ارائه اینترنت ماهواره‌ای در هواپیماهای باریک‌پیکر امریکن ایرلاینز

امریکن ایرلاینز اینترنت وای فای مبتنی بر ماهواره را به مسافران هواپیماهای باریک پیکر خود ارائه می دهد.

امریکن ایرلاینز از نظر تعداد ناوگان و نیز مسافران بزرگترین خط هوایی جهان به شمار می رود. این شرکت قصد دارد در بیش از 700 هواپیمای باریک پیکر خود اینترنت را از طریق ماهواره ارائه دهد. هواپیماهای شامل این طرح از مدل های بوئینگ 737 و ایرباس A319 و A320 هستند که عمدتاً در مسیرهای داخلی ایالات متحده به کار گرفته می شوند. بسته به مقصد سفر، اینترنت توسط یکی از شرکت های Gogo 2Ku یا ViaSat Ka ارائه می شود. این سیستم در مقایسه با روش های وای فای زمینی قدیمی، سریعتر و مطمئن تر هستند.

 

تمامی این هواپیماها همچنین امکان نمایش 12 کانال تلویزیونی زنده را روی دستگاه های کاربران فراهم می کنند. قرار است این قابلیت حتی در پروازهای بین المللی هم ارائه شوند؛ قابلیتی که به طور معمول در خطوط بین المللی جایی ندارند. البته باید اشاره کرد که پیش از این هم امریکن ایرلاینز چنین سرویس اینترنتی را در هواپیماهای پهن پیکر خود ارائه داده بود اما تعداد این هواپیماها بسیار کمتر بودند.

در کنار ارائه اینترنت پر سرعت ماهواره ای، امریکن ایرلاینز در آینده پریزهای برق را برای هر یک از صندلی ها در ناوگان اصلی خود و نیز ناوگان منطقه ای با دو کلاس پروازی ارائه خواهد کرد. علاوه بر این قرار است عمده هواپیماهای باریک پیکر این شرکت به نگه دارنده های تبلت مجهز شوند.

منبع : تچ


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

الگوریتم تطبیق عصبی ( Neural Matching ) چیست؟

الگوریتم تطبیق عصبی چه کاری را انجام می دهد؟

گوگل اخیرا یک مقاله پژوهشی را منتشر کرده است که با موفقیت سوالات یا جملات سرچ شده را تنها با استفاده ازعبارت جستجو شده به صفحات وب سایت ها تطبیق می دهد.

در حالی که این الگوریتم ممکن است به طور کامل در حال استفاده نباشد یا شاید به عنوان بخشی از یک گروه از الگوریتم ها استفاده شود ، گوگل آن را به عنوان نمونه ای از این که چگونه یک الگوریتم تطبیق عصبی می تواند عمل کند ، نشان می دهد.

 

آیا Google از الگوریتم های منتشر شده استفاده می کند؟
گوگل همیشه از الگوریتم هایی که در پتنت ها و مقالات پژوهشی منتشر می شود استفاده نمی کند.

با این حال ، تعداد نامحدودی از الگوریتم های منتشر شده ، در واقع در الگوریتم های جستجوی گوگل استفاده می شود.

همچنین باید بیان شود که گوگل به طور کلی تایید نمی کند که آیا الگوریتم خاصی در حال استفاده است یا خیر.

بحث های تامل برانگیز گوگل در رابطه با الگوریتم هوش مصنوعی

گوگل قبلا به طور کلی در مورد الگوریتم هایی نظیر الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن بحث کرده است.

اما به نظر می رسد این بحث باعث شده که دنی سولیوان به عنوان یک سرنخ از الگوریتم تطبیق عصبی استفاده کند زیرا این الگوریتم توسط دنی سولیوان در حساب توییتریش این گونه بیان شده:

“نحوه جستجو افراد در رابطه سوال خود اغلب از طریق اطلاعاتی است که مردم و دوستانشان در مورد راه حل آن پرسش می گویند.”

همچنین بیان کرده اند که : الگوریتم تطبیق عصبی به مثابه هوش مصنوعی است که باعث می شود عبارات جستجو شده بیشتر به محتوای صفحات بالا آمده مربوط شود.

 


هوش مصنوعی ، یادگیری عمیق و رتبه بندی صفحات
هوش مصنوعی گوگل به تازگی لینکی به یک مقاله پژوهشی جدید به نام Deign Relevance Ranking داده که در آن میزان ارتباط کلمه یا جمله مورد جستجو با محتوای صفحات نمایش داده شده در گوگل ، منتشر شده بود.

<<؟<<؟<<برای مطالعه کامل درباره این الگوریتم حتما روی لینک زیر کلیک کنید >>؟>>؟>>

الگوریتم تطبیق عصبی ( Neural Matching ) چیست؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

کشف بزرگترین مخزن یخ آب در مریخ ؛ دستاوردی شگفت انگیز برای زندگی در مریخ

دانشمندان در جدیدترین بررسی‌های خود توانستند بزرگترین مخزن یخ آب در مریخ را کشف کنند. این مخزن در زیر سطح قطب شمال سیاره سرخ قرار دارد که حتی می‌توان از آن برای زندگی در مریخ نیز استفاده کرد.

 

سیاره مریخ دارای شباهت‌های متعددی با زمین است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برخورداری سیاره سرخ از مخازن یخ آب در زیر سطح این سیاره به خصوص در مناطق قطبی آن اشاره کرد. دانشمندان از مدت‌ها قبل نظریه‌هایی مبنی بر وجود یخچال‌هایی زیر سطح مریخ را مطرح کرده بودند که بررسی‌های جدید به کمک تصاویر ماهواره‌ای پیشرفته ادعای آنها را به خوبی ثابت می‌کند. گروهی از محققان بر این باورند که حتی می‌توان از این مخازن یخ آب در مریخ برای پروژه‌های زندگی در سیاره سرخ استفاده کرد.

چگونگی کشف مخزن یخ آب در مریخ
دانشمندان دانشگاه آستین تگزاس و آریزونا با بررسی دقیق لایه‌های یخ آب زیر کلاهک یخی قطب شمال سیاره سرخ توانستند بزرگ‌ترین مخزن یخ آب مریخ را کشف کنند. این محققان با استفاده از داده‌های SHARAD، رادار ژرفاسنج سوار بر مدارگرد شناسایی مریخ (MRO) به این کشفیات مهم دست پیدا کردند. گفتنی است امواج رادارهای این تجهیزات توانایی نفوذ به عمق 2.4 کیلومتری سطح مریخ را دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد در برخی مناطق تا عمق 1.6 کیلومتری زیر سطح قطب شمال لایه‌های زیادی از شن و یخ وجود دارند و در برخی مناطق دیگر نیز حدود 90 درصد از لایه‌ها دارای آب هستند. محققان معتقدند اگر این مخازن یخ آب مریخ ذوب شوند، سراسر مریخ اقیانوسی با عمق حداقل 1.5 متر به وجود خواهد آمد.

 

در همین رابطه پژوهشگران دانشگاه جان هاپکینز از چنین اطلاعاتی به نوع دیگری استفاده کردند. در واقع آنها اطلاعات گرانشی را با هدف محدود کردن چگالی سطح زیر کلاهک یخی قطبی مورد استفاده قرار دادند که بررسی‌هایشان نشان می‌دهد بیش از 50 درصد از زیر این سطح را لایه‌های یخ و شن تشکیل داده‌اند. محققان در پاسخ به این پرسش که این حجم از آب چگونه در زیر قطب شمال سیاره سرخ قرار گرفته‌اند، عنوان می‌کنند تشکیل چنین مخازنی به دوره‌های سرمایشی و گرمایش مریخ برمی‌گردد و یخچال‌های مریخ همانند کره زمین به دنبال تغییرات مداری و انحراف محوری تشکیل شده‌اند.

منبع : گجت نیوز


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

در صورت برخورد صاعقه با هواپیما چه اتفاقی می‌افتد؟

آیا به هنگام پرواز در هوای طوفانی، رعد و برق خطری برای هواپیما ایجاد می‌کند؟

 

همه ما، هر از چند گاهی تصاویری را از هواپیماهایی که توسط صاعقه مورد اصابت قرار گرفته‌اند، در اینترنت می‌بینیم. احتمالا بعضی از این تصاویر بسیار مهیج و فوق‌العاده هستند، ولی نیازی نیست بترسید... برخورد با صاعقه در هر پروازی رخ نمی‌دهد، ولی این پدیده غیرمعمول هم نیست. آمارهای استاندارد صنعتی حاکی از این هستند که هر هواپیما به‌طور میانگین هر دو سال یکبار یا کمی بیشتر مورد اصابت صاعقه قرار می‌گیرد.

خبر خوب این است که تمام هواپیماها با استفاده از سطح بالایی از علم، به‌گونه‌ای مهندسی شده‌اند که هم در جریان اصابت صاعقه و هم پس از آن، کاملا خوب عمل کنند و شما را نیز درنهایت ایمنی به مقصدتان برسانند.

البته شاید صاعقه مد نظر ما به اندازه صاعقه‌ای که در فیلم تخیلی «بازگشت به آینده» (Back to the future) لازم بود تا توان ۱.۲۱ گیگاواتی لازم برای به راه انداختن ساعت زمان استفاده شده در آن فیلم را تأمین کند، ارزش فیلم‌سازی نداشته باشد؛ ولی باز هم موضوع جالبی است!

 

هواپیماهای قدیمی که از فلز ساخته می‌شدند، در اصل قفس‌های فارادی بزرگی بودند. برای درک مفهوم قفس فارادی (Faraday cage) باید کلاس فیزیک مدرسه‌تان را به خاطر بیاورید! در حقیقت، با وجود فلز روی بدنه خارجی که با یک ماده شبکه‌بندی شده مهندسی درون پوسته تقویت می‌شود، صاعقه بدون هیچ‌گونه آسیبی، از اطراف هواپیما عبور می‌کند و مسیر الکتریکی شده خودش را ادامه می‌دهد.

قاعده‌ای مشابه در مورد خودرو نیز وجود دارد. اگر شما ساکن منطقه‌ای باشید که مستعد صاعقه باشد، احتمالا به شنیدن این مطلب عادت کرده‌اید که در جریان وقوع صاعقه، درون خودرو یکی از امن‌ترین جاها برای در امان ماندن از برخورد صاعقه است. در اطراف بخش‌های حساس یک هواپیما همچون محفظه سوخت و قسمت‌های برقی، قرار دادن حفاظ و پوشش می‌تواند یک لایه حفاظتی اضافه ایجاد کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید طبق ادعای سرویس ملی هواشناسی آمریکا، دمای یک صاعقه ناگهانی همراه‌با تندر نزدیک به ۳۰ هزار درجه سانتی‌گراد است که بدون شک بسیار دمای بالایی است!

 

اما شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که هواپیماهای جدیدی که از مواد کامپوزیتی سبک وزن غیرفلزی ساخته می‌شوند، چگونه صاعقه را هدایت می‌کنند؟ سؤال خوبی است. باید بگوییم که برای مثال، هواپیمای «بویینگ ۷۸۷» (‌Boeing 787) از پلاستیک تقویت شده فیبر کربن بهره می‌برد. بنابراین، سازندگان هواپیما از یک فویل مخصوص استفاده می‌کنند تا تاثیر قفس فارادی را بازگردانند.

این فویل در اصطلاح فنی با نام فویل فلزی توسعه یافته رسانای جریان برق، شناخته می‌شود. این فویل یکی از اجزای لایه‌بندی ساندویچی مواد است که پوسته خارجی هواپیما را تشکیل می‌دهند. این پوسته شامل کامپوزیت، فویل و همچنین لایه‌هایی است که فویل فلزی را از رطوبت و خوردگی ناشی از آن محافظت می‌کنند.

این عوامل باعث می‌شوند که دقیقا مشابه با هواپیمایی که چهارچوب فلزی دارد، در این هواپیماها نیز صاعقه به سرعت از میان لوله پوشانده شده از فویل و همچنین در امتداد بال‌ها حرکت و هواپیما را ترک ‌کند.

منبع : زومیت


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

کرنر استون ( Corner Stone ) چیست؟

 

کرنر استون چیست : کرنر استون یکی از تکنیک های سئو محتوا به شمار می رود.

کرنر استون چیست : کرنر استون در لغت به معنای سنگ سه گوش می باشد ، همان سنگ هایی که مصریان باستان از آن برای ساخت اهرام استفاده می کردند.

نام دیگر کرنر استون بنیاد محتوا می باشد.

کرنر استون یا بنیاد محتوا به مقالاتی گفته می شود که جز مهم ترین و پر کاربرد ترین مقالات سایت شما به شمار می روند.

در جدید ترین آپدیت افزونه محبوب Yoast ، که متعلق به سیستم مدیریت محتوای وردپرس است ، یک قابلیت اضافه شده است.

شما می توانید مقالات کرنر استون سایت خود را تنها با زدن یک تیک ، مشخص کنید.

شما با مشخص کردن مقالات کرنر استون سایت خود ، به موتورهای جستجو می فهمانید که ، این مقالات برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موتورهای جستجو ، مقالات کرنر استون را به عنوان مطالب اصلی سایت ها می شناسند و به آن ها توجه ویژه تری دارند.

چه مقالاتی را باید به عنوان کرنر استون انتخاب کنیم؟!!!!!

برای مطالعه کامل این مقاله حتما روی لینک زیر کلیک کنید!!@!!!@!!!@!!!@!!

https://webdaran.com/whats-corner-stone/

 


برچسب‌ها: طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت تهران، طراحی سایت در تهران، آموزش، آموزش طراحی سایت، بهینه سازی، بهینه سازی موتور جستجو، بهینه سازی وب سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت ورزشی، تعرفه سئو سایت، قیمت سئو سایت،

بازدید:

با پرده سینمایی دیجیتال سامسونگ آشنا شوید


سامسونگ صفحه نمایش بزرگ خود (LFD) را به نمایشگاه Cine Europe 2013 آورد تا صفحه نمایش های آینده را به نمایش بگذارد. در این نمایشگاه، غرفه سامسونگ به شیوه ای طراحی شده است که سالن سینمای واقعی را مجسم کند: بازدیدکنندگان در مسیری که سینماروها معمولاً طی می کنند راهنمایی می شوند. از گیشه بلیط شروع کرده، برای نوشیدنی به طرف سالن انتظار حرکت می کنند و سرانجام برای لذت از تجربه ای سینمایی به سالن اصلی سینما می روند.

منتهی این تجربه ای متفاوت است: در باجه بلیط بازدیدکنندگان بلیط خود را از طریق صفحه لمسی خریداری می کنند. از اینجا به بعد در کوریدورهایی که به سالن سینما ختم می شوند، بازدیدکنندگان می‌توانند پیش پرده فیلم های آینده را روی LFDهای خیره کننده تماشا کنند. علاوه براین، LFDهایی نیز در فضای بیرون از سینما نصب شده اند که در مقابل هر نوع وضعیت هوا مقاومند.


در رابطه با این پدیده نوظهور، نایب رئیس بخش صفحه نمایش های تصویری سامسونگ الکترونیک، کیم هیون سیوک، گفت:

از آنجایی که سینماهای بسیاری در سراسر جهان به سرعت تسهیلات خود را با نصب LFD در سالن های انتظار، گیشه های بلیط و محوطه فروش تنقلات، دیجیتالی می کنند، ما معتقدیم که صنعت تفریح و سرگرمی امکانات نامحدودی برای استفاده از این صفحه نمایش های جذاب و چشمگیر دارد. به عنوان شرکتی پیشگام در ایجاد بازارهای جدید و انرژی بخشیدن به صنایع موجود، سامسونگ الکترونیکس متعهد است در دیجیتالی کردن صنعت سینما پیشقدم بوده، برای دوستداران سینما تجربه ای تازه، غنی و همه جانبه ای را میسر کنیم.

سامسونگ با راهکارهای LFD خود، از پیش جای خود را در اروپا باز کرده است. مجموعه سینماهای Gaumont-Pathe، که حدود هزار پرده سینمایی را در بیش از صد سینما در سراسر فرانسه، سوئیس و هلند اداره می کند، نمایشگر های سامسونگ را انتخاب کرده است تا جایگزین پرده های سنتی کند، و با این کار مدیریت خود را آسان و توجه مشتریان بیشتری را جلب کرده است.

منبع : زومیت


برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، تازه های دیجیتال، اخبار، اخبار دیجیتالی، طراحی سایت، طراحی وب سایت، بازاریابی آنلاین، آموزش، سئو سایت،

بازدید:

سفرهای بین ستاره‌ای و سیاره‌ای؛ ایجاد تمدن انسانی در فضا از رویا تا واقعیت

 

بلندمدت‌ترین ماموریتی که ناسا برای خود تعیین کرده، ارسال فضاپیمایی به آلفا قنطورس، نزدیک‌ترین ستاره به خورشید در سال ۲۰۶۹ است. این سال، صدمین سالگرد فتح ماه است. بسیاری از دانشمندان فکر می‌کنند که حداقل در عصر حاضر، ایده‌ی سفرهای بین ستاره‌ای شبیه داستان‌های تخیلی می‌ماند. آلفا قنطورس ۴/۴ سال نوری با ما فاصله دارد که تقریبا معادل ۴۰ تریلیون کیلومتر می‌شود. سریع‌ترین وسیله‌ای که تاکنون به فضا پرتاب شده، فضاپیمای کاوشگر پارکر ناسا است که در سریع‌ترین حرکت خود به دور خورشید، به سرعت ۶۹۰ هزار کیلومتر بر ساعت دست یافت.

یک فضاپیما اگر با ۱۰ درصد سرعت نور حرکت کند در طی ۴۴ سال می‌تواند به آلفا قنطورس برسد. برای دست یافتن به این سرعت باورنکردنی، به میزان بسیار زیادی انرژی احتیاج داریم؛ حتی اگر فضاپیما بسیار سبک‌وزن باشد. روش‌های معمول ایجاد سیستم پیشران مثل تکنولوژی‌های شیمیایی، خورشیدی-الکتریکی و هسته‌ای-حرارتی هیچ‌وقت نمی‌توانند به سرعت لازم برای سفرهای بین‌ستاره‌ای دست یابند.

اما روش‌های دیگری هم برای تأمین انرژی وجود دارد که ناسا می‌تواند روی آن‌ها کار کند. از میان این روش‌ها، می‌توان به سیستم پیشران هم‌جوشی هسته‌ای اشاره کرد. هرچند که ما هنوز نتوانسته‌ایم در تولید برق با این تکنولوژی مهارت کافی را کسب کنیم. بنابراین فعلا با توسعه‌ی یک سیستم پیشران هسته‌ای برای استفاده در فضا فاصله‌ی زیادی داریم. با تمام این توضیح‌ها، آیا ناسا می‌تواند تا ۵۳ سال دیگر به یک منظومه‌ی دیگر سفر کند؟ از نظر بسیاری از دانشمندان فضا این روش‌ها برای پیشبرد فضاپیما بسیار علمی تخیلی هستند و هنوز آمادگی لازم را نداریم.

اما دانشمندان دیگری هم هستند که درباره‌ی سفرهای بین‌ستاره‌ای پژوهش‌های زیادی انجام داده‌اند و هیجان زیادی برای مشارکت در این پروژه و تحقق این رویا دارند. این نوع نگرانی ها ذهن برخی از متخصصان اخترفیزیک را که در حال تلاش روی پروژه ای مانند "Breakthrough Starshot" هستند، به خود مشغول کرده است، این پروژه که چند سال گذشته معرفی شد، وعده بسیار خوبی به ما داده است. نکته‌ی مهم آن استفاده از لیزر از سطح زمین برای پیش بردن یک سفینه فضایی خیلی کوچک به نزدیک ترین منظومه‌ی ستاره‌ای همسایه زمین به نام قنطورس آلفا است که در فاصله‌ی اندک ۴٫۳۷ سال نوری از ما قرار گرفته است.

اما با وجود اینکه قنطورس آلفا ممکن است نزدیک‌ترین منظومه به ما باشد. هلر و تیمش اظهار می‌کنند که مشاهده‌ی شباهنگ (پرنورترین ستاره در آسمان شب) سفر سریع‌تری را می‌طلبد، زیرا مسافت آن تقریبا دوبرابر مسافت قنطورس آلفا (تقریبا ۸٫۶ سال نوری) است. اما چگونه می‌توان برای رسیدن به شباهنگ که فاصله دورتری دارد سریع‌تر بود؟ جواب بستگی فرضیه‌های مختلفی دارد، اینکه چگونه می‌توان سفینه‌ی فضایی خیلی کوچکی (که هنوز فرضی است) را پیش برد و سپس سرعت آن را کاهش داد.

منبع : زومیت


برچسب‌ها: الکترونیک دیجیتال، تازه های دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ، اخبار، اخبار علمی،

بازدید:

متن آهنگ دوره کردم محسن ابراهیم زاده

دوره کردم ، روزی صد بار اون خنده هاتو

کی گذاشت رفت؟ تو بگو آخه من یا تو

از چی میگن؟ بذار بگن من دیوونم

آسمونِ ، اینجا ابریه اونجا رو نمیدونم

بیا غصه رو پَر پَر کن ، بیا حالمو بهتر کن

بیا دوریتو کمتر کن ، بیا چشمامو کم تر کن

بیا غصه رو پَر پَر کن ، بیا حالمو بهتر کن

بیا دوریتو کمتر کن ، بیا چشمامو کم تر کن

کی مثلِ این دل ، رفت و نکند و

بد کم آورده ، بعد دوری از تو

پریدن از رو بومِ تو سخته

دلی که لک زده یه چند وقته

برای مشاهده ادامه متن آهنگ و دانلود آهنگ حتما روی لینک زیر کلیک کنید.

تکست آهنگ دوره کردم محسن ابراهیم زاده


برچسب‌ها: متن آهنگ، تکست آهنگ، لیریکس آهنگ، آهنگ جدید، متن آهنگ جدید، آهنگ، آهنگ جدید،

بازدید:

الگوریتم شاهین ( Hawk ) چیست؟

الگوریتم شاهین ( Hawk ) چیست؟

تیم تولید محتوای وب داران در این مقاله قصد دارد شما را با الگوریتم شاهین گوگل آشنا کند و نحوه عملکرد این الگوریتم را در سئو محلی بررسی کند.

تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

طبق مقاله ای که سایت معتبر Search Engine Land منتشر کرد ، الگوریتم شاهین مربوط به سئو محلی می شود و تاثیری روی سایت هایی که در زمینه سئو محلی فعالیت نمی کنند نداشته است.

البته این الگوریتم می تواند نشانه ای از تغییرات احتمالی گوگل در آینده ای نزدیک باشد.

مقدمه ای بر الگوریتم شاهین گوگل

 

قبل از معرفی الگوریتم شاهین ، سئو محلی به نحوی بود که کسب و کارهایی که حیطه کاری مشترکی داشتند و از لحاظ جغرافیایی نزدیک به هم بودند ، به عنوان موارد تکراری محسوب می شدند.

برای مثال اگر منطقه ای بورس کافی شاپ و یا رستوران بود ، تحت تاثیر این حالت قرار می گرفت و بعضی از کسب و کارها با همسایه خود مشابه به نظر می رسیدند.

در اصل هدف گوگل از معرفی الگوریتم شاهین این بود که مشکل گوگل مپ در تشخیص اشتباه مکان های تکراری را از بین ببرد و بتواند همه کسب و کارها را نمایش دهد.

پس از معرفی الگوریتم شاهین ، شعاع فیلترینگ گوگل در تشخیص کسب و کارها در گوگل مپ کوچک تر شد و کسب و کارهای مشابه و نزدیک به هم توانستند بدون نگرانی مکان خود را در نقشه گوگل ثبت کنند.

البته همچنان کسب و کارهایی هستند که از آدرس مشترک استفاده می کنند.

از جمله این کسب و کارها می توان به فروشگاه های یک پاساژ تجاری اشاره کرد.

با توجه به اینکه هنوزم ممکن است بسیاری از کسب و کارها با توجه به معرفی این الگوریتم مشکلاتی داشته باشند ، ولی بسیاری از آن ها از مزیت معرفی این الگوریتم بهره مند شدند.

برای مثال پس از معرفی الگوریتم شاهین دیگر رقبا نمی توانند از نام آن ها سوء استفاده کنند و با نام مشابه در نزدیکی آن ها فعالیت کنند.

چرا نام این الگوریتم شاهین است؟

برای مطالعه کامل در مورد این الگوریتم حتما روی لینک زیر کلیک کنید!!!!!!!

الگوریتم شاهین ( Hawk ) چیست؟ 

 


برچسب‌ها: طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت تهران، طراحی سایت در تهران، آموزش، آموزش طراحی سایت، بهینه سازی، بهینه سازی موتور جستجو، بهینه سازی وب سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت ورزشی، تعرفه سئو سایت، قیمت سئو سایت،

بازدید:

الگوریتم موش کور ( Possum Algorithm ) چیست؟

 

الگوریتم موش کور ( Possum Algorithm ) چیست؟
تیم تولید محتوای وب داران قصد دارد در این مقاله شما را با الگوریتم موش کور گوگل آشنا کند و تاثیر آن بر سئو سایت را مورد بررسی قرار دهد.
تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

مقدمه ای بر الگوریتم موش کور چیست؟
همان طور که در مقاله “الگوریتم کبوتر چیست” اشاره کردیم ، گوکل به کمک این الگوریتم نوعی از سئو را معرفی کرد که به آن سئو محلی یا Local SEO گفته می شود.

سئو محلی باعث شد هم کسب وکارهای کوچک تر رونق پیدا کنند و هم کاربران نتایج بهتری از جستجو های خود دریافت کنند.

به این صورت که گوگل بر اساس موقعیت مکانی کاربران نتایج جستجو را نمایش می داد.

برای مثال اگر کاربری در منطقه گیشای تهران عبارت “کافه های نزدیک من” را جستجو کند ، گوگل با توجه به موقعیت مکانی کاربر نزدیک ترین کافه ها در منطقه گیشا را به او معرفی می کند.

برای مطالعه بیشتر درباره این الگوریتم حتما روی لینک زیر کلیک کنید.....

الگوریتم موش کور ( Possum Algorithm ) چیست؟

 


برچسب‌ها: طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو سایت، سئو، آموزش، آموزش طراحی سایت، آنلاین مارکتینگ، بازاریابی آنلاین،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]