طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان به کمک سیستم های مدیریت محتوا از جمله وردپرس ، جوملا و …. امکان‌پذیر است.

گروه مهندسی وب داران به کمک متخصصین برنامه نویسی php خود می‌تواند این گونه پروژه‌ها را به خوبی انجام دهند و طراحی سایت ارزان شما را با استفاده از انواع سیستم های مدیریت محتوا و در راس آن ها وردپرس به خوبی طراحی کند.

اگر شما هم قصد دارید کسب و کار خود را از حالت سنتی خارج کنید و یا به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید می‌توانید طراحی سایت ارزان را با تیم تخصصی وب داران تجربه کنید.

سئو و بهینه سازی
سئو و بهینه سازی وب سایت موجب افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو می شود و یکی از ارزان ترین روش ها در بازاریابی دیجیتالی محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های خوب سایت های ارزان این است که سئو و بهینه سازی می تواند به خوبی روی آن ها انجام پذیرد.

در حقیقت شما به کمک سئو و طراحی سایت ارزان می توانید با یک سرمایه کم یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و شروع به فروش کالاها و خدمات خود کنید.

امروز در کشور ما اهمیت استفاده از اینترنت روز به روز در حال افزایش است و بالا رفتن سواد عمومی در جامعه شاهد این هستیم که اهمیت استفاده از گوگل در جستجوها به شدت رو به افزایش است.

در این صورت اگر شما بتوانید به کمک سئو و بهینه سازی وب سایت بر روی کلمات کلیدی حوزه کسب و کار خود در گوگل رتبه داشته باشید می توانید از این طریق مشتریان زیادی را جذب کنید و کسب و کار خود را متحول کنید.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بهینه سازی به هیچ وجه کار آسانی به شمار نمی رود و مستلزم رعایت فاکتورهای بسیاری می باشد که نیاز به متخصصین سئو و بهینه سازی طراحی سایت دارد.

قالب های آماده
یکی از روش های طراحی سایت ارزان استفاده از قالب های آماده می باشد.

استفاده از قالب های آماده در طراحی وب سایت موجب می‌شود شما در مدت زمان کوتاهی بتوانید سایت خود را راه اندازی کنید و این کار توسط متخصصین وب داران در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

در حقیقت قالب های آماده معمولاً قالب هایی هستند که به صورت رایگان و یا با قیمت پایین در اینترنت موجود است و شما می توانید با استفاده از آن یک طراحی سایت ارزان را داشته باشید.

باید توجه داشته باشید که قالب های آماده انواع مختلفی دارند و شما باید با توجه به حوزه فعالیت کاری خود از آن ها در طراحی وب سایت استفاده کنید تا بتوانید بیشترین بازخورد را داشته باشید.

اینکه طراحی وب سایت شما نیاز به چه قالبی برای راه اندازی داشته باشد نیاز به آنالیز و بررسی دارد.

شما به کمک گروه تخصصی وب داران می‌توانید خیال خود را از بابت این موضوع راحت کنید و تنها کاری که نیاز به انجام دادن دارید این است که کار را به متخصصین ما واگذار کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بازخورد را برای کسب و کار خود داشته باشید.

البته تیم ما استفاده از این نوع قالب ها را به شما پیشنهاد نمی کند ولی خوب این یک روش بسیار ارزان برای ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی می باشد و می توان گفت برای افراد مبتدی گزینه مناسبی به حساب می آید.

طراحی وب سایت ارزان با نازل ترین قیمت.......

ادامه مطلب در لینک زیر ......

https://webdaran.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86/


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

بازاریابی محتوا و ارتباط آن با سئو

بازاریابی محتوا چیست؟ بازاریابی محتوا را می توان یکی از تکنیک های مدرن بازاریابی در سطح اینترنت به حساب آورد.

 

عمر این نوع بازاریابی بسیار بیشتر از عمر اینترنت می باشد و از زمان انسان های غار نشین آغاز شده است و با پیشرفت انسان به رشد و تکامل رسیده است.
بازاریابی محتوا با توجه به فضایی که در آن منتشر می شود متفاوت است اما همه تکنیک های بازاریابی محتوا یک نقطه مشترک دارند که کیفیت محتوا می باشد.
بازاریابی محتوایی یک استراتژیک برای بازاریابی محسوب می شود که روی تولید و توزیع محتوا تمرکز دارد که می تواند یک مخاطب را هذف قرار داده و جذب خود کند . در مرحله بعد فرایندی نیاز است که فرد جذب و حفظ شده را با بکار گیری راهکاری های به یک مشتری تبدیل کنیم.

بازاریابی محتوا
به زبان ساده می توانیم بازاریابی محتوایی را همان هنر ارتباط با مشتری بلقوه محسوب کنیم. شما به واسطه این روش مشتریان خود را آموزش می دهید و در این میان محصولات و خدمات خود را به آن ها معرفی میکنید و در نهایت آن ها را به یک مشتری دائمی برای محصولات خود تبدیل میکنید.
شما با اشتراک گذاری مطالب مهم و کاربری که مرتبط با نیاز کاربران تان است سرعت تبدیل شدن یک کاربر به یک مشتری وفادار را افزایش می دهید . سایتی همچون دیجی کالا با استفاده از کانتنت مارکتینگ توانست به موفقیت برسد.
بازاریابی محتوا پیش تر از این توسط بزرگ ترین کمپانی ها در سطح جهان انجام شده و نیز در حال انجام می باشد که این خود نیز نشانگر اهمیت بالای بازاریابی محتوایی است .

بازاریابی محتوا بدون محتوای با کیفیت امکان پذیر نمی باشد.

مهم نیست که از چه طریقی اقدام به بازاریابی می کنید اما در هر صورت تولید محتوا بازاریابی درونی کسب و کار و سازمان شمارا تشکیل می دهد. همواره باید برروی کیفیت محتوای تولیدی خود توجه ویژه ای داشته باشید تا از این طریق بتوانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید . تا زمانی که محتوای شما کیفیت مناسب را نداشته باشند کاربران از مطالعه محتوای تولیدی شما ناراضی خواهند بود.

اهداف بازاریابی محتوایی

افزایش آگاهی در مورد محصولات: علاوه بر تمرکز برروی برند سازی و افزایش شهرت تجاری خود نیاز است که همواره محصولات خود را برای عموم معرفی کنید . این هدف در طراحی سایت فروشگاه اختصاصی شدیدا باید مورد توجه قرار بگیرد تا شما بتوانید به فروش بالایی برسید. در هنگام معرفی محصولات خود نیاز است در مورد آنها توضیح هات تکمیلی به همراه ویژگی های محصول را بیان کنید تا بتوانید از این طریق مشتری را جذب محصول خود کنید.

افزایش آگاهی نسبت به برند شما: هر کسب و کاری که آغاز به کار می کند از همان ابتدای آغاز به کار باید به فکر معرفی خود به دیگران باشد. نام برند خود را همواره باید به گوش مخاطبان خود برساند که برندینگ نامیده می شود .

ایجاد وفاداری: کیفیت محتوای تولیدی شما هرچقدر بالا باشد و برای مخاطب مفید واقع گردد وفاداری او نسب به شما بیشتر خواهد بود. همواره باید توجه خاصی به این موضوع داشته باشید تا بتوانید روابط موثر و قوی با مخاطبان خود داشته باشید. آنالیز محتوا به شما کمک خواهد کرد تا کیفیت محتوای خود را مورد سنجش قرار دهید تا از این طریق بر روی کیفیت محتوای خود تسط کافی داشته باشید.

افزایش فروش: قطعا باید بازاریابی محتوایی یک ثمره ای داشته باشد . تمامی کسب و کار ها در دنیا تمرکز خود را برروی فروش محصولاتشان قرار داده اند. از این رو به سراغ تولید محتوا می روند تا از این طریق مخاطبان خود را هدف قرار داده و آنها را به یک مشتری برای خود تبدیل کنند. دیوار و یا شیپور را میتوان موفق ترین سایت های داخلی برای رغایت این مسئله دانست. بازاریابی محتوایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی فروش شما تاثیرخواهد داشت پس توجه کافی نسبت به کیفیت محتوای تولیدی خود داشته باشید.

 

ارتباط سئو و بازاریابی محتوا

برخی از متخصصین بر این باور هستند که سئو و بازاریابی محتوا دو امر مجزا از یک دیگر هستند . اما هر دو این ها دو زوج مناسب و ایده آل برای موفقیت هر کسب و کاری در اینترنت محسوب می شوند . در حقیقت سئو بدون محتوای با کیفیت و محتوای با کیفیت بدون سئو هیچ گونه معنا و مفهومی ندارند . تولید محتوا یک نقش قابل توجه در موفقیت شما در سئو خواهد داشت . بازاریابی محتوایی نیز می تواند علاوه بر جذب مخاطب و بازدیدکننده برای سایت شما ، تاثیر مثبتی نیز در فروش شما داشته باشد .

سئو و بازاریابی محتوا
تصور کنید یک محتوای با کیفیت و اختصاصی تولید کرده اید ، اما هیچ کدام یک از فاکتورهای سئو و بهینه سازی را در این مقاله رعایت نکرده اید . یا تصور کنید یک وب سایت با جایگاه های بسیار مناسب در نتایج گوگل دارید و سئو و بهینه سازی سایت برروی آن پیاده شد است ولی هیچ گونه تولید محتوایی ندارد . آیا ممکن است ؟

تکنیک های بازاریابی محتوا
خیلی از افراد سوال دارند که چگونه بازاریابی محتوا کنیم ؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است . با تولید و انتشار محتوای با کیفیت ، اختصاصی و غنی که نیاز های یک کاربر را برطرف ساخته به طور کلی اگر برای کاربر خود فعالیت کنید رتبه های بالا نیز در پی آن به شما می رسد این اصل را می توان در سنجش به خوبی مشاهده نمود و به تمامی سوالاتی که در ذهن کاربر می باشد پاسخ دهد.

۱- بازاریابی محتوا با استفاده از وبلاگ نویسی
یکی از محبوب ترین شیوه های بازاریابی محتوا را می توان وبلاگ نویسی بیان کرد. در چند سال گذشته تمامی فروشگاه های اینترنتی ، شرکت های صنعتی، شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست، شرکت های طراحی سایت و ….. از این شیوه به خوبی استفاده کرده اند . وبلاگ ایرانی طرح نیز نمونه ای قدرتمند و حرفه ای از وبلاگ ها می باشد که از تکنیک بازاریابی محتوایی برای جذب مخاطب و افزایش فروش خود بهرمند می باشد .

۲- معرفی تخصصی محصولات و خدمات
به صورت معمول صفحات ارائه محصولات به عنوان صفحات لندیگ در تبلیغات به کار برده می شوند . از این رو شما می توانید با تولید محتوای با کیفیت در این صفحات و معرفی بهتر مزایا و معایب این محصول به کاربر شانس خود را برای جذب مشتری و افزایش اعتماد مشتری نسبت به محصول افزایش دهید .
در یک فروشگاه اینترنتی همچون دیدستان جلب اعتماد مشتری به معنای افزایش فروش است و تولید محتوا یکی از ارزان ترین و راحت ترین راه ها برای جلب اعتماد مشتریان می باشد.

۳-بازاریابی محتوایی با استفاده از تکنیک | چطور | و |چگونه |
چطور و چگونه دو کلمه ای هستند که به صورت دائمی در ذهن هر شخص قرار دارد و همیشه در ابتدای هر سوال اشخاص قرار دارد . این دو کلمه به صورت دائمی می توانند بعد از خود کلمات دیگری را داشته باشند که در نهایت به یک سوال در ذهن افرار نقش یابد.
تکنیک پاسخ به سولات یکی از تکنیک های قدیمی برای جذب افراد می باشد. شما هر چقدر به سوالات بیشتری پاسخ دهید مخاطبان بیشتری را جذب خود خواهید کرد.

 

نکاتی در تولید محتوای مناسب
انتخاب کلمه کلیدی مناسب در تولید محتوا
انتخاب کلمه کلیدی مناسب در هنگام تولید محتوا همواره یکی از دغدغه های اصلی نویسندگان مطالب می باشد . همچنین انتخاب کلمه کلیدی یکی از اصلی ترین و مهم ترین موارد می باشد که باید در هنگام تولید محتوا به آن توجه داشته باشیم . انتخاب کلمه کلیدی مناسب می تواند راه موفقیت را کوتاه تر کند سایت ایسنا مهم ترین اصل موفقیت خود را انتخاب کلمه کلیدی مناسب می داند .همواره لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را تهیه کنید و ازآن ها در تیتر اصلی و در تیتر های داخلی استفاده کنید.

تولید محتوای دارای مخاطب زیاد
همیشه سعی داشته باشید موضوعاتی را انتخاب کنید که دارای جذابیت برای مخاطبین باشند و در نهایت محتوای خود را برای آن موضوع تولید کنید. محتوای جذاب دارای مخاطبین زیادی خواهند بود و از این طریق می توانید اقدام به جذب ترافیک برای وب سایت خود کنید.

طول محتوای تولید شده
یکی از فاکتورهای سئو طول محتوا می باشد . طول محتوای با کیفیت همواره باید بیش از ۳۰۰ کلمه باشد . صفحات اینترنتی که دارای محتوایی کمتر از این مقدار می باشند ارزش و اعتباری برای موتور جستجوی گوگل نخواهند داشت . در طراحی سایت رعایت این اصل بسیار مهم است چون بعضی اوقات متن خبر ها کوتاه است و شما باید آن را به حداقل تعداد کلمات مجاز برسانید چرا که این صفحات اطلاعات کمی را به مخاطبین منتقل می کنند و گوگل همیشه سعی بر این دارد که مخاطبین به اطلاعات مفید و تکمیلی دسترسی داشته باشند.

کیفیت محتوای تولیدی
عدم استفاده از مطالب کپی یکی از اصلی ترین موارد برای جلب نظر مخاطبان می باشد و همچنین در سئو سایت تاثیر مثبتی دارد . همواره در تلاش باشید تا ایده های جدید و جذاب برای تولید محتوا داشته باشید . پیشنهاد ما استفاده از موضوعات و مواردی می باشد که در کسب و کار شما و در هنگام ارتباط با مشتریانتان تجربه می کنید استفاده کنید.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

چگونه سئوی سایت خود را بهبود دهیم ؟

بهبود سئو سایت یک روش بازاریابی دیجیتال است.محتوای خوب، استفاده از کلمات کلیدی، فعالیت در شبکه های اجتماعی موجب بهبود سئو سایت می شود.

 

یکی از روش های بازاریابی دیجیتال، بهره گیری از سئو یا بهینه سازی سایت می باشد. با کمک بهبود سئو سایت می توانید رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید؛ به این ترتیب بازدید از سایت شما افزایش پیدا می کند و در موتورهای جست و جو نظیر گوگل معروف خواهید شد. سئو کردن سایت بسیار گسترده است و تنها محدود به کار داخل سایت نمی باشد و به فعالیت های که در بیرون از سایت و در محیط وب انجام می پذیرد، نیز مربوط می باشد.
کاربران در بهبود سئو سایت، نقش قابل توجهی دارند؛ زمانی که یک کاربر از سایتی مثل نماشا راضی باشد، برای مدت زمان زیادی در آن می ماند و همچنین دوباره نیز به همان سایت بر خواهد گشت. افزایش رتبه سایت نقش اساسی در معرفی یک برند داراست. به دلیل اهمیت زیاد و تاثیرگذار سئو، در این مقاله ما بر آن شدیم تا با آموزش سئوی سایت به شما دوستان عزیز، بتوانید برند خود را از طریق دنیای مجازی به دیگران معرفی نمایید. در ادامه تعدادی از روش هایی که برای سئو کردن سایت مورد استفاده قرار می گیرد، بیان شده است.
تمرکز بر روی کلمات کلیدی برای بهبود سئو سایت

یکی از راههایی که موجب راهنمایی کاربران به سایت شما می شود، استفاده از کلمات کلیدی خوب و متناسب با محتوای سایت است. جالب است بدانید که مدیران سایت ورزش 3 اولین و مهم ترین قدم برای موفقیت سایت خود را انتخاب کلمات کلیدی منسب می دانند. بعد از انتخاب کلمات کلیدی مناسب، باید بر روی آنها تمرکز نمایید و متنی مناسب که در آن از این کلمات استفاده شده است، بنویسید و در سایت خود آپلود نمایید. این کار سبب می شود کاربران تمایل بیشتری برای سر زدن به سایت شما داشته باشند.

 

خرید بک لینک

بک لینک به پیوندی گفته می شود که از سایتی به سایت دیگر زده می شود. خرید بک لینک در گذشته بسیار موسوم بود و سایت هایی که از رتبه بهتر سئو برخوردار بودند، به سایت های دیگر یک لینک می فروختند. باید توجه دشات که این اصل تاثیر بسیار خوبی در بهینه سازی وب سایت دارد اما هم اکنون گوگل این کار را برخلاف سیاست های خود دانسته است و به عنوان یک تخلف برای سایت شناسایی می کند. استفاده از بک لینک باید به صورت کاملا طبیعی انجام گیرد که توسط گوگل به عنوان لینک بد شناسایی نشود. لینک شدن سایت شما در تمام صفحات سایت مقابل، فقط لینک کردن صفحه اصلی سایت، لینک شدن سایت شما در سایت غیر مربوط و ... از عواملی است که بک لینک را به عنوان لینک بد شناسایی می کند و سبب می شود که گوگل به سایت شما نمره ی منفی بدهد. بنابراین اگر دوست دارید که برای بهبود سئو سایت خود حتما بک لینک خریداری نمایید، حتما نکات لازم را در نظر بگیرید.
بهبود سئو سایت با رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی نوعی متن است که به منظور بیان فعالیت های سایت شما، اهداف و محصولات آن توسط شما یا شخص دیگری نوشته می شود و در سایتی معتبر با رتبه بالا آپلود می گردد. این متن در واقع تبلیغی برای فعالیت و سایت شما می باشد و به گونه ای نوشته می شود که تبلیغی بودن آن مشخص نباشد. از طریق لینک هایی که درون متن قرار داده می شود، سایت و برند شما تبلیغ خواهد شد. صاحب سایت نیز هزینه ای را برای قرار دادن این متن تبلیغاتی درون سایت خود، از شما خواهد گرفت. این نوع آگهی ها را می توانید در سایت ایسنا مشاهده فرمایید .رپورتاژ آگهی در سایت های خوب و معتبر، موجب افزایش چشمگیر سئوی سایت شما خواهد شد؛ اگر سایتی که رپورتاژ در آن قرار می گیرد، هم موضوع سایت شما باشد، این تاثیر چند برابر خواهد شد. البته این موضوع را در نظر بگیرید که سایتی که انتخاب می نمایید، باید دارای ویژگی های قابل قبولی از نظر سئو باشد، چون انتخاب سایت نامناسب نه تنها موجب از دست رفتن سرمایه می گردد، بلکه اعتبار سایت شما را نیز زیر سوال خواهد برد.

 

استفاده از تصاویر و فیلم برای بهبود سئو سایت

امروزه فضای مجازی به سمت ویژوال حرکت می کند؛ استفاده از تصاویر خوب و متناسب باعث جذب مخاطبان بیشتری خواهد شد. اگر به سایت هایی نظیر اینستاگرام نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چگونه از تصاویر برای جذب هرچه بیشتر مخاطبان و در نتیجه کسب درآمد بیشتر استفاده می نمایند. استفاده از فیلم نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد. در جایی که تصاویر نتوانند مقصود شما را بیان کنند، می توانید از فیلم بهره بگیرید. این اصل به درستی باید در ساخت سایت شرکتی استفاده شود زیرا کاربر شما با دیدن یک فیلم مناسب از محصول می تواند آنرا راحت تر خریداری کند. می تواند در استفاده از فیلم سبب می شود اطلاعات زیادی در مدت زمان اندکی به مخاطب منتقل گردد و در نتیجه باعث جذب مخاطبان به سایت شما گردد.

بهینه سازی محتوا برای بهبود سئو سایت

یکی از تاثیرگذارترین موارد برای بهبود سئو سایت، استفاده از محتوای بهینه سازی شده است. این محتوا نباید تکراری باشد و از دیگر سایت ها کپی شده باشد. همچنین باید در آن از کلمات کلیدی بهره برد. حداقل تعداد کلمه برای یک متن، 300 کلمه است و در صورتی که کمتر از این تعداد باشد، توسط موتورهای جست و جو بررسی نخواهد شد. گوگل به متنی که کمتر از 1000 کاراکتر داشته باشد، اهمیت چندانی نخواهد داد.
تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز نیز یکی از راه های کوتاه مدت برای بهبود سئو سایت است. با این روش می توانید در مدت زمان کوتاهی به صفحه اول گوگل بیایید، این نوع از تبلیغ در سایتی مانند دیوار مورد استفاده قرار گرفت و به خوبی نیز نتیجه بخش بود اما تا زمانی این روند ادامه دارد که هزینه هر کلیک را پرداخت نمایید.

ریسپانسیو بودن سایت

یکی از موارد دیگری که گوگل برای سئو به آن اهمیت می دهد، ریسپانسیو بودن سایت است؛ به این معنا که سایت شما در تلفن همراه و تبلت به راحتی باز شود و صفحات آن دچار بهم ریختگی نشود. این موضوع نه تنها باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد، بلکه کاربران نیز به آسانی از سایت شما در تلفن همراه خود استفاده می کنند و باعث رضایت آنان می گردد.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

بهترین موتورهای جستجو

بهترین موتورهای جستجو | برترین موتورهای جستجو

همه ما در دنیای وب برای یافتن پاسخ پرسش های خودمان از موتورهای جستجو استفاده کرده ایم.بدون شک گوگل جزء اولین و بهترین موتورهای جستجو در دنیا قرار دارد.اما سایت هایی دیگری نیز هستند که شاید جز بهترین موتورهای جستجو نباشند ولی هر کدام از آن ها برای کاربرانشان راضی کننده اند.
در این مقاله ما ( طراحی سایت وب داران ) به معرفی موتور های جستجو و بهترین موتورهای جستجو می پردازیم. 

بهترین موتورهای جستجو
10 مورد از بهترین موتورهای جستجو در زیر مشخص شده است که 4 مورد اول برترین و پرکاربردترین موتورهای جستجو می باشند.

 موتور جستجوی گوگل ( Google.com )
این سایت که در سال 1998 میلادی توسط دو برنامه نویس سرگئی برین و لری پیج تأسیس شده است اکنون عنوان بهترین موتور جستجو دنیا را به خود اختصاص داده است.در سایت الکسا نیز گوگل در جایگاه اول قرار دارد.روزانه بیش از هزار عنوان و بیش از 85% از جستجو های دنیا توسط کاربران مختلف در این سایت انجام می شود.البته در جستجو روی موبایل و تبلت باز هم گوگل در رتبه اول و بیش از 92% جستجو ها را به خود اختصاص داده است.

 

موتور جستجوی یاهو ( Yahoo.com )
این موتور جستجو در سال 1995 توسط شرکت یاهو راه اندازی شد و بعد از 16 سال یعنی در اکتبر 2011 توسط بینگ ، باز طراحی شد.این موتور جستجو با کسب مجموع 6.42% از کل جستجو ها به عنوان دومین موتور جستجوی دنیا شناخته می شود.همچنین این موتور جستجو به عنوان جستجوگر پیشفرض مرورگر فایرفاکس تعریف شده است.

موتور جستجوی بینگ ( Bing.com )
بینگ یکی از موتور های جستجویی است که بیشترین رقابت را با گوگل دارد.این موتور جستجو در سال 2009 میلادی توسط شرکت بزرگ مایکروسافت رو نمایی شد که البته قبل تر با نام های لایو سرچ ، ویندوز لایو سرچ یا ام اس ان سرچ شناحته می شد.ویژگی های پیشنهاد جستجو در هنگام تایپ و نمایش جستجو های مرتبط به موضوع جستجو شده برای اولین بار توسط این سایت ارائه شد.

اما با وجود این امکانات باز هم بینگ نتوانست کاربران خود را متقاعد کند که این موتور جستجو می تواند نتایج بهتری نسبت به گوگل ارائه بدهد!

موتور جستجوی اسک (Ask.com)
سرویس جستجوی اسک در سال 1995 توسط گرت گرونر نوشته شد.این سرویس قبلا با عنوان ask jeevers شناخته می شد و تقریب 3% سهم جستجو های دنیا را دزیافت می کند.نتایج به دست آمده در جستجوی این سایت معمولا از گوگل و یاهو و بینگ ضعیف تر است.جالب است بدانید که تا قبل از رونمایی گوگل این سایت یکی از بهترین و پر طرفدارترین موتور های جستجو دنیا بوده است.

ادامه مطلب در لینک زیر ..!!!!

https://webdaran.com/best-search-engines/


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

تاثیر طراحی سایت بر رتبه آن در موتورهای جستجوگر

طراحی خوب یک سایت علاوه بر اینکه می تواند باعث جذب بازدیدکنندگان زیادی شود می تواند باعث افزایش رتبه سایت در موتور جستجو شده و تعداد بازدیدکننده از طریق موتور جستجو را نیز افزایش دهد. به این منظور پارامترهای مهم در طراحی یک سایت را که از نظر متورهای جستجو هم مهم هستند را ارزیابی می نمائیم.

 

۱- اندازه سایت : اندازه یک سایت اثر بسیار زیادی در رتبه آن سایت در موتورهای جستجو دارد. موتورهای جستجو به دنبال محتوا هستند ، اگر شما در سایتتان تعداد کمی صفحه وب دارید و رقیب شما تعداد زیادی دارید ، به احتمال بسیار زیاد سایت شما رتبه کمتری از سایت رقیب خواهد داشت. در بسیاری از موارد امکانپذیر نیست که شما صفحات زیادی را در مورد کسب و کار خودتان در سایت منتشر کنید در این مورد شما بایستی به ارائه محتوای رایگان در سایتتان فکر کنید. با اضافه نمودن محتوای رایگان علاوه بر اینکه مورد علاقه موتورهای جستجو قرار می گیرید، باعث رضایتمندی بازدیدکندگان شده و باعث مراجعه مجدد به سایت شما می شود.

۲- سایتهای مبتنی بر صفحات گرافیکی : سایتهائی که از اجزای گرافیکی به مقدار زیاد استفاده می کنند علاوه بر اینکه زمانمورد نیاز برای دیده شده سایت را افزایش می دهند از نشر موتورهای جستجو هم دچار مشکل می شوند سایتی همچون نماشا نمونه کامل این مثال است. موتورهای جستجو نمی توانند محتوای عکسها را ایندکس کنند. هرچند گوگل این امکان را اضافه کرده است اما این مورد در بیشتر موتورهای جستجو امکانگذیر نیست.

 

۳- صفحات وب پویا : اگر محتوای سایت شما از روی یک بانک اطلاعات بزرگ ساخته می شود، احتمالا دیده اید که بخشهائی از سایت شما در موتورهای جستجو ثبت نشده و قابل جستجو نیستند. بایستی به نوعی موتورهای جستجو را مجاب کرد که این صفحات را ثبت کنند. یک راه استفاده از لینک صفحات مورد نظر ( صفحات پویا) در صفحات ثابت است. البته باز هم در این روش محتوای اطلاعات به احتمال زیاد قابل جستجو نیستند. سئو و بهینه سازی یکی از راخ حل های افزایش مشاهده سایت ها است اگر به دنبال افزایش رتبه خود در گوگل هستید تعرفه سئو سایت را در نطر داشته باشید. اگر می خواهید محتوای اطلاعات را هم قابل جستجو کنید، راه حل منتظر کردن دوره ای اطلاعاتی است که تغییر نمی کنند. این اطلاعات را در صفحات ثابت منتشر کنید. نمونه این نوع صفحات ، صفخات وبلاگ هستند که اطلاعات اصلی در یک بانک اطلاعاتی است و در دوره های زمانی خاصی در سایت ثبت می شوند.

۴- استفاده صحیح از کد html : برای تولید سایت خود از برنامه هائی مانند msword استفاده نکنید. صفحات تولید شده در این برنامه بیشتر شامل اطلاعات مربوط به بنگ و فونت و قالب صفحات می باشد. در این حالت روبات موتور جستجو بجای اینکه به اطلاعات سای شما دسترسی داشته باشد ، در درجه اول اطلاعات نمایشی سایت را می گیرد و بعد از آن اطلاعات اصلی را . این می تواند در نحوه گردآوری اطلاعات سایت برای ثبت در موتور جستجو اختلال ایجاد نماید. یک راه استفاده از برنامه هائی چون dream weaver است . این برنامه اطلاعات مربوط به نوع نمایش اطلاعات را در یک فایل css ذخیره کرده و در ابتدای صفحه سایت شما آنرا مورد استفاده قرار می دهد.سایت های داخلی فراوانی همچون دالفک به زبان css نوشته شده اند. به این ترتیب در صورت لزوم و در زمان نمایش این فایل خوانده می شود و روبات موتور جستحو مشکلی پیدا نمی کند. علاوه بر این استفاده از کد html نادرست در صفحه سایت می تواند باعث بروز مشکل در روبات موتور جستجو شود هرچند که در نمایش سایت شما توسط مرورگرهای مختلف ایجاد اشکال نکند.

 

۵- انتخاب نام دامنه مناسب : یک قانون طلائی در این مورد داریم که می گوید کاری کنید که در ذهن بازدیدکننده خود باقی بمانید. یکی از راههای عمل به این قانون طلائی استفاده از نامهای مناسب برای نام سایت است. اسم سایت شما می تواند نام کسب و کار شما باشد یا نام فعالیتی باشد که شما انجام می دهید.اگر به دنبال طراحی وب سایت حرفه ای هستید  هیچگاه از اسامی طولانی و جمله های برای ثبت نام سایت خود استفاده نکنید. علاوه بر این اگر می خواهید به هر دلیلی نام دامنه خود را عوض کنید، برای اینکه رتبه قبلی سایت را از دست ندهید بهتر است از سرویس forwarding سایت قبلی استفاده کرده و نام قدیم را به آدرس جدید forward کنید.

۶- استفاده از فریم : سعی کنید اصلا از فریم در طراحی سایت خودتان استفاده نکنید. حتی اگر مشتری شما از شما خواست سعی کنید او را در این زمینه توجیه کنید. تعدادی از مرورگرهای اینترنتی فریم را پشتیبانی نمی کنند و بنابراین سایت شما توسط این مرورگرها دیده نمی شوند. سایت ها را جوری طراحی کنید که با هر مرورگری قابل اجرا باشند مثلا سافت 98 به راحتی با هر پلتفرمی قابل اجرا است. ذخیره کردن آرس سایتی که با فریم طراحی شده بسیار مشکل است ( بر خلاف قانون طلائی)

۷- اطلاعات خود را بروز نمائید : علاوه بر اینکه سایتهائی که تاریخ بروزرسانی آنها مربوط به چند سال پیش است از نظر بازدیدکننده اعتبار چندانی ندارد، موتورهاس جستجو هم به این نکته حساس بوده و اینگونه صفحات را با کمترین رتبه در نظر می گیرد.اگر نمناک هر روز اطلاعات خود را بروز رسانی نمی کرد بدون شک به چنین جایگاهی دست نمی یافت. سایتهائی که مرتبا بروز می شوند و صفحاتی که دوره بروز رسانی آنها کوتاه می باشد، در کسب رتبه بهتر موتورهای جستجو موفق تر هستند.

آگاهی از مواردی که در بالا ذکر شد برای تمامی طراحان سایت و مدیران آنها الزامی است. اگر شما سایتی طراحی نمائید موارد ذکر شده در آن رعایت نشده باشند، در حقیقت برای دارنده سایت مشکل ایجاد کرده اید. بیشتر بازدیدکننده های یک سایت خوب از طریق موتورهای جستجو سایت مورد نظر خود را می یابند و علاوه بر این بازدیدکنندگانی که از طریق موتورهای جستجو به سایتی مراجعه می کنند به احتمال بسیار زیاد از مشتریان واقعی سایت هستند


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

الگوریتم پاندا چیست

الگوریتم پاندا | الگوریتم پاندا چیست | الگوریتم پاندا گوگل

الگوریتم پاندا گوگل یکی از الگوریتم های امتیاز دهی گوگل است و ما در این مقاله قصد داریم شما را با الگوریتم پاندا گوگل آشنا کنیم و همچین نحوه عملکرد این الگوریتم را مورد بررسی قرار دهیم.

مقدمه ای بر الگوریتم پاندا چیست
تا قبل از سال 2011 موتور جستجوی گوگل با چالشی جدی مواجه شده بود.به طوری که خیلی از سایت هایی که محتوای بی ارزش تولید می کردند و یا اینکه از لینک های اسپم استفاده می کردند.به واسطه استفاده از یک سری روش های سئو کلاه سیاه ، در نتایج جستجوی گوگل رتبه های بالا را در اختیار داشتند.

تاریخ انتشار الگوریتم پاندا

این امر موجب نارضایتی کاربران شده بود!!!زیرا اکثر کاربران بعد از جستجوی کلمه یا عبارت مد نظر خود ، جواب درستی را دریافت نمی کردند.در عوض گوگل سایت هایی را به آن ها پیشنهاد می کرد که محتوای کم ارزش و ضعیفی را داشتند و حتی در برخی موارد محتوای آن ها هیچ ربطی به موضوع عبارت جستجو شده نداشت و فقط به واسطه ضعف گوگل در زمینه الگوریتم امتیاز دهی ، در رتبه های بالای گوگل جا خوش کرده بودند.

تاریخ انتشار الگوریتم پاندا:گوگل برای رفع این مشکل الگوریتم پاندا را در سال 2011 معرفی کرد.

وظیفه این الگوریتم شناسایی مطالب کپی شده و کم ارزش بود و همچنین گوگل به کمک این الگوریتم کیفیت محتوای صفحات مختلف را مورد برسی قرار داد و بر طبق آن رتبه بندی سایت ها را مشخص کرد.

مقدمه ای بر الگوریتم پاندا

این الگوریتم به طور رسمی در تاریخ 23 فوریه 2011 معرفی شد و گوگل یک روز بعد در تاریخ 24 فوریه بیانیه ای در رابطه با آن منتشر کرد و در این بیانیه اعلام کرد که از این به بعد سایت هایی که از محتواهای کم ارزش و کپی شده استفاده کنند ، تنزل رتبه پیدا می کنند.در عوض سایت هایی که در زمینه تولید محتوای مفید و مبنی بر تحقیق و مورد پسند کاربران فعالیت کنند ، توسط این الگوریتم رتبه های بالاتری را کسب خواهند کرد.

همچنین در ادامه این بیانیه اعلام کرد که 11.8 درصد از نتایج جستجو دستخوش تغییرات شایانی شده است.

الگوریتم پاندا گوگل در ایران و برای زبان فارسی هم از سال 2013 آغاز به کار کرد و سایت هایی را که از روش کلاه سیاه برای سئو سایت خود استفاده می کردند را کم کم از نتایج جستجو حذف کرد.تا قبل از معرفی این الگوریتم ، وب مسترها از روشی به نام “مزرعه محتوا” برای بالا بردن رتبه سایت خود استفاده می کردند.در این روش سایت ها به واسطه تولید محتوای زیاد و کم ارزش و استفاده از لینک های مخرب در این صفحه ها می توانستند رتبه های بالای نتایج جستجو را به راحتی از آن خود کنند.

چه سایت هایی شامل جریمه الگوریتم پاندا می شوند :
جریمه الگوریتم پاندا
بعد از شروع به کار الگوریتم پاندا ، خیلی از سایت ها در نتایج جستجوی گوگل افت رتبه پیدا کردند.بعد از انجام تحقیقات در این زمینه ، مشخص شد که سایت های جریمه شده حداقل دارای یکی از مشکلات زیر بوده اند :

محتوای کم ارزش یا بی ارزش داشته اند.
از برچسب ها بیش از حد معمول استفاده کرده بودند.
از تگ های نا مربوط به محتوا در صفحات سایت استفاده کرده بودند.
محتوای خود را از سایت های دیگر کپی برداری کرده بودند.
نکات نگارشی و املائی را در محتوای خود رعایت نکرده بودند.
در وب سایت خود تبلیغات زیاد و آزار دهنده داشتند.
به طور مکرر از کلمات و جملات تکراری استفاده کرده بودند.
در زمینه طراحی سایت ضعیف عمل کرده بودند و طراحی جذابی نداشتند.
چگونه از جریمه الگوریتم پاندا رهایی پیدا کنیم :......

ادامه مطلب در لینک زیر!!!

https://webdaran.com/whats-panda-algorithm/


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

عوامل موفقیت سایت چیست؟

چطور ممکن است که برخی از سایت ها با طراحی ساده ای که دارند جزء سایت های محبوب شده و رتبه جهانی بالایی بدست بیاورند!سایت هایی مانند گوگل و فیسبوک ؛چه عواملی باعث موفقیت یک سایت می شود؟

 بررسی جوانب و نکاتی برای موفقیت سایت
مدیریت درست ،طراحی شیک و جذاب،نرم افزارهای کارآمد درطراحی سایت وموارد بسیاری که در عوامل موفقیت سایت از نکات کلیدی هستند.ولی برخی از طراحان سایت با مراجعه به مشاوران مخصوص می گویند:یک ایده خوب برای فروش آنلاین دارم. یک سایت شیک و جذاب لازم دارم. بعد از اینکه سایت را راه اندازی کردم مردم به سایتم سر می زنند و از من خرید می کنند چون ایده فوق العاده ای دارم. تنها چیزی که لازم دارم این است که ببینم چطور می توانم سایتم را بین مردم تبلیغ و معرفی کنم!

دو ایراد اساسی در این کلیشه ذهنی وجود دارد. نخست اینکه فرآیند فروش و بازاریابی آنلاین مدل خاصی دارد که باید رعایت شود. بنابراین فرآیند واقعی، از چیزی که در ابتدا به نظر می رسد پیچیده تر است. اشکال دوم این است که این دوستان خودشان را از این معادله حذف کرده اند!
گاهی مدیران و کارآفرینانی نزد ما می آیند و تحت تاثیر عملکرد و محتوای سایت نمناک از ما تقاضا می کنند چیزی شبیه آن برایشان بسازیم. ما به این افراد می گوییم 80 درصد موفقیت سایت ناشی از شیوه مدیریت آن است نه ظاهر یا نرم افزار آن! ولی مردم از بیرون تصور دیگری دارند.

تقلید سایت کار راحتی است. آیا می دانید فقط در ایران چند نفر از قالب سایت برایان تریسی کپی کرده اند؟ ولی آیا موفقند؟ اما مدیریت سایت چطور؟ این راز بین ما و شما بماند:کسانی  که خودشان را از معادله وب سایت حذف کرده اند، اغلب شکست می خورند. طراحی وب سایت فروشگاهی  و یا هرگونه سایت دیگر نیاز به خلاقیت دارد تا به موفقیت برسد. کلیشه ذهنی آنها اینست:اینترنت یک فناوری پیشرفته است که برای آسان کردن کارها آمده است و این روزها کامپیوترها خودشان می توانند خیلی کارها بکنند. فقط کافی است که کامپیوتر را روشن و به اینترنت وصل کنید و یک سایت شیک و نرم افزار قدرتمند داشته باشید. بقیه ماجرا خودش رو به راه می شود. و بقیه ماجرا رو به راه نمی شود چون سایت ساختن کافی نیست. نقش خودتان بیشتر از سایت است!

مهمترین عوامل موفقیت یک سایت کدامند؟

اگر از شما بپرسند مهمترین عوامل موفقیت یک سایت چیست چه پاسخی دارید؟ ایده خوب؟ زیبایی؟ مطالب مفید؟ بازدیدکنندگان فراوان؟ کدامیک؟ نظرات مختلفی در این زمینه وجود دارد. بعضی معتقدند پاسخ این سوال بستگی به این دارد که درباره چه نوع سایتی صحبت می کنیم. به عنوان مثال می توان پرسید آیا مهمترین عامل موفقیت یک سایت خبری با موثرترین عامل کامیابی یک سایت هنری یکسان است؟ شما چه فکر می کنید؟  
یک راه برای یافتن پاسخ این سوال آن است که تجربیات موسسان و گردانندگان موفق ترین سایت های وب در اینترنت را بررسی کنیم و کنار هم بگذاریم. سایت جستجوگر گوگل اولین موتور جستجو در اینترنت نبود، پیش از آن مدتها یاهو یکه تاز میدان بود. قبل از راه اندازی سایت اینستاگرام نیز چندین شبکه اجتماعی دیگر نیز در اینترنت برپا شده بودند و میلیون ها کاربر داشتند. پس چرا این دو به چنین موفقیتی رسیدند؟ سایت گوگل حتی طراحی ساده ای دارد. بدون شک سایت های بسیاری را می توان در اینترنت پیدا کرد که در عین سادگی بسیار زیباتر از گوگل هستند. پس شاید زیبایی هم به تنهایی مهمترین عامل موفقیت نباشد.

خوشخبتانه مدیران و گردانندگان خیلی از سایت های موفق بعد از تثبیت موقعیت خود در اینترنت اقدام به انتشار کتاب ها و یا مقالاتی درباره داستان موفقیت خود کرده اند. حال می خواهیم چکیده ای از مهمترین عوامل موفقیت یک وب سایت را که برآیند نظرات بسیاری از پیشگامان دنیای اینترنت را با هم مرور کنیم. تقریبا همه این عوامل مهم هستند و ترتیب آنها در اینجا چندان مهم نیست.

1. طراحی شیک و جذاب

 


طراحی گرافیکی زیبا و چشمگیر مسلما در جذب مخاطب تاثیر دارد. البته این عامل به تنهایی تاثیر زیادی در موفقیت یک سایت ندارد حتی اگر در شروع کار، توجه زیادی از کاربران را جلب خود کند.  سایت ورزش 3 نمونه کاملی از طراحی زیبا در کنار محتوا مناسب است .یک سایت زیبا که از نظر محتوایی ضعیف باشد و یا از نظر کارایی فایده اندکی به کاربران خود برساند به زودی از فهرست سایت هایی که مردم دوست دارند مرتب به آنها سر بزنند خط می خورد. سایت نباید یکبار مصرف باشد.  

2. کاربران فعال

بزرگان و پیشگامان وب معتقدند کاربرانی که بازمی گردند باارزش ترین دارایی یک سایت هستند. به همین دلیل همه تلاش های یک سایت موفق باید معطوف به دو هدف باشد:جذب مخاطبان تازه و حفظ بازدیدکنندگان قبلی (بازگرداندن کاربرانی که قبلا یک بار به سایت شما آمده اند). برای بهینه سازی رتبه سایت در موتورهای جستجو این اصل به شدت اهمیت خود را نشان می دهد. واضح است که همه تلاش های یک سایت مثل ارتقا کیفیت و تنوع خدمات و یا زیبایی آن با هدف کسب رضایت کاربران است. بنابراین تا کاربرانی نباشند، سایر هدف های یک سایت نیز معنا و مفهومی پیدا نمی کند. تجربه نشان داده که سایت هایی که مخاطب دائمی و کاربران فعال و وفاداری ندارند، خیلی زود به سمت کاهش فعالیت و حتی خاموشی کامل حرکت می کنند.

 

3. بودجه و درآمد سایت
یک عامل مهم دیگر در موفقیت سایت وب، داشتن بودجه است. راه اندازی یک سایت ممکن است در ابتدای کار بسیار کم هزینه به نظر برسد. یک کامپیوتر معمولی، یک خط اینترنت پرسرعت، یک دامین، یک میزبان (هاست) ارزان قیمت و یک نرم افزار CMS اپن سورس با قالب رایگان می تواند منجر به راه اندازی یک سایت با حداقل بودجه ممکن شود. اما این تازه شروع داستان است.  
بسیار از سایت های وب پس از چندماه فعالیت متوقف می شوند، تنها به این دلیل ساده که توجیه اقتصادی ندارند. البته می توان بعضی از سایت های شخصی یا وبلاگ را تنها با اتکا به عناصری چون عشق به نوشتن مدتی اداره کرد، اما حتی در چنین مواردی نیز ممکن است بعد از مدتی، انگیزه صاحب سایت برای به روز نگه داشتن آن به شدت کاهش یابد. هدف یک سایت هرچه باشد، چه انتفاعی و چه غیر انتفاعی، به ناگزیر نیازمند بودجه و توجیه اقتصادی است.

4. بازاریابی و رتبه در موتورهای جستجو

یک عامل مهم دیگر در موفق شدن یک سایت، تبلیغ خودش در سایر پایگاه های اینترنتی، به ویژه در موتورهای جستجو است. روش رایگان برای ظاهر شدن در نتایج موتورهای جستجو، رعایت نکات دقیقی است که از سوی سازندگان این موتورها به عنوان راهکارهای افزایش رتبه سایت منتشر شده است. اغلب سایت های  ایرانی چون عصر ایران با رعایت نکات موتور های جستجو به صفحه و لینک اول گوگل دست یافتند.این روزها سایت گوگل با در اختیار داشتن حدود 70 درصد بازار جستجوهای اینترنتی همچنان به عنوان مهمترین سکوی تبلیغ و معرفی یک سایت مطرح است.
سایتی که برنامه مشخصی برای تبلیغ و بازاریابی خود ندارد، در کهکشان اینترنت نسبتا ناشناخته خواهد ماند، حتی اگر بسیار بزرگ باشد. بنابراین به فکر یک برنامه مدون و حساب شده برای معرفی سایت خود در اینترنت باشید. نگویید سایتم به تدریج و خود به خود (به دلیل لیاقت یا محتوا یا زیبایی اش) در اینترنت شناخته خواهد شد، بلکه یک برنامه تهاجمی و حساب شده برای مطرح کردن خود در اینترنت طراحی کنید.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

تبلیغات بنری چیست؟

امروزه تبلیغاتی روی مردم اثرگذار است که خودشان آن را انتخاب کنند و یا دوستان و آشناهایشان به آن ها پیشنهاد دهند.این تبلیغات، تبلیغاتی هستند که به کاربران حق انتخاب می دهند مثل تبلیغات بنری در شبکه های مجازی، یا تصاویر و ویدئوهایی که در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی آن‌ها مرورگر اینترنت، شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد.هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وب‌سایت موردنظر است.

این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند.این بنرها اغلب به‌صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل‌ها عریض‌تر باشند نسبت به بنرهای باریک‌تر ، تأثیرگذاری بهتری دارند.بنرها می‌توانند به‌صورت ثابت یا متحرک باشند.انتخاب فرمت مناسب برای آگهی‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.

در این نوع از تبلیغات آنلاین هر سایت پربازدید، تعدادی جایگاه برای تبلیغات در نظر گرفته و آن‌ها را با ارقام ثابت برای مدت زمانی محدود به متقاضیان اجاره می‌دهد.هر برند بر حسب نیاز خود یا کمپین تبلیغاتی که در حال اجرا دارد می‌تواند هزینه‌ جایگاهی را پرداخت کرده و آگهی خود را در معرض دید مخاطبین قرار دهد.این سبک از تبلیغات یکی ازمحبوب‌ترین و متداول‌ترین نوع تبلیغات بین برندهاست.

 

نحوه کار تبلیغات بنری

در این روش در ابتدا شما یک تصویر حرفه ای که معرف خدمات یا محصول شماست را طراحی می کنید و سپس این تصویر را در کانال های تلگرام، پیج های اینستاگرام یا سایت های پر بازدید قرار می دهید.در طراحی بنرهای تبلیغاتی در ابتدا لازم است مشخص کنید که آیا می خواهید این بنر را در وب سایت های دیگر قرار دهید یا اینکه می خواهید آن را در جوامع مجازی مثل تلگرام، اینستاگرام یا … منتشر کنید.

اگر که صاحب یک وب سایت باشید می توانید به گونه ای بنر خود را طراحی کنید که بازدید کنندگان با مشاهده و کلیک روی بنر شما وارد صفحه فرود (لندینگ پیج) سایتتان شوند.اگر هم که می خواهید بازدیدکنندگان را به کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام خود هدایت کنید لازم است که آخرین پست های خود را با دقت زیاد و مرتبط با موضوع بنر تبلیغاتی خود قرار دهید.

نحوه کار در تبلیغات بنری بدین صورت است که شرکت‎‌هایی وجود داشته که طرف قرارداد سایت‌های پربازدید و مطرح بوده و وظیفه اجاره این جایگاه‌ها را دارند.وقتی شما از یکی از این شرکت‌ها جایگاه یا پکیجی را خریداری کنید تبلیغات شما در تمام سایت‌های طرف قرارداد بر اساس نوع خرید شما نمایش داده می‌شود.کیفیت خدمات ارائه شده و سایت‌های تحت پوشش موضوعات مهمی است که انتخاب ارائه دهنده سرویس تبلیغات بنری را سخت خواهد کرد.

تبلیغات بنری در ۳ قالب قراردادی صورت می پذیرد:
تبلیغات در بازه زمانی مشخص
تبلیغات همکاری در فروش (پورسانتی)
تبلیغات کلیکی ( مبلغی را به سایت‌ موردنظر پرداخت کند تا بنر را در سایت‌شان بگذارند )


سه دلیل برای تبلیغات بنری....

مطلب کامل در لینک زیر

https://webdaran.com/what-is-banner-ads/

 


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

سئو و طراحی سایت باهم کار می کنند

برای استفاده از بستر اینترنت باید فضایی از آن را در اختیار داشت. در شبکه های مجازی با ایجاد حساب کاربری و ساختن یک صفحه می توانید به فعالیت بپردازید. اما این فضا متعلق به سایت است و امکان دارد به دلایل مختلف صفحه شما بسته یا دسترسی به سایت مورد نظر مسدود شود، همانطور که سال قبل دسترسی به اپلیکیشن و وب سایت تلگرام برای IP های ایرانی مسدود شد.

 

با توجه به گسترش و رواج بازاریابی اینترنتی بسیاری از افراد به استفاده از روش های مختلف این نوع بازاریابی علاقمند شده اند. زیرا می دانند که بازدهی و جذب مخاطب با روش های بازاریابی اینترنتی بسیار بیشتر از روش های قدیمی تبلیغاتی است و همچنین انجام روش های دیجیتال مارکتینگ بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بر اساس پیش بینی کارشناسان فعال در حوزه بازاریابی و تبلیغات به زودی روش های سنتی و بازاریابی قدیمی به طور کلی منسوخ می شوند و آن دسته از کسب و کار هایی که همچنان از روش های سنتی برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می کنند با شکست مواجه خواهند شد.

دنیای امروز دنیای اینترنت و بر خط است. دیگر تمامی کارها با چند کلیک ساده در اینترنت و فضای مجازی قابل انجام است. همین الان که در حال خواندن مقاله هستید بسیاری از مردم با یک موبایل ساده از طریق طراحی سایت در حال کسب درآمد هستند.

همزمان با گسترش استفاده از تلفن های همراه هوشمند، استفاده از اینترنت و فعالیت در این بستر نیز افزایش یافته است و به یقین می توان گفت زندگی بدون تلفن همراه و اینترنت برای بسیاری از مردم امکان پذیر نخواهد بود.

وب سایت ها بهترین بستر برای تبلیغات

برای استفاده از بستر اینترنت باید فضایی از آن را در اختیار داشت. در شبکه های مجازی با ایجاد حساب کاربری و ساختن یک صفحه می توانید به فعالیت بپردازید. اما این فضا متعلق به سایت است و امکان دارد به دلایل مختلف صفحه شما بسته یا دسترسی به سایت مورد نظر مسدود شود، همانطور که سال قبل دسترسی به اپلیکیشن و وب سایت تلگرام برای IP های ایرانی مسدود شد. این اتفاق ممکن است برای هر شبکه اجتماعی دیگری نیز رخ دهد. پس نمی توان فعالیت خود را محدود به این قبیل فضا ها کنید.

برای آنکه بتوانید به بازاریابی اینترنتی بپردازید بهتر است یک وب سایت داشته باشید. وب سایت ها امن ترین و مطمئن ترین بستر ها برای تبلیغات و فعالیت اینترنتی هستند. خیلی از سایت های معتبر مثل فیلیمو بعد از موفق شدن با قرار دادن تبلیغات در سایت خود درآمد بالایی دریافت می کنند. در سال های اخیر بسیاری از صاحبان کسب و کار برای تبلیغات و همچنین دیجیتال مارکتینگ به سمت راه اندازی وب سایت رفته اند. وب سایت ها همچنین می توانند بهترین فضا برای کسب و کار اینترنتی باشند.

در دو سال گذشته بسیاری از استارت آپ ها در کشور به وجود آمده اند. پایه و اساس این شرکت های نوپا فضای اینترنت می باشد. کسب و کار های آنلاین توانسته اند علاقه بسیاری از مردم را به سمت خود جذب کنند. بر اساس پیش بینی های انجام شده در آینده ای نزدیک تمامی کسب و کار های فعال در سطح شهر به فضای اینترنت نقل مکان خواهند کرد. فعالیت در شهر مشکلات خود را به همراه دارد به همین دلیل است که مردم دوست دارند به صورت آنلاین و مجازی به کسب و کار بپردازند.

مردم برای خرید های روزانه و یا تهیه نیاز های خود به فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر مراجعه می کنند. اما از زمانی که فروشگاه ها اینترنتی به وجود آمده اند، اغلب مردم با چند کلیک ساده کالا های مورد نظر خود را درب منزل تحویل می گیرند. به همین دلیل است که بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های فعال در شهر به فکر طراحی سایت حرفه ای مخصوص به خود شده اند.

سایت ها فقط مخصوص به خرید کالاها نیستند. شما هم اگر کسب و کاری دارید می توانید برای آن سایت راه اندازی کنید. امروزه بسیاری از خدمات به صورت آنلاین ارائه می شوند. حتی خدماتی که به فکر هیچ کسی خطور نمی کند نیز می تواند به صورت آنلاین ارائه شود.

در گذشته مردم برای خرید و اجاره خانه، یافتن شغل و یا هر چیز دیگری به روزنامه ها رجوع می کردند و ساعت ها وقت خود را صرف گشتن و تلفن زدن می کردند. اما امروزه شما هر چیزی که بخواهید را می توانید در گوگل جستجو کنید. حتی وب سایت هایی نیز برای درج آگهی رایگان راه اندازی شده اند که شما می توانید نیاز های خود را در آنها جستجو نمایید.

 

بهینه سازی وب سایت و موفقیت در کسب و کار

وقتی وب سایتی راه اندازی می کنید گوگل و دیگر موتور های جستجو آن را در لیست خود قرار می دهند. به این ترتیب وقتی کاربران کلمه ای را جستجو می کنند یک لیست چند صفحه ای برای آنها نمایش داده می شود. در این لیست آدرس صد ها وب سایت وجود دارد. کاربر می تواند به هر کدام از سایت ها مراجعه کند.

همانطور که گفته شد لیست نتایجی که گوگل نمایش می دهند چند صفحه است. اما اغلب کاربران فقط از وب سایت های موجود در صفحه اول دیدن می کنند زیرا با همان چند سایت نخست نیز می توانند به هدف خود برسند. سایت های بسیاری با استفاده از تجارب خود مثل مدیسه به رتبه یک دست یافتند و شما هم می توانید از این تجارب استفاده کنید. عملا وب سایت هایی که در صفحه دوم به بعد قرار دارند دیده نمی شوند. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کار هایی که وب سایت راه اندازی نموده اند نتوانستند به موفقیت برسند.

اغلب مدیران وب سایت ها به دنبال بهینه سازی و سئو وب سایتشان هستند. منظور از سئو SEO: Search Engine Optimization می باشد. به معنای بهینه سازی وب سایت برای قرار گرفتن در صفحات نخست گوگل می باشد.

گوگل یک شرکت قدیمی در حوزه فناوری و اینترنت است. موتور جستجو گوگل برای رعایت حق کاربران خود هر وب سایتی را به آنها نمایش نمی دهد. همه کاربران می دانند که وب سایت های نمایش داده شده در صفحه اول گوگل مورد رضایت گوگل است. گوگل برای نمایش وب سایت ها به کاربران، آنها را از ابعاد مختلف آنالیز می کند و برای این کار الگوریتم های مختلفی دارد.

بسیاری از سایت ها برای قرار گرفتن در صفحه اول با یکدیگر در رقابت هستند. زیرا اغلب افراد می دانند برای نتیجه گرفتن از وب سایت خود باید در نتایج گوگل به خوبی بدرخشند. سایت ساز شرکتی یکی از خدمات طراحی سایت، می باشد. شما عزیزان می توانید با طراحی و بهینه سازی وب سایت در کسب و کار خود به موفقیت های زیادی برسید. سئو و بهینه سازی سایت شامل دو مرحله می باشد: سئو داخلی و سئو خارجی. برخی از روش های بهینه سازی وب سایت در خارج از آن باید انجام شود و برخی دیگر در داخل سایت انجام می شوند. از روش های مختلف سئو به موارد زیر می توان اشاره نمود:

 

1-تولید و درج محتوای بهینه در صفحات وب سایت (تولید محتوای مناسب، مرتبط و غیر کپی )
2-افزایش و کنترل سرعت بارگذاری وب سایت برای کاربران
3-بک لینک گذاری در وب سایت های مرتبط
4-رعایت چگالی کلمات کلیدی در صفحات سایت و انتخاب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط
5-درج Meta Description
6-رعایت درج لینک های داخلی و خارجی در صفحات
7-رفع خطای 404
8-بهینه سازی تصاویراین اصل برای سایت هایی که تعداد محتوا بالایی دارند مثل آپارات خیلی مهم است .
9-Responsive و بهینه سازی وب سایت برای صفحات موبایلی
10-تبلیغات و اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی
11-بهینه سازی کد های دستوری و حذف خطوط اضافه

موارد گفته شده تنها تعدادی محدود از روش های سئو می باشد که باید توسط افراد متخصص در این حوزه انجام شود. به طور خلاصه باید گفت سئو و طراحی وب سایت با هم کار می کنند. یعنی آنکه شما نمی توانید تنها با راه اندازی یک سایت انتظار موفقیت و دیده شدن در بستر اینترنت را داشته باشید. وقتی وب سایت راه اندازی می کنید باید بهینه سازی روی آن انجام گیرید. اگر به سایت ستاره نگاهی داشته باشیم این سایت با طراحی زیبا و بهینه سازی مناسب توانست به رتبه یک سرچ ها دست یابد. با بهینه سازی صحیح وب سایت شما به صفحه نخست گوگل منتقل می شود. در این صورت وقتی کاربران کلمات کلیدی مرتبط با وب سایتتان را جستجو می کنند، آدرس سایت شما در صفحه اول به آنها نمایش داده می شود به این ترتیب شانس کلیک وب سایتتان بالا می رود.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

بازاریابی از طریق ایمیل یا ایمیل مارکتینگ چیست؟

یکی دیگر از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل می باشد و تیم تولید محتوای وب داران در این مقاله قصد دارد به تعریف و توضیح تکنیک های ایمیل مارکتینگ بپردازد.تا پایان مقاله ما را همراهی کنید و نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در اصل استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات و یا خدمات است، اما تعریف بهتر بازاریابی ایمیل استفاده از ایمیل برای توسعه روابط با مشتریان بالقوه است.بازاریابی از طریق ایمیل بخشی از بازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگها و … می‌شود.

این روش در اصل همان ارسال نامه مستقیم است با این تفاوت که به جای ارسال نامه از طریق سرویس پستی، پیام ها به صورت الکترونیکی و از طریق ایمیل ارسال می شوند.بیشتر ایمیل های اسپمی که حاوی متن های تبلیغی هستند همه یک نمونه خوب از بازاریابی ایمیل در بدترین حالت است.برخی مواقع شخصی یک لیست ایمیل خریداری می کند ( یا چندین ) و آن را به طور مکرر برای افراد موجود در لیست خود ارسال می‌کند، این کارها به بازاریابی ایمیل نام بدی می دهد.در بهترین حالت بازاریابی از طریق ایمیل به مشاغل اجازه می دهد تا مشتریان خود را آگاه نگه داشته و پیام های بازاریابی خود را به مشتریان خود اختصاص دهد.

بازاریابی ایمیل می تواند شخصی سازی شود

 

شما می توانید بازاریابی ایمیل خود را شخصی سازی کنید، برای این منظور می توانید گروه خاصی از مشتریان و افراد را هدف قرار دهید.ارائه پیشنهادات منحصر بفرد به مشتریان برای خرید محصولات و یا ارائه سرویس‌هایی به مشتریان در روز تولد آن ها نمونه هایی از شخصی سازی بازاریابی ایمیل است.

برای مثال ممکن است یک رستوران به مناسبت تولد مشتریان خود به آنها ایمیل ارسال کند و یک آفر ۵۰ درصدی به آن ها ارائه دهد.

بازاریابی از طریق ایمیل به یک نام تجاری کمک می کند تا با گذشت زمان توسعه پیدا کند و با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و امیدوار به افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتری شود.بهترین شیوه بازاریابی ایمیل، توسعه لیست ایمیل شما به جای خرید لیست های ایمیل است.همچنین ایمیل باید برای استفاده در تلفن همراه نیز بهینه شود زیرا طبق آمار نیمی از ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه باز شده است.

مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل
مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل

دو مزیت بزرگ در روش بازاریابی ایمیل، قیمت و سهولت است.

ارسال نامه الکترونیکی روشی ارزان برای تبلیغ یک شرکت و همچنین محصولات و خدمات آن در مقایسه با انواع دیگر روش های بازاریابی است.همچنین تنظیم و پیگیری یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بسیار آسان است و این یک نوع بازاریابی بسیار در دسترس برای مشاغل کوچک محسوب می شود.خبرنامه ها را می توانید به ایمیل کسانی که اطلاعات لازم را در وب سایت شما ارائه داده اند ارسال کنید.

به عنوان مثال ارائه اخبار جدید درباره شرکت به مشتریان بالقوه، رویدادهای آینده و یا پیشنهاد های ویژه و البته یادآوری این نکته که شغل شما هنوز وجود دارد و شاید زمان آن رسیده باشد که بازدید دیگری از وب سایت شما داشته باشند.

مطلب کامل در لینک زیر ....

بازاریابی از طریق ایمیل یا ایمیل مارکتینگ چیست؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]