مهم ترين قواعد طراحي وب سايت را بدانيد

مهم ترين قواعد طراحي وب سايت را بدانيد در طراحي وب سايت كه اكنون يكي از شغل هاي محبوب و پرطرفدار نيز شده است،بايد هميشه قواعد اصولي آن را رعايت نمود. طراحي وب سايت بر اصول خاصي استوار است. اصولي كه بر اثر سال ها طراحي سايت و با بررسي عوامل مختلف موثر بر ديد مخاطبين استوار شده است. اين اصول به عنوان يك راهنماي جامع و كامل به طراحان وب كمك مي كند تا بتوانند تاثيرات روان شناختي را تا آن جا كه ممكن است بر روي مخاطبين كنترل نمايند.

براي دست ‌يابي به چنين هدفي، طراح بايد عناصر طراحي وب و چگونگي استفاده از آن ‌ها را براي تأثير بر حال و هواي كاربر بداند. با استفاده از چنين دانشي، طراح قادر است تجربه ‌ي بازديد كننده در حال گشت‌ وگذار از وب ‌سايت را درك نمايد.در اين مطلب قصد داريم به ۴ اصل مهم در طراحي سايت بپردازيم تا به شما كمك نمايد سايتي جذاب و پر مخاطب طراحي نماييد.

محتوا

يكي از مهمترين مواردي كه در طراحي وب سايت بايد به آن توجه داشت، محتوا و نحوه نمايش آن است. در گذشته و روزهاي آغازين وب، سايت هاي اينترنتي شامل صفحه اي بودند كه شايد تا ۱۰ هزار كلمه را در خود جاي مي دادند. اين كار باعث مي شد مخاطب احساس خوبي نداشته باشد و نتواند به سادگي مطالب مورد نياز خود را در صفحه مورد نظر بيابد.

اصول طراحي وب سايت امروزه به ما مي گويد كه بايد محتوا را به گونه اي خلاصه، مفيد و جذاب ارائه نماييم تا مخاطب علاوه بر دستيابي ساده تر به مطالب خود، احساس خوبي به سايت پيدا كرده و جذب آن شود.رعايت اين اصل در سايت هاي خبري مانند جام نيوز بايد به درستي رعايت شود. مخفي كردن محتوا يا ارائه‌ ي بيش‌ازحد، باعث مي ‌شود وب ‌سايت ازنظر مخاطب آزار دهنده تلقي شود و حتي پتانسيل كسب درآمد را از بين ببرد.

علاوه بر اين توجه به تعيين لحن و نوع بيان مطالب مي تواند باعث ايجاد چهره تجاري شما شود. ارائه مطالب در مكان هاي درست و منطقي مي تواند باعث جلب اعتماد كاربر و ايجاد احساس خوشايند در او شود. بنابراين مطالبتان را مرتب، خلاصه و مفيد ارائه نماييد و در صورت نياز از حرفه اي هاي توليد محتوا به منظور استفاده صحيح از اصول روانشناسي طراحي وب استفاده نماييد.

فضا

چيدمان يك صفحه وب تاثير بسيار زيادي در جذب مخاطب دارد. مي تواند نظر و احساس كاربر را تا حد زيادي دست خوش تغيير نمايد. از اين رو چينش اصولي، صحيح و مناسب محتوا بايستي در اولويت شما قرار گيرد، اما اين جايگذاري محتوا بايد با توجه به اين نكته باشد كه قرار است چه درصدي از صفحه‌ي وب را اشغال كند.

در طراحي وب اصطلاحي تحت عنوان «فضاي سفيد» (White Space) وجود دارد. اين اصطلاح به معني فضاهاي موجود در سايت است كه هيچ محتوا و يا عنصر بصري خاصي در آن گنجانده نشده است. بايد توجه داشته باشيد كه بخش ها در طراحي سايت تهران از اهميت بسيار بالايي برخوردار هستند زيرا مهم ترين عامل براي ايجاد آرامش و استراحت براي كاربر محصوب مي شوند. اين فضاهاي استراحت معمولاً در حواشي يا فضاي خالي اطراف محتوا قرار مي گيرند.

مفهوم «مينيماليسم» با «كمينه ‌گرايي» در بحث طراحي وب كه به معناي كاهش استفاده از منابع ديداري است محبوبيت بسياري در ميان طراحان وب داشته است.شما به عنوان يك طراح سايت بايد از اين موضوع آگاه باشيد كه وجود مطالب و محتوا در حجم بسيار زياد و بدون وجود هيچ استراحتگاهي براي چشم و فضاي خالي مي تواند سبب آشفتگي مخاطب شود.

در مقابل وقتي شما از اين تكنيك در نمايش اطلاعات خود استفاده مي كنيد، كاربر حس مي كند كه شما مي دانيد او دقيقا به دنبال چه چيزي است و قصد نداريد وقت و انرژي او را با گزافه گويي و ارائه مطالب بي اهميت به هدر بدهيد.

رنگ

به طور كلي رنگ ها نقش مهمي در طراحي يك سايت ايفا مي كنند. رنگ هاي اصلي و مهم سايت همواره از سوي سازمان و يا شخص سفارش دهنده و با توجه به رنگ هاي اصلي سازمان تعيين مي گردد.

در اغلب طراحي هاي امروزي رنگ هاي غالب استفاده شده در وب سايت، رنگ هاي خنثي هستند(مانند سايه ‌ها و طيف سفيد، خاكستري و مشكي) از جمله انتخاب رنگ مناسب در طراحي مي توان به پارس فوتبال اشاره كرد. اين رنگ ها اغلب در كناره هاي اصلي مورد استفاده قرار مي گيرند و با توجه به فضايي كه اشغال مي نمايند يك تسلط كلي بر رو صفحه دارا هستند.

به ‌طور مثال اگر رنگ ‌هاي اصلي شركتي آبي و زرد باشد، با استفاده از رنگ‌ هاي خنثي يعني سفيد و سياه، به ‌جاي استفاده از پس ‌زمينه‌ اي آبي يا زرد، احتمالاً رنگ سفيد را انتخاب خواهند كرد. اين رنگ‌ هاي خنثي كم‌ وبيش كاركردي همچون فضاي سفيد دارند، فرصتي را براي استراحت فراهم مي‌ كنند. با استفاده از مثال بالا، اگر مخاطب سايتي را با رنگ ‌هاي آبي و زرد ببيند، بدون شك تمركز برايش بسيار مشكل خواهد بود (تصور كنيد متن زرد بر پس ‌زمينه ‌اي آبي).

علاوه بر اين ها بايد بدانيد كه استفاده از رنگ هاي متفاوت مي تواند در روانشناختي شما تاثير چشم گيري داشته بشد. به عنوان مثال انتخاب رنگ هاي سرد مانند آبي، سبز و صورتي مي توانند احساس دعوت كننده اي را به مخاطب القا نمايند. كه حاوي يك حس حرفه اي و آرامش بخش مي باشد. رنگ زرد يك حس سردي

و غيردوستانه را به كاربر منتقل مي نمايد. رنگ هاي گرم شامل زرد، نارنجي و قرمز مي توانند احساس آرامش، گرما و حس خلاقيت را انتقال دهند. اگر قصد داريد تا مانند سنجش به موفقيت برسيد بايد به انتخاب رنگ هاي آنها نيز توجه كنيد. البته انتقال حس هايي چون خشم و استرس نيز با اين رنگ ها ممكن است. به ‌علاوه‌ي اين نكات، رنگ‌ هاي خنثي مانند سفيد، باوجود اين ‌كه حس آزادي و رهايي را انتقال مي ‌دهند

اما مي ‌توانند حس خسته‌ كننده بودن را نشان دهند. خاكستري معمولا به‌ عنوان رنگي مدرن در نظر گرفته مي ‌شود اما مي ‌تواند خيلي سرد و غيردوستانه باشد. سياه از طرف ديگر احساس حرفه ‌اي بودن را القا مي ‌كنند اما به دليل ماهيت اين رنگ مي ‌تواند بيش‌از حد بر طراحي تسلط پيدا كند.

حال كه چيزهايي را دربراه روانشناسي رنگ ها آموختيد بايستي با استفاده صحيح از آن ها احساس مورد نظر خود را به كاربر انتقال دهيد. به عنوان مثال اگر قصد داريد احساس مثبت مخاطبان را بدست آوريد استفاده تركيبي از رنگ هاي آبي و سبز و در صورت تمايل به كسب حس خلاقيت و دوستي تركيبي از رنگ هاي آبي و سبز به همراه زرد و نارنجي كه در يك زمينه سفيد يا خاكستري روشن به طور صحيح چيده شده اند مي تواند تاثيرات چشمگيري را دارا باشد.

تايپوگرافي

تايپوگرافي يكي ديگر از عناصري است كه مي تواند در طراحي يك وب سايت موثر و كارآمد باشد. در گذشته تنها ۱۵ فونت براي طراحي سايت در دسترس طراحان وب قرار داشت، اما با پيشرفت تكنولوژي وب و ظهور CSS3 طراحان وب به دنيايي از فونت ها و استايل هاي مختلف براي طراحي يك سايت منحصر به فرد دسترسي يافته اند.

خانواده‌ ي فونت‌ ها براي استفاده در موقعيت ‌ها و مصارف خاصي طراحي‌ شده‌ اند. بايد توجه داشت كه اين فونت ها در اصول سئو سايت تاثير مستقيم دارد و به شما پيشنهاد مي كنيم اگر اطلاعات كافي در اين زمينه نداريد ليست  قيمت انجام امور سئو را مشاهده كنيد . به‌طور مثال فونت‌ هاي «سريف» (Serif) كه تمام حروف، پايه‌ اي كوچك دارند در مجموع با مطالب جدي، پژوهشي و حرفه ‌اي همگام است. در حالي ‌كه گروه فونت ‌هاي «سنز-سريف» (sans-serif) بيشتر حس مدرن و غيررسمي را القا مي‌ كنند.

نحوه ‌ي ارائه ‌ي فونت بر صفحه‌ ي وب اهميت بسيار بالايي دارد. فاصله خطوط و فاصله ‌ي حروف حتما بايد در نظر گرفته شود. فاصله‌ ي زياد بين خطوط باعث مي ‌شود كه متن راحت ‌تر خوانده شود، اما فاصله‌ ي كم چشم ‌ها را خسته كرده و خواندن بيشتر از يك پاراگراف به كار سختي تبديل خواهد شد. فاصله ‌ي ميان پاراگراف ‌ها،ميزان حاشي ه‌ي بين متن ‌ها و ديگر عناصر و اندازه فونت، ديگر عواملي هستند كه در هنگام طراحي بايد مورد توجه قرار بگيرند.

به عنوان مثال اغلب سايت هاي خبري مشهور چون نيويورك تايمز از فونا هاي خانواده سريف بهره مي برند تا احساس جدي و با اهميت بودن مطالب را به كاربران خود انتقال دهند. در مقابل فونت ‌هاي سنز-سريف يك نوع حس مدرن بودن را به كاربر انتقال مي دهد از اين رو اين دسته از فونت ها مورد توجه سايت هاي تكنولوژي است زيرا قصد دارند حس بروز و مدرن بودن را به كاربران خود انتقال دهند.

سخن آخر

يك طراح وب موظف است با شناخت درست و اصولي روانشناسي وب، سايتي طراحي كند، كه از همه نظر بتواند احساس مثبت را به كاربران خود القا نمايد. در اين مطلب تلاش نموديم مهم ترين و كاربردي ترين نكات پيرامون روانشناسي وب را به شما بياموزيم اما بايد بدانيد كه اينها همه ماجرا نيستند و زمينه هاي زيادي ديگري هم بر عملكرد موفق يك وب سايت تاثير گذار هستند.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

جام ملت‌هاي اروپا 2020 با يك بسته الحاقي به بازي PES 2020 اضافه خواهد شد

شركت كونامي از راه‌يابي جام ملت‌هاي اروپا ۲۰۲۰ ازطريق يك بسته الحاقي به بازي eFootball PES 2020 خبر داد.

در تازه‌ترين اخبار بازي مطلع شديم كه شركت كونامي از راه‌يابي رسمي جام ملت‌هاي اروپا ۲۰۲۰ (Euro 2020) در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ ميلادي ازطريق يك بسته الحاقي به بازي PES 2020 كه درحال‌حاضر با نام eFootball PES 2020 شناخته مي‌شود، خبر داده است. شركت Konami همچنين اظهار داشت كه بازي PES 2020 بازي ويديويي رسمي تورنمنت‌هاي آتي خواهد بود. در زمان عرضه اين بسته الحاقي، بيش از ۵۰ تيم ملي از جمله قهرمان فعلي جام ملت‌هاي اروپا يعني پرتغال به همراه كيت‌ها، لوگوها و بازيكنان رسمي آن‌ها به بازي اضافه مي‌شود.

 

اين اطلاعيه با فاصله كوتاهي از انتشار خبر لايسنس بودن ليگ حرفه‌اي فوتبال ايتاليا در بازي eFootball PES 2020 مخابره شد كه به واسطه اين قرارداد شاهد تمام لوگوها، جام‌ها و نشان‌هاي رسمي ليگ سري آ (Serie A) در بازي خواهيم بود. اين بازي درحال‌حاضر لايسنس باشگاه منچستر يونايتد، باشگاه آ.ث.ميلان، باشگاه اينتر ميلان و از همه مهم‌تر لايسنس انحصاري باشگاه يوونتوس را در اختيار دارد كه بدان معنا است كه بازي FIFA 20 به ناچار بايد نام باشگاه يووه را به Piemonte Calcio تغيير دهد.

بازي eFootball PES 2020 در تاريخ ۱۹ شهريور (۱۰ سپتامبر) در دسترس كاربران پلتفرم‌هاي پلي‌استيشن 4، ايكس‌باكس وان و كامپيوتر قرار مي‌گيرد.

منبع : eurogamer


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،

بازدید:

آپديت Operation: Ember Rise بازي Rainbow Six Siege معرفي شد

Operation: Ember Rise نام آپديت جديد Rainbow Six Siege است كه در جريان آن دو اپراتور جديد، نقشه بازطراحي شده و موارد ديگري به بازي اضافه مي‌شوند.

شركت يوبيسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Rainbow Six Siege، در جريان رويدادها و مسابقات مختلف، سعي مي‌كند محتويات جديد رينبو سيكس سيج را معرفي كند. باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، اين شركت فرانسوي در جريان مسابقات Six Major Raleigh 2019، آپديت جديد Rainbow Six Siege را معرفي كرده است.

كاربران رينبو سيكس سيج ازطريق آپديت Operation: Ember Rise مي‌توانند به دو اپراتور جديد دسترسي داشته باشند. همچنين يك نقشه بازطراحي شده به‌همراه تغييراتي روي سيستم رَنكد بازي هم جزو ساير مواردي هستند كه در Operation: Ember Rise قرار داده شده‌‌اند. اپراتور امارو را مي‌توان به‌واسطه مهارت Garra Hook، كاراكتري دانست كه تحرك بسيار بالايي دارد. ازاين‌رو وي سريع‌تر از ساير شخصيت‌ها مي‌تواند از دريچه‌ها و پنجره‌ها داخل شود و گزينه‌ي خوبي براي تيمي است كه در نقش Attacker قرار دارد؛ زيرا مي‌تواند به‌راحتي براي اعضاي تيم دفاع كننده، كمين كند.

البته اين اپراتور نقاط ضعف خود را هم دارد؛ براي مثال در حين استفاده از Garra Hook نمي‌توانيد هيچ سلاح ديگري را به‌دست بگيريد و پس از آن كمي طول مي‌كشد تا امارو سلاح خود را آماده كند. گويو، نام اپراتور دومي است كه ازطريق آپديت Operation: Ember Rise در دسترس كاربران قرار مي‌گيرد. وي يك اپراتور تدافعي است كه داراي Volcan Shield است. بازيكنان درطول بازي مي‌توانند از Volcan Shield براي غافل‌گير كردن اعضاي تيم مقابل استفاده كنند؛ زيرا يك بمب به پشت اين شيلد متصل شده است كه مي‌تواند توسط شما يا ساير اعضاي تيم فعال شود. البته اشاره كنم كه اگر تيم مقابل به گويو و مهارت‌هاي او آشنايي داشته باشد، مي‌تواند از اين بمب عليه شما استفاده كند؛ زيرا بازيكن‌هاي تيم حريف هم مي‌توانند اين بمب را فعال كند.

 

نقشه Kanal را مي‌توان يكي از نقشه‌هاي محبوب Rainbow Six Siege دانست كه رقابت در آن بسيار هيجان‌انگيز بود. يوبيسافت در جريان به‌روزرساني Operation: Ember Rise، نسخه بازطراحي شده اين نقشه را در دسترس كاربران قرار مي‌دهد تا تجربه‌ي متفاوتي را ارائه دهد. همچنين بهبودهاي صورت گرفته در اين نقشه باعث ايجاد رقابتي هيجان‌انگيزتر نسبت‌به گذشته مي‌شود. در ادامه مشخص شده است كه يك رنك جديد به‌نام چمپيونز به بازي اضافه شده است. بازيكنان براي رسيدن به اين رنك بايد MMR خود را به بالاي ۵۰۰۰ برسانند. همچنين يك پلي‌ليست غير رنكد هم براي بازيكنان درنظر گرفته شده است كه در آن به‌تجربه‌ي بازي بپردازند؛ بدون اينكه روي رتبه اصلي آن‌ها تاثير گذار باشد.

در ادامه مي‌توانيد نقشه‌هايي را كه براي پلي‌ليست رنكد اين فصل درنظر گرفته شده است، مشاهده كنيد:

Kanal
Oregon
Clubhouse
Consulate
Bank
Chalet
Kafe Dostoyevsky
Border
Skyscraper
Coastline
Villa
Outback
يوبيسافت در جريان معرفي خود به تغييراتي روي رابط كاربري و ساختار گيم‌پلي اشاره كرد كه تجربه‌ي بازيكنان را روان‌تر از قبل مي‌كند. براي مثال منوي اپراتورها دستخوش تغييرات شده است. در انتها مشخص شده است كه رينبو سيكس سيج داراي بتل پس خواهد بود. اين بتل پس با هدف اهداي جوايز بيشتر و انجام فعاليت‌هاي مختلف براي بازيكنان درنظر گرفته شده است. اولين فاز ارائه بتل پس بازي، با نام Call Me Harry و به‌همراه عرضه Operation: Ember Rise در دسترس قرار مي‌گيرد. Call Me Harry يك بتل‌پس هفت روزه است كه رايگان خواهد بود و براي آزمايش كردن اين سيستم درنظر گرفته شده است. بازيكنان با انجام تمامي چالش‌ها و ارتقاي Tier خود، مي‌توانند آيتم Harry Chibi Charm را دريافت كنند.

منبع : dualshockers


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،

بازدید:

تگ يا برچسب چيست و چه كاربردي دارد؟

يكي از عوامل موثر در سئو سايت برچسب است ، در اين مقاله قصد داريم نحوه برچسب گذاري در سايت را با هم بررسي كنيم و همچنين با مفهوم تگ يا برچسب آشنا شويم.


تگ برچسب چيست

وقتي كاربران به سايت شما مراجعه مي كنند ، مي توانند از طريق دسته بندي كه شما براي موضوعات سايت خود مشخص كرده ايد به مطالب شما دسترسي پيدا كنند ، دسته بندي موضوعي زياد موجب سردرگمي كاربران هنگام مراجعه سايت شما مي شود ، هرچه دسته بندي سايت شما كمتر باشد ( توصيه ما به شما ايجاد نهايت چهار يا پنج صفحه است ) ، كاربر راحت تر موضوع مورد نظر خود را پيدا مي كند و همچنين شخصي كه توليد محتوا مي كند هم به راحتي مطلب خود را در دسته بندي سايت قرار مي دهد ، در نتيجه هرچه دسته بندي سايت شما محدود تر باشد ، كاربران مي توانند راحت تر به مطالب سايت شما دسترسي داشته باشند ، برچسب هم مشابه همين موضوع است و تركيب و استفاده مناسب از هر دو آن ها مي تواند راهنمايي مناسب براي كاربراني كه از سايت شما بازديد مي كنند باشد.

 
در اصل دسته بندي سايت در رابطه با موضوع مطالب مشخص مي شود ولي برچسب گذاري در رابطه با محتواي مطالب انجام مي شود و شما براي ارتباط مطالب در دسته بندي هاي مختلف ، بايد از برچسب استفاده كنيد ؛ شما مي توانيد كلمات مهم محتواي خود را برچسب گذاري كنيد ، منظور از كلمات مهم كلماتي هستند كه مثلا در دسته هاي ديگر سايت شما درباره آن مطلب نوشته شده است و از طريق برچسب مي توانيد بين آن ها ارتباط ايجاد كنيد در حالي كه در يك دسته نيستند ، لازم به ذكر است بايد توجه داشته باشيد كه كلمات مهم كه اشاره كرديم با كلمات كليدي فرق دارند.

 
حالا مي خواهيم اين مطلب را در قالب يك مثال براي شما توضيح دهيم : فرض كنيد كه شما يك سايت در زمينه بررسي كالاي ديجيتال داريد ، و در دسته موضوعي گوشي موبايل ، شما يك محتوا در زمينه بررسي iphone x نوشته ايد ، از طرفي در دسته موضوعي ساعت هاي هوشمند هم يك مقاله در زمينه بررسي iphone watch داريد كه در هر دو اين صفحه ها از برچسب “محصولات اپل” استفاده كرده ايد ؛ ممكن است كاربري كه مقاله شما را مطالعه مي كند ، علاقه به آشنايي با ديگر محصولات اپل را داشته باشد ، در اين صورت با كليك بر روي برچسب “محصولات اپل” مي تواند تمامي صفحه هايي را كه به بررسي محصولات اپل پرداخته اند و در آن از اين برچسب استفاده كردند را مشاهده كند و ديگر نياز نيست براي مشاهده اين مطالب ، در دسته بندي سايت به جستجو بپردازد ، اين روش مي تواند علاوه بر تسريع دسترسي كاربران به اطلاعات سايت ، موجب رضايت كاربران هم بشود كه نتيجه آن تاثير مثبت روي سئو سايت شما است ؛ شما مي توانيد مشابه اين مدل برچسب گذاري را در هر زمينه محتوايي ديگر ، در سايت خود به كار ببريد.

 

بعد از اينكه با مفهوم برچسب آشنا شديد به سراغ نكاتي در رابطه با برچسب گذاري مي رويم كه با رعايت آن ها مي توانيد حداكثر امتياز استفاده از برچسب را براي سايت خود كسب كنيد.

نكاتي كه بايد در هنگام برچسب گذاري رعايت كنيد
-سعي كنيد برچسب ها را در رابطه با علاقه كاربران ايجاد كنيد.

-از نوشتن عبارات طولاني هنگام ايجاد برچسب خودداري كنيد.

-سعي كنيد در برچسب هاي فارسي نهايت از سه كلمه استفاده كنيد.

-برچسب ها را مانند عناوين دسته بندي سايت ايجاد نكنيد ، زيرا عناوين خودشان اطلاعات مربوط به آن دسته را به كاربران ارائه مي دهند و اين كار جز تاثير منفي روي سئو سايت شما ، نتيجه ديگري در پي نخواهد داشت.

-از ايجاد برچسب هاي زياد خودداري كنيد ، شايد به اين مورد برخورده باشيد كه در هنگام مطالعه يك صفحه ، نويسنده در پايين صفحه از تعداد زيادي برچسب استفاده كرده باشد ، اين كار نه تنها باعث تاثير مثبت روي سئو سايت نمي شود ، بلكه باعث سردرگمي كاربران سايت هم مي شود ، همچنين از آن جا كه گوگل زمان مشخصي را براي بررسي و ايندكس مطالب شما در نظر مي گيرد ، ايجاد برچسب هاي زياد و غير مرتبط ، مي تواند باعث گمراهي موتورهاي جستجو موقع بررسي سايت شما شود.

برچسب هاي نا مناسب....

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/whats-tag/
 


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

اينستاگرام ويژگي هاي جديدي را به بومرنگ و استوري اضافه مي كند

به استناد يكي از محققان شبكه هاي اجتماعي، اينستاگرام احتمالا قصد دارد ويژگي هاي تازه اي به بومرنگ و استوري ها اضافه كند. در ادامه همراه ما باشيد.

اگر استفاده شما از اينستاگرام زياد باشد، ممكن است برايتان جالب باشد بدانيد كه اين شبكه اجتماعي مشغول آزمايش كردن ويژگي هاي جديدي براي بومرنگ و استوري ها است. اين خبر به استناد يكي از محققان شبكه هاي اجتماعي به نام Jane Manchun Wong منتشر شده است.

به استناد Wong، تغييرات ايجاد شده در بومرنگ شامل ويژگي Hold كه در آن ويديو در انتهاي هر چرخه از ويديو متوقف مي شود، ويژگي Dynamic كه در انتهاي هر چرخه تكان مي خورد، Slowmo كه نسخه آهسته تري از بومرنگ معمولي است و Duo و Duo 2 كه هر يك از آن ها ويديوهاي گرفته شده با بومرنگ را آهسته تر و سريع تر از حالت عادي مي كنند.

 

Wong علاوه بر اين ها اضافه كرد كه اينستاگرام در حال ايجاد تغييراتي در برنامه Layout نيز هست كه با قسمت استوري اين شبكه اجتماعي ارتباط دارد. Layout برنامه اي مجزا بوده كه توسط اينستاگرام منتشر شده و به كاربران اجازه مي دهد عكس هاي خود را در كنار يكديگر قرار دهند. به استناد Wong، اينستاگرام مشغول آزمايش كردن اين نكته است كه آيا اين برنامه با استوري ها نيز سازگار است يا خير.

هنوز مشخص نيست كه اين تغييرات چه زماني به صورت رسمي رونمايي خواهند شد، بنابراين اگر طرفدار اين شبكه اجتماعي هستيد، بهتر است براي منتشر شدن اخبار تكميلي فعلا منتظر بمانيد.

منبع : ubergizmo


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،

بازدید:

قابليت هاي جديد توييتر

فعاليت‌هاي جديد توييتر نشان مي‌دهد كه اين شركت مصمم است كه تا به برترين شبكه اجتماعي- خبري تبديل شود.

اين شركت، امروز اعلام كرد كه قابليت جديدي در دست طراحي دارد كه با كمك آن، كاربران قادر خواهند بود توييت‌هاي مربوط به موضوعات مورد علاقه خود(مثلا ورزش، هنرمندان، سينما و غيره) را دنبال كنند، موضوعاتي كه از داخل تايملاين خود، آنها را انتخاب مي‌كنند.

بعد از اينكه كاربر، دسته مورد علاقه خود را انتخاب مي‌كند، الگوريتم‌هاي يادگيري ماشيني طراحي شده براي اين سيستم، توييت‌هاي مرتبط با موضوع مدنظر را جدا كرده و در صفحه تايملاين كاربر نمايش خواهند داد. در حال حاضر اين قابليت به صورت آزمايشي براي دستگاه ‌هاي اندرويدي عرضه شده و تنها تعدادي از كاربران، صرفا به توييت‌هاي مرتبط با موضوع «ورزش» دسترسي دارند.

معرفي اين قابليت جديد نشان مي‌دهد كه شركت تلاش دارد تا دنبال كردن مباحث مورد علاقه و دريافت به روزرساني‌ها درباره موضوع مدنظر، در شبكه توييتر راحت‌تر شود.

 

سيستم توييتر براي تازه واردين هميشه نسبتا پيچيده بوده و اين شركت اخيرا در رابطه با صميمي سازي و آسان سازي فضاي اين شبكه، تلاش‌هاي زيادي انجام داده است. مثلا چندي پيش، Twitter Moments معرفي شد كه به كاربران امكان دنبال كردن مراسم‌هاي شناخته شده‌اي همچون اسكار يا بازي‌هاي ورزشي را مي‌داد.

اين شركت همچنين قابليت « subscribe to a conversation » ( اشتراك يك مكالمه) را معرفي كرده، قابليتي كه كاربر مي‌تواند بر اساس آن، هنگام دريافت پاسخ‌ براي توييت مورد علاقه خود، هشدار يا نوتيفيكيشن دريافت كند.

در ماه ژوئن نيز قابليت ديگري معرفي شد كه با كمك آن، كاربر مي‌تواند به راحتي از داخل هوم اسكرين، به ليست اصلي خود دسترسي داشته باشد. با اين قابليت، كاربر مي‌تواند نيوز فيدهاي مختلف ايجاد كرده و موضوعات مختلف مورد علاقه خود را راحت‌تر از قبل دنبال كند.

قابليت ديگري كه توييتر تاييد كرده، پشتيباني از Live Photos است. ايده اين قابليت اولين بار در ماه مارس معرفي شد و شركت، امروز اعلام كرد كه مشغول آزمايش آن است. هنوز مشخص نيست كه آيا پشتيباني از Live Photos قرار است از طريق برنامه اصلي توييتر ارائه شود يا خير.

توييتر همچنين اعلام كرده كه قابليت «قطع موقت صداي نوتيفيكيشن» يا snooze notifications نيز، در حال آزمايش است و به زودي عرضه مي‌شود.

منبع : thenextweb


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،

بازدید:

ويژگي هاي يك سايت كاربر پسند

طراحي وب ، براي رسيدن به يك سايت كاربر پسند نه تنها به معناي پايان كار !!!بلكه تنها اولين پله براي شروع فعاليت جهت رسيدن به اين هدف مهم مي باشد.تمامي وب مستران آرزوي حضور كاربران زياد در سايت خود را دارند ، اما چرا ؟زيرا كه موتور هاي جستجوگر متوجه اين مهم مي شوند و در رتبه بندي شما اين نتايج را در نظر مي گيرند.

اگر به سايت هاي موفق در اين زمينه توجه داشته باشيم به طور مشهودي مي توان يافت :كه وب سايت هايي در اين زمينه به موفقيت مي رسند كه اصول ، پارامتر ها و مراتب مختلفي كه در زمينه بهينه سازي سايت مهم مي باشد را رعايت مي كنند.

پارامترهاي لازم براي سايت كاربر پسند :

موتور هاي جستجوگر داراي پارامتر هايي براي شناسايي يك سايت كاربر پسند هستند.اگر شما بتوانيد حداكثر اين قوانين را اجرا كنيد بدون شك به ليست بالاي موتور هاي جستجوگر خواهيد رسيد.در نتيجه ميزان ورودي كاربران به سايت شما بيشتر شده و شما در رسيدن به هدفتان نزديك تر شده ايد.
توليد علم و محتوا براي رسيدن به سايت كاربر پسند :
اغلب كاربران متدها و الگوريتم هاي موتور هاي جستجوگر را نمي شناسند كه اين امري بديهي است.و فقط به دنبال پيدا كردن پاسخي براي سوال هاي خود هستند و اكثر آنها از مباحث سئو بي خبر مي باشند.طراحي سايت زماني با موفقيت پيش خواهد رفت كه مطالب شما با سوالات ذهني كاربرانتان در نزديك ترين حالت باشد.
آن وقت است كه كاربران شما به نتايج دلخواه خود مي رسند. و به يك سايت كاربر پسند نزديك مي شويد.بنابراين اختلاف بين موتور هاي جستجوگر و كاربران را مي توان در معيار هاي انتخابي خود مشاهده كنيد.اگر معيار و هدف شما كمك به كاربران ، پاسخ به سوالات آنها و افزايش دانش آنها باشد.
پس …
بدون شك به لينك هاي اول موتور هاي جستجوگر خواهيد رسيد. و اين امر با :توليد علم ، محتوا هاي يونيك ، تصاوير مهيج و … كه در ادامه به توضيح آن ها مي پردازيم.

 

مراحل دستيابي به يك سايت كاربر پسند :

موتور هاي جستجوگر گوگل بسيار هوشمند هستند.به گونه اي كه آنها داراي 10 الگوريتم پويا كه توسط ربات تمام سايت هايي كه خود را به گوگل معرفي مي كنند واكاوي كرده و براساس نتايج اين مشاهدات رتبه بندي ها را انجام مي دهند.اما كاربران خيلي با اين ربات ها متفاوت هستند !!!

به گونه اي كه اكثر آنها توضيحاتي در مورد سئو ، بك لينك ، كلمات كليدي و … نمي دانند.به همين دليل است كه شما بايد ارتباط بين كلمات را براي آن ها در صفحات خود بوجود آوريد.حال بپردازيم به ويژگي هايي كه طراحان سايت و وب مستران بايد آنها را بدانند و عمل كنند تا راه موفقيت را پيش ببرند.
حال به 6 مورد مهم براي رسيدن به يك سايت كاربر پسند مي پردازيم :
موضوع سايت

اگر قصد طراحي يك وب سايت را داريد توجه داشته باشيد كه مهم ترين نكته در داشتن يك وب سايت موفق موضوع سايت مي باشد.كه اگر بتوانيد به موضوعات جذاب بپردازيد بي شك به جذب كاربران خواهيد رسيد.
حتي اگر فروشي در سايت خود نداشته باشيد از طريق تبليغات مناسب مي توانيد به سوددهي برسيد.اگر طراحي سايت به درستي انجام شود كاربر مي تواند مدت زيادي را با نهايت رضايت در سايت شما بگذراند.

و اين امر نتيجه اي جز افزايش رنك شما نخواهد داشت.
با افزايش رنك سايت خود مي تواند سانت به سانت صفحات خود را با بالا ترين قيمت بفروشيد و به تبليغات مناسب بپردازيد.

طراحي حرفه اي سايت...

براي مطالعه ادامه اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد...

ويژگي هاي يك سايت كاربر پسند


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

ورود به بعضي سرويس‌هاي گوگل از طريق اثر انگشت ممكن مي‌شود

در راستاي رها شدن از فرآيند ملال‌‌آور وارد كردن رمزهاي عبور، گوگل اخيرا قابليت جديدي معرفي كرده تا كاربران اندرويد بتوانند براي ورود به سرويس‌هاي مختلف در عوض تايپ پسورد از حسگر اثر انگشت يا پين كد استفاده نمايند.

اين ويژگي كه فعلا به طور آزمايشي راه‌اندازي شده اجازه مي‌دهد كه از طريق مشخصات بيومتريك (در حال حاضر اثر انگشت) هويت خود را در مرورگر كروم براي ورود به حساب گوگل احراز نماييد. در حال حاضر گوگل كروم براي اندرويد از اين قابليت برخوردار شده و مي‌توانيد همين حالا آن را امتحان نماييد.

براي اين كار كافيست وارد سايت passwords.google.com شويد. سپس گوگل به شما اجازه مي‌دهد كه از طريق اثر انگشت وارد حساب كاربري‌تان شويد. البته روش‌هاي ديگر همچون وارد كردن پين كد، پترن يا رمز عبور نيز براي احراز هويت همچنان در اختيارتان قرار دارد.

 

به گفته گوگل از آنجا كه اين ويژگي در مرحله آزمايشي به سر مي‌برد، فعلا تعداد محدودي از ديوايس‌هاي اندرويدي به آن دسترسي دارند. نكته بعد اين كه در روش مذكور نمي‌توان از يك گوشي براي ورود به نسخه دسكتاپ گوگل كروم استفاده كرد كه البته شايد در آينده شاهد فراهم شدن چنين امكاني باشيم.

گوگل در گفتگو با وبسايت ورج اعلام كرده كه مي‌خواهد احراز هويت با شاخص‌هاي بيومتريك را طي «چند روز آينده» براي كليه ديوايس‌هاي مبتني بر اندرويد 7.0 و نسخه‌هاي جديدتر گسترش بدهد. كليه ديوايس‌هاي مبتني بر اندرويد 7.0 نوقا و بالاتر از استاندارد FIDO2 پشتيباني به عمل مي‌آورند كه لازمه احراز هويت با شاخص‌هاي بيومتريك به حساب مي‌آيد.

شايان ذكر است كه استفاده از روش فوق، بسيار امن‌تر از آن است كه از رمزهاي عبور استفاده كنيد چرا كه اطلاعات شما صرفا در ديوايس‌ خودتان ذخيره مي‌شود، ضمن اينكه خطر استفاده هكرها از پسورد شما در سرويس‌هاي مختلف تحت وب تقريبا وجود نخواهد داشت.

با تمام اين اوصاف، بايد منتظر بمانيم و ببينيم كه اوضاع در ادامه چگونه پيش مي‌رود و آيا مي‌توانيم منتظر روزي باشيم كه پسوردهاي تايپي به طور كلي از صحنه اينترنت حذف شوند؟

منبع : engadget


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،

بازدید:

سامسونگ از سنسور دوربين ۱۰۸ مگاپيكسلي خود رونمايي كرد

پس از انتشار اخبار جسته و گريخته ساعاتي قبل سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپيكسلي ISOCELL Bright HMX خود براي تلفن هاي همراه رونمايي كرد. اين محصول نخستين حسگر موبايلي است كه بالغ بر ۱۰۰ ميليون پيكسل دارد و غول تكنولوژي كره اي آن را طي همكاري اش با شيائومي طراحي كرده است.

سامسونگ اعلام كرده كه سنسور دوربين ۱۰۸ مگاپيكسلي آن قادر است حتي در نور شديد هم عكس هايي بي نظير بگيرد و آن را نخستين سنسور با ابعاد پيكسلي 1/1.33 خوانده كه ميتواند در شرايط كم نور بالاترين ميزان نور را ثبت كند.

البته اين دومين همكاري سامسونگ و شيائومي در زمينه ساخت سنسور دوربين است و پيشتر شيائومي از عرضه قريب الوقوع نخستين موبايل دنيا با سنسور دوربين ۶۴ مگاپيكسلي خبر داد كه سنسور دوربين ۰.۸ ميكرومتري آن را سامسونگ ساخته است.

 

تكنولوژي موسوم به اسمارت ايزو اين سنسور در محيط هاي روشن به صورت هوشمند حساسيت خود به نور را تغيير مي دهد و سيگنال هاي نوري را به بهترين شكل ممكن به سيگنال هاي الكتريكي تبديل مي كند و با بهبود تراكم پيكسلي تصاوير تصاويري زنده را ايجاد مي نمايد.

اين مكانيزم در محيط هاي تاريك تر از ايزو بالا استفاده مي كند تا نويز را كاهش دهد و در نتيجه تصاوير شفاف تري را ايجاد كند. HMX از قابليت ضبط فيلم با رزلوشن حداكثر 6K (برابر با ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پيكسل) و نرخ ۳۰ فريم بر ثانيه پشتيباني مي كند. سامسونگ اعلام كرده كه حسگر ISOCELL Bright HMX اواخر همين ماه وارد فاز توليد انبوه مي شود و نخستين موبايل شيائومي كه احتمالا به آن مجهز مي شود نيز مي ميكس ۴ خواهد بود.

لين بين هم-بنيانگذار و رئيس هيئت مديره شيائومي در همين رابطه گفت:

شيائومي و سامسونگ براي ساخت اين حسگر همكاري نزديكي با يكديگر داشتند كه از ارائه طرح مفهومي گرفته تا توليد نهايي را شامل مي شد و در نهايت به ساخت سنسور دوربين ۱۰۸ مگاپيكسلي منجر گرديد. ما بسيار خرسنديم اعلام كنيم رزلوشن تصويري كه پيشتر فقط در تعدادي از دوربين هاي پيشرفته DSLR وجود داشت حالا به اسمارت فون ها راه پيدا كرده است. ما ضمن ادامه همكاري مان پيش بيني مي كنيم كه نتنها تجربيات موبايلي تازه بلكه پلتفرمي را ارائه نماييم كه امكان ايجاد محتواي بي نظيري را در اختيار كاربران قرار دهد.

يانگين پارك نايب رئيس هيئت مديره بخش سنسور سامسونگ الكترونيكس هم در اين باره گفت:

سامسونگ به تلاش هاي خود براي نوآوري در عرصه تكنولوژي هاي پيكسل و بوردهاي منطقي ادامه مي دهد تا امكاني را براي سنسورهاي ISOCELL فراهم كند كه جهان را مانند چشم هاي انسان ببينند. ما طي همكاري نزديك مان با شيائومي ISOCELL Bright HMX را توسعه داديم كه نخستين حسگر موبايل با بيش از صد ميليون پيكسل است و به لطف تكنولوژي Tetracell و ايزوسل پلاس خود جزئيات و رنگ هاي بي نظيري را ايجاد مي كند.

منبع : gizmochina


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،

بازدید:

بازاريابي محتوا و ارتباط آن با سئو

بازاريابي محتوا چيست؟ بازاريابي محتوا را مي توان يكي از تكنيك هاي مدرن بازاريابي در سطح اينترنت به حساب آورد.

عمر اين نوع بازاريابي بسيار بيشتر از عمر اينترنت مي باشد و از زمان انسان هاي غار نشين آغاز شده است و با پيشرفت انسان به رشد و تكامل رسيده است.
بازاريابي محتوا با توجه به فضايي كه در آن منتشر مي شود متفاوت است اما همه تكنيك هاي بازاريابي محتوا يك نقطه مشترك دارند كه كيفيت محتوا مي باشد.
بازاريابي محتوايي يك استراتژيك براي بازاريابي محسوب مي شود كه روي توليد و توزيع محتوا تمركز دارد كه مي تواند يك مخاطب را هذف قرار داده و جذب خود كند . در مرحله بعد فرايندي نياز است كه فرد جذب و حفظ شده را با بكار گيري راهكاري هاي به يك مشتري تبديل كنيم.

بازاريابي محتوا
به زبان ساده مي توانيم بازاريابي محتوايي را همان هنر ارتباط با مشتري بلقوه محسوب كنيم. شما به واسطه اين روش مشتريان خود را آموزش مي دهيد و در اين ميان محصولات و خدمات خود را به آن ها معرفي ميكنيد و در نهايت آن ها را به يك مشتري دائمي براي محصولات خود تبديل ميكنيد.
شما با اشتراك گذاري مطالب مهم و كاربري كه مرتبط با نياز كاربران تان است سرعت تبديل شدن يك كاربر به يك مشتري وفادار را افزايش مي دهيد . سايتي همچون مديسه با استفاده از كانتنت ماركتينگ توانست به موفقيت برسد.
بازاريابي محتوا پيش تر از اين توسط بزرگ ترين كمپاني ها در سطح جهان انجام شده و نيز در حال انجام مي باشد كه اين خود نيز نشانگر اهميت بالاي بازاريابي محتوايي است .

بازاريابي محتوا بدون محتواي با كيفيت امكان پذير نمي باشد.

مهم نيست كه از چه طريقي اقدام به بازاريابي مي كنيد اما در هر صورت توليد محتوا بازاريابي دروني كسب و كار و سازمان شمارا تشكيل مي دهد. همواره بايد برروي كيفيت محتواي توليدي خود توجه ويژه اي داشته باشيد تا از اين طريق بتوانيد رضايت مشتريان خود را جلب كنيد . تا زماني كه محتواي شما كيفيت مناسب را نداشته باشند كاربران از مطالعه محتواي توليدي شما ناراضي خواهند بود.

اهداف بازاريابي محتوايي

افزايش آگاهي در مورد محصولات: علاوه بر تمركز برروي برند سازي و افزايش شهرت تجاري خود نياز است كه همواره محصولات خود را براي عموم معرفي كنيد . اين هدف در طراحي فروشگاه اختصاصي شديدا بايد مورد توجه قرار بگيرد تا شما بتوانيد به فروش بالايي برسيد. در هنگام معرفي محصولات خود نياز است در مورد آنها توضيح هات تكميلي به همراه ويژگي هاي محصول را بيان كنيد تا بتوانيد از اين طريق مشتري را جذب محصول خود كنيد.

افزايش آگاهي نسبت به برند شما: هر كسب و كاري كه آغاز به كار مي كند از همان ابتداي آغاز به كار بايد به فكر معرفي خود به ديگران باشد. نام برند خود را همواره بايد به گوش مخاطبان خود برساند كه برندينگ ناميده مي شود .

ايجاد وفاداري: كيفيت محتواي توليدي شما هرچقدر بالا باشد و براي مخاطب مفيد واقع گردد وفاداري او نسب به شما بيشتر خواهد بود. همواره بايد توجه خاصي به اين موضوع داشته باشيد تا بتوانيد روابط موثر و قوي با مخاطبان خود داشته باشيد. آناليز محتوا به شما كمك خواهد كرد تا كيفيت محتواي خود را مورد سنجش قرار دهيد تا از اين طريق بر روي كيفيت محتواي خود تسط كافي داشته باشيد.

افزايش فروش: قطعا بايد بازاريابي محتوايي يك ثمره اي داشته باشد . تمامي كسب و كار ها در دنيا تمركز خود را برروي فروش محصولاتشان قرار داده اند. از اين رو به سراغ توليد محتوا مي روند تا از اين طريق مخاطبان خود را هدف قرار داده و آنها را به يك مشتري براي خود تبديل كنند. ديوار و يا شيپور را ميتوان موفق ترين سايت هاي داخلي براي رغايت اين مسئله دانست. بازاريابي محتوايي به صورت مستقيم و غير مستقيم بر روي فروش شما تاثيرخواهد داشت پس توجه كافي نسبت به كيفيت محتواي توليدي خود داشته باشيد.

ارتباط سئو و بازاريابي محتوا

برخي از متخصصين بر اين باور هستند كه سئو و بازاريابي محتوا دو امر مجزا از يك ديگر هستند . اما هر دو اين ها دو زوج مناسب و ايده آل براي موفقيت هر كسب و كاري در اينترنت محسوب مي شوند . در حقيقت سئو بدون محتواي با كيفيت و محتواي با كيفيت بدون سئو هيچ گونه معنا و مفهومي ندارند . توليد محتوا يك نقش قابل توجه در موفقيت شما در سئو خواهد داشت . بازاريابي محتوايي نيز مي تواند علاوه بر جذب مخاطب و بازديدكننده براي سايت شما ، تاثير مثبتي نيز در فروش شما داشته باشد .

سئو و بازاريابي محتوا
تصور كنيد يك محتواي با كيفيت و اختصاصي توليد كرده ايد ، اما هيچ كدام يك از فاكتورهاي سئو و بهينه سازي را در اين مقاله رعايت نكرده ايد . يا تصور كنيد يك وب سايت با جايگاه هاي بسيار مناسب در نتايج گوگل داريد و سئو و بهينه سازي سايت برروي آن پياده شد است ولي هيچ گونه توليد محتوايي ندارد . آيا ممكن است ؟

تكنيك هاي بازاريابي محتوا
خيلي از افراد سوال دارند كه چگونه بازاريابي محتوا كنيم ؟ پاسخ اين سوال بسيار ساده است . با توليد و انتشار محتواي با كيفيت ، اختصاصي و غني كه نياز هاي يك كاربر را برطرف ساخته به طور كلي اگر براي كاربر خود فعاليت كنيد رتبه هاي بالا نيز در پي آن به شما مي رسد اين اصل را مي توان در سنجش به خوبي مشاهده نمود و به تمامي سوالاتي كه در ذهن كاربر مي باشد پاسخ دهد.

۱- بازاريابي محتوا با استفاده از وبلاگ نويسي
يكي از محبوب ترين شيوه هاي بازاريابي محتوا را مي توان وبلاگ نويسي بيان كرد. در چند سال گذشته تمامي فروشگاه هاي اينترنتي ، شركت هاي صنعتي، شركت هاي ارائه دهنده خدمات هاست، شركت هاي طراحي سايت و ….. از اين شيوه به خوبي استفاده كرده اند . وبلاگ ايراني طرح نيز نمونه اي قدرتمند و حرفه اي از وبلاگ ها مي باشد كه از تكنيك بازاريابي محتوايي براي جذب مخاطب و افزايش فروش خود بهرمند مي باشد .

۲- معرفي تخصصي محصولات و خدمات
به صورت معمول صفحات ارائه محصولات به عنوان صفحات لنديگ در تبليغات به كار برده مي شوند . از اين رو شما مي توانيد با توليد محتواي با كيفيت در اين صفحات و معرفي بهتر مزايا و معايب اين محصول به كاربر شانس خود را براي جذب مشتري و افزايش اعتماد مشتري نسبت به محصول افزايش دهيد .
در يك فروشگاه اينترنتي همچون ديدستان جلب اعتماد مشتري به معناي افزايش فروش است و توليد محتوا يكي از ارزان ترين و راحت ترين راه ها براي جلب اعتماد مشتريان مي باشد.

۳-بازاريابي محتوايي با استفاده از تكنيك | چطور | و |چگونه |
چطور و چگونه دو كلمه اي هستند كه به صورت دائمي در ذهن هر شخص قرار دارد و هميشه در ابتداي هر سوال اشخاص قرار دارد . اين دو كلمه به صورت دائمي مي توانند بعد از خود كلمات ديگري را داشته باشند كه در نهايت به يك سوال در ذهن افرار نقش يابد.
تكنيك پاسخ به سولات يكي از تكنيك هاي قديمي براي جذب افراد مي باشد. شما هر چقدر به سوالات بيشتري پاسخ دهيد مخاطبان بيشتري را جذب خود خواهيد كرد.

نكاتي در توليد محتواي مناسب
انتخاب كلمه كليدي مناسب در توليد محتوا
انتخاب كلمه كليدي مناسب در هنگام توليد محتوا همواره يكي از دغدغه هاي اصلي نويسندگان مطالب مي باشد . همچنين انتخاب كلمه كليدي يكي از اصلي ترين و مهم ترين موارد مي باشد كه بايد در هنگام توليد محتوا به آن توجه داشته باشيم . انتخاب كلمه كليدي مناسب مي تواند راه موفقيت را كوتاه تر كند سايت ايسنا مهم ترين اصل موفقيت خود را انتخاب كلمه كليدي مناسب مي داند .همواره ليستي از كلمات كليدي مرتبط با كسب و كار خود را تهيه كنيد و ازآن ها در تيتر اصلي و در تيتر هاي داخلي استفاده كنيد.

توليد محتواي داراي مخاطب زياد
هميشه سعي داشته باشيد موضوعاتي را انتخاب كنيد كه داراي جذابيت براي مخاطبين باشند و در نهايت محتواي خود را براي آن موضوع توليد كنيد. محتواي جذاب داراي مخاطبين زيادي خواهند بود و از اين طريق مي توانيد اقدام به جذب ترافيك براي وب سايت خود كنيد.

طول محتواي توليد شده
يكي از فاكتورهاي سئو طول محتوا مي باشد . طول محتواي با كيفيت همواره بايد بيش از ۳۰۰ كلمه باشد . صفحات اينترنتي كه داراي محتوايي كمتر از اين مقدار مي باشند ارزش و اعتباري براي موتور جستجوي گوگل نخواهند داشت . در طراحي سايت براي اخبار رعايت اين اصل بسيار مهم است چون بعضي اوقات متن خبر ها كوتاه است و شما بايد آن را به حداقل تعداد كلمات مجاز برسانيد چرا كه اين صفحات اطلاعات كمي را به مخاطبين منتقل مي كنند و گوگل هميشه سعي بر اين دارد كه مخاطبين به اطلاعات مفيد و تكميلي دسترسي داشته باشند.

كيفيت محتواي توليدي
عدم استفاده از مطالب كپي يكي از اصلي ترين موارد براي جلب نظر مخاطبان مي باشد و همچنين در سئو سايت تاثير مثبتي دارد . همواره در تلاش باشيد تا ايده هاي جديد و جذاب براي توليد محتوا داشته باشيد . پيشنهاد ما استفاده از موضوعات و مواردي مي باشد كه در كسب و كار شما و در هنگام ارتباط با مشتريانتان تجربه مي كنيد استفاده كنيد.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]