عوامل موفقیت سایت چیست؟

چطور ممکن است که برخی از سایت ها با طراحی ساده ای که دارند جزء سایت های محبوب شده و رتبه جهانی بالایی بدست بیاورند!سایت هایی مانند گوگل و فیسبوک ؛چه عواملی باعث موفقیت یک سایت می شود؟

 بررسی جوانب و نکاتی برای موفقیت سایت
مدیریت درست ،طراحی شیک و جذاب،نرم افزارهای کارآمد درطراحی سایت وموارد بسیاری که در عوامل موفقیت سایت از نکات کلیدی هستند.ولی برخی از طراحان سایت با مراجعه به مشاوران مخصوص می گویند:یک ایده خوب برای فروش آنلاین دارم. یک سایت شیک و جذاب لازم دارم. بعد از اینکه سایت را راه اندازی کردم مردم به سایتم سر می زنند و از من خرید می کنند چون ایده فوق العاده ای دارم. تنها چیزی که لازم دارم این است که ببینم چطور می توانم سایتم را بین مردم تبلیغ و معرفی کنم!

دو ایراد اساسی در این کلیشه ذهنی وجود دارد. نخست اینکه فرآیند فروش و بازاریابی آنلاین مدل خاصی دارد که باید رعایت شود. بنابراین فرآیند واقعی، از چیزی که در ابتدا به نظر می رسد پیچیده تر است. اشکال دوم این است که این دوستان خودشان را از این معادله حذف کرده اند!
گاهی مدیران و کارآفرینانی نزد ما می آیند و تحت تاثیر عملکرد و محتوای سایت نمناک از ما تقاضا می کنند چیزی شبیه آن برایشان بسازیم. ما به این افراد می گوییم 80 درصد موفقیت سایت ناشی از شیوه مدیریت آن است نه ظاهر یا نرم افزار آن! ولی مردم از بیرون تصور دیگری دارند.

تقلید سایت کار راحتی است. آیا می دانید فقط در ایران چند نفر از قالب سایت برایان تریسی کپی کرده اند؟ ولی آیا موفقند؟ اما مدیریت سایت چطور؟ این راز بین ما و شما بماند:کسانی  که خودشان را از معادله وب سایت حذف کرده اند، اغلب شکست می خورند. طراحی وب سایت فروشگاهی  و یا هرگونه سایت دیگر نیاز به خلاقیت دارد تا به موفقیت برسد. کلیشه ذهنی آنها اینست:اینترنت یک فناوری پیشرفته است که برای آسان کردن کارها آمده است و این روزها کامپیوترها خودشان می توانند خیلی کارها بکنند. فقط کافی است که کامپیوتر را روشن و به اینترنت وصل کنید و یک سایت شیک و نرم افزار قدرتمند داشته باشید. بقیه ماجرا خودش رو به راه می شود. و بقیه ماجرا رو به راه نمی شود چون سایت ساختن کافی نیست. نقش خودتان بیشتر از سایت است!

مهمترین عوامل موفقیت یک سایت کدامند؟

اگر از شما بپرسند مهمترین عوامل موفقیت یک سایت چیست چه پاسخی دارید؟ ایده خوب؟ زیبایی؟ مطالب مفید؟ بازدیدکنندگان فراوان؟ کدامیک؟ نظرات مختلفی در این زمینه وجود دارد. بعضی معتقدند پاسخ این سوال بستگی به این دارد که درباره چه نوع سایتی صحبت می کنیم. به عنوان مثال می توان پرسید آیا مهمترین عامل موفقیت یک سایت خبری با موثرترین عامل کامیابی یک سایت هنری یکسان است؟ شما چه فکر می کنید؟  
یک راه برای یافتن پاسخ این سوال آن است که تجربیات موسسان و گردانندگان موفق ترین سایت های وب در اینترنت را بررسی کنیم و کنار هم بگذاریم. سایت جستجوگر گوگل اولین موتور جستجو در اینترنت نبود، پیش از آن مدتها یاهو یکه تاز میدان بود. قبل از راه اندازی سایت اینستاگرام نیز چندین شبکه اجتماعی دیگر نیز در اینترنت برپا شده بودند و میلیون ها کاربر داشتند. پس چرا این دو به چنین موفقیتی رسیدند؟ سایت گوگل حتی طراحی ساده ای دارد. بدون شک سایت های بسیاری را می توان در اینترنت پیدا کرد که در عین سادگی بسیار زیباتر از گوگل هستند. پس شاید زیبایی هم به تنهایی مهمترین عامل موفقیت نباشد.

خوشخبتانه مدیران و گردانندگان خیلی از سایت های موفق بعد از تثبیت موقعیت خود در اینترنت اقدام به انتشار کتاب ها و یا مقالاتی درباره داستان موفقیت خود کرده اند. حال می خواهیم چکیده ای از مهمترین عوامل موفقیت یک وب سایت را که برآیند نظرات بسیاری از پیشگامان دنیای اینترنت را با هم مرور کنیم. تقریبا همه این عوامل مهم هستند و ترتیب آنها در اینجا چندان مهم نیست.

1. طراحی شیک و جذاب

 


طراحی گرافیکی زیبا و چشمگیر مسلما در جذب مخاطب تاثیر دارد. البته این عامل به تنهایی تاثیر زیادی در موفقیت یک سایت ندارد حتی اگر در شروع کار، توجه زیادی از کاربران را جلب خود کند.  سایت ورزش 3 نمونه کاملی از طراحی زیبا در کنار محتوا مناسب است .یک سایت زیبا که از نظر محتوایی ضعیف باشد و یا از نظر کارایی فایده اندکی به کاربران خود برساند به زودی از فهرست سایت هایی که مردم دوست دارند مرتب به آنها سر بزنند خط می خورد. سایت نباید یکبار مصرف باشد.  

2. کاربران فعال

بزرگان و پیشگامان وب معتقدند کاربرانی که بازمی گردند باارزش ترین دارایی یک سایت هستند. به همین دلیل همه تلاش های یک سایت موفق باید معطوف به دو هدف باشد:جذب مخاطبان تازه و حفظ بازدیدکنندگان قبلی (بازگرداندن کاربرانی که قبلا یک بار به سایت شما آمده اند). برای بهینه سازی رتبه سایت در موتورهای جستجو این اصل به شدت اهمیت خود را نشان می دهد. واضح است که همه تلاش های یک سایت مثل ارتقا کیفیت و تنوع خدمات و یا زیبایی آن با هدف کسب رضایت کاربران است. بنابراین تا کاربرانی نباشند، سایر هدف های یک سایت نیز معنا و مفهومی پیدا نمی کند. تجربه نشان داده که سایت هایی که مخاطب دائمی و کاربران فعال و وفاداری ندارند، خیلی زود به سمت کاهش فعالیت و حتی خاموشی کامل حرکت می کنند.

 

3. بودجه و درآمد سایت
یک عامل مهم دیگر در موفقیت سایت وب، داشتن بودجه است. راه اندازی یک سایت ممکن است در ابتدای کار بسیار کم هزینه به نظر برسد. یک کامپیوتر معمولی، یک خط اینترنت پرسرعت، یک دامین، یک میزبان (هاست) ارزان قیمت و یک نرم افزار CMS اپن سورس با قالب رایگان می تواند منجر به راه اندازی یک سایت با حداقل بودجه ممکن شود. اما این تازه شروع داستان است.  
بسیار از سایت های وب پس از چندماه فعالیت متوقف می شوند، تنها به این دلیل ساده که توجیه اقتصادی ندارند. البته می توان بعضی از سایت های شخصی یا وبلاگ را تنها با اتکا به عناصری چون عشق به نوشتن مدتی اداره کرد، اما حتی در چنین مواردی نیز ممکن است بعد از مدتی، انگیزه صاحب سایت برای به روز نگه داشتن آن به شدت کاهش یابد. هدف یک سایت هرچه باشد، چه انتفاعی و چه غیر انتفاعی، به ناگزیر نیازمند بودجه و توجیه اقتصادی است.

4. بازاریابی و رتبه در موتورهای جستجو

یک عامل مهم دیگر در موفق شدن یک سایت، تبلیغ خودش در سایر پایگاه های اینترنتی، به ویژه در موتورهای جستجو است. روش رایگان برای ظاهر شدن در نتایج موتورهای جستجو، رعایت نکات دقیقی است که از سوی سازندگان این موتورها به عنوان راهکارهای افزایش رتبه سایت منتشر شده است. اغلب سایت های  ایرانی چون عصر ایران با رعایت نکات موتور های جستجو به صفحه و لینک اول گوگل دست یافتند.این روزها سایت گوگل با در اختیار داشتن حدود 70 درصد بازار جستجوهای اینترنتی همچنان به عنوان مهمترین سکوی تبلیغ و معرفی یک سایت مطرح است.
سایتی که برنامه مشخصی برای تبلیغ و بازاریابی خود ندارد، در کهکشان اینترنت نسبتا ناشناخته خواهد ماند، حتی اگر بسیار بزرگ باشد. بنابراین به فکر یک برنامه مدون و حساب شده برای معرفی سایت خود در اینترنت باشید. نگویید سایتم به تدریج و خود به خود (به دلیل لیاقت یا محتوا یا زیبایی اش) در اینترنت شناخته خواهد شد، بلکه یک برنامه تهاجمی و حساب شده برای مطرح کردن خود در اینترنت طراحی کنید.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

تبلیغات بنری چیست؟

امروزه تبلیغاتی روی مردم اثرگذار است که خودشان آن را انتخاب کنند و یا دوستان و آشناهایشان به آن ها پیشنهاد دهند.این تبلیغات، تبلیغاتی هستند که به کاربران حق انتخاب می دهند مثل تبلیغات بنری در شبکه های مجازی، یا تصاویر و ویدئوهایی که در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی آن‌ها مرورگر اینترنت، شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد.هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وب‌سایت موردنظر است.

این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند.این بنرها اغلب به‌صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل‌ها عریض‌تر باشند نسبت به بنرهای باریک‌تر ، تأثیرگذاری بهتری دارند.بنرها می‌توانند به‌صورت ثابت یا متحرک باشند.انتخاب فرمت مناسب برای آگهی‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.

در این نوع از تبلیغات آنلاین هر سایت پربازدید، تعدادی جایگاه برای تبلیغات در نظر گرفته و آن‌ها را با ارقام ثابت برای مدت زمانی محدود به متقاضیان اجاره می‌دهد.هر برند بر حسب نیاز خود یا کمپین تبلیغاتی که در حال اجرا دارد می‌تواند هزینه‌ جایگاهی را پرداخت کرده و آگهی خود را در معرض دید مخاطبین قرار دهد.این سبک از تبلیغات یکی ازمحبوب‌ترین و متداول‌ترین نوع تبلیغات بین برندهاست.

 

نحوه کار تبلیغات بنری

در این روش در ابتدا شما یک تصویر حرفه ای که معرف خدمات یا محصول شماست را طراحی می کنید و سپس این تصویر را در کانال های تلگرام، پیج های اینستاگرام یا سایت های پر بازدید قرار می دهید.در طراحی بنرهای تبلیغاتی در ابتدا لازم است مشخص کنید که آیا می خواهید این بنر را در وب سایت های دیگر قرار دهید یا اینکه می خواهید آن را در جوامع مجازی مثل تلگرام، اینستاگرام یا … منتشر کنید.

اگر که صاحب یک وب سایت باشید می توانید به گونه ای بنر خود را طراحی کنید که بازدید کنندگان با مشاهده و کلیک روی بنر شما وارد صفحه فرود (لندینگ پیج) سایتتان شوند.اگر هم که می خواهید بازدیدکنندگان را به کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام خود هدایت کنید لازم است که آخرین پست های خود را با دقت زیاد و مرتبط با موضوع بنر تبلیغاتی خود قرار دهید.

نحوه کار در تبلیغات بنری بدین صورت است که شرکت‎‌هایی وجود داشته که طرف قرارداد سایت‌های پربازدید و مطرح بوده و وظیفه اجاره این جایگاه‌ها را دارند.وقتی شما از یکی از این شرکت‌ها جایگاه یا پکیجی را خریداری کنید تبلیغات شما در تمام سایت‌های طرف قرارداد بر اساس نوع خرید شما نمایش داده می‌شود.کیفیت خدمات ارائه شده و سایت‌های تحت پوشش موضوعات مهمی است که انتخاب ارائه دهنده سرویس تبلیغات بنری را سخت خواهد کرد.

تبلیغات بنری در ۳ قالب قراردادی صورت می پذیرد:
تبلیغات در بازه زمانی مشخص
تبلیغات همکاری در فروش (پورسانتی)
تبلیغات کلیکی ( مبلغی را به سایت‌ موردنظر پرداخت کند تا بنر را در سایت‌شان بگذارند )


سه دلیل برای تبلیغات بنری....

مطلب کامل در لینک زیر

https://webdaran.com/what-is-banner-ads/

 


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

سئو و طراحی سایت باهم کار می کنند

برای استفاده از بستر اینترنت باید فضایی از آن را در اختیار داشت. در شبکه های مجازی با ایجاد حساب کاربری و ساختن یک صفحه می توانید به فعالیت بپردازید. اما این فضا متعلق به سایت است و امکان دارد به دلایل مختلف صفحه شما بسته یا دسترسی به سایت مورد نظر مسدود شود، همانطور که سال قبل دسترسی به اپلیکیشن و وب سایت تلگرام برای IP های ایرانی مسدود شد.

 

با توجه به گسترش و رواج بازاریابی اینترنتی بسیاری از افراد به استفاده از روش های مختلف این نوع بازاریابی علاقمند شده اند. زیرا می دانند که بازدهی و جذب مخاطب با روش های بازاریابی اینترنتی بسیار بیشتر از روش های قدیمی تبلیغاتی است و همچنین انجام روش های دیجیتال مارکتینگ بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بر اساس پیش بینی کارشناسان فعال در حوزه بازاریابی و تبلیغات به زودی روش های سنتی و بازاریابی قدیمی به طور کلی منسوخ می شوند و آن دسته از کسب و کار هایی که همچنان از روش های سنتی برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می کنند با شکست مواجه خواهند شد.

دنیای امروز دنیای اینترنت و بر خط است. دیگر تمامی کارها با چند کلیک ساده در اینترنت و فضای مجازی قابل انجام است. همین الان که در حال خواندن مقاله هستید بسیاری از مردم با یک موبایل ساده از طریق طراحی سایت در حال کسب درآمد هستند.

همزمان با گسترش استفاده از تلفن های همراه هوشمند، استفاده از اینترنت و فعالیت در این بستر نیز افزایش یافته است و به یقین می توان گفت زندگی بدون تلفن همراه و اینترنت برای بسیاری از مردم امکان پذیر نخواهد بود.

وب سایت ها بهترین بستر برای تبلیغات

برای استفاده از بستر اینترنت باید فضایی از آن را در اختیار داشت. در شبکه های مجازی با ایجاد حساب کاربری و ساختن یک صفحه می توانید به فعالیت بپردازید. اما این فضا متعلق به سایت است و امکان دارد به دلایل مختلف صفحه شما بسته یا دسترسی به سایت مورد نظر مسدود شود، همانطور که سال قبل دسترسی به اپلیکیشن و وب سایت تلگرام برای IP های ایرانی مسدود شد. این اتفاق ممکن است برای هر شبکه اجتماعی دیگری نیز رخ دهد. پس نمی توان فعالیت خود را محدود به این قبیل فضا ها کنید.

برای آنکه بتوانید به بازاریابی اینترنتی بپردازید بهتر است یک وب سایت داشته باشید. وب سایت ها امن ترین و مطمئن ترین بستر ها برای تبلیغات و فعالیت اینترنتی هستند. خیلی از سایت های معتبر مثل فیلیمو بعد از موفق شدن با قرار دادن تبلیغات در سایت خود درآمد بالایی دریافت می کنند. در سال های اخیر بسیاری از صاحبان کسب و کار برای تبلیغات و همچنین دیجیتال مارکتینگ به سمت راه اندازی وب سایت رفته اند. وب سایت ها همچنین می توانند بهترین فضا برای کسب و کار اینترنتی باشند.

در دو سال گذشته بسیاری از استارت آپ ها در کشور به وجود آمده اند. پایه و اساس این شرکت های نوپا فضای اینترنت می باشد. کسب و کار های آنلاین توانسته اند علاقه بسیاری از مردم را به سمت خود جذب کنند. بر اساس پیش بینی های انجام شده در آینده ای نزدیک تمامی کسب و کار های فعال در سطح شهر به فضای اینترنت نقل مکان خواهند کرد. فعالیت در شهر مشکلات خود را به همراه دارد به همین دلیل است که مردم دوست دارند به صورت آنلاین و مجازی به کسب و کار بپردازند.

مردم برای خرید های روزانه و یا تهیه نیاز های خود به فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر مراجعه می کنند. اما از زمانی که فروشگاه ها اینترنتی به وجود آمده اند، اغلب مردم با چند کلیک ساده کالا های مورد نظر خود را درب منزل تحویل می گیرند. به همین دلیل است که بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های فعال در شهر به فکر طراحی سایت حرفه ای مخصوص به خود شده اند.

سایت ها فقط مخصوص به خرید کالاها نیستند. شما هم اگر کسب و کاری دارید می توانید برای آن سایت راه اندازی کنید. امروزه بسیاری از خدمات به صورت آنلاین ارائه می شوند. حتی خدماتی که به فکر هیچ کسی خطور نمی کند نیز می تواند به صورت آنلاین ارائه شود.

در گذشته مردم برای خرید و اجاره خانه، یافتن شغل و یا هر چیز دیگری به روزنامه ها رجوع می کردند و ساعت ها وقت خود را صرف گشتن و تلفن زدن می کردند. اما امروزه شما هر چیزی که بخواهید را می توانید در گوگل جستجو کنید. حتی وب سایت هایی نیز برای درج آگهی رایگان راه اندازی شده اند که شما می توانید نیاز های خود را در آنها جستجو نمایید.

 

بهینه سازی وب سایت و موفقیت در کسب و کار

وقتی وب سایتی راه اندازی می کنید گوگل و دیگر موتور های جستجو آن را در لیست خود قرار می دهند. به این ترتیب وقتی کاربران کلمه ای را جستجو می کنند یک لیست چند صفحه ای برای آنها نمایش داده می شود. در این لیست آدرس صد ها وب سایت وجود دارد. کاربر می تواند به هر کدام از سایت ها مراجعه کند.

همانطور که گفته شد لیست نتایجی که گوگل نمایش می دهند چند صفحه است. اما اغلب کاربران فقط از وب سایت های موجود در صفحه اول دیدن می کنند زیرا با همان چند سایت نخست نیز می توانند به هدف خود برسند. سایت های بسیاری با استفاده از تجارب خود مثل مدیسه به رتبه یک دست یافتند و شما هم می توانید از این تجارب استفاده کنید. عملا وب سایت هایی که در صفحه دوم به بعد قرار دارند دیده نمی شوند. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کار هایی که وب سایت راه اندازی نموده اند نتوانستند به موفقیت برسند.

اغلب مدیران وب سایت ها به دنبال بهینه سازی و سئو وب سایتشان هستند. منظور از سئو SEO: Search Engine Optimization می باشد. به معنای بهینه سازی وب سایت برای قرار گرفتن در صفحات نخست گوگل می باشد.

گوگل یک شرکت قدیمی در حوزه فناوری و اینترنت است. موتور جستجو گوگل برای رعایت حق کاربران خود هر وب سایتی را به آنها نمایش نمی دهد. همه کاربران می دانند که وب سایت های نمایش داده شده در صفحه اول گوگل مورد رضایت گوگل است. گوگل برای نمایش وب سایت ها به کاربران، آنها را از ابعاد مختلف آنالیز می کند و برای این کار الگوریتم های مختلفی دارد.

بسیاری از سایت ها برای قرار گرفتن در صفحه اول با یکدیگر در رقابت هستند. زیرا اغلب افراد می دانند برای نتیجه گرفتن از وب سایت خود باید در نتایج گوگل به خوبی بدرخشند. سایت ساز شرکتی یکی از خدمات طراحی سایت، می باشد. شما عزیزان می توانید با طراحی و بهینه سازی وب سایت در کسب و کار خود به موفقیت های زیادی برسید. سئو و بهینه سازی سایت شامل دو مرحله می باشد: سئو داخلی و سئو خارجی. برخی از روش های بهینه سازی وب سایت در خارج از آن باید انجام شود و برخی دیگر در داخل سایت انجام می شوند. از روش های مختلف سئو به موارد زیر می توان اشاره نمود:

 

1-تولید و درج محتوای بهینه در صفحات وب سایت (تولید محتوای مناسب، مرتبط و غیر کپی )
2-افزایش و کنترل سرعت بارگذاری وب سایت برای کاربران
3-بک لینک گذاری در وب سایت های مرتبط
4-رعایت چگالی کلمات کلیدی در صفحات سایت و انتخاب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط
5-درج Meta Description
6-رعایت درج لینک های داخلی و خارجی در صفحات
7-رفع خطای 404
8-بهینه سازی تصاویراین اصل برای سایت هایی که تعداد محتوا بالایی دارند مثل آپارات خیلی مهم است .
9-Responsive و بهینه سازی وب سایت برای صفحات موبایلی
10-تبلیغات و اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی
11-بهینه سازی کد های دستوری و حذف خطوط اضافه

موارد گفته شده تنها تعدادی محدود از روش های سئو می باشد که باید توسط افراد متخصص در این حوزه انجام شود. به طور خلاصه باید گفت سئو و طراحی وب سایت با هم کار می کنند. یعنی آنکه شما نمی توانید تنها با راه اندازی یک سایت انتظار موفقیت و دیده شدن در بستر اینترنت را داشته باشید. وقتی وب سایت راه اندازی می کنید باید بهینه سازی روی آن انجام گیرید. اگر به سایت ستاره نگاهی داشته باشیم این سایت با طراحی زیبا و بهینه سازی مناسب توانست به رتبه یک سرچ ها دست یابد. با بهینه سازی صحیح وب سایت شما به صفحه نخست گوگل منتقل می شود. در این صورت وقتی کاربران کلمات کلیدی مرتبط با وب سایتتان را جستجو می کنند، آدرس سایت شما در صفحه اول به آنها نمایش داده می شود به این ترتیب شانس کلیک وب سایتتان بالا می رود.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

بازاریابی از طریق ایمیل یا ایمیل مارکتینگ چیست؟

یکی دیگر از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل می باشد و تیم تولید محتوای وب داران در این مقاله قصد دارد به تعریف و توضیح تکنیک های ایمیل مارکتینگ بپردازد.تا پایان مقاله ما را همراهی کنید و نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در اصل استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات و یا خدمات است، اما تعریف بهتر بازاریابی ایمیل استفاده از ایمیل برای توسعه روابط با مشتریان بالقوه است.بازاریابی از طریق ایمیل بخشی از بازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگها و … می‌شود.

این روش در اصل همان ارسال نامه مستقیم است با این تفاوت که به جای ارسال نامه از طریق سرویس پستی، پیام ها به صورت الکترونیکی و از طریق ایمیل ارسال می شوند.بیشتر ایمیل های اسپمی که حاوی متن های تبلیغی هستند همه یک نمونه خوب از بازاریابی ایمیل در بدترین حالت است.برخی مواقع شخصی یک لیست ایمیل خریداری می کند ( یا چندین ) و آن را به طور مکرر برای افراد موجود در لیست خود ارسال می‌کند، این کارها به بازاریابی ایمیل نام بدی می دهد.در بهترین حالت بازاریابی از طریق ایمیل به مشاغل اجازه می دهد تا مشتریان خود را آگاه نگه داشته و پیام های بازاریابی خود را به مشتریان خود اختصاص دهد.

بازاریابی ایمیل می تواند شخصی سازی شود

 

شما می توانید بازاریابی ایمیل خود را شخصی سازی کنید، برای این منظور می توانید گروه خاصی از مشتریان و افراد را هدف قرار دهید.ارائه پیشنهادات منحصر بفرد به مشتریان برای خرید محصولات و یا ارائه سرویس‌هایی به مشتریان در روز تولد آن ها نمونه هایی از شخصی سازی بازاریابی ایمیل است.

برای مثال ممکن است یک رستوران به مناسبت تولد مشتریان خود به آنها ایمیل ارسال کند و یک آفر ۵۰ درصدی به آن ها ارائه دهد.

بازاریابی از طریق ایمیل به یک نام تجاری کمک می کند تا با گذشت زمان توسعه پیدا کند و با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و امیدوار به افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتری شود.بهترین شیوه بازاریابی ایمیل، توسعه لیست ایمیل شما به جای خرید لیست های ایمیل است.همچنین ایمیل باید برای استفاده در تلفن همراه نیز بهینه شود زیرا طبق آمار نیمی از ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه باز شده است.

مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل
مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل

دو مزیت بزرگ در روش بازاریابی ایمیل، قیمت و سهولت است.

ارسال نامه الکترونیکی روشی ارزان برای تبلیغ یک شرکت و همچنین محصولات و خدمات آن در مقایسه با انواع دیگر روش های بازاریابی است.همچنین تنظیم و پیگیری یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بسیار آسان است و این یک نوع بازاریابی بسیار در دسترس برای مشاغل کوچک محسوب می شود.خبرنامه ها را می توانید به ایمیل کسانی که اطلاعات لازم را در وب سایت شما ارائه داده اند ارسال کنید.

به عنوان مثال ارائه اخبار جدید درباره شرکت به مشتریان بالقوه، رویدادهای آینده و یا پیشنهاد های ویژه و البته یادآوری این نکته که شغل شما هنوز وجود دارد و شاید زمان آن رسیده باشد که بازدید دیگری از وب سایت شما داشته باشند.

مطلب کامل در لینک زیر ....

بازاریابی از طریق ایمیل یا ایمیل مارکتینگ چیست؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) چیست؟

بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که برای افزایش میزان دیده شدن یک وب سایت در نتایج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده می‌شود.در حالی که اصطلاح صنعت زمانی با هر دو فعالیت جستجوی ارگانیک ( SEO & google ad ) شناخته می‌شد اما اکنون تقریباً منحصرا به تبلیغات جستجوی پولی اشاره دارد.

بازاریابی موتور جستجو همچنین به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” یا ” پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC ) ” شناخته می‌شود.

چرا بازاریابی موتور جستجو مهم است؟

با افزایش تعداد مشتریان و افرادی که در حال خرید و یا تحقیق درباره محصولات آنلاین هستند، بازاریابی موتور جستجو به یک استراتژی مهم بازاریابی آنلاین برای افزایش دستیابی (دیده شدن) به یک شرکت تبدیل شده است.در واقع اکثر بازدیدکنندگان جدید یک وب سایت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سایت مورد نظر خود را پیدا می‌کنند.

در بازاریابی موتور جستجو تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیکی روی سایت آن ها می‌شود پول پرداخت می‌کنند، نه صرفاً فقط برای دیده شدن!این یک راه کارآمد برای یک شرکت است که دلارهای بازاریابی خود را خرج کند.همچنین در این روش به عنوان پاداش اضافه شده، هر بازدید کننده به طور تدریجی رتبه وب سایت را در نتایج جستجو ارگانیک بهبود می بخشد.

 

از آنجا که مصرف کنندگان با هدف یافتن اطلاعاتی با ماهیت تجاری از موتور جستجو استفاده می‌کنند، پس آن ها از نظر روانی آماده تبدیل شدن به یک خریدار یا مشتری هستند، این در مقایسه با روش‌های دیگر مانند رسانه های اجتماعی که در آن کاربران به طور صریح در جستجوی چیزی نیستند، بهتر است.

بازاریابی موتور جستجو دقیقاً در زمان مناسب به مصرف‌کنندگان می‌رسد: هنگامی که آنها آماده دریافت اطلاعات جدید هستند.برخلاف اکثر تبلیغات دیجیتال، تبلیغات ppc غیر قابل نفوذ است و نمی‌توان برای آن مشکل ایجاد کرد.با استفاده از SEM نتایج فوری است و مطمئناً سریع ترین راه برای هدایت ترافیک به وب سایت محسوب می‌شود.

بازاریابی موتور جستجو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجوگر از الگوریتم های پیچیده ای برای اطمینان از نمایش مناسب نتایج برای هر جستجو استفاده می‌کنند از جمله با توجه به لوکیشن (مکان) و سایر اطلاعات موجود.در تبلیغات جستجو پولی، تبلیغات پشتیبان اکثراً در بالای صفحه ظاهر می شود که آن ها را نسبت به دیگر نتایج ارگانیک برجسته تر می کنند.

SEM از دید کاربر.....

ادامه مطلب در لینک زیر .....

بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) چیست؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

طراحی سایت حرفه ای چیست ؟

اگر دنبال این هستید که در حرفه خود خوش نام و معروف باشید قدم اول داشتن یک سایت حرفه ای می باشد.

طراحی سایت
طراحی سایت امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است. فرض کنید فردی اسم شرکت شما را شنیده است و می خواهد در مورد شما بیشتر بداند. او اولین کاری که انجام می دهد؛ جستجو در فضای اینترنت است. وقتی در اینترنت نامی از شما پیدا نکند در نتیجه دلسرد شده و نام شرکت شما را رفته رفته فراموش خواهد کرد. طراحی سایت درجه یک مانند فیلیمو امری فنی و پیچیده است و نمی توان آن را به هر کسی سپرد. برای اینکه یک وب سایت از صفر به صد خود برسد تیم های مختلفی مشغول کار روی آن خواهند بود. از تیم گرافیک گرفته که اولین قدم های طراحی وب سایت را بر می دارد؛ تا تیم تولید محتوا که وب سایت شما را تکمیل و به روز رسانی می کند. به همین دلیل است که اکثر کارشناسان طراحی سایت را تلفیقی از هنر و فن می دانند.
طراحی سایت ارزان

اگر یک شرکت نوپا هستید که دارای بودجه ای اندک است. برای گسترش کسب و کار خود در فضای اینترنت به شما طراحی سایت ارزان را پیشنهاد می کنیم. هیچ وقت در ابتدا به سایت های بزرگ مانند پارس فوتبال توجه نکنید چرا که این سایت ها سالهاست در این زمینه فعالیت می کنند و شما به هیچ شکل نمی توانید به راحتی جایگاه آنان را بدست بیارید. طراحی سایت سریع به شما کمک می کند تا با کمترین سرمایه و در کوتاه ترین زمان صاحب یک سایت آماده فروشگاه اینترنتی شوید.


طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت فروشگاهی از آن جایی رونق گرفت که کسب و کار ها از حالت آفلاین به سمت آنلاین شدن حرکت کردند و امروز ما شاهد این هستیم که دیگر مردم برای خرید هر وسیله ای به مغازه مراجعه نمی کنند و تنها با چند کلیک ساده جنس مورد نظرشان را خریداری می کنند. یکی از سایت های معتبر داخلی در این زمینه را می توان اسنپ مارکت نام برد. از همین روی بسیاری از کسب و کار ها علاوه بر ادامه ی فعالیت های خود به صورت سنتی، وارد فضای دیجیتال شدند.

اما با بیشتر شدن رقابت این فروشگاه ها در فضای دیجیتال در حال حاضر وارد شدن به این حوزه کار آسانی نیست. فرض کنید دیگر چه شرکتی می تواند با فروشگاه هایی نظیر ebay و Amazon رقابت کند. شرکت هایی که اقتصاد کشوری مانند آمریکا به آن ها وابسته است. به همین منظور وقتی می خواهید وارد دنیای فروشگاه های آنلاین شوید؛ باید خلاقیت از سر و کول سایتتان بالا برود. در نتیجه باید طراحی سایتتان را به یک طراح چیره و زبردست بسپارید.

چگونگی همکاری با یک شرکت سئو
برای اینکه شما بخواهید سئوی خود را برون سپاری کنید دو انتخاب دارد:

یک) سپردن سئوی سایت خود به فری لنسر ها

دو) سپردن سئوی سایتتان به یک شرکت بهینه سازی سایت

شرکت های خدمات سئو با داشتن چندین کارشناس مجرب می توانند سئو سایت تهران شما را در مدت زمان کمتری بهبود ببخشند و رتبه ی وب سایتتان را در نتایج سرچ گوگل به طور چشمگیری افزایش دهند. به همین دلیل هم هزینه ی بهینه سازی سایت اینگونه شرکت ها بسیار بیشتر از فری لنسر ها است. البته این را هم فراموش نکنید که شرکت های سئو اکثرآ دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن هستند و به صورت مستقیم نمی توانند سر شما را کلاه بگذارند.

اما نکته ای که در کار با اینگونه شرکت ها باید به آن توجه کنید؛ لیست هزینه های پرداختی از جانب شماست. بد نیست از تجربیات سایت های بزرگ مانند طرفداری نیز در این زمینه استفاده کنید. ممکن است بعد از عقد قرارداد و واریز مبلغ توافق شده برخی از این شرکت ها از شما طلب هزینه ی جداگانه برای اقدامات اضافه بر سازمان خود بکنند. اما مسئله ای که در اینجا حائز اهمیت است؛ عدم وجود اقدامات اضافه بر سازمان می باشد.


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

بازاریابی ویروسی ( viral marketing ) چیست؟

محتوای ویروسی، معمولا یک استراتژی ویروسی طراحی شده خوب در پشت خود دارد، البته بخشی از آن هم ناشی از شانس است اما خلاقیت و آماده سازی نیز بسیار مهم هستند.

بازاریابی ویروسی یا viral marketing یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود و وب داران در این مقاله قصد دارد به شما بگوید که تعریف این مفهوم ( viral marketing ) در واقع چیست، یک کمپین ویروسی چگونه کار می کند و اینکه مزایای بازاریابی ویروسی چیست و همچنین در ادامه مثال هایی در این زمینه ذکر خواهیم کرد.

در ادامه با ما همراه باشید.

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی عبارت است از امکان ایجاد علاقه و فروش بالقوه یک برند یا محصول، از طریق پیام هایی که مانند ویروس پخش می شود به عبارت دیگر به سرعت و از شخصی به شخص دیگر.این ایده برای این است که کاربران خودشان تصمیم بگیرند که محتوا را به اشتراک بگذارند.شبکه های اجتماعی به دلیل سرعت و سهولتی که در اشتراک گذاری دارند زیستگاه طبیعی این نوع بازاریابی هستند.

از متداول ترین مثال های اخیر در این زمینه می‌توان به ایجاد فیلم های متحرک و شگفت انگیز و یا ویدئو های دیدنی در یوتیوب اشاره کرد که سپس در فیس‌بوک، توییتر و کانال های دیگر به اشتراک گذاشته می شوند.دلیل ویروسی بودن آن سهولت در پخش و اشتراک است.

 

اگرچه باید به این نکته توجه داشته باشید که این یک شمشیر دولبه است زیرا ما نمی توانیم فراموش کنیم که در این کمپین قسمت بزرگی از کنترل به دست کاربران می افتد و ما این ریسک را می‌کنیم که ممکن است پیام به صورت اشتباه تفسیر شود!از طرف دیگر یک کمپین ویروسی موفق می تواند برای نتایج نام تجاری شما معجزه کند.

یک کمپین ویروسی چگونه کار می کند؟

ایجاد یک کمپین بازاریابی ویروسی بسیار ساده است: یک فیلم یا نوع دیگری از محتوا را ایجاد کنید که برای مخاطب هدف جذاب باشد سپس آن را در فضای اینترنت قرار دهید و اولین اقدامات را برای تحرک آن برنامه‌ ریزی کنید و از آنجا شکل بگیرید.سپس تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا فیوز روشن شود و کاربران مانند دیوانه ها شروع اشتراک گذاری آن کنند.

جالب است بدانید در بعضی از موارد viral marketing به طور تصادفی اتفاق می‌افتد، برای مثال از طریق ویدئویی که توسط یک کاربر خصوصی بارگذاری می شود و ناگهان محبوب می‌شود و شروع به گردش در سراسر اینترنت می کند.در مورد استراتژی انتشار فیلم های ایجاد شده توسط برندها ما دو اصل تمرکزی داریم: نمایش داده شده یا پنهان

در حالت اول کاربر از اولین لحظه آگاه است که در حال مشاهده محتوای تبلیغاتی است، در حالی که در حالت دوم، مشارکت برند پنهان است و بعدا مشخص می شود.

ادامه مطلب در لینک زیر....

بازاریابی ویروسی ( viral marketing ) چیست؟


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

آپدیت 7.22h بازی Dota 2 با تمرکز روی آیتم‌ ها و هیروها منتشر شد

شرکت ولو پیش از شروع مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای دارای امتیاز DPC فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹، بسته‌ی به‌روزرسانی 7.22h بازی Dota 2 را برای اعمال تغییرات روی برخی از آیتم‌ها و هیروها در دسترس قرار داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت ولو پس از پایان مسابقات WePlay Reshuffle Madness بسته‌ی به‌روزرسانی 7.22h بازی Dota 2 را برای تضعیف تعدادی از هیروها و آیتم‌های پرطرفدار تورنمنت سالانه‌ی The International 9 در دسترس قرار داده است. تمرکز این آپدیت روی تضعیف چهار آیتم و پنج قهرمان و کاهش میزان XP حاصل از کشتن Neutralها است. با عنایت به اینکه این به‌روزرسانی درست پیش از شروع مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ منتشر شده است، تیم‌ها باید در فرصت باقیمانده استراتژی‌های خود را مورد بازنگری قرار دهند. بیش از این درباره‌ی این به‌روزرسانی سخن نمی‌گوییم و یک راست به سراغ بررسی تغییرات آن می‌رویم.

تغییرات کلی
درحال‌حاضر Neutralها ۵ درصد XP کمتری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.
در این به‌روزرسانی شاهد تضعیف بیشتر Neutralها هستیم. در آپدیت قبلی شاهد تضعیف آن‌ها به همین مقدار بودیم و حال این موجودات مقدار ۹.۷۵ درصد XP کمتری را نسبت به پچ مسابقات The International 9 در اختیار می‌گذارند. می‌توان گفت که درحال‌حاضر ورود زودهنگام به جنگل هیچ توجیه خوبی نمی‌تواند داشته باشد.

 

تغییرات آیتم‌ها
میزان آرمور آیتم Medallion of Courage از ۶ به ۵ کاهش یافت.
میزان آرمور آیتم Phase Boots از ۵ به ۴ کاهش یافت.
دیگر از فروشگاه جانبی نمی‌توان آیتم Ring of Protection را خریداری کرد.
میزان آرمور آیتم Solar Crest از ۱۰ به ۸ کاهش یافت.
از این پس نمی‌توان آیتم Ring of Protection را از فروشگاه جانبی خریداری کرد و این بدان معنا است که نه‌تنها امکان تکمیل آیتم Ring of Basilius در لاین‌ها وجود ندارد، بلکه بازیکنان از تهیه‌ی یک Ring of Protection ساده برای افزایش آرمور قهرمانان خود و به‌دنبال آن کاهش آزار بازیکنان ساپورتر حریف محروم خواهند ماند. آیتم‌های Medallion of Courage ،Phase Boots و Solar Crest آیتم‌های بسیار محبوبی در مسابقات اینترنشنال امسال بودند و درحال‌حاضر هم از میزان محبوبیت آن‌ها کاسته نشده است. با اینکه چکش تضعیفِ آپدیت تازه بر سر این آیتم‌ها فرود آمده است، اما در مجموع تاثیر زیادی رو آن‌ها نداشته و احتمالاً در به‌روزرسانی 7.23 شاهد کاهش چشم‌گیر محبوبیت آن‌ها خواهیم بود.

تغییرات هیروها
Kunkka

زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت Ghost Ship از ۶۰/۵۰/۴۰ به ۷۰/۶۰/۵۰ افزایش یافت.
زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت X Marks The Spot از ۲۶/۲۰/۱۴/۸ به ۳۶/۲۶/۱۸/۱۰ افزایش یافت.
ظاهراً هیروی Kunkka نمی‌تواند فرصتی برای استراحت به دست آورد. کماکان شاهد تضعیف این دریاسالار هستیم، اما این موضوع بازیکنان را از انتخاب آن دلسرد نمی‌کند. این قهرمان برنده‌ی نهایی لاین میانی است که تنها جلوی برخی از هیروهای بازی نظیر Huskar سر تعظیم فرود می‌آورد. این قهرمان حتی با تمام این نرف‌ها باز هم انتخاب می‌شود و این چرخه ادامه می‌یابد. بارها و بارها زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت‌های این قهرمان تغییر یافته و این کار نتیجه‌ای به‌دنبال نداشته است، اما به نظر می‌رسد که آیس فراگ این‌بار با افزایش Cooldown هر دو مهارت Ghost Ship و X Marks the Spot سوراخی را در بادبان‌های کشتی Kunkka ایجاد کرده است.

منبع :vpesports


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

لاجیتک شرکت استریم لبز را به قیمت 89 میلیون دلار خریداری کرد

به استناد اخبار جدید، لاجیتک شرکت Streamlabs را خریداری کرده است. مبلغ این قرارداد برابر با 89 میلیون دلار عنوان شده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به بازی های ویدیویی لایو استریم علاقه مند هستید احتمالا نام استریم لبز را شنیده اید. این شرکت تولید کننده یک ابزار نرم افزاری رایگان و محبوب برای پوشش مطالب در بالای تمام بازی ها است که به استریمرها اجازه می دهد هر چیزی، از اسپانسرشیپ گرفته تا تبلیغات را در بالای ویدیوی خود نمایش داده یا ببینند.

اکنون لاجیتک قصد دارد این شرکت را به قیمت 89 میلیون دلار به علاوه 29 میلیون دلار اضافه خریداری کند. استریم لبز ادعا کرده که دارای 1.6 میلیون استریمر است که ماهانه از این ابزار استفاده می کنند و تاکنون 161 میلیون ساعت نیز از تاریخ ژانویه 2018 پخش شده است. این شرکت همچنین دارای برنامه گوشی هوشمند نیز هست که گفته شده دارای حدود 480 هزار کاربر است.

 

این خرید می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. لاجیتک مدتی است که سخت افزارهایی برای گیمرها و استریمرها (همچون وب کم) تولید می کند. اکنون با این خرید، این شرکت صاحب نرم افزاری برای پیشرفت سخت افزارهای خود و راحتی بیشتر کاربرانش نیز می شود.

طی پستی که استریم لبز در آن از این معامله خبر داده است، موسس استریم لبز از این نکته خبر داده که خدمات آن ها رایگان باقی خواهد ماند و آن ها کماکان از تمام پلتفرم ها از جمله ویندوز، اندروید و iOS پشتیبانی می کنند.

منبع : techcrunch


برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،

بازدید:

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک بیانگر ارزش و کارایی ارتباط تصویری است.

بیشتر ادراک ما از محیط پیرامونمان به وسیله چشم‌هایمان است و مغز هم علاقه زیادی به تجزیه و تحلیل اطلاعات به صورت تصویری دارد، پس اگر اطلاع رسانی و انتقال پیام به کمک تصویر انجام پذیرد اثرگذاری و مدت ماندگاری آن در ذهن بیشتر است.تعریف بالا خلاصه‌ای از اینفوگرافیک به زبان ساده بود.

استفاده از اینفوگرافیک لزوماً به معنی استفاده از تصاویر ساده نیست بلکه می تواند شامل عکس، نقشه، دیاگرام، نمودار و غیره باشد.از محبوبیت اینفوگرافیک ها می توان به قابلیت تبدیل محتوای متنی استاندارد به یک محتوای تصویری که قابل درک آسان است، اشاره کرد.احتمالاً به همین دلیل است که بیشتر بازاریاب های دیجیتال و طرفداران سئو توانایی اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال را بسیار بالا می دانند.

دلایل استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال

 

 استفاده از اینفوگرافیک در محتوای وب سایت باعث بهبود سئو و در نتیجه افزایش ترافیک وب سایت می شود.
 توجه افراد را بهتر جلب می کند، زیرا همانطور که گفتیم مغز انسان تصاویر بصری را بهتر می فهمد.
 اینفوگرافیک شانس بالایی دارد که به طور ویروسی ( viral marketing ) گسترش یابد و بین کاربران پخش شود، در توییتر ریتوییت اینفوگرافیک ها حدود 800 برابر ریتوییت سایر پست هاست که این رقم قابل توجهی است.
 دلیل مهم دیگر این است که اینفوگرافیک، آگاهی نسبت به برند را افزایش می دهد و حرفه ای بودن را به نمایش می گذارد.
 محتوایی است که به راحتی می تواند مجددا به اشتراگ گذاشته شود و بارها مورد استفاده قرار بگیرد.
 اینفوگرافیک های تولید شده علاوه بر استفاده در فضای آنلاین و دیجیتال، می توانند در تبلیغات کاغذی شرکت نیز چاپ بشوند و این هماهنگی تصویری را برای مخاطب به وجود می آورد و به گسترش آگاهی برند کمک می کند.
سخن آخر در رابطه با اینفوگرافیک

در نهایت می توان گفت اینفوگرافیک چهار خدمت حیاتی را می تواند ارائه کند: ارزش پیشنهادی، ساختن یک برند، بیان یک داستان، و حرکت مخاطبین مشتاق در طول پروسه خرید.

حال به قسمت جذاب دوم مقاله می رسیم.

برای مطالعه کامل این مقاله آموزشی حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/what-is-affiliate-marketing-and-infographick/


برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]