استفاده از یک اهرم ترمز بر روی دسته فرمان است که به نظر می رسد از دنیای موتورسیکلت به دوچرخه ها سرایت کرده است.

با توجه تصاویر جدید منتشر شده از این دوچرخه برقی این احتمال وجود دارد که هارلی دیویدسون از ترمز پایی استفاده کرده باشد که با معکوس پا زدن ترمز عقب نیز فعال می شود. دور از انتظار نیست که هارلی از ترمزهای دیسکی هیدرولیکی استفاده کند که بدین ترتیب ترمز جلو و عقب به یکدیگر متصل می شوند.

پیش از این هارلی طرح های مختلفی برای تولید دوچرخه و موتورسیکلت برقی به نمایش گذاشته بود و به نظر می رسد آینده این شرکت با دوچرخه و موتورسیکلت برقی عجین شده است.

منبع : electrek


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

CTR چیست و چه تاثیری بر سئو دارد

یکی از مواردی که در سال 2019 در الگوریتم امتیاز دهی گوگل برای سئو سایت تاثیر به سزایی دارد ، نرخ کلیک یا CTR است ، در این مقاله قصد داریم بفهمیم CTR چیست و همچنین راه های افزایش نرخ کلیک سایت را با هم بررسی کنیم.

مقدمه ای بر اینکه CTR چیست ؟

CTR چیست؟ CTR مخفف کلمه click through rate و به معنی نرخ کلیک می باشد ، و به نسبت میزان مشاهده در نتایج جستجوی گوگل (impression) به تعداد کلیک روی سایت شما CTR می گویند.Impression چیست؟ Impression سایت ، تعداد دفعات دیده شدن سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است ، بیشترین میزان Impression مربوط به سایت هایی است که در نتایج جستجو در صفحه اول قرار دارند و فرقی هم ندارد که در لینک اول باشند یا لینک آخر ، وقتی یک کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند ، Impression برای تمامی سایت هایی که در صفحه هستند ثبت می شود ، حالا اگر کاربر به صفحه دوم نتایج جستجو برود باز هم Impression برای تمامی سایت های صفحه دوم ثبت می شود ، حتی اگر یک سایت در قسمت نمایش تصاویر هم باشد ، باز هم Impression برای آن سایت ثبت می شود.

نرخ کلیک سایت برای هر کلمه یا هر صفحه متفاوت است ، برای مثال ممکن است نرخ کلیک دو کلمه که به یک صفحه اشاره می کنند ، با هم متفاوت باشد ، متوسط میزان CTR کلماتی که به یک صفحه از سایت اشاره می کنند ، CTR آن صفحه را نشان می دهد.

اهمیت CTR

 

بیشترین میزان CTR مربوط به لینک اول نتایج جستجو است ، طبق آخرین و جدیدترین آمار جهانی ، لینک یک نتایج جستجو به طور متوسط نزدیک به 32 درصد CTR را کسب می کند ، البته این این میزان نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است و دلیل آن هم می تواند اضافه شدن برخی از قابلیت ها مثل rich snippet ، نمایش اخبار ، نقشه راه گوگل و … باشد ، البته به همه این ها باید تبلیغات گوگل را هم اضافه کرد که خود تاثیر زیادی روی CTR لینک اول دارد ، لازم به ذکر است با توجه به همه این موارد ، هنوز هم CTR لینک اول به اندازه CTR رتبه های 2 تا 5 نتایج جستجو است و این اهمیت قرار داشتن در رتبه یک نتایج جستجو را نشان می دهد.

البته 32 درصد که به آن اشاره کردیم مربوط به CTR کسب شده از طریق جستجو با دسکتاپ است و این میزان CTR برای موبایل ، نزدیک به 24 درصد است ، همچنین این آمار متوسط نرخ CTR است و در بعضی موارد ممکن است CTR رتبه یک گوگل بیشتر از 80 درصد باشد و همچنین در بعضی موارد ممکن است کمتر از 20 درصد باشد.

چگونه CTR سایت خود را افزایش دهیم؟....

برای مطالعه ادامه این مطلب و اجرای آن در سایت خود حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

CTR چیست و چه تاثیری بر سئو دارد

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]