بازاريابي محتوا و ارتباط آن با سئو

بازاريابي محتوا چيست؟ بازاريابي محتوا را مي توان يكي از تكنيك هاي مدرن بازاريابي در سطح اينترنت به حساب آورد.

 

عمر اين نوع بازاريابي بسيار بيشتر از عمر اينترنت مي باشد و از زمان انسان هاي غار نشين آغاز شده است و با پيشرفت انسان به رشد و تكامل رسيده است.
بازاريابي محتوا با توجه به فضايي كه در آن منتشر مي شود متفاوت است اما همه تكنيك هاي بازاريابي محتوا يك نقطه مشترك دارند كه كيفيت محتوا مي باشد.
بازاريابي محتوايي يك استراتژيك براي بازاريابي محسوب مي شود كه روي توليد و توزيع محتوا تمركز دارد كه مي تواند يك مخاطب را هذف قرار داده و جذب خود كند . در مرحله بعد فرايندي نياز است كه فرد جذب و حفظ شده را با بكار گيري راهكاري هاي به يك مشتري تبديل كنيم.

بازاريابي محتوا
به زبان ساده مي توانيم بازاريابي محتوايي را همان هنر ارتباط با مشتري بلقوه محسوب كنيم. شما به واسطه اين روش مشتريان خود را آموزش مي دهيد و در اين ميان محصولات و خدمات خود را به آن ها معرفي ميكنيد و در نهايت آن ها را به يك مشتري دائمي براي محصولات خود تبديل ميكنيد.
شما با اشتراك گذاري مطالب مهم و كاربري كه مرتبط با نياز كاربران تان است سرعت تبديل شدن يك كاربر به يك مشتري وفادار را افزايش مي دهيد . سايتي همچون ديجي كالا با استفاده از كانتنت ماركتينگ توانست به موفقيت برسد.
بازاريابي محتوا پيش تر از اين توسط بزرگ ترين كمپاني ها در سطح جهان انجام شده و نيز در حال انجام مي باشد كه اين خود نيز نشانگر اهميت بالاي بازاريابي محتوايي است .

بازاريابي محتوا بدون محتواي با كيفيت امكان پذير نمي باشد.

مهم نيست كه از چه طريقي اقدام به بازاريابي مي كنيد اما در هر صورت توليد محتوا بازاريابي دروني كسب و كار و سازمان شمارا تشكيل مي دهد. همواره بايد برروي كيفيت محتواي توليدي خود توجه ويژه اي داشته باشيد تا از اين طريق بتوانيد رضايت مشتريان خود را جلب كنيد . تا زماني كه محتواي شما كيفيت مناسب را نداشته باشند كاربران از مطالعه محتواي توليدي شما ناراضي خواهند بود.

اهداف بازاريابي محتوايي

افزايش آگاهي در مورد محصولات: علاوه بر تمركز برروي برند سازي و افزايش شهرت تجاري خود نياز است كه همواره محصولات خود را براي عموم معرفي كنيد . اين هدف در طراحي سايت فروشگاه اختصاصي شديدا بايد مورد توجه قرار بگيرد تا شما بتوانيد به فروش بالايي برسيد. در هنگام معرفي محصولات خود نياز است در مورد آنها توضيح هات تكميلي به همراه ويژگي هاي محصول را بيان كنيد تا بتوانيد از اين طريق مشتري را جذب محصول خود كنيد.

افزايش آگاهي نسبت به برند شما: هر كسب و كاري كه آغاز به كار مي كند از همان ابتداي آغاز به كار بايد به فكر معرفي خود به ديگران باشد. نام برند خود را همواره بايد به گوش مخاطبان خود برساند كه برندينگ ناميده مي شود .

ايجاد وفاداري: كيفيت محتواي توليدي شما هرچقدر بالا باشد و براي مخاطب مفيد واقع گردد وفاداري او نسب به شما بيشتر خواهد بود. همواره بايد توجه خاصي به اين موضوع داشته باشيد تا بتوانيد روابط موثر و قوي با مخاطبان خود داشته باشيد. آناليز محتوا به شما كمك خواهد كرد تا كيفيت محتواي خود را مورد سنجش قرار دهيد تا از اين طريق بر روي كيفيت محتواي خود تسط كافي داشته باشيد.

افزايش فروش: قطعا بايد بازاريابي محتوايي يك ثمره اي داشته باشد . تمامي كسب و كار ها در دنيا تمركز خود را برروي فروش محصولاتشان قرار داده اند. از اين رو به سراغ توليد محتوا مي روند تا از اين طريق مخاطبان خود را هدف قرار داده و آنها را به يك مشتري براي خود تبديل كنند. ديوار و يا شيپور را ميتوان موفق ترين سايت هاي داخلي براي رغايت اين مسئله دانست. بازاريابي محتوايي به صورت مستقيم و غير مستقيم بر روي فروش شما تاثيرخواهد داشت پس توجه كافي نسبت به كيفيت محتواي توليدي خود داشته باشيد.

 

ارتباط سئو و بازاريابي محتوا

برخي از متخصصين بر اين باور هستند كه سئو و بازاريابي محتوا دو امر مجزا از يك ديگر هستند . اما هر دو اين ها دو زوج مناسب و ايده آل براي موفقيت هر كسب و كاري در اينترنت محسوب مي شوند . در حقيقت سئو بدون محتواي با كيفيت و محتواي با كيفيت بدون سئو هيچ گونه معنا و مفهومي ندارند . توليد محتوا يك نقش قابل توجه در موفقيت شما در سئو خواهد داشت . بازاريابي محتوايي نيز مي تواند علاوه بر جذب مخاطب و بازديدكننده براي سايت شما ، تاثير مثبتي نيز در فروش شما داشته باشد .

سئو و بازاريابي محتوا
تصور كنيد يك محتواي با كيفيت و اختصاصي توليد كرده ايد ، اما هيچ كدام يك از فاكتورهاي سئو و بهينه سازي را در اين مقاله رعايت نكرده ايد . يا تصور كنيد يك وب سايت با جايگاه هاي بسيار مناسب در نتايج گوگل داريد و سئو و بهينه سازي سايت برروي آن پياده شد است ولي هيچ گونه توليد محتوايي ندارد . آيا ممكن است ؟

تكنيك هاي بازاريابي محتوا
خيلي از افراد سوال دارند كه چگونه بازاريابي محتوا كنيم ؟ پاسخ اين سوال بسيار ساده است . با توليد و انتشار محتواي با كيفيت ، اختصاصي و غني كه نياز هاي يك كاربر را برطرف ساخته به طور كلي اگر براي كاربر خود فعاليت كنيد رتبه هاي بالا نيز در پي آن به شما مي رسد اين اصل را مي توان در سنجش به خوبي مشاهده نمود و به تمامي سوالاتي كه در ذهن كاربر مي باشد پاسخ دهد.

۱- بازاريابي محتوا با استفاده از وبلاگ نويسي
يكي از محبوب ترين شيوه هاي بازاريابي محتوا را مي توان وبلاگ نويسي بيان كرد. در چند سال گذشته تمامي فروشگاه هاي اينترنتي ، شركت هاي صنعتي، شركت هاي ارائه دهنده خدمات هاست، شركت هاي طراحي سايت و ….. از اين شيوه به خوبي استفاده كرده اند . وبلاگ ايراني طرح نيز نمونه اي قدرتمند و حرفه اي از وبلاگ ها مي باشد كه از تكنيك بازاريابي محتوايي براي جذب مخاطب و افزايش فروش خود بهرمند مي باشد .

۲- معرفي تخصصي محصولات و خدمات
به صورت معمول صفحات ارائه محصولات به عنوان صفحات لنديگ در تبليغات به كار برده مي شوند . از اين رو شما مي توانيد با توليد محتواي با كيفيت در اين صفحات و معرفي بهتر مزايا و معايب اين محصول به كاربر شانس خود را براي جذب مشتري و افزايش اعتماد مشتري نسبت به محصول افزايش دهيد .
در يك فروشگاه اينترنتي همچون ديدستان جلب اعتماد مشتري به معناي افزايش فروش است و توليد محتوا يكي از ارزان ترين و راحت ترين راه ها براي جلب اعتماد مشتريان مي باشد.

۳-بازاريابي محتوايي با استفاده از تكنيك | چطور | و |چگونه |
چطور و چگونه دو كلمه اي هستند كه به صورت دائمي در ذهن هر شخص قرار دارد و هميشه در ابتداي هر سوال اشخاص قرار دارد . اين دو كلمه به صورت دائمي مي توانند بعد از خود كلمات ديگري را داشته باشند كه در نهايت به يك سوال در ذهن افرار نقش يابد.
تكنيك پاسخ به سولات يكي از تكنيك هاي قديمي براي جذب افراد مي باشد. شما هر چقدر به سوالات بيشتري پاسخ دهيد مخاطبان بيشتري را جذب خود خواهيد كرد.

 

نكاتي در توليد محتواي مناسب
انتخاب كلمه كليدي مناسب در توليد محتوا
انتخاب كلمه كليدي مناسب در هنگام توليد محتوا همواره يكي از دغدغه هاي اصلي نويسندگان مطالب مي باشد . همچنين انتخاب كلمه كليدي يكي از اصلي ترين و مهم ترين موارد مي باشد كه بايد در هنگام توليد محتوا به آن توجه داشته باشيم . انتخاب كلمه كليدي مناسب مي تواند راه موفقيت را كوتاه تر كند سايت ايسنا مهم ترين اصل موفقيت خود را انتخاب كلمه كليدي مناسب مي داند .همواره ليستي از كلمات كليدي مرتبط با كسب و كار خود را تهيه كنيد و ازآن ها در تيتر اصلي و در تيتر هاي داخلي استفاده كنيد.

توليد محتواي داراي مخاطب زياد
هميشه سعي داشته باشيد موضوعاتي را انتخاب كنيد كه داراي جذابيت براي مخاطبين باشند و در نهايت محتواي خود را براي آن موضوع توليد كنيد. محتواي جذاب داراي مخاطبين زيادي خواهند بود و از اين طريق مي توانيد اقدام به جذب ترافيك براي وب سايت خود كنيد.

طول محتواي توليد شده
يكي از فاكتورهاي سئو طول محتوا مي باشد . طول محتواي با كيفيت همواره بايد بيش از ۳۰۰ كلمه باشد . صفحات اينترنتي كه داراي محتوايي كمتر از اين مقدار مي باشند ارزش و اعتباري براي موتور جستجوي گوگل نخواهند داشت . در طراحي سايت رعايت اين اصل بسيار مهم است چون بعضي اوقات متن خبر ها كوتاه است و شما بايد آن را به حداقل تعداد كلمات مجاز برسانيد چرا كه اين صفحات اطلاعات كمي را به مخاطبين منتقل مي كنند و گوگل هميشه سعي بر اين دارد كه مخاطبين به اطلاعات مفيد و تكميلي دسترسي داشته باشند.

كيفيت محتواي توليدي
عدم استفاده از مطالب كپي يكي از اصلي ترين موارد براي جلب نظر مخاطبان مي باشد و همچنين در سئو سايت تاثير مثبتي دارد . همواره در تلاش باشيد تا ايده هاي جديد و جذاب براي توليد محتوا داشته باشيد . پيشنهاد ما استفاده از موضوعات و مواردي مي باشد كه در كسب و كار شما و در هنگام ارتباط با مشتريانتان تجربه مي كنيد استفاده كنيد.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

چگونه سئوي سايت خود را بهبود دهيم ؟

بهبود سئو سايت يك روش بازاريابي ديجيتال است.محتواي خوب، استفاده از كلمات كليدي، فعاليت در شبكه هاي اجتماعي موجب بهبود سئو سايت مي شود.

 

يكي از روش هاي بازاريابي ديجيتال، بهره گيري از سئو يا بهينه سازي سايت مي باشد. با كمك بهبود سئو سايت مي توانيد رتبه سايت خود را در گوگل افزايش دهيد؛ به اين ترتيب بازديد از سايت شما افزايش پيدا مي كند و در موتورهاي جست و جو نظير گوگل معروف خواهيد شد. سئو كردن سايت بسيار گسترده است و تنها محدود به كار داخل سايت نمي باشد و به فعاليت هاي كه در بيرون از سايت و در محيط وب انجام مي پذيرد، نيز مربوط مي باشد.
كاربران در بهبود سئو سايت، نقش قابل توجهي دارند؛ زماني كه يك كاربر از سايتي مثل نماشا راضي باشد، براي مدت زمان زيادي در آن مي ماند و همچنين دوباره نيز به همان سايت بر خواهد گشت. افزايش رتبه سايت نقش اساسي در معرفي يك برند داراست. به دليل اهميت زياد و تاثيرگذار سئو، در اين مقاله ما بر آن شديم تا با آموزش سئوي سايت به شما دوستان عزيز، بتوانيد برند خود را از طريق دنياي مجازي به ديگران معرفي نماييد. در ادامه تعدادي از روش هايي كه براي سئو كردن سايت مورد استفاده قرار مي گيرد، بيان شده است.
تمركز بر روي كلمات كليدي براي بهبود سئو سايت

يكي از راههايي كه موجب راهنمايي كاربران به سايت شما مي شود، استفاده از كلمات كليدي خوب و متناسب با محتواي سايت است. جالب است بدانيد كه مديران سايت ورزش 3 اولين و مهم ترين قدم براي موفقيت سايت خود را انتخاب كلمات كليدي منسب مي دانند. بعد از انتخاب كلمات كليدي مناسب، بايد بر روي آنها تمركز نماييد و متني مناسب كه در آن از اين كلمات استفاده شده است، بنويسيد و در سايت خود آپلود نماييد. اين كار سبب مي شود كاربران تمايل بيشتري براي سر زدن به سايت شما داشته باشند.

 

خريد بك لينك

بك لينك به پيوندي گفته مي شود كه از سايتي به سايت ديگر زده مي شود. خريد بك لينك در گذشته بسيار موسوم بود و سايت هايي كه از رتبه بهتر سئو برخوردار بودند، به سايت هاي ديگر يك لينك مي فروختند. بايد توجه دشات كه اين اصل تاثير بسيار خوبي در بهينه سازي وب سايت دارد اما هم اكنون گوگل اين كار را برخلاف سياست هاي خود دانسته است و به عنوان يك تخلف براي سايت شناسايي مي كند. استفاده از بك لينك بايد به صورت كاملا طبيعي انجام گيرد كه توسط گوگل به عنوان لينك بد شناسايي نشود. لينك شدن سايت شما در تمام صفحات سايت مقابل، فقط لينك كردن صفحه اصلي سايت، لينك شدن سايت شما در سايت غير مربوط و ... از عواملي است كه بك لينك را به عنوان لينك بد شناسايي مي كند و سبب مي شود كه گوگل به سايت شما نمره ي منفي بدهد. بنابراين اگر دوست داريد كه براي بهبود سئو سايت خود حتما بك لينك خريداري نماييد، حتما نكات لازم را در نظر بگيريد.
بهبود سئو سايت با رپورتاژ آگهي

رپورتاژ آگهي نوعي متن است كه به منظور بيان فعاليت هاي سايت شما، اهداف و محصولات آن توسط شما يا شخص ديگري نوشته مي شود و در سايتي معتبر با رتبه بالا آپلود مي گردد. اين متن در واقع تبليغي براي فعاليت و سايت شما مي باشد و به گونه اي نوشته مي شود كه تبليغي بودن آن مشخص نباشد. از طريق لينك هايي كه درون متن قرار داده مي شود، سايت و برند شما تبليغ خواهد شد. صاحب سايت نيز هزينه اي را براي قرار دادن اين متن تبليغاتي درون سايت خود، از شما خواهد گرفت. اين نوع آگهي ها را مي توانيد در سايت ايسنا مشاهده فرماييد .رپورتاژ آگهي در سايت هاي خوب و معتبر، موجب افزايش چشمگير سئوي سايت شما خواهد شد؛ اگر سايتي كه رپورتاژ در آن قرار مي گيرد، هم موضوع سايت شما باشد، اين تاثير چند برابر خواهد شد. البته اين موضوع را در نظر بگيريد كه سايتي كه انتخاب مي نماييد، بايد داراي ويژگي هاي قابل قبولي از نظر سئو باشد، چون انتخاب سايت نامناسب نه تنها موجب از دست رفتن سرمايه مي گردد، بلكه اعتبار سايت شما را نيز زير سوال خواهد برد.

 

استفاده از تصاوير و فيلم براي بهبود سئو سايت

امروزه فضاي مجازي به سمت ويژوال حركت مي كند؛ استفاده از تصاوير خوب و متناسب باعث جذب مخاطبان بيشتري خواهد شد. اگر به سايت هايي نظير اينستاگرام نگاه كنيد، متوجه خواهيد شد كه چگونه از تصاوير براي جذب هرچه بيشتر مخاطبان و در نتيجه كسب درآمد بيشتر استفاده مي نمايند. استفاده از فيلم نيز از اين قضيه مستثني نمي باشد. در جايي كه تصاوير نتوانند مقصود شما را بيان كنند، مي توانيد از فيلم بهره بگيريد. اين اصل به درستي بايد در ساخت سايت شركتي استفاده شود زيرا كاربر شما با ديدن يك فيلم مناسب از محصول مي تواند آنرا راحت تر خريداري كند. مي تواند در استفاده از فيلم سبب مي شود اطلاعات زيادي در مدت زمان اندكي به مخاطب منتقل گردد و در نتيجه باعث جذب مخاطبان به سايت شما گردد.

بهينه سازي محتوا براي بهبود سئو سايت

يكي از تاثيرگذارترين موارد براي بهبود سئو سايت، استفاده از محتواي بهينه سازي شده است. اين محتوا نبايد تكراري باشد و از ديگر سايت ها كپي شده باشد. همچنين بايد در آن از كلمات كليدي بهره برد. حداقل تعداد كلمه براي يك متن، 300 كلمه است و در صورتي كه كمتر از اين تعداد باشد، توسط موتورهاي جست و جو بررسي نخواهد شد. گوگل به متني كه كمتر از 1000 كاراكتر داشته باشد، اهميت چنداني نخواهد داد.
تبليغات در گوگل

تبليغات در گوگل يا گوگل ادوردز نيز يكي از راه هاي كوتاه مدت براي بهبود سئو سايت است. با اين روش مي توانيد در مدت زمان كوتاهي به صفحه اول گوگل بياييد، اين نوع از تبليغ در سايتي مانند ديوار مورد استفاده قرار گرفت و به خوبي نيز نتيجه بخش بود اما تا زماني اين روند ادامه دارد كه هزينه هر كليك را پرداخت نماييد.

ريسپانسيو بودن سايت

يكي از موارد ديگري كه گوگل براي سئو به آن اهميت مي دهد، ريسپانسيو بودن سايت است؛ به اين معنا كه سايت شما در تلفن همراه و تبلت به راحتي باز شود و صفحات آن دچار بهم ريختگي نشود. اين موضوع نه تنها باعث افزايش رتبه سايت شما در گوگل خواهد شد، بلكه كاربران نيز به آساني از سايت شما در تلفن همراه خود استفاده مي كنند و باعث رضايت آنان مي گردد.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

بهترين موتورهاي جستجو

بهترين موتورهاي جستجو | برترين موتورهاي جستجو

همه ما در دنياي وب براي يافتن پاسخ پرسش هاي خودمان از موتورهاي جستجو استفاده كرده ايم.بدون شك گوگل جزء اولين و بهترين موتورهاي جستجو در دنيا قرار دارد.اما سايت هايي ديگري نيز هستند كه شايد جز بهترين موتورهاي جستجو نباشند ولي هر كدام از آن ها براي كاربرانشان راضي كننده اند.
در اين مقاله ما ( طراحي سايت وب داران ) به معرفي موتور هاي جستجو و بهترين موتورهاي جستجو مي پردازيم. 

بهترين موتورهاي جستجو
10 مورد از بهترين موتورهاي جستجو در زير مشخص شده است كه 4 مورد اول برترين و پركاربردترين موتورهاي جستجو مي باشند.

 موتور جستجوي گوگل ( Google.com )
اين سايت كه در سال 1998 ميلادي توسط دو برنامه نويس سرگئي برين و لري پيج تأسيس شده است اكنون عنوان بهترين موتور جستجو دنيا را به خود اختصاص داده است.در سايت الكسا نيز گوگل در جايگاه اول قرار دارد.روزانه بيش از هزار عنوان و بيش از 85% از جستجو هاي دنيا توسط كاربران مختلف در اين سايت انجام مي شود.البته در جستجو روي موبايل و تبلت باز هم گوگل در رتبه اول و بيش از 92% جستجو ها را به خود اختصاص داده است.

 

موتور جستجوي ياهو ( Yahoo.com )
اين موتور جستجو در سال 1995 توسط شركت ياهو راه اندازي شد و بعد از 16 سال يعني در اكتبر 2011 توسط بينگ ، باز طراحي شد.اين موتور جستجو با كسب مجموع 6.42% از كل جستجو ها به عنوان دومين موتور جستجوي دنيا شناخته مي شود.همچنين اين موتور جستجو به عنوان جستجوگر پيشفرض مرورگر فايرفاكس تعريف شده است.

موتور جستجوي بينگ ( Bing.com )
بينگ يكي از موتور هاي جستجويي است كه بيشترين رقابت را با گوگل دارد.اين موتور جستجو در سال 2009 ميلادي توسط شركت بزرگ مايكروسافت رو نمايي شد كه البته قبل تر با نام هاي لايو سرچ ، ويندوز لايو سرچ يا ام اس ان سرچ شناحته مي شد.ويژگي هاي پيشنهاد جستجو در هنگام تايپ و نمايش جستجو هاي مرتبط به موضوع جستجو شده براي اولين بار توسط اين سايت ارائه شد.

اما با وجود اين امكانات باز هم بينگ نتوانست كاربران خود را متقاعد كند كه اين موتور جستجو مي تواند نتايج بهتري نسبت به گوگل ارائه بدهد!

موتور جستجوي اسك (Ask.com)
سرويس جستجوي اسك در سال 1995 توسط گرت گرونر نوشته شد.اين سرويس قبلا با عنوان ask jeevers شناخته مي شد و تقريب 3% سهم جستجو هاي دنيا را دزيافت مي كند.نتايج به دست آمده در جستجوي اين سايت معمولا از گوگل و ياهو و بينگ ضعيف تر است.جالب است بدانيد كه تا قبل از رونمايي گوگل اين سايت يكي از بهترين و پر طرفدارترين موتور هاي جستجو دنيا بوده است.

ادامه مطلب در لينك زير ..!!!!

https://webdaran.com/best-search-engines/


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

تاثير طراحي سايت بر رتبه آن در موتورهاي جستجوگر

طراحي خوب يك سايت علاوه بر اينكه مي تواند باعث جذب بازديدكنندگان زيادي شود مي تواند باعث افزايش رتبه سايت در موتور جستجو شده و تعداد بازديدكننده از طريق موتور جستجو را نيز افزايش دهد. به اين منظور پارامترهاي مهم در طراحي يك سايت را كه از نظر متورهاي جستجو هم مهم هستند را ارزيابي مي نمائيم.

 

۱- اندازه سايت : اندازه يك سايت اثر بسيار زيادي در رتبه آن سايت در موتورهاي جستجو دارد. موتورهاي جستجو به دنبال محتوا هستند ، اگر شما در سايتتان تعداد كمي صفحه وب داريد و رقيب شما تعداد زيادي داريد ، به احتمال بسيار زياد سايت شما رتبه كمتري از سايت رقيب خواهد داشت. در بسياري از موارد امكانپذير نيست كه شما صفحات زيادي را در مورد كسب و كار خودتان در سايت منتشر كنيد در اين مورد شما بايستي به ارائه محتواي رايگان در سايتتان فكر كنيد. با اضافه نمودن محتواي رايگان علاوه بر اينكه مورد علاقه موتورهاي جستجو قرار مي گيريد، باعث رضايتمندي بازديدكندگان شده و باعث مراجعه مجدد به سايت شما مي شود.

۲- سايتهاي مبتني بر صفحات گرافيكي : سايتهائي كه از اجزاي گرافيكي به مقدار زياد استفاده مي كنند علاوه بر اينكه زمانمورد نياز براي ديده شده سايت را افزايش مي دهند از نشر موتورهاي جستجو هم دچار مشكل مي شوند سايتي همچون نماشا نمونه كامل اين مثال است. موتورهاي جستجو نمي توانند محتواي عكسها را ايندكس كنند. هرچند گوگل اين امكان را اضافه كرده است اما اين مورد در بيشتر موتورهاي جستجو امكانگذير نيست.

 

۳- صفحات وب پويا : اگر محتواي سايت شما از روي يك بانك اطلاعات بزرگ ساخته مي شود، احتمالا ديده ايد كه بخشهائي از سايت شما در موتورهاي جستجو ثبت نشده و قابل جستجو نيستند. بايستي به نوعي موتورهاي جستجو را مجاب كرد كه اين صفحات را ثبت كنند. يك راه استفاده از لينك صفحات مورد نظر ( صفحات پويا) در صفحات ثابت است. البته باز هم در اين روش محتواي اطلاعات به احتمال زياد قابل جستجو نيستند. سئو و بهينه سازي يكي از راخ حل هاي افزايش مشاهده سايت ها است اگر به دنبال افزايش رتبه خود در گوگل هستيد تعرفه سئو سايت را در نطر داشته باشيد. اگر مي خواهيد محتواي اطلاعات را هم قابل جستجو كنيد، راه حل منتظر كردن دوره اي اطلاعاتي است كه تغيير نمي كنند. اين اطلاعات را در صفحات ثابت منتشر كنيد. نمونه اين نوع صفحات ، صفخات وبلاگ هستند كه اطلاعات اصلي در يك بانك اطلاعاتي است و در دوره هاي زماني خاصي در سايت ثبت مي شوند.

۴- استفاده صحيح از كد html : براي توليد سايت خود از برنامه هائي مانند msword استفاده نكنيد. صفحات توليد شده در اين برنامه بيشتر شامل اطلاعات مربوط به بنگ و فونت و قالب صفحات مي باشد. در اين حالت روبات موتور جستجو بجاي اينكه به اطلاعات ساي شما دسترسي داشته باشد ، در درجه اول اطلاعات نمايشي سايت را مي گيرد و بعد از آن اطلاعات اصلي را . اين مي تواند در نحوه گردآوري اطلاعات سايت براي ثبت در موتور جستجو اختلال ايجاد نمايد. يك راه استفاده از برنامه هائي چون dream weaver است . اين برنامه اطلاعات مربوط به نوع نمايش اطلاعات را در يك فايل css ذخيره كرده و در ابتداي صفحه سايت شما آنرا مورد استفاده قرار مي دهد.سايت هاي داخلي فراواني همچون دالفك به زبان css نوشته شده اند. به اين ترتيب در صورت لزوم و در زمان نمايش اين فايل خوانده مي شود و روبات موتور جستحو مشكلي پيدا نمي كند. علاوه بر اين استفاده از كد html نادرست در صفحه سايت مي تواند باعث بروز مشكل در روبات موتور جستجو شود هرچند كه در نمايش سايت شما توسط مرورگرهاي مختلف ايجاد اشكال نكند.

 

۵- انتخاب نام دامنه مناسب : يك قانون طلائي در اين مورد داريم كه مي گويد كاري كنيد كه در ذهن بازديدكننده خود باقي بمانيد. يكي از راههاي عمل به اين قانون طلائي استفاده از نامهاي مناسب براي نام سايت است. اسم سايت شما مي تواند نام كسب و كار شما باشد يا نام فعاليتي باشد كه شما انجام مي دهيد.اگر به دنبال طراحي وب سايت حرفه اي هستيد  هيچگاه از اسامي طولاني و جمله هاي براي ثبت نام سايت خود استفاده نكنيد. علاوه بر اين اگر مي خواهيد به هر دليلي نام دامنه خود را عوض كنيد، براي اينكه رتبه قبلي سايت را از دست ندهيد بهتر است از سرويس forwarding سايت قبلي استفاده كرده و نام قديم را به آدرس جديد forward كنيد.

۶- استفاده از فريم : سعي كنيد اصلا از فريم در طراحي سايت خودتان استفاده نكنيد. حتي اگر مشتري شما از شما خواست سعي كنيد او را در اين زمينه توجيه كنيد. تعدادي از مرورگرهاي اينترنتي فريم را پشتيباني نمي كنند و بنابراين سايت شما توسط اين مرورگرها ديده نمي شوند. سايت ها را جوري طراحي كنيد كه با هر مرورگري قابل اجرا باشند مثلا سافت 98 به راحتي با هر پلتفرمي قابل اجرا است. ذخيره كردن آرس سايتي كه با فريم طراحي شده بسيار مشكل است ( بر خلاف قانون طلائي)

۷- اطلاعات خود را بروز نمائيد : علاوه بر اينكه سايتهائي كه تاريخ بروزرساني آنها مربوط به چند سال پيش است از نظر بازديدكننده اعتبار چنداني ندارد، موتورهاس جستجو هم به اين نكته حساس بوده و اينگونه صفحات را با كمترين رتبه در نظر مي گيرد.اگر نمناك هر روز اطلاعات خود را بروز رساني نمي كرد بدون شك به چنين جايگاهي دست نمي يافت. سايتهائي كه مرتبا بروز مي شوند و صفحاتي كه دوره بروز رساني آنها كوتاه مي باشد، در كسب رتبه بهتر موتورهاي جستجو موفق تر هستند.

آگاهي از مواردي كه در بالا ذكر شد براي تمامي طراحان سايت و مديران آنها الزامي است. اگر شما سايتي طراحي نمائيد موارد ذكر شده در آن رعايت نشده باشند، در حقيقت براي دارنده سايت مشكل ايجاد كرده ايد. بيشتر بازديدكننده هاي يك سايت خوب از طريق موتورهاي جستجو سايت مورد نظر خود را مي يابند و علاوه بر اين بازديدكنندگاني كه از طريق موتورهاي جستجو به سايتي مراجعه مي كنند به احتمال بسيار زياد از مشتريان واقعي سايت هستند


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

الگوريتم پاندا چيست

الگوريتم پاندا | الگوريتم پاندا چيست | الگوريتم پاندا گوگل

الگوريتم پاندا گوگل يكي از الگوريتم هاي امتياز دهي گوگل است و ما در اين مقاله قصد داريم شما را با الگوريتم پاندا گوگل آشنا كنيم و همچين نحوه عملكرد اين الگوريتم را مورد بررسي قرار دهيم.

مقدمه اي بر الگوريتم پاندا چيست
تا قبل از سال 2011 موتور جستجوي گوگل با چالشي جدي مواجه شده بود.به طوري كه خيلي از سايت هايي كه محتواي بي ارزش توليد مي كردند و يا اينكه از لينك هاي اسپم استفاده مي كردند.به واسطه استفاده از يك سري روش هاي سئو كلاه سياه ، در نتايج جستجوي گوگل رتبه هاي بالا را در اختيار داشتند.

تاريخ انتشار الگوريتم پاندا

اين امر موجب نارضايتي كاربران شده بود!!!زيرا اكثر كاربران بعد از جستجوي كلمه يا عبارت مد نظر خود ، جواب درستي را دريافت نمي كردند.در عوض گوگل سايت هايي را به آن ها پيشنهاد مي كرد كه محتواي كم ارزش و ضعيفي را داشتند و حتي در برخي موارد محتواي آن ها هيچ ربطي به موضوع عبارت جستجو شده نداشت و فقط به واسطه ضعف گوگل در زمينه الگوريتم امتياز دهي ، در رتبه هاي بالاي گوگل جا خوش كرده بودند.

تاريخ انتشار الگوريتم پاندا:گوگل براي رفع اين مشكل الگوريتم پاندا را در سال 2011 معرفي كرد.

وظيفه اين الگوريتم شناسايي مطالب كپي شده و كم ارزش بود و همچنين گوگل به كمك اين الگوريتم كيفيت محتواي صفحات مختلف را مورد برسي قرار داد و بر طبق آن رتبه بندي سايت ها را مشخص كرد.

مقدمه اي بر الگوريتم پاندا

اين الگوريتم به طور رسمي در تاريخ 23 فوريه 2011 معرفي شد و گوگل يك روز بعد در تاريخ 24 فوريه بيانيه اي در رابطه با آن منتشر كرد و در اين بيانيه اعلام كرد كه از اين به بعد سايت هايي كه از محتواهاي كم ارزش و كپي شده استفاده كنند ، تنزل رتبه پيدا مي كنند.در عوض سايت هايي كه در زمينه توليد محتواي مفيد و مبني بر تحقيق و مورد پسند كاربران فعاليت كنند ، توسط اين الگوريتم رتبه هاي بالاتري را كسب خواهند كرد.

همچنين در ادامه اين بيانيه اعلام كرد كه 11.8 درصد از نتايج جستجو دستخوش تغييرات شاياني شده است.

الگوريتم پاندا گوگل در ايران و براي زبان فارسي هم از سال 2013 آغاز به كار كرد و سايت هايي را كه از روش كلاه سياه براي سئو سايت خود استفاده مي كردند را كم كم از نتايج جستجو حذف كرد.تا قبل از معرفي اين الگوريتم ، وب مسترها از روشي به نام “مزرعه محتوا” براي بالا بردن رتبه سايت خود استفاده مي كردند.در اين روش سايت ها به واسطه توليد محتواي زياد و كم ارزش و استفاده از لينك هاي مخرب در اين صفحه ها مي توانستند رتبه هاي بالاي نتايج جستجو را به راحتي از آن خود كنند.

چه سايت هايي شامل جريمه الگوريتم پاندا مي شوند :
جريمه الگوريتم پاندا
بعد از شروع به كار الگوريتم پاندا ، خيلي از سايت ها در نتايج جستجوي گوگل افت رتبه پيدا كردند.بعد از انجام تحقيقات در اين زمينه ، مشخص شد كه سايت هاي جريمه شده حداقل داراي يكي از مشكلات زير بوده اند :

محتواي كم ارزش يا بي ارزش داشته اند.
از برچسب ها بيش از حد معمول استفاده كرده بودند.
از تگ هاي نا مربوط به محتوا در صفحات سايت استفاده كرده بودند.
محتواي خود را از سايت هاي ديگر كپي برداري كرده بودند.
نكات نگارشي و املائي را در محتواي خود رعايت نكرده بودند.
در وب سايت خود تبليغات زياد و آزار دهنده داشتند.
به طور مكرر از كلمات و جملات تكراري استفاده كرده بودند.
در زمينه طراحي سايت ضعيف عمل كرده بودند و طراحي جذابي نداشتند.
چگونه از جريمه الگوريتم پاندا رهايي پيدا كنيم :......

ادامه مطلب در لينك زير!!!

https://webdaran.com/whats-panda-algorithm/


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،

بازدید:

چرا لينك سازي داخلي سايت

پروژه لينك سازي داخلي سايت

اگر استراتژي هدفمندي براي لينك سازي داخلي سايت خود نداشته ايد، متاسفانه دير يا زود سايت شما در آخرين صفحه از نتايج گوگل خواهد بود. !

در صورتي كه هر كدام از صفحات سايت شما فاقد هرگونه لينك داخلي باشند از نظر گوگل به عنوان صفحه بي هويت يا Orphan Pages شناخته مي شود.

همين امروز با سرمايه گذاري در پروژه سئو لينك سازي داخلي ميتوانيد جريان زندگي را براي هميشه در سايت خود را مجدد فعال كنيد.

 

گوگل تاكنون بيش از 250 فاكتور مهم براي رتبه بندي سايت ها در نظر گرفته است كه در بين تمامي اين فاكتور ها، لينك سازي يا Link Building به شدت مي درخشد و جز برترين فاكتور هاي مهم رتبه بندي در گوگل مي باشد .

لينك سازي داخلي سايت گنجينه پنهان و ستون فقرات سئو سايت مي باشد چون تاكنون تحت هيچ عنواني نمي توان از آن چشم پوشي كرد.

صفحات جديد زماني توسط ربات هاي گوگل بررسي مي شوند كه از صفحه اي ايندكس شده، ميانبري بين صفحات ايجاد شده باشد.

هدف گوگل در استفاده از لينك هاي داخلي دسترسي راحت به محتواي جديد و درك ارزشمندي يك صفحه در سايت است مثلا سايتي محتواي تازه اي ايجاد كرده اما هيچ لينك داخلي از ساير صفحات سايت براي آن ايجاد نشده باشد ربات هاي خزنده گوگل هيچوقت متوجه صفحه جديد سايت نمي شوند و  هيچ اتفاق خاصي براي جايگاه و رتبه سايت رخ نميدهد.

لينك سازي داخلي سايت نوعي سيگنال مثبت براي موتورهاي جستجوست كه اين صفحه سايت اهميت بالايي دارد.

منبع شيك رنك


برچسب‌ها: ،

بازدید:

مرسدس Vision AVTR رونمايي شد؛ خودرويي از آينده!

مرسدس Vision AVTR در معرض ديد عموم قرار گرفت. اين خودروي مفهومي كه با الهام از فيلم آواتار طراحي شده، بردي برابر با 700 كيلومتر دارد.


دايملر در نمايشگاه CES 2020 تصميم گرفت از يك خودروي فضايي رونمايي كند. مرسدس Vision AVTR يك خودروي مفهومي بوده كه با الهام از فيلم پرطرفدار آواتار توسعه پيدا كرده است. اين محصول طراحي خودروهاي آينده را به نمايش مي گذارد. اين خودرو نشان دهنده ارتباط ميان انسان، ماشين و طبيعت است.

اين خودرو از طراحي و ويژگي هاي متفاوتي در مقايسه با خودروهاي كنوني بهره مي برد. در كابين از كنترلرهاي سنتي استفاده نشده، بلكه اين سازنده آلماني امكاني را براي راننده فراهم كرده كه دست خود را روي كنسول مركزي قرار دهد و آن را كنترل كند.

 

براي صندلي هاي آن از چرم گياهي استفاده شده كه به صورت اختصاصي با استفاده از مواد بازيافتي توليد شده است. براي كف آن نيز شاهد استفاده از چوب موجود در كشور اندونزي هستيم. روي بدنه مرسدس Vision AVTR شاهد حضور 33 فلاپ با چند كاربرد هستيم كه در هنگام حركت، آن را شبيه سازي مي كنند. اين فلاپ ها باعث بهبود آيروديناميك اين خودروي مفهومي نيز مي شوند.

مرسدس بنز براي اين خودرو باتري 110 كيلووات ساعتي در نظر گرفته كه بر اساس گرافين با سلول طبيعي ساخته شده است. اين باتري فاقد مواد نادر، سمي و گران قيمت است؛ بنابراين بايد گفت با يك باتري كاملا قابل بازيافت روبه‌رو هستيم. اين باتري در مدت زمان 15 دقيقه شارژ شده و مي توان توسط آن مسافتي برابر با 700 كيلومتر را طي كرد. براي هر يك از چرخ ها يك موتور در نظر گرفته شده كه در مجموع قدرتي برابر با 470 اسب بخار توليد مي كنند.

منبع : carscoops


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،

بازدید:

Fortnite قابليت Split-Screen را براي كاربران PS4 و Xbox One اضافه كرد

يكي از قابليت هاي جذاب بازي هاي ويديويي حالت Split-Screen يا نصف كردن صفحه است تا دو نفر بتوانند هم زمان با يكديگر بازي كنند. Fortnite هفته گذشته اين قابليت را براي كاربران PS4 و Xbox One اضافه كرد اما بعدا به دليل يك سري مشكلات آن را برداشت. حالا بعد از يك هفته Epic Games دوباره اين قابليت را در اختيار كاربران قرار داده است و مي توانيد از آن لذت ببريد.
اين قابليت كه در واقع بسيار كاربردي و جالب است، صفحه نمايش را به صورت افقي نصف مي كند و دو نفر مي توانند همزمان از بازي لذت ببرند. بعيد است كه در حالت عمودي بتوان اين بازي را تجربه كرد زيرا كه Fortnite نياز به يك ديد باز دارد و بايد تمام نقاط زير نظر بازيكن باشد. براي همين حالت افقي بسيار طبيعي تر است. به هر حال يكي از بازيكنان مي تواند بخش بالاي صفحه را انتخاب كند و ديگري نيز بخش پايين.

اين ويژگي به طرفداران حالت Co-Op كمك زيادي مي كند و حالا مي توان تنها روي يك صحفه نمايش و كنار هم نيز بازي كرد. ممكن است دوست داشته باشيد كه كنار دوستتان باشيد و با او بازي كنيد و در اين حين نيز از شوخي و صحبت با يكديگر لذت ببريد. اين قابليت جديد دقيقا براي شما ساخته شده است. تنها لازم است كه يك دسته كنترلر ديگر تهيه كنيد. اين قابليت فعلا تنها در دسترس كاربران PS4 و Xbox One است زيرا كه كاربران PC با كيبورد بازي مي كنند و مساله اين پلتفرم اندكي متفاوت است.
اين قابليت فعلا در مراحل اوليه خود به سر مي برد و در صورت مشاهده هر گونه مشكلي دندان به جگر بگيريد و تا آپديت هاي بعدي منتظر بمانيد. Epic Games هنوز دليل برچيدن و دوباره اضافه شدن اين قابليت را عنوان نكرده است و بايد ديد كه چه اين كار چه دليلي داشت. اگر از طرفداران بازي هستيد قابليت Split-Screen را امتحان كنيد و نظر خود را با ما به اشتراك بگذاريد.

منبع : https://www.dualshockers.com/fortnite-split-screen-feature-introduced/


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،

بازدید:

[ ۱ ]