تبليغات بنري چيست؟

امروزه تبليغاتي روي مردم اثرگذار است كه خودشان آن را انتخاب كنند و يا دوستان و آشناهايشان به آن ها پيشنهاد دهند.اين تبليغات، تبليغاتي هستند كه به كاربران حق انتخاب مي دهند مثل تبليغات بنري در شبكه هاي مجازي، يا تصاوير و ويدئوهايي كه در شبكه هاي مجازي به اشتراك گذاشته مي شوند.

تبليغات بنري چيست؟

تبليغات بنري، اولين فرم از تبليغات آنلاين غير رايگان است كه در قالب گرافيكي و فرمت‌هاي مختلف مانند متن، تصاوير، ويدئو و … در مقابل كاربران ظاهر مي‌شود و در صورت كليك بر روي آن‌ها مرورگر اينترنت، شما را به وب‌سايت تبليغ‌كننده منتقل خواهد كرد.هدف از تبليغات بنري، انتقال پيام برند و تبليغات به بازديدكنندگان وب‌سايت موردنظر است.

اين تبليغات در بخش‌هاي متمايزي از وب‌سايت‌ها كه به‌طور خاص براي تبليغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر مي‌شوند.اين بنرها اغلب به‌صورت مستطيلي هستند و هرچه مستطيل‌ها عريض‌تر باشند نسبت به بنرهاي باريك‌تر ، تأثيرگذاري بهتري دارند.بنرها مي‌توانند به‌صورت ثابت يا متحرك باشند.انتخاب فرمت مناسب براي آگهي‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترين نتيجه بسيار مهم است.

در اين نوع از تبليغات آنلاين هر سايت پربازديد، تعدادي جايگاه براي تبليغات در نظر گرفته و آن‌ها را با ارقام ثابت براي مدت زماني محدود به متقاضيان اجاره مي‌دهد.هر برند بر حسب نياز خود يا كمپين تبليغاتي كه در حال اجرا دارد مي‌تواند هزينه‌ جايگاهي را پرداخت كرده و آگهي خود را در معرض ديد مخاطبين قرار دهد.اين سبك از تبليغات يكي ازمحبوب‌ترين و متداول‌ترين نوع تبليغات بين برندهاست.

 

نحوه كار تبليغات بنري

در اين روش در ابتدا شما يك تصوير حرفه اي كه معرف خدمات يا محصول شماست را طراحي مي كنيد و سپس اين تصوير را در كانال هاي تلگرام، پيج هاي اينستاگرام يا سايت هاي پر بازديد قرار مي دهيد.در طراحي بنرهاي تبليغاتي در ابتدا لازم است مشخص كنيد كه آيا مي خواهيد اين بنر را در وب سايت هاي ديگر قرار دهيد يا اينكه مي خواهيد آن را در جوامع مجازي مثل تلگرام، اينستاگرام يا … منتشر كنيد.

اگر كه صاحب يك وب سايت باشيد مي توانيد به گونه اي بنر خود را طراحي كنيد كه بازديد كنندگان با مشاهده و كليك روي بنر شما وارد صفحه فرود (لندينگ پيج) سايتتان شوند.اگر هم كه مي خواهيد بازديدكنندگان را به كانال تلگرام يا پيج اينستاگرام خود هدايت كنيد لازم است كه آخرين پست هاي خود را با دقت زياد و مرتبط با موضوع بنر تبليغاتي خود قرار دهيد.

نحوه كار در تبليغات بنري بدين صورت است كه شركت‎‌هايي وجود داشته كه طرف قرارداد سايت‌هاي پربازديد و مطرح بوده و وظيفه اجاره اين جايگاه‌ها را دارند.وقتي شما از يكي از اين شركت‌ها جايگاه يا پكيجي را خريداري كنيد تبليغات شما در تمام سايت‌هاي طرف قرارداد بر اساس نوع خريد شما نمايش داده مي‌شود.كيفيت خدمات ارائه شده و سايت‌هاي تحت پوشش موضوعات مهمي است كه انتخاب ارائه دهنده سرويس تبليغات بنري را سخت خواهد كرد.

تبليغات بنري در ۳ قالب قراردادي صورت مي پذيرد:
تبليغات در بازه زماني مشخص
تبليغات همكاري در فروش (پورسانتي)
تبليغات كليكي ( مبلغي را به سايت‌ موردنظر پرداخت كند تا بنر را در سايت‌شان بگذارند )


سه دليل براي تبليغات بنري....

مطلب كامل در لينك زير

https://webdaran.com/what-is-banner-ads/

 


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

سئو و طراحي سايت باهم كار مي كنند

براي استفاده از بستر اينترنت بايد فضايي از آن را در اختيار داشت. در شبكه هاي مجازي با ايجاد حساب كاربري و ساختن يك صفحه مي توانيد به فعاليت بپردازيد. اما اين فضا متعلق به سايت است و امكان دارد به دلايل مختلف صفحه شما بسته يا دسترسي به سايت مورد نظر مسدود شود، همانطور كه سال قبل دسترسي به اپليكيشن و وب سايت تلگرام براي IP هاي ايراني مسدود شد.

 

با توجه به گسترش و رواج بازاريابي اينترنتي بسياري از افراد به استفاده از روش هاي مختلف اين نوع بازاريابي علاقمند شده اند. زيرا مي دانند كه بازدهي و جذب مخاطب با روش هاي بازاريابي اينترنتي بسيار بيشتر از روش هاي قديمي تبليغاتي است و همچنين انجام روش هاي ديجيتال ماركتينگ بسيار مقرون به صرفه مي باشد.

بر اساس پيش بيني كارشناسان فعال در حوزه بازاريابي و تبليغات به زودي روش هاي سنتي و بازاريابي قديمي به طور كلي منسوخ مي شوند و آن دسته از كسب و كار هايي كه همچنان از روش هاي سنتي براي تبليغات و بازاريابي استفاده مي كنند با شكست مواجه خواهند شد.

دنياي امروز دنياي اينترنت و بر خط است. ديگر تمامي كارها با چند كليك ساده در اينترنت و فضاي مجازي قابل انجام است. همين الان كه در حال خواندن مقاله هستيد بسياري از مردم با يك موبايل ساده از طريق طراحي سايت در حال كسب درآمد هستند.

همزمان با گسترش استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند، استفاده از اينترنت و فعاليت در اين بستر نيز افزايش يافته است و به يقين مي توان گفت زندگي بدون تلفن همراه و اينترنت براي بسياري از مردم امكان پذير نخواهد بود.

وب سايت ها بهترين بستر براي تبليغات

براي استفاده از بستر اينترنت بايد فضايي از آن را در اختيار داشت. در شبكه هاي مجازي با ايجاد حساب كاربري و ساختن يك صفحه مي توانيد به فعاليت بپردازيد. اما اين فضا متعلق به سايت است و امكان دارد به دلايل مختلف صفحه شما بسته يا دسترسي به سايت مورد نظر مسدود شود، همانطور كه سال قبل دسترسي به اپليكيشن و وب سايت تلگرام براي IP هاي ايراني مسدود شد. اين اتفاق ممكن است براي هر شبكه اجتماعي ديگري نيز رخ دهد. پس نمي توان فعاليت خود را محدود به اين قبيل فضا ها كنيد.

براي آنكه بتوانيد به بازاريابي اينترنتي بپردازيد بهتر است يك وب سايت داشته باشيد. وب سايت ها امن ترين و مطمئن ترين بستر ها براي تبليغات و فعاليت اينترنتي هستند. خيلي از سايت هاي معتبر مثل فيليمو بعد از موفق شدن با قرار دادن تبليغات در سايت خود درآمد بالايي دريافت مي كنند. در سال هاي اخير بسياري از صاحبان كسب و كار براي تبليغات و همچنين ديجيتال ماركتينگ به سمت راه اندازي وب سايت رفته اند. وب سايت ها همچنين مي توانند بهترين فضا براي كسب و كار اينترنتي باشند.

در دو سال گذشته بسياري از استارت آپ ها در كشور به وجود آمده اند. پايه و اساس اين شركت هاي نوپا فضاي اينترنت مي باشد. كسب و كار هاي آنلاين توانسته اند علاقه بسياري از مردم را به سمت خود جذب كنند. بر اساس پيش بيني هاي انجام شده در آينده اي نزديك تمامي كسب و كار هاي فعال در سطح شهر به فضاي اينترنت نقل مكان خواهند كرد. فعاليت در شهر مشكلات خود را به همراه دارد به همين دليل است كه مردم دوست دارند به صورت آنلاين و مجازي به كسب و كار بپردازند.

مردم براي خريد هاي روزانه و يا تهيه نياز هاي خود به فروشگاه ها و مغازه هاي سطح شهر مراجعه مي كنند. اما از زماني كه فروشگاه ها اينترنتي به وجود آمده اند، اغلب مردم با چند كليك ساده كالا هاي مورد نظر خود را درب منزل تحويل مي گيرند. به همين دليل است كه بسياري از مغازه ها و فروشگاه هاي فعال در شهر به فكر طراحي سايت حرفه اي مخصوص به خود شده اند.

سايت ها فقط مخصوص به خريد كالاها نيستند. شما هم اگر كسب و كاري داريد مي توانيد براي آن سايت راه اندازي كنيد. امروزه بسياري از خدمات به صورت آنلاين ارائه مي شوند. حتي خدماتي كه به فكر هيچ كسي خطور نمي كند نيز مي تواند به صورت آنلاين ارائه شود.

در گذشته مردم براي خريد و اجاره خانه، يافتن شغل و يا هر چيز ديگري به روزنامه ها رجوع مي كردند و ساعت ها وقت خود را صرف گشتن و تلفن زدن مي كردند. اما امروزه شما هر چيزي كه بخواهيد را مي توانيد در گوگل جستجو كنيد. حتي وب سايت هايي نيز براي درج آگهي رايگان راه اندازي شده اند كه شما مي توانيد نياز هاي خود را در آنها جستجو نماييد.

 

بهينه سازي وب سايت و موفقيت در كسب و كار

وقتي وب سايتي راه اندازي مي كنيد گوگل و ديگر موتور هاي جستجو آن را در ليست خود قرار مي دهند. به اين ترتيب وقتي كاربران كلمه اي را جستجو مي كنند يك ليست چند صفحه اي براي آنها نمايش داده مي شود. در اين ليست آدرس صد ها وب سايت وجود دارد. كاربر مي تواند به هر كدام از سايت ها مراجعه كند.

همانطور كه گفته شد ليست نتايجي كه گوگل نمايش مي دهند چند صفحه است. اما اغلب كاربران فقط از وب سايت هاي موجود در صفحه اول ديدن مي كنند زيرا با همان چند سايت نخست نيز مي توانند به هدف خود برسند. سايت هاي بسياري با استفاده از تجارب خود مثل مديسه به رتبه يك دست يافتند و شما هم مي توانيد از اين تجارب استفاده كنيد. عملا وب سايت هايي كه در صفحه دوم به بعد قرار دارند ديده نمي شوند. به همين دليل است كه بسياري از كسب و كار هايي كه وب سايت راه اندازي نموده اند نتوانستند به موفقيت برسند.

اغلب مديران وب سايت ها به دنبال بهينه سازي و سئو وب سايتشان هستند. منظور از سئو SEO: Search Engine Optimization مي باشد. به معناي بهينه سازي وب سايت براي قرار گرفتن در صفحات نخست گوگل مي باشد.

گوگل يك شركت قديمي در حوزه فناوري و اينترنت است. موتور جستجو گوگل براي رعايت حق كاربران خود هر وب سايتي را به آنها نمايش نمي دهد. همه كاربران مي دانند كه وب سايت هاي نمايش داده شده در صفحه اول گوگل مورد رضايت گوگل است. گوگل براي نمايش وب سايت ها به كاربران، آنها را از ابعاد مختلف آناليز مي كند و براي اين كار الگوريتم هاي مختلفي دارد.

بسياري از سايت ها براي قرار گرفتن در صفحه اول با يكديگر در رقابت هستند. زيرا اغلب افراد مي دانند براي نتيجه گرفتن از وب سايت خود بايد در نتايج گوگل به خوبي بدرخشند. سايت ساز شركتي يكي از خدمات طراحي سايت، مي باشد. شما عزيزان مي توانيد با طراحي و بهينه سازي وب سايت در كسب و كار خود به موفقيت هاي زيادي برسيد. سئو و بهينه سازي سايت شامل دو مرحله مي باشد: سئو داخلي و سئو خارجي. برخي از روش هاي بهينه سازي وب سايت در خارج از آن بايد انجام شود و برخي ديگر در داخل سايت انجام مي شوند. از روش هاي مختلف سئو به موارد زير مي توان اشاره نمود:

 

1-توليد و درج محتواي بهينه در صفحات وب سايت (توليد محتواي مناسب، مرتبط و غير كپي )
2-افزايش و كنترل سرعت بارگذاري وب سايت براي كاربران
3-بك لينك گذاري در وب سايت هاي مرتبط
4-رعايت چگالي كلمات كليدي در صفحات سايت و انتخاب كلمات كليدي مناسب و مرتبط
5-درج Meta Description
6-رعايت درج لينك هاي داخلي و خارجي در صفحات
7-رفع خطاي 404
8-بهينه سازي تصاويراين اصل براي سايت هايي كه تعداد محتوا بالايي دارند مثل آپارات خيلي مهم است .
9-Responsive و بهينه سازي وب سايت براي صفحات موبايلي
10-تبليغات و اشتراك گذاري محتوا در شبكه هاي اجتماعي
11-بهينه سازي كد هاي دستوري و حذف خطوط اضافه

موارد گفته شده تنها تعدادي محدود از روش هاي سئو مي باشد كه بايد توسط افراد متخصص در اين حوزه انجام شود. به طور خلاصه بايد گفت سئو و طراحي وب سايت با هم كار مي كنند. يعني آنكه شما نمي توانيد تنها با راه اندازي يك سايت انتظار موفقيت و ديده شدن در بستر اينترنت را داشته باشيد. وقتي وب سايت راه اندازي مي كنيد بايد بهينه سازي روي آن انجام گيريد. اگر به سايت ستاره نگاهي داشته باشيم اين سايت با طراحي زيبا و بهينه سازي مناسب توانست به رتبه يك سرچ ها دست يابد. با بهينه سازي صحيح وب سايت شما به صفحه نخست گوگل منتقل مي شود. در اين صورت وقتي كاربران كلمات كليدي مرتبط با وب سايتتان را جستجو مي كنند، آدرس سايت شما در صفحه اول به آنها نمايش داده مي شود به اين ترتيب شانس كليك وب سايتتان بالا مي رود.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

بازاريابي از طريق ايميل يا ايميل ماركتينگ چيست؟

يكي ديگر از تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ، ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل مي باشد و تيم توليد محتواي وب داران در اين مقاله قصد دارد به تعريف و توضيح تكنيك هاي ايميل ماركتينگ بپردازد.تا پايان مقاله ما را همراهي كنيد و نظرات و تجربيات خود را با ما به اشتراك بگذاريد.

در اصل استفاده از ايميل براي تبليغ محصولات و يا خدمات است، اما تعريف بهتر بازاريابي ايميل استفاده از ايميل براي توسعه روابط با مشتريان بالقوه است.بازاريابي از طريق ايميل بخشي از بازاريابي اينترنتي است كه شامل بازاريابي آنلاين از طريق وب سايت ها، رسانه هاي اجتماعي، وبلاگها و … مي‌شود.

اين روش در اصل همان ارسال نامه مستقيم است با اين تفاوت كه به جاي ارسال نامه از طريق سرويس پستي، پيام ها به صورت الكترونيكي و از طريق ايميل ارسال مي شوند.بيشتر ايميل هاي اسپمي كه حاوي متن هاي تبليغي هستند همه يك نمونه خوب از بازاريابي ايميل در بدترين حالت است.برخي مواقع شخصي يك ليست ايميل خريداري مي كند ( يا چندين ) و آن را به طور مكرر براي افراد موجود در ليست خود ارسال مي‌كند، اين كارها به بازاريابي ايميل نام بدي مي دهد.در بهترين حالت بازاريابي از طريق ايميل به مشاغل اجازه مي دهد تا مشتريان خود را آگاه نگه داشته و پيام هاي بازاريابي خود را به مشتريان خود اختصاص دهد.

بازاريابي ايميل مي تواند شخصي سازي شود

 

شما مي توانيد بازاريابي ايميل خود را شخصي سازي كنيد، براي اين منظور مي توانيد گروه خاصي از مشتريان و افراد را هدف قرار دهيد.ارائه پيشنهادات منحصر بفرد به مشتريان براي خريد محصولات و يا ارائه سرويس‌هايي به مشتريان در روز تولد آن ها نمونه هايي از شخصي سازي بازاريابي ايميل است.

براي مثال ممكن است يك رستوران به مناسبت تولد مشتريان خود به آنها ايميل ارسال كند و يك آفر ۵۰ درصدي به آن ها ارائه دهد.

بازاريابي از طريق ايميل به يك نام تجاري كمك مي كند تا با گذشت زمان توسعه پيدا كند و با مشتريان خود ارتباط برقرار كند و اميدوار به افزايش فروش و افزايش وفاداري مشتري شود.بهترين شيوه بازاريابي ايميل، توسعه ليست ايميل شما به جاي خريد ليست هاي ايميل است.همچنين ايميل بايد براي استفاده در تلفن همراه نيز بهينه شود زيرا طبق آمار نيمي از ايميل ها در دستگاه هاي تلفن همراه باز شده است.

مزاياي ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل
مزاياي ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل

دو مزيت بزرگ در روش بازاريابي ايميل، قيمت و سهولت است.

ارسال نامه الكترونيكي روشي ارزان براي تبليغ يك شركت و همچنين محصولات و خدمات آن در مقايسه با انواع ديگر روش هاي بازاريابي است.همچنين تنظيم و پيگيري يك كمپين بازاريابي از طريق ايميل بسيار آسان است و اين يك نوع بازاريابي بسيار در دسترس براي مشاغل كوچك محسوب مي شود.خبرنامه ها را مي توانيد به ايميل كساني كه اطلاعات لازم را در وب سايت شما ارائه داده اند ارسال كنيد.

به عنوان مثال ارائه اخبار جديد درباره شركت به مشتريان بالقوه، رويدادهاي آينده و يا پيشنهاد هاي ويژه و البته يادآوري اين نكته كه شغل شما هنوز وجود دارد و شايد زمان آن رسيده باشد كه بازديد ديگري از وب سايت شما داشته باشند.

مطلب كامل در لينك زير ....

بازاريابي از طريق ايميل يا ايميل ماركتينگ چيست؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) چيست؟

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) يك استراتژي بازاريابي ديجيتال است كه براي افزايش ميزان ديده شدن يك وب سايت در نتايج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده مي‌شود.در حالي كه اصطلاح صنعت زماني با هر دو فعاليت جستجوي ارگانيك ( SEO & google ad ) شناخته مي‌شد اما اكنون تقريباً منحصرا به تبليغات جستجوي پولي اشاره دارد.

بازاريابي موتور جستجو همچنين به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” يا ” پرداخت به ازاي هر كليك ( PPC ) ” شناخته مي‌شود.

چرا بازاريابي موتور جستجو مهم است؟

با افزايش تعداد مشتريان و افرادي كه در حال خريد و يا تحقيق درباره محصولات آنلاين هستند، بازاريابي موتور جستجو به يك استراتژي مهم بازاريابي آنلاين براي افزايش دستيابي (ديده شدن) به يك شركت تبديل شده است.در واقع اكثر بازديدكنندگان جديد يك وب سايت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سايت مورد نظر خود را پيدا مي‌كنند.

در بازاريابي موتور جستجو تبليغ كنندگان به ازاي هر كليكي روي سايت آن ها مي‌شود پول پرداخت مي‌كنند، نه صرفاً فقط براي ديده شدن!اين يك راه كارآمد براي يك شركت است كه دلارهاي بازاريابي خود را خرج كند.همچنين در اين روش به عنوان پاداش اضافه شده، هر بازديد كننده به طور تدريجي رتبه وب سايت را در نتايج جستجو ارگانيك بهبود مي بخشد.

 

از آنجا كه مصرف كنندگان با هدف يافتن اطلاعاتي با ماهيت تجاري از موتور جستجو استفاده مي‌كنند، پس آن ها از نظر رواني آماده تبديل شدن به يك خريدار يا مشتري هستند، اين در مقايسه با روش‌هاي ديگر مانند رسانه هاي اجتماعي كه در آن كاربران به طور صريح در جستجوي چيزي نيستند، بهتر است.

بازاريابي موتور جستجو دقيقاً در زمان مناسب به مصرف‌كنندگان مي‌رسد: هنگامي كه آنها آماده دريافت اطلاعات جديد هستند.برخلاف اكثر تبليغات ديجيتال، تبليغات ppc غير قابل نفوذ است و نمي‌توان براي آن مشكل ايجاد كرد.با استفاده از SEM نتايج فوري است و مطمئناً سريع ترين راه براي هدايت ترافيك به وب سايت محسوب مي‌شود.

بازاريابي موتور جستجو چگونه كار مي كند؟

موتورهاي جستجوگر از الگوريتم هاي پيچيده اي براي اطمينان از نمايش مناسب نتايج براي هر جستجو استفاده مي‌كنند از جمله با توجه به لوكيشن (مكان) و ساير اطلاعات موجود.در تبليغات جستجو پولي، تبليغات پشتيبان اكثراً در بالاي صفحه ظاهر مي شود كه آن ها را نسبت به ديگر نتايج ارگانيك برجسته تر مي كنند.

SEM از ديد كاربر.....

ادامه مطلب در لينك زير .....

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) چيست؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

طراحي سايت حرفه اي چيست ؟

اگر دنبال اين هستيد كه در حرفه خود خوش نام و معروف باشيد قدم اول داشتن يك سايت حرفه اي مي باشد.

طراحي سايت
طراحي سايت امروزه از اهميت بالايي برخوردار است. فرض كنيد فردي اسم شركت شما را شنيده است و مي خواهد در مورد شما بيشتر بداند. او اولين كاري كه انجام مي دهد؛ جستجو در فضاي اينترنت است. وقتي در اينترنت نامي از شما پيدا نكند در نتيجه دلسرد شده و نام شركت شما را رفته رفته فراموش خواهد كرد. طراحي سايت درجه يك مانند فيليمو امري فني و پيچيده است و نمي توان آن را به هر كسي سپرد. براي اينكه يك وب سايت از صفر به صد خود برسد تيم هاي مختلفي مشغول كار روي آن خواهند بود. از تيم گرافيك گرفته كه اولين قدم هاي طراحي وب سايت را بر مي دارد؛ تا تيم توليد محتوا كه وب سايت شما را تكميل و به روز رساني مي كند. به همين دليل است كه اكثر كارشناسان طراحي سايت را تلفيقي از هنر و فن مي دانند.
طراحي سايت ارزان

اگر يك شركت نوپا هستيد كه داراي بودجه اي اندك است. براي گسترش كسب و كار خود در فضاي اينترنت به شما طراحي سايت ارزان را پيشنهاد مي كنيم. هيچ وقت در ابتدا به سايت هاي بزرگ مانند پارس فوتبال توجه نكنيد چرا كه اين سايت ها سالهاست در اين زمينه فعاليت مي كنند و شما به هيچ شكل نمي توانيد به راحتي جايگاه آنان را بدست بياريد. طراحي سايت سريع به شما كمك مي كند تا با كمترين سرمايه و در كوتاه ترين زمان صاحب يك سايت آماده فروشگاه اينترنتي شويد.


طراحي فروشگاه اينترنتي
طراحي سايت فروشگاهي از آن جايي رونق گرفت كه كسب و كار ها از حالت آفلاين به سمت آنلاين شدن حركت كردند و امروز ما شاهد اين هستيم كه ديگر مردم براي خريد هر وسيله اي به مغازه مراجعه نمي كنند و تنها با چند كليك ساده جنس مورد نظرشان را خريداري مي كنند. يكي از سايت هاي معتبر داخلي در اين زمينه را مي توان اسنپ ماركت نام برد. از همين روي بسياري از كسب و كار ها علاوه بر ادامه ي فعاليت هاي خود به صورت سنتي، وارد فضاي ديجيتال شدند.

اما با بيشتر شدن رقابت اين فروشگاه ها در فضاي ديجيتال در حال حاضر وارد شدن به اين حوزه كار آساني نيست. فرض كنيد ديگر چه شركتي مي تواند با فروشگاه هايي نظير ebay و Amazon رقابت كند. شركت هايي كه اقتصاد كشوري مانند آمريكا به آن ها وابسته است. به همين منظور وقتي مي خواهيد وارد دنياي فروشگاه هاي آنلاين شويد؛ بايد خلاقيت از سر و كول سايتتان بالا برود. در نتيجه بايد طراحي سايتتان را به يك طراح چيره و زبردست بسپاريد.

چگونگي همكاري با يك شركت سئو
براي اينكه شما بخواهيد سئوي خود را برون سپاري كنيد دو انتخاب دارد:

يك) سپردن سئوي سايت خود به فري لنسر ها

دو) سپردن سئوي سايتتان به يك شركت بهينه سازي سايت

شركت هاي خدمات سئو با داشتن چندين كارشناس مجرب مي توانند سئو سايت تهران شما را در مدت زمان كمتري بهبود ببخشند و رتبه ي وب سايتتان را در نتايج سرچ گوگل به طور چشمگيري افزايش دهند. به همين دليل هم هزينه ي بهينه سازي سايت اينگونه شركت ها بسيار بيشتر از فري لنسر ها است. البته اين را هم فراموش نكنيد كه شركت هاي سئو اكثرآ داراي مجوز از وزارت صنعت و معدن هستند و به صورت مستقيم نمي توانند سر شما را كلاه بگذارند.

اما نكته اي كه در كار با اينگونه شركت ها بايد به آن توجه كنيد؛ ليست هزينه هاي پرداختي از جانب شماست. بد نيست از تجربيات سايت هاي بزرگ مانند طرفداري نيز در اين زمينه استفاده كنيد. ممكن است بعد از عقد قرارداد و واريز مبلغ توافق شده برخي از اين شركت ها از شما طلب هزينه ي جداگانه براي اقدامات اضافه بر سازمان خود بكنند. اما مسئله اي كه در اينجا حائز اهميت است؛ عدم وجود اقدامات اضافه بر سازمان مي باشد.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

بازاريابي ويروسي ( viral marketing ) چيست؟

محتواي ويروسي، معمولا يك استراتژي ويروسي طراحي شده خوب در پشت خود دارد، البته بخشي از آن هم ناشي از شانس است اما خلاقيت و آماده سازي نيز بسيار مهم هستند.

بازاريابي ويروسي يا viral marketing يكي از روش هاي ديجيتال ماركتينگ به شمار مي رود و وب داران در اين مقاله قصد دارد به شما بگويد كه تعريف اين مفهوم ( viral marketing ) در واقع چيست، يك كمپين ويروسي چگونه كار مي كند و اينكه مزاياي بازاريابي ويروسي چيست و همچنين در ادامه مثال هايي در اين زمينه ذكر خواهيم كرد.

در ادامه با ما همراه باشيد.

بازاريابي ويروسي چيست؟

بازاريابي ويروسي عبارت است از امكان ايجاد علاقه و فروش بالقوه يك برند يا محصول، از طريق پيام هايي كه مانند ويروس پخش مي شود به عبارت ديگر به سرعت و از شخصي به شخص ديگر.اين ايده براي اين است كه كاربران خودشان تصميم بگيرند كه محتوا را به اشتراك بگذارند.شبكه هاي اجتماعي به دليل سرعت و سهولتي كه در اشتراك گذاري دارند زيستگاه طبيعي اين نوع بازاريابي هستند.

از متداول ترين مثال هاي اخير در اين زمينه مي‌توان به ايجاد فيلم هاي متحرك و شگفت انگيز و يا ويدئو هاي ديدني در يوتيوب اشاره كرد كه سپس در فيس‌بوك، توييتر و كانال هاي ديگر به اشتراك گذاشته مي شوند.دليل ويروسي بودن آن سهولت در پخش و اشتراك است.

 

اگرچه بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين يك شمشير دولبه است زيرا ما نمي توانيم فراموش كنيم كه در اين كمپين قسمت بزرگي از كنترل به دست كاربران مي افتد و ما اين ريسك را مي‌كنيم كه ممكن است پيام به صورت اشتباه تفسير شود!از طرف ديگر يك كمپين ويروسي موفق مي تواند براي نتايج نام تجاري شما معجزه كند.

يك كمپين ويروسي چگونه كار مي كند؟

ايجاد يك كمپين بازاريابي ويروسي بسيار ساده است: يك فيلم يا نوع ديگري از محتوا را ايجاد كنيد كه براي مخاطب هدف جذاب باشد سپس آن را در فضاي اينترنت قرار دهيد و اولين اقدامات را براي تحرك آن برنامه‌ ريزي كنيد و از آنجا شكل بگيريد.سپس تنها كاري كه مي‌توانيد انجام دهيد اين است كه منتظر بمانيد تا فيوز روشن شود و كاربران مانند ديوانه ها شروع اشتراك گذاري آن كنند.

جالب است بدانيد در بعضي از موارد viral marketing به طور تصادفي اتفاق مي‌افتد، براي مثال از طريق ويدئويي كه توسط يك كاربر خصوصي بارگذاري مي شود و ناگهان محبوب مي‌شود و شروع به گردش در سراسر اينترنت مي كند.در مورد استراتژي انتشار فيلم هاي ايجاد شده توسط برندها ما دو اصل تمركزي داريم: نمايش داده شده يا پنهان

در حالت اول كاربر از اولين لحظه آگاه است كه در حال مشاهده محتواي تبليغاتي است، در حالي كه در حالت دوم، مشاركت برند پنهان است و بعدا مشخص مي شود.

ادامه مطلب در لينك زير....

بازاريابي ويروسي ( viral marketing ) چيست؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

آپديت 7.22h بازي Dota 2 با تمركز روي آيتم‌ ها و هيروها منتشر شد

شركت ولو پيش از شروع مرحله‌ي مقدماتي اولين رويدادهاي داراي امتياز DPC فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹، بسته‌ي به‌روزرساني 7.22h بازي Dota 2 را براي اعمال تغييرات روي برخي از آيتم‌ها و هيروها در دسترس قرار داد.

در تازه‌ترين اخبار بازي مطلع شديم كه شركت ولو پس از پايان مسابقات WePlay Reshuffle Madness بسته‌ي به‌روزرساني 7.22h بازي Dota 2 را براي تضعيف تعدادي از هيروها و آيتم‌هاي پرطرفدار تورنمنت سالانه‌ي The International 9 در دسترس قرار داده است. تمركز اين آپديت روي تضعيف چهار آيتم و پنج قهرمان و كاهش ميزان XP حاصل از كشتن Neutralها است. با عنايت به اينكه اين به‌روزرساني درست پيش از شروع مرحله‌ي مقدماتي اولين رويدادهاي ماينور و ميجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ منتشر شده است، تيم‌ها بايد در فرصت باقيمانده استراتژي‌هاي خود را مورد بازنگري قرار دهند. بيش از اين درباره‌ي اين به‌روزرساني سخن نمي‌گوييم و يك راست به سراغ بررسي تغييرات آن مي‌رويم.

تغييرات كلي
درحال‌حاضر Neutralها ۵ درصد XP كمتري در اختيار بازيكنان قرار مي‌دهند.
در اين به‌روزرساني شاهد تضعيف بيشتر Neutralها هستيم. در آپديت قبلي شاهد تضعيف آن‌ها به همين مقدار بوديم و حال اين موجودات مقدار ۹.۷۵ درصد XP كمتري را نسبت به پچ مسابقات The International 9 در اختيار مي‌گذارند. مي‌توان گفت كه درحال‌حاضر ورود زودهنگام به جنگل هيچ توجيه خوبي نمي‌تواند داشته باشد.

 

تغييرات آيتم‌ها
ميزان آرمور آيتم Medallion of Courage از ۶ به ۵ كاهش يافت.
ميزان آرمور آيتم Phase Boots از ۵ به ۴ كاهش يافت.
ديگر از فروشگاه جانبي نمي‌توان آيتم Ring of Protection را خريداري كرد.
ميزان آرمور آيتم Solar Crest از ۱۰ به ۸ كاهش يافت.
از اين پس نمي‌توان آيتم Ring of Protection را از فروشگاه جانبي خريداري كرد و اين بدان معنا است كه نه‌تنها امكان تكميل آيتم Ring of Basilius در لاين‌ها وجود ندارد، بلكه بازيكنان از تهيه‌ي يك Ring of Protection ساده براي افزايش آرمور قهرمانان خود و به‌دنبال آن كاهش آزار بازيكنان ساپورتر حريف محروم خواهند ماند. آيتم‌هاي Medallion of Courage ،Phase Boots و Solar Crest آيتم‌هاي بسيار محبوبي در مسابقات اينترنشنال امسال بودند و درحال‌حاضر هم از ميزان محبوبيت آن‌ها كاسته نشده است. با اينكه چكش تضعيفِ آپديت تازه بر سر اين آيتم‌ها فرود آمده است، اما در مجموع تاثير زيادي رو آن‌ها نداشته و احتمالاً در به‌روزرساني 7.23 شاهد كاهش چشم‌گير محبوبيت آن‌ها خواهيم بود.

تغييرات هيروها
Kunkka

زمان مورد نياز براي استفاده از مهارت Ghost Ship از ۶۰/۵۰/۴۰ به ۷۰/۶۰/۵۰ افزايش يافت.
زمان مورد نياز براي استفاده از مهارت X Marks The Spot از ۲۶/۲۰/۱۴/۸ به ۳۶/۲۶/۱۸/۱۰ افزايش يافت.
ظاهراً هيروي Kunkka نمي‌تواند فرصتي براي استراحت به دست آورد. كماكان شاهد تضعيف اين درياسالار هستيم، اما اين موضوع بازيكنان را از انتخاب آن دلسرد نمي‌كند. اين قهرمان برنده‌ي نهايي لاين مياني است كه تنها جلوي برخي از هيروهاي بازي نظير Huskar سر تعظيم فرود مي‌آورد. اين قهرمان حتي با تمام اين نرف‌ها باز هم انتخاب مي‌شود و اين چرخه ادامه مي‌يابد. بارها و بارها زمان مورد نياز براي استفاده از مهارت‌هاي اين قهرمان تغيير يافته و اين كار نتيجه‌اي به‌دنبال نداشته است، اما به نظر مي‌رسد كه آيس فراگ اين‌بار با افزايش Cooldown هر دو مهارت Ghost Ship و X Marks the Spot سوراخي را در بادبان‌هاي كشتي Kunkka ايجاد كرده است.

منبع :vpesports


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،

بازدید:

لاجيتك شركت استريم لبز را به قيمت 89 ميليون دلار خريداري كرد

به استناد اخبار جديد، لاجيتك شركت Streamlabs را خريداري كرده است. مبلغ اين قرارداد برابر با 89 ميليون دلار عنوان شده است.

اگر از آن دسته افرادي هستيد كه به بازي هاي ويديويي لايو استريم علاقه مند هستيد احتمالا نام استريم لبز را شنيده ايد. اين شركت توليد كننده يك ابزار نرم افزاري رايگان و محبوب براي پوشش مطالب در بالاي تمام بازي ها است كه به استريمرها اجازه مي دهد هر چيزي، از اسپانسرشيپ گرفته تا تبليغات را در بالاي ويديوي خود نمايش داده يا ببينند.

اكنون لاجيتك قصد دارد اين شركت را به قيمت 89 ميليون دلار به علاوه 29 ميليون دلار اضافه خريداري كند. استريم لبز ادعا كرده كه داراي 1.6 ميليون استريمر است كه ماهانه از اين ابزار استفاده مي كنند و تاكنون 161 ميليون ساعت نيز از تاريخ ژانويه 2018 پخش شده است. اين شركت همچنين داراي برنامه گوشي هوشمند نيز هست كه گفته شده داراي حدود 480 هزار كاربر است.

 

اين خريد مي تواند نتايج خوبي به همراه داشته باشد. لاجيتك مدتي است كه سخت افزارهايي براي گيمرها و استريمرها (همچون وب كم) توليد مي كند. اكنون با اين خريد، اين شركت صاحب نرم افزاري براي پيشرفت سخت افزارهاي خود و راحتي بيشتر كاربرانش نيز مي شود.

طي پستي كه استريم لبز در آن از اين معامله خبر داده است، موسس استريم لبز از اين نكته خبر داده كه خدمات آن ها رايگان باقي خواهد ماند و آن ها كماكان از تمام پلتفرم ها از جمله ويندوز، اندرويد و iOS پشتيباني مي كنند.

منبع : techcrunch


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،

بازدید:

اينفوگرافيك چيست؟

اينفوگرافيك چيست؟

اينفوگرافيك بيانگر ارزش و كارايي ارتباط تصويري است.

بيشتر ادراك ما از محيط پيرامونمان به وسيله چشم‌هايمان است و مغز هم علاقه زيادي به تجزيه و تحليل اطلاعات به صورت تصويري دارد، پس اگر اطلاع رساني و انتقال پيام به كمك تصوير انجام پذيرد اثرگذاري و مدت ماندگاري آن در ذهن بيشتر است.تعريف بالا خلاصه‌اي از اينفوگرافيك به زبان ساده بود.

استفاده از اينفوگرافيك لزوماً به معني استفاده از تصاوير ساده نيست بلكه مي تواند شامل عكس، نقشه، دياگرام، نمودار و غيره باشد.از محبوبيت اينفوگرافيك ها مي توان به قابليت تبديل محتواي متني استاندارد به يك محتواي تصويري كه قابل درك آسان است، اشاره كرد.احتمالاً به همين دليل است كه بيشتر بازارياب هاي ديجيتال و طرفداران سئو توانايي اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال را بسيار بالا مي دانند.

دلايل استفاده از اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال

 

 استفاده از اينفوگرافيك در محتواي وب سايت باعث بهبود سئو و در نتيجه افزايش ترافيك وب سايت مي شود.
 توجه افراد را بهتر جلب مي كند، زيرا همانطور كه گفتيم مغز انسان تصاوير بصري را بهتر مي فهمد.
 اينفوگرافيك شانس بالايي دارد كه به طور ويروسي ( viral marketing ) گسترش يابد و بين كاربران پخش شود، در توييتر ريتوييت اينفوگرافيك ها حدود 800 برابر ريتوييت ساير پست هاست كه اين رقم قابل توجهي است.
 دليل مهم ديگر اين است كه اينفوگرافيك، آگاهي نسبت به برند را افزايش مي دهد و حرفه اي بودن را به نمايش مي گذارد.
 محتوايي است كه به راحتي مي تواند مجددا به اشتراگ گذاشته شود و بارها مورد استفاده قرار بگيرد.
 اينفوگرافيك هاي توليد شده علاوه بر استفاده در فضاي آنلاين و ديجيتال، مي توانند در تبليغات كاغذي شركت نيز چاپ بشوند و اين هماهنگي تصويري را براي مخاطب به وجود مي آورد و به گسترش آگاهي برند كمك مي كند.
سخن آخر در رابطه با اينفوگرافيك

در نهايت مي توان گفت اينفوگرافيك چهار خدمت حياتي را مي تواند ارائه كند: ارزش پيشنهادي، ساختن يك برند، بيان يك داستان، و حركت مخاطبين مشتاق در طول پروسه خريد.

حال به قسمت جذاب دوم مقاله مي رسيم.

براي مطالعه كامل اين مقاله آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/what-is-affiliate-marketing-and-infographick/


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

بازي The Last of Us 2 بخش چندنفره آنلاين نخواهد داشت

در جريان خبرهاي تازه بازي The Last of Us Part 2، مشخص شد كه اين بازي فاقد بخش آنلاين خواهد بود؛ خبري كه باتوجه به عملكرد اخير ناتي‌داگ براي طراحي حالت آنلاين بازي، كاملا غيرمنتظره بود.

بالاخره به‌روز Outbreak Day رسيديم و خبرهاي جديد از بازي The Last of Us Part 2. پيش‌تر اعلام شده بود كه در جريان اين روز به‌خصوص قرار است يك رويداد ويژه براي رسانه‌ها برگزار و يك محتواي ويژه از مراحل داستاني بازي كه حدودا ۳ ساعت تجربه‌اش به‌طول مي‌انجامد، در اختيار رسانه‌ها قرار داده شود تا بتوانند از تجربه‌ي بازي براي دنبال‌كنندگان و مخاطبان خود بنويسند.

حالا و در جريان‌ آخرين اخبار بازي مشخص شده كه بازي The Last of Us 2 برخلاف نسخه‌ي قبلي خود از بخش رقابتي آنلاين و در كل،‌ هيچ فرم از بخش آنلاين بهره نخواهد برد. رهبر تيم طراحي The Last of Us Part 2 يعني اميليا شاتز در گفت‌وگو با بلاگ PC Gamer، درباره‌ي بخش آنلاين بازي و عدم وجود آن در اثر نام‌برده چنين گفت:

 

ما روي ارائه‌ي يك تجربه‌ي تك‌نفره‌ي باكيفيت متمركز هستيم و درنتيجه‌، The Last of Us Part 2 را تنها در قالب يك اثر تك‌‌نفره خواهيم ساخت و بله، اين بازي تنها يك اثر تك‌نفره است و حالت چندنفره نخواهد داشت.

موضوع بهره نبردن The Last of Us Part 2 از يك بخش چندنفره‌ي آنلاين با توجه به‌عملكرد تيم ناتي‌داگ در استخدام نيروهاي مختلف براي ساخت يك حالت چندنفره براي بازي و صحبت‌هايي كه اخيرا پيرامون انتشار نسخه‌ي بتاي بخش چندنفره‌ي بازي مي‌شد، خبري كاملا غيرمنتظره است. البته كه با استناد به‌اين خبر مي‌توانيم از تمركز تمام و كمال ناتي‌داگ روي بخش تك‌نفره‌ي بازي اطمينان حاصل كنيم اما براي كساني كه دوست داشتند ببينند حالت چندنفره‌ و باكيفيت TLOU 1 چطور قرار بود در قسمت دوم پيشرفت كند و قدم‌هايي روبه‌جلو بردارد، اين خبر قطعا نااميدكننده خواهد بود. به‌هرحال بايد صبر كنيم و ببينيم كه در زمان عرضه‌ي اثر، ناتي‌داگ چطور بازي‌اي را براي ما ترتيب داده است.

The Last of Us Part 2 در تاريخ ۲ اسفند (۲۱ فوريه) به‌صورت انحصاري راهي پلي استيشن 4 خواهد شد.

منبع : dualshockers


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]