بازی The Last of Us 2 بخش چندنفره آنلاین نخواهد داشت

در جریان خبرهای تازه بازی The Last of Us Part 2، مشخص شد که این بازی فاقد بخش آنلاین خواهد بود؛ خبری که باتوجه به عملکرد اخیر ناتی‌داگ برای طراحی حالت آنلاین بازی، کاملا غیرمنتظره بود.

بالاخره به‌روز Outbreak Day رسیدیم و خبرهای جدید از بازی The Last of Us Part 2. پیش‌تر اعلام شده بود که در جریان این روز به‌خصوص قرار است یک رویداد ویژه برای رسانه‌ها برگزار و یک محتوای ویژه از مراحل داستانی بازی که حدودا ۳ ساعت تجربه‌اش به‌طول می‌انجامد، در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود تا بتوانند از تجربه‌ی بازی برای دنبال‌کنندگان و مخاطبان خود بنویسند.

حالا و در جریان‌ آخرین اخبار بازی مشخص شده که بازی The Last of Us 2 برخلاف نسخه‌ی قبلی خود از بخش رقابتی آنلاین و در کل،‌ هیچ فرم از بخش آنلاین بهره نخواهد برد. رهبر تیم طراحی The Last of Us Part 2 یعنی امیلیا شاتز در گفت‌وگو با بلاگ PC Gamer، درباره‌ی بخش آنلاین بازی و عدم وجود آن در اثر نام‌برده چنین گفت:

 

ما روی ارائه‌ی یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی باکیفیت متمرکز هستیم و درنتیجه‌، The Last of Us Part 2 را تنها در قالب یک اثر تک‌‌نفره خواهیم ساخت و بله، این بازی تنها یک اثر تک‌نفره است و حالت چندنفره نخواهد داشت.

موضوع بهره نبردن The Last of Us Part 2 از یک بخش چندنفره‌ی آنلاین با توجه به‌عملکرد تیم ناتی‌داگ در استخدام نیروهای مختلف برای ساخت یک حالت چندنفره برای بازی و صحبت‌هایی که اخیرا پیرامون انتشار نسخه‌ی بتای بخش چندنفره‌ی بازی می‌شد، خبری کاملا غیرمنتظره است. البته که با استناد به‌این خبر می‌توانیم از تمرکز تمام و کمال ناتی‌داگ روی بخش تک‌نفره‌ی بازی اطمینان حاصل کنیم اما برای کسانی که دوست داشتند ببینند حالت چندنفره‌ و باکیفیت TLOU 1 چطور قرار بود در قسمت دوم پیشرفت کند و قدم‌هایی روبه‌جلو بردارد، این خبر قطعا ناامیدکننده خواهد بود. به‌هرحال باید صبر کنیم و ببینیم که در زمان عرضه‌ی اثر، ناتی‌داگ چطور بازی‌ای را برای ما ترتیب داده است.

The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲ اسفند (۲۱ فوریه) به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.

منبع : dualshockers


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

تم تیره به نسخه آزمایشی اینستاگرام افزوده شد

اینستاگرام در جدیدترین نسخه‌ی بتا اپلیکیشن خود، تم تیره را برای استفاده راحت‌تر در محیط‌های تاریک اضافه کرده است.

به‌لطف پشتیبانی گسترده از تم تیره در اندروید ۱۰ و iOS 13، در ماه‌های اخیر شاهد افزایش محبوبیت تم تیره یا همان دارک مود در بین توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هستیم. گوگل و اپل اغلب برنامه‌های خود را با این شکل‌و‌شمایل جدید به‌روزرسانی کرده‌اند؛ اما هنوز تعداد زیادی از برنامه‌های شخص‌ثالث همچنان در ظاهر قبلی و روشنِ خود ظاهر می‌شوند.

با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد این رویه‌ آرام‌آرام در حال تغییر است؛ زیرا در جدیدترین نسخه‌ی آزمایش اینستاگرام، شاهد فعال‌سازی تم تیره هستیم که ظاهر جدیدی به این شبکه‌ی اجتماعی عکس‌محور می‌بخشد. فعلا این قابلیت فقط برای نسخه‌ی اندرویدی اینستاگرام دردسترس قرار گرفته است؛ ولی انتظار می‌رود در روز‌های آینده شاهد قابلیت یادشده در نسخه‌ی iOS باشیم.

اگر از نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام روی گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید، برای مراجعه به قسمت تنظیمات اندکی صبر کنید و پیش‌ از همه‌چیز درباره‌ی نسخه‌ی سیستم‌عاملتان اطلاعات کسب کنید؛ زیرا برای فعال‌سازی تم تیره باید به تنظیمات اندروید ۱۰ مراجعه کنید که از تم تیره پشتیبانی سیستمی می‌کند؛ بنابراین، گزینه‌ی مجزایی در اپلیکیشن وجود ندارد. ظاهر تم تیره به‌صورت آزمایشی پیاده‌سازی شده است؛ باوجود‌این، شاهد عملکرد مناسب رابط کاربری هستیم.

 

بسیاری از کاربران درباره‌ی کارکرد ناصحیح این قابلیت در اندروید ۹ خبر داده‌اند؛ اما طبق گفته‌ی وب‌سایت 9to5google، کاربران این نسخه از اندروید می‌توانند با مراجعه به تنظیمات Developr Options‌ و قراردادن گزینه‌ی Dark Mode روی حالت همیشه روشن، از تم تیره در اینستاگرام نیز مانند اندروید ۱۰ استفاده کنند.

با‌‌ تمام این‌ اوصاف، آن‌ دسته از کاربرانی که از نسخه‌های پایین‌تر اندروید استفاده می‌کنند و امیدی به به‌روزرسانی سیستم‌عامل دستگاه خود ندارند، باید تا اضافه‌شدن گزینه‌ای برای فعال‌سازی تم تیره در تنظیمات داخلی اپلیکیشن اینستاگرام صبر کنند.

اگر قصد آزمایش این قابلیت جدید را دارید، می‌توانید ازطریق این لینک جدیدترین نسخه‌ی آزمایش اینستاگرام با شماره‌ی ۱۱۴.۰.۰.۰.۲۴ را دانلود و نصب کنید.

آیا پشتیبانی اپلیکیشن‌ها از تم تیره را اتفاق مثبتی در دنیای نرم‌افزار قلمداد می‌کنید؟ دیدگاه خود را درباره‌ی این موضوع با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

منبع : phonearena


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

چطور یک کمپین بازاریابی موثر را طراحی و راه‌اندازی کنیم؟

برنامهٔ کمپین بازاریابی، برنامهٔ ارتباطی کوتاه-مدت‌تر و یکپارچه‌شده‌ای است که برای استفاده از رسانه‌های دیجیتال، به‌منظور دست‌یابی به مشتری‌های راغب جدید و افزایش فروش پیاده‌سازی می‌شود. هدف اصلی آن درگیر شدن مخاطبان و معمولا متمرکز بر بازاریابی محتواست.

هدف برنامهٔ کمپین بازاریابی شناسایی آن دسته از فعالیت‌ها و کانال‌های ارتباطی بازاریابی مربوط‌به‌هم و یکپارچه‌شده‌ای است که می‌توان از آن‌ها به منظور دست‌یابی به اهداف کمپین و تأثیرگذاری بر روی مشتری‌ها استفاده کرد. در برنامهٔ کمپینی که از کارایی کافی برخوردار باشد، باید مفهومی کلی برای کمپین تعریف شده باشد که بر اساس آن، کانال‌های ارتباطی رسانه‌های دیجیتال و ابزارهای ارتباطی دیگر، چه به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت آفلاین، مورد استفاده قرار بگیرند. این مفهوم باید قابلیت اشتراک‌گذاری داشته باشد و باعث درگیر شدن مشتری بشود.

چه زمانی باید از برنامهٔ کمپین بازاریابی استفاده کرد؟
برنامهٔ کمپین بازاریابی باید برای به حداکثر رساندن دسترسی به کمپین‌های اینترنتی و پیدا کردن مشتری‌های جدید مورد استفاده قرار بگیرد. سازمان‌های بزرگ‌تر از کمپین‌های حفظ مشتری استفاده می‌کنند. از این نوع کمپین ها می توان به حفظ مشتری سایت هایی مثل ستاره اشاره کرد. پیش از آنکه کار طراحی و به‌راه‌اندازی کمپین آغاز شود، باید هدف آن مشخص شده باشد. ازجمله مهمترین اهدافی که در کمپین‌ها دنبال می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- معرفی بهتر و بیشتر برند و افزایش محبوبیت آن در میان مخاطبان؛
2- معرفی محصول جدید؛
3- ارائهٔ محتوا به‌منظور شروع فعالیت‌های بازاریابی محتوای مرتبط با افزایش مشتری‌های راغب؛
4- افزایش فروش محصولات حال حاضر شرکت‌ها؛
5- کمپین‌های تبلیغاتی‌ای که هدف از آن‌ها افزایش فروش، با پیشنهاد تخفیف‌های فصلی است.
تنها پس از تعریف کردن هدف کمپین است که چگونگی استفاده از برنامه مشخص می‌شود و نیز این مسئله که کدام کانال‌های ارتباطی بازاریابی برای محقق کردن هدف مؤثرتر خواهند بود.

 

مراحل طراحی کمپین بازاریابی

برنامهٔ کمپین به شش حوزهٔ مختلف ارتباط پیدا می‌کند که در ادامه خلاصه‌اطلاعاتی دربارهٔ هریک عنوان خواهد شد.

مراحل طراحی کمپین بازاریابی و مسائل کلیدی‌ای که باید به هنگام برنامه‌ریزی مد نظر قرار داد عبارت‌اند از:

۱. اهداف کمپین و پیگیری روند دست‌یابی به اهداف: هدف از راه‌اندازی کمپین دست‌یابی به چه چیزی است و در صورت دست‌یابی به آن، چگونه متوجه خواهیم شد؟ رعایت این اصل بسیار مهم است همانطور که تابناک با رعایت این اصل توانست کمپین قدرتمندی بسازد و موفقیت را درو کند.

۲. هدف‌گذاری کمپین: می‌خواهیم به چه کسانی دسترسی پیدا کنیم؟

۳. پیشنهادها و پیام‌های کلیدی کمپین: جایگاه شرکت، محصولات و خدمات خود را چگونه مشخص خواهیم کرد؟ کدام دسته از پیشنهادهای کمپین یا محصولات باعث افزایش درگیر کردن مشتریان و نرخ تبدیل مخاطبان خواهد شد؟

۴. برنامهٔ مرتبط با رسانه‌های کمپین و بودجه: برای دسترسی به مخاطبان هدف و تأثیرگذاری بر آن‌ها از کدام کانال‌های ارتباطی رسانه‌ها استفاده خواهیم کرد؟ ترتیب فعالیت‌های مرتبط با رسانه‌ها به چه صورت خواهد بود و برای یکپارچه‌سازی آن‌ها چه برنامه‌ای داریم؟

۵. تولید دارایی کمپین: مدیریت دارایی‌ها به‌منظور شکل‌دهی به کمپین.

۶. واردن کردن کمپین به مرحلهٔ اجرایی: پیش از شروع‌به‌کار کمپین، چه مسائلی باید مورد بررسی قرار بگیرند؛ پس از آن کدام مسائل به اصلاح یا تنظیم نیاز خواهند داشت؟

معمولا هر نوع سایتی نیازمند نوع کمپین مختتص به خود است و طراحی سایت اینترنتی و برای طراحی کمپین بازاریابی، در طول هر یک از شش مرحلهٔ یاد شده، باید برای موارد زیر تعریفی ارائه داد:

1- مشخصات مشتری‌ها و اشخاصی که با هدف کمپین مرتبط هستند؛
2- ارزش پیشنهادی محصول یا خدمات؛
3- پیشنهاد اصلی که همان فراخوان برای اقدام (CTA) است؛
4- کانال‌های تبلیغاتی‌ای که به منظور افزایش آگاهی و تشویق مشتری‌ها به خرید مورد استفاده قرار می‌گیرند؛
5- چگونگی لحاظ کردن پیشنهاد ارائه شده در کمپین در صفحات فرود و دیگر قسمت‌هایی که در معرض دید مشتری‌ها قرار می‌گیرد؛
6- جدول زمانی و برنامهٔ چگونگی پیشبرد فعالیت‌ها؛
7- سازوکار چگونگی برقراری ارتباط بیشتر با مشتری‌های راغب (از طریق ارسال پیشنهادها)؛
8- چگونگی ارزیابی و ارسال گزارش در مورد نتایج.

اهداف (Objectives)

باید مشخص کنیم که به کجا می‌خواهیم برسیم.

1- آن دسته از اهداف هوشمند کمپین که شامل تعداد مشتری‌های راغب و فروش بر اساس افزایش دسترسی باشند، کدام‌اند؟
2- از به‌راه‌اندازی کمپین قصد دست‌یابی به چه هدفی را داریم داشتن و  پیدا کردن هدف قوی ترین قدم شما در این زمینه است همانطور که آپارات در تجربیات خود می نویسد پیدا کردن هدف مهم ترین قدم است  و اگر به آن دست پیدا کردیم، چگونه متوجه خواهیم شد؟
3- تمرکزمان بر حفظ مشتری‌های کنونی است، یا افزایش تعداد آن‌ها یا معرفی بهتر و بیشتر برند؟
4- چه مقیاس‌های زمانی‌ای وجود دارند؟
5- به چه کسانی می‌خواهیم دسترسی پیدا کنیم؟ قصد تأثیرگذاری بر چه کسانی را داریم؟
6- مشتری‌ها چه‌جور شخصیتی دارند؟
توصیه می‌شود مدل پیش‌بینی کمپین تبدیل-محوری برای کمپین خود طراحی کنید تا از دسترسی به تعداد مخاطبان کافی اطمینان حاصل کنید و به نتایج دلخواه دست پیدا کنید (برای نمونه افزایش فروش و تعداد مشتری‌های راغب).

استراتژی (Strategy)
به این معناست که چگونه به هدف خود خواهیم رسید؟ به عبارت دیگر، چگونگی دست‌یابی به اهداف در استراتژی خلاصه می‌شود. مشخص کردن استراتژی، در مقایسه با سایر مراحل کار، به زمان نسبتا کمتری نیاز دارد، اما این مسئله به هیچ عنوان از اهمیت آن کم نمی‌کند. همواره به خاطر داشته باشید که کمپین ها تاثیر مستقیمی روی بهینه سازی وب سایت شما دارد و اگر به درستی طراحی شود موفقیت را برای شما به ارمغان میاورد، بخصوص که مشخص‌کنندهٔ مسیر و جهت تاکتیک‌های مورد استفاده نیز هست. با مشخص کردن استراتژی برای سؤالاتی جواب پیدا می‌کنیم که برخی از آن‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

پیام‌ها و پیشنهادهای کمپین ما چه هستند؟
کدام کمپین یا پیشنهاد ارائه‌شده دربارهٔ محصول توانایی درگیر کردن مخاطبان و تبدیل آن‌ها در جهت اهداف از پیش تعیین‌شده را دارد؟
چگونه با استفاده از بازاریابی محتوا با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنیم و آن‌ها را متقاعد می‌کنیم؟
جایگاه شرکت، محصولات و خدمات خود را چگونه مشخص می‌کنیم؟

تاکتیک‌ها (Tactics)
تاکتیک‌ها در واقع جزئیات استراتژی هستند. به هنگام برنامه‌ریزی برای کمپین، این مسئله باید دقیقا مشخص شود که در چه زمانی، از کدام تاکتیک‌ها باید استفاده شود؟  در طراحی و اجرا کمپین نهایت دقت را به خرج دهید و از تجربیات سایت های دیگر مثل شیپور هم استفاده کنید. تاکتیک‌هایی که انتخاب می‌کنید باید کاملا در هماهنگی با فعالیت‌های مشتری باشند. ازجلمه سؤالات مرتبط با تاکتیک‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چه برنامه‌ای برای رسانه‌ها داریم؟ بودجه‌مان چقدر است؟
برای دسترسی به مخاطبان هدف و تأثیرگذاری بر آن‌ها، از کدام کانال‌های ارتباطی رسانه‌ها استفاده خواهیم کرد؟
ترتیب فعالیت‌های مرتبط با رسانه‌ها به چه صورت خواهد بود و برای یکپارچه‌سازی آن‌ها چه برنامه‌ای داریم؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

ویژگی جدید یوتیوب موزیک برای رقابت با اسپاتیفای

در سال ۲۰۱۵ بود که یوتیوب موزیک به عنوان اولین سرویس پخش موسیقی گوگل جهت رقابت با اسپاتیفای و اپل موزیک به صورت رسمی بازطراحی و معرفی شد.

در سال ۲۰۱۸، این پلتفرم پخش موسیقی اعلام کرد که به صورت تدریجی در حال پیشرفت کردن است و تعداد کاربران سرویس‌های پولی او مدام بیشتر می‌شود بنابراین انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک یکی از پیشروهای این صنعت به شمار برود. حالا جدیدترین ویژگی اضافه شده به این نرم‌افزار که Discover Mix نام دارد، به ابزار Discover Weekly اسپاتیفای شبیه است به همین دلیل ممکن است بتواند با رقبای خود رقابت کند.

این قابلیت جدید حاوی ۴۹ لیست از موسیقی‌هاست که هر چهارشنبه آپدیت می‌شود تا بتواند محتواهایی که کاربران بیشتر به آنها علاقه دارند را نشان دهد. طبیعتاً آهنگ‌های جمع‌آوری شده در این فهرست مبتنی بر لایک‌هایی است که افراد انجام می‌دهند بنابراین هر چه بیشتر از اپلیکیشن نامبرده استفاده شود، آلبوم‌های پیشنهادی بهتر خواهند شد.

 

در حال حاضر این ویژگی هنوز به صورت رسمی منتشر نشده و تنها تعداد کمی از کاربران موفق شده‌اند از آن استفاده کنند. آنها عنوان کرده‌اند که کارایی این قابلیت بسیار بالاست. گفته می‌شود آهنگ‌های پیشنهادی متنوع بوده و با علایق اکثر کاربران همخوانی دارند.

زمانی که این قابلیت رسماً عرضه شد، شما می‌توانید آن را در بخش Mixed for you مشاهده کنید. اگرچه این گزینه بعید است بتواند یک چالش جدی برای اپل موزیک یا اسپاتیفای باشد ولی مطمئناً می‌تواند به رشد ادامه‌دار گوگل موزیک کمک کند.

منبع : youtube


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

امکان دسترسی به اسپاتیفای بدون تغییر IP برای کاربران ایرانی فراهم شد

بر اساس گزارش تعدادی از کاربران، امکان دسترسی به اسپاتیفای بدون تغییر IP امکان پذیر شده است. در رابطه با رفع تحریم ایران از سوی این سرویس اطلاعاتی منتشر نشده است.


به نظر می رسد اسپاتیفای تحریم های ایران را برداشته است. تعدادی از کاربران این سرویس پخش موسیقی محبوب اعلام کرده اند که بدون تغییر IP می توانند از آن استفاده کنند. در گذشته کاربران در ایران برای استفاده از این سرویس مجبور به تغییر IP خود بودند. اسپاتیفای IPهای ایران را بسته بود که این موضوع، تغییر IP توسط کاربران ایرانی را در پی داشت.

 

در حال حاضر این سرویس پخش موسیقی در رابطه با رفع تحریم های ایران اطلاعاتی منتشر نکرده است. این احتمال وجود دارد که چنین موضوعی به صورت اتفاقی رخ داده باشد. در گذشته نیز شاهد چنین مواردی بودیم و کاربران برای مدت زمان محدودی قادر به دسترسی به برخی سرویس های مخصوص بودند. باید دید Spotify چه برنامه ای برای کاربران ایرانی در نظر دارد.

منبع : spotify


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

بازاریابی درون گرا یا بازاریابی ربایشی یا جاذبه ایی چیست؟

بازاریابی درون گرا یا بازاریابی جاذبه ایی چیست؟همانطور که می دانید بازاریابی درون گرا شاخه ای از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال است.اصطلاح بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه‌ای یا Inbound Marketing یکی از اصطلاحات در بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است.

تعریف بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing چیست؟

بازاریابی درونگرا شکلی از بازاریابی است که در آن گفتگوی مخاطب با کسب و کار یا برند، از طرف مخاطب آغاز می‌شود.
اگر مجموعه‌ فعالیت‌های شما به شکلی باشد که نخستین بار مشتری احساس کند که به سراغ شما آمده و شما به سمت او نرفته باشید ، بازاریابی شما از جنس درونگرا یا جاذبه‌ای است.
به عنوان مثال وقتی که مخاطب شما برای پاسخ به نیاز خود در شبکه های اجتماعی سوال خود را جستجو می کند و به شما می رسد، یا هنگامی که مخاطب شما توسط گوگل یا سایر موتورهای جستجو مانند داک داک گو به دنبال پاسخ خود می گردد و به سایت شما می رسد، نحوه ارتباط با شما از طریق بازاریابی دیجیتالی درون گرا بوده.

مهم است بدانیم که اصطلاح بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing نخستین بار در سال ۲۰۰۵ توسط برایان هالیگان (بنیان‌گذار و مدیرعامل سایت HubSpot) به کار برده شد.
او معتقد بود که بازاریابی درونگرا می‌تواند برای دو گروه از کسب و کارها مناسب باشد:
کسب و کارهای کوچک با درآمدهای بزرگ
شرکت های دانش بنیان

بازاریابی برون گرا یا outbound marketing چیست؟

 


بر خلاف بازاریابی درون گرا، بازاریابی برون گرا به روش های بازاریابی سنتی گفته می‌شود که این روش ها شامل تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، تبلیغات بروشور، تلفنی و .. است.در این روش ها، ابزارهای مدیا که برای انبوه افراد جامعه مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده می شود تا شاید در بین آن ها افراد علاقمند این تبلیغ را ببیند.
در این نوع بازاریابی اگر بتواند موثر باشد باعث شناخته شدن عمومی برند می شود.همچنین این نوع بازاریابی برای افرادی که کمتر با تکنولوژی سرکار دارند مناسب تر است.
تفاوت بازاریابی درونگرا و برون گرا

در بازاریابی برون گرا صاحب کالا در تلاش است از طریق ایجاد محتوای جذاب، توجه مخاطب خود را جلب کند که این روش از بهترین روش های تبدیل کاربر به مشتری است.این امر در بازاریابی درون گرا با استفاده از وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل های خبرنامه و موارد دیگر که مردم مایل به خواندن آن ها هستند انجام می شود.از روش های بازاریابی ربایشی یا درون گرا می توان به وبلاگ نویسی، تهیه اینفوگرافیک، ایمیل مارکتینگ، ویدئو پادکس، کتاب الکترونیک، خبرنامه های الکترونیکی، شبکه های اجتماعی و…. اشاره کرد.

در بازاریابی درون گرا بر خلاف بازاریابی برون گرا، برای پیدا کردن، جلب رضایت و توجه مشتری، نیاز به انرژی زیادی نیست.در تهیه استراتژی بازاریابی جاذبه ایی یا ربایشی می‌توانید با تمرکز به مشکلات و نیازهای مشتریان به آن ها دید مناسبی از محصول خود بدهید و ضمن معرفی خود و کسب اعتماد، آن ها را تشویق به خرید کنید.
نکته دیگری که در تفاوت این دو وجود دارد در روش‌های بازاریابی برون گرا است.در بازاریابی برون گرا با اینکه مخاطب خود به سمت شما نیامده ولی تبلیغات شما ممکن است آزاردهنده باشد، مثلاً ممکن است هنگامی که تبلیغات تلفنی دارید تماس های آزار دهنده را برای آن ها داشته باشید که این خود یک نوع ضد تبلیغ است.

مزیت های بازاریابی درون گرا یا ربایشی.....

برای مطالعه کامل این نوع از دیجیتال مارکتینگ حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

https://webdaran.com/what-is-inbound-marketing/


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

آپدیت iOS 13 منتشر شد؛ حالت تاریک بزرگ‌ترین ویژگی جدید

آپدیت iOS 13 منتشر شده و از هم اکنون برای آیفون هایی که در ادامه لیست آنها را ملاحظه می کنید قابل دانلود کردن است.

بزرگ ترین ویژگی اضافه شده به نسخه 13، حالت تاریک یا دارک مد (Dark Mode) است که با فعال کردن آن همه بخش ها از جمله iMesغیر مجاز می باشدe, Photos و Settings تاریک می شوند. با فعال کردن دارک مد اپلیکیشن ها نیز به طور اتوماتیک به پوسته تاریک تغییر شکل می دهند. این حالت را برای شب در Control Center می توان فعال کرد.

دومین ویژگی جالب توجه افزوده شدن مد سوایپ به صفحه کلید است که می توان به کمک آن با سوایپ کردن کلمات، سریع تر تایپ کرد.

از دیگر تغییراتی که در iOS 13 به چشم می خورند می توان به بهبود اپلیکیشن های مپس، فوتوز و Reminders اشاره کرد. در اپلیکیشن مپس زمان تقریبی رسیدن وسایل نقلیه عمومی به صورت زنده نمایش داده شده و حالتی شبیه Street View گوگل به آن افزوده شده است.

 

طراحی اپلیکیشن Reminders نیز دگرگون شده و قسمت جدید Today به آن اضافه شده. همچنین ویرایش و کراپ ویدیوها در Photos بهتر انجام می شود.

در نسخه جدید اپلیکیشن های Find My iPhone و Find My Friends در یک اپ واحد به نام Find My جمع آوری شده اند. در اپ Health نیز بخشی مخصوص برای پیش بینی عادت ماهانه خانم ها در نظر گرفته شده است.

لیست دیوایس های سازگار با iOS 13:

iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhone XR
iPhone X
iPhone 8
iPhone 8 Plus
iPhone 7
iPhone 7 Plus
iPhone 6S
iPhone 6S Plus
iPhone SE
iPod touch (نسل هفتم)
iOS 13 برای آیفون 6 اس نیز به زودی منتشر خواهد شد.

اپل چهار روز دیگر و در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر ماه) ویرایش 13.1 سیستم عامل iOS را نیز معرفی خواهد کرد که علاوه بر رفع باگ ها، ایجاد شورتکات های اتوماسیون و به اشتراک گذاری زمان تقریبی رسیدن به مقصد (ETA) در اپل مپس را نیز با خود خواهد آورد.

منبع : techradar


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

حضور بازی The Last of Us Part 2 در رویداد Madrid Games Week 2019 تایید شد

طبق فهرستی که سونی اعلام کرده، بازی The Last of Us Part 2 همراه با چند اثر دیگر از این شرکت، در رویداد هفته‌ی بازی مادرید نمایش‌هایی خواهد داشت.

اگر از دنبال‌کنندگان بازی The Last of Us مخصوصا دومین قسمت از این بازی هستید احتمالا می‌دانید که کمتر از دو هفته‌ی دیگر و به‌مناسبت OutBreak Day (سالگرد روز شیوع ویروس کشنده‌ی جهان بازی) یک رویداد ویژه با محوریت این اثر، با حضور رسانه‌های مختلف برگزار خواهد شد و موارد بیشتری از این بازی بی‌نهایت مورد انتظار را تماشا خواهیم کرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، سونی فهرست بازی‌های پلی استیشن 4 حاضر در رویداد Madrid Games Week 2019 را اعلام کرده که در میان آن‌ها، نام ساخته‌ی استودیو ناتی داگ یعنی The Last of Us Part 2 به‌چشم می‌خورد.

 

اینکه طی روزهای اخیر خبرهای بیشتری از TLOU Part 2 را دریافت می‌کنیم و نمایش‌های بیشتری از بازی درحال تایید شدن است، خبر از این می‌دهد که احتمالا، سونی قصد دارد علاوه بر بازی Death Stranding، روی بازاریابی بازی The Last of Us 2 هم تمرکز داشته باشد. هنوز مشخص نیست که چه محتوایی قرار است از بازی در رویداد نام‌برده نمایش داده شود و باید بیشتر صبر کنیم تا این موضوع مشخص شود اما انتشار اطلاعات جدید از این بازی به‌هر نحو و هر فرمی قطعا برای هواداران و دنبال‌کنندگانش خالی از لطف نخواهد بود.

همراه The Last of Us Part 2، بازی‌های Final Fantasy VII Remake ،Marvel's Iron Man VR ،Predator: Hunting Grounds ،Nioh 2 و Medievil طی رویداد نام‌برده، در غرفه‌ی سونی محتویات جدید خود را نمایش خواهند داد. رویداد هفته‌ی بازی مادرید در تاریخ سوم اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی، پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 مشخص نشده است و بازی در تاریخی نامعلوم راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.

منبع : pushsquare


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟ ( قسمت دوم )

در مقاله پیش رو به ذکر و تعریف دیگر موارد موثر در زمینه بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت.پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال
سئو همان بخش مورد علاقه تمامی صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.
حتما شما نیز می دانید که یکی از مهمترین معیارها برای به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزایش سئو سایت است.
بخش بزرگی از ورودی وب سایت شما (یعنی تعداد کاربرانی که وارد وب سایت شما می‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهیم یک عدد تقریبی بگوییم، حداقل 50 الی 70 درصد ورودی اکثر وب سایت‌ها از موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل در ایران) است، پس این نیست که تمامی صاحبان مشاغل خواستار سئو سایت بالا برای وب سایت خود هستند.
همانطور که می‌دانید بر هیچ کس پوشیده نیست که سئو سایت بالا باعث می شود تا سایت شما در صفحه اول و یا لینک های بالای گوگل قرار بگیرند و همین امر باعث جذب مشتری برای شما می شود پس برای اطلاع بیشتر این موضوع جذاب در جهت افزایش رنک سایت به مقالات سئو سایت چیست و عوامل موثر در سئو سایت و ابزارها و منابع سئو مراجعه کنید.

بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 

قبل از توضیح بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ، برای درک بهتر این آیتم پیشنهاد می کنیم ابتدا به مقاله پیشرفت محتوا در سئو 2019 توجه فرمایید .

بازاریابی محتوا، یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی است که روی تولید و توزیع محتوای با ارزش تمرکز دارد.

به واسطه این رویه می‌توانید یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و او را کنار خود حفظ کنید.

در مرحله بعد فرآیند بازاریابی محتوایی، لازم است که فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهکارهایی به یک مشتری سودآور تبدیل کنید.
همیشه باید در نظر داشته باشید که بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت است.

در واقع بازاریابی محتوا همان هنر برقراری ارتباط با مشتری‌های بالفعل و بالقوه است.

شما به واسطه این شیوه مشتریان خود را آموزش می‌دهید و بدون جلسه معرفی محصولات و خدمات جدید خود ، آنها را به سوی خود حرکت می‌دهید.

اشتراک‌گذاری اطلاعات مفید و کاربردی مرتبط با نیاز مخاطبانتان سبب می‌شود که سرعت تبدیل شدن یک مشتری عادی به یک خریدار وفادار ، افزایش یابد و دیگر این که آن ها برای محصولات جدیدتان به شما مراجعه کنند ؛ تا دیگر نیازی نباشد هر بار که محصول جدیدی عرضه می‌کنید ، مجبور شوید که مستقیما به آنها اطلاع‌رسانی کنید.
بازاریابی محتوا ، توسط کمپانی‌های بزرگی چون مایکروسافت ، سیسیکو و P&G مورد استفاده قرار می‌گیرد و بی‌شک برای آن ها نیز مفید بوده که همواره سعی بر گسترده کردن رسانه‌های خود داشته اند.

کسب‌وکارهای نوپا هم می‌توانند با هزینه‌ای کم ، سراغ این روش مفید بروند و کسب‌وکار خود را به واسطه انتشار گسترده محتواهای مفید رشد دهند.
همواره حواستان باشد که بازاریابی محتوا ، بدون محتوای باکیفیت امکان پذیر نیست!

تاثیر کیفیت محتوا بر مشتریان و روش های بازاریابی
اصلا مهم نیست که با کدام روش به بازاریابی کسب‌وکار خود می‌پردازید ؛ زیرا تولید محتوا بخشی از فرآیند بازاریابی درونی (Inbound Marketing) کسب‌وکار شما را شکل می‌دهد و لازم است روی کیفیت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

بازاریابی شبکه اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟....


برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟ ( قسمت دوم )


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

بازی های ویدیویی یک گام دیگر به حضور در المپیک نزدیک شدند

شرکت اینتل هم‌زمان با مسابقات المپیک 2020، مسابقاتی را با حضور بازی‌های Rocket League و Street Fighter V برگزار می‌کند.

در سال‌های اخیر بحث‌های زیادی پیرامون حضور بازی‌های ویدیویی به‌عنوان یکی از رشته‌های مسابقات المپیک شکل گرفته است؛ بحث‌هایی که موافقان و مخالفان زیادی دارند ولی به نظر می‌رسد کم‌کم در حال حرکت به سمتی هستیم که شاید بتوان در دوره‌های بعدی المپیک شاهد حضور بازی‌های ویدیویی هم بود. اتفاقی که رویداد Intel World Open می‌تواند به‌نوعی آغازگر آن باشد.

به‌گزارش The Esports Observer، کمپانی اینتل قصد برگزاری مسابقاتی بزرگ با حضور دو بازی راکت لیگ (Rocket League) و استریت فایتر 5 (Street Fighter V) را دارد و قرار است برای هرکدام از این دو بازی هم ۲۵۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته شود، یعنی در مجموع ۵۰۰ هزار دلار جایزه برای مسابقاتی که به فاصله‌ی کمی از المپیک ۲۰۲۰ شاهد برگزاری آن خواهیم بود. به گفته‌ی مارک سابوتنیک مدیر بخش تجاری اینتل، این دو بازی به این علت انتخاب شده‌اند که حتی مخاطبان آماتور هم می‌توانند از تماشای آن‌ها لذت ببرند و مسابقات داغ و مهیج این دو بازی را به‌خوبی دنبال کنند و البته این قضیه در مورد ساخته‌ی کپکام با ژاپنی بودن بازی و حال و هوای مناسب آن برای المپیک توکیو هم ترکیب می‌شود.

مسابقات مقدماتی این دو بازی در کشورهای مختلف و به‌شکل آنلاین برگزار خواهد شد و پس از آن نوبت به دور بعدی مسابقات در ماه ژوئن ۲۰۲۰ می‌رسد که در شهر کاتوویتسه واقع در لهستان دنبال می‌شود. در نهایت هم افراد برتر عازم ژاپن می‌شوند تا به فاصله‌ی کمی تا زمان برگزاری المپیک در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) در تالار موسیقی Zepp DiverCity واقع در توکیو به رقابت با یکدیگر بپردازند.

 

در حالی‌که هنوز تا حضور رسمی بازی‌های ویدیویی در المپیک فاصله داریم، بازی‌های آسیایی از این نظر عملکرد بهتری داشته‌اند و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شاهد برگزاری مسابقاتی در این زمینه بودیم؛ مسابقاتی که البته با مدال‌های رسمی و تأثیرگذار در جدول مدال‌ها همراه نبودند، ولی در ۶ رشته‌ی مختلف از جمله Pro Evolution Soccer 2018، StarCraft II و League of Legends برگزار شدند و نمایندگان کشورمان هم در آن‌ها عملکرد مناسبی داشتند که شامل یک نایب‌قهرمانی در PES 2018 و مقام چهارمی در StarCraft II می‌شد. در حال حاضر هم صحبت‌هایی مبنی بر افزایش اهمیت ورزش‌ های الکترونیک (Esports) و اهدای مدال‌هایی با ارزش واقعی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به گوش می‌رسد که البته احتمال انجام این کار خیلی هم زیاد نیست.

در مورد المپیک هم تا امروز خبرهای مختلفی را شاهد بوده‌ایم ولی با وجود اظهار امیدواری افرادی چون تونی استانگه که در انتخاب پاریس به‌عنوان میزبان المپیک ۲۰۲۴ نقش داشت، رییس کمیته‌ی بین‌المللی المپیک یعنی توماس باخ همچنان علاقه‌ی زیادی به این موضوع ندارد و خشن بودن بازی‌های ویدیویی را عاملی برای عدم حضور آن‌ها در المپیک می‌داند؛ موضوعی که او در صحبت‌های سال گذشته‌ی خود هم به آن اشاره کرده و گفته بود:

هر بازی ورزشی که با نبرد دو نفر همراه است خاستگاه خود را در عالم واقعیت دارد، ولی ورزش سعی می‌کند آن‌ها را به شکلی متمدنانه نمایش دهد. اما موضوع بازی‌های ویدیویی متفاوت است و وقتی شما با بازی خشنی طرف هستید که در مورد کشتن دیگران است، نباید انتظار حضور آن را در المپیک داشته باشید.

البته با وجود صحبت‌های باخ، سال گذشته شاهد برگزاری مسابقاتی در ارتباط با ورزش‌های الکترونیک با همکاری اینتل در پیونگ‌چانگ کره‌جنوبی بودیم که یک هفته قبل از المپیک زمستانی ۲۰۱۸ جریان داشت و تمرکز آن روی StarCraft II بود. مدتی بعد از آن هم تیمو لوم، مدیر بخش تلویزیون و بازاریابی کمیته‌ی بین‌المللی المپیک از تمایل این کمیته به بررسی ورزش‌های الکترونیک به‌عنوان بخشی از مسابقات المپیک صحبت کرد.

منبع : kotaku


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]